Kauan voi olla syömättä?

Läskit käyttöön

Rahaa tulee vasta kolmen viikon kuluttua maanantaina. Jos siihen saakka juon vain vettä niin eihän siinä ajassa mitään nälkiintymistä tapahdu? 10 kiloa olisi ylimääräistä läskiä, eikö elimistö ne käytä ravinnoksi?

40

2174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

ÄLKÄÄ vastatko.

• ihminen kestää

syömättä noin vuoden. Eri asia on, miten nuppi kestää. Näin kuumalla kelillä on hankalampaa, koska tulee juotua enemmän, niin vesi huuhtoo kaikki suolat (=elektrolyytit) pois lihaksista, niin tällöin pyörtyilee helposti ja tulee erilaisia heikotuskohtauksia. Esim. banaanit vesi on hyvä yhdistelmä.

Pelkkää vettä yksistään siis en missään nimessä suosittele, mutta jos vain mahdollista, niin puuroa aamuksi, ja lounaaksi riittää vain n. 200g - 250g ruokaa. Illalla ennen nukkumaan menoa voi napata viipaleen ruisleipää tai näkkileipää.

Alku toki on hankalaa, mutta tähän tottuu todella nopeasti, ja läskitkin lähtee - muutamassa kuukaudessa.

• olet höhlä!

No mitäs syömättömyyttä tämä sinun ohjeesi on? Ihan normisyömistä! Jos aiot olla vuoden täysin syömättä, voit sanoa jo elämälle hyvästit! Ihmisen elintoiminnot kun tarvitsevat energiaa toimiakseen.

• ihan lääketieteeseen
        olet höhlä! kirjoitti:

No mitäs syömättömyyttä tämä sinun ohjeesi on? Ihan normisyömistä! Jos aiot olla vuoden täysin syömättä, voit sanoa jo elämälle hyvästit! Ihmisen elintoiminnot kun tarvitsevat energiaa toimiakseen.

Näin lääkärit väittävät, että jos tulee esim. ydinkatastrofi tms, ja ihmiset tungetaan pieniin väestönsuojiin, niin normaalipainoinen kestää n. vuoden.

Se energia tulee läskistä. Normaalipainoisellakin on n. 5 sentin läskikerros. Ja lihaksiston elimistö pystyy myös käyttämään ravinnoksi.

Että kuule näin.

• toisinajattelia
        ihan lääketieteeseen kirjoitti:

Näin lääkärit väittävät, että jos tulee esim. ydinkatastrofi tms, ja ihmiset tungetaan pieniin väestönsuojiin, niin normaalipainoinen kestää n. vuoden.

Se energia tulee läskistä. Normaalipainoisellakin on n. 5 sentin läskikerros. Ja lihaksiston elimistö pystyy myös käyttämään ravinnoksi.

Että kuule näin.

Tuleeko tämä tieto samoilta lääkäreiltä jotka 60-luvulla kertoivat että pelastutte ydinaseelta kunhan menette pöydän alle? Se on noin 1 kuukausi jonka ihminen on selvinnyt hengissä mitään syömättä ja 3-päivää juomatta, mutta itselle ainakin olisi parempi kuolla kuin olla syömättä kuukausi. Ihmisellä joka ei liiku ollenkaa on energian tarve vähäinen, mutta aivot vievät suurimman osan tästä energian kulutuksesta. Ydinkatastrofissa näissä väestö-suojissa on ruokaa normaalipainoiselle ihmiselle noin vuodeksi, jolloin ydin saaste on vajonnut 1cm maan alle.

Vielä voin numeroida nämä jos haluat. Aikuisen normaali painoisen ihmisen (80kg) energian tarve on 2000-3000kcal. Tästä 70kg 64% on vettä, 15% rasvaa ja loput 21 muita. Yhdessä kilossa läskiä on 7000kcal, jos ihmisellä on 10,5 kiloa läskiä tämä vastaa 73500 kcal joka riittää 2000 kcal päivä vauhdilla 36 päiväksi ja 3000 kcal päivässä 24 päiväksi.

Nuiden lihaksiston käyttäminen energiaksi on ongelmallista koska jollet saa proteiineja nii lihaksisto surkastuu ja tämä surkastuminen tapahtuu samaan aikaan kuin elimistö polttaa rasvaa ja vaikka lihaksisto ei ehtisi surkastua niin, ihmininen kuuolee rasvan puutteeseen hyvin nopeaa. En kenellekkään suosittele olematta syömättä, koska hampaat tippuvat, C-vitamiinin puuttesta, paha olo, elimistön vesittyminen, kuolema enemmin tai myöhemmin.

Viesiketjun aloittajelle suosittelen ensimmäiseksi hakemaan apua yhteiskunnalta ja lopettamaan internetin/television, koska nämä ovat kalliita. Muutenkin seuraamaan omaa raha tilannetta ja jos ei osaa menee ammatti auttajan puheille joka ottaa rahasi haltuun ja katsoo miten voit tuhlata niitä.

• vaan kotosuomesta
        toisinajattelia kirjoitti:

Tuleeko tämä tieto samoilta lääkäreiltä jotka 60-luvulla kertoivat että pelastutte ydinaseelta kunhan menette pöydän alle? Se on noin 1 kuukausi jonka ihminen on selvinnyt hengissä mitään syömättä ja 3-päivää juomatta, mutta itselle ainakin olisi parempi kuolla kuin olla syömättä kuukausi. Ihmisellä joka ei liiku ollenkaa on energian tarve vähäinen, mutta aivot vievät suurimman osan tästä energian kulutuksesta. Ydinkatastrofissa näissä väestö-suojissa on ruokaa normaalipainoiselle ihmiselle noin vuodeksi, jolloin ydin saaste on vajonnut 1cm maan alle.

Vielä voin numeroida nämä jos haluat. Aikuisen normaali painoisen ihmisen (80kg) energian tarve on 2000-3000kcal. Tästä 70kg 64% on vettä, 15% rasvaa ja loput 21 muita. Yhdessä kilossa läskiä on 7000kcal, jos ihmisellä on 10,5 kiloa läskiä tämä vastaa 73500 kcal joka riittää 2000 kcal päivä vauhdilla 36 päiväksi ja 3000 kcal päivässä 24 päiväksi.

Nuiden lihaksiston käyttäminen energiaksi on ongelmallista koska jollet saa proteiineja nii lihaksisto surkastuu ja tämä surkastuminen tapahtuu samaan aikaan kuin elimistö polttaa rasvaa ja vaikka lihaksisto ei ehtisi surkastua niin, ihmininen kuuolee rasvan puutteeseen hyvin nopeaa. En kenellekkään suosittele olematta syömättä, koska hampaat tippuvat, C-vitamiinin puuttesta, paha olo, elimistön vesittyminen, kuolema enemmin tai myöhemmin.

Viesiketjun aloittajelle suosittelen ensimmäiseksi hakemaan apua yhteiskunnalta ja lopettamaan internetin/television, koska nämä ovat kalliita. Muutenkin seuraamaan omaa raha tilannetta ja jos ei osaa menee ammatti auttajan puheille joka ottaa rahasi haltuun ja katsoo miten voit tuhlata niitä.

Ja Suomen puolustusvoimillahan on se "taikaviitta", joka suojelee kaikelta mahdolliselta, myös ydinsäteilyltä.

• hakemaan

Soita sosiaalitoimistoon, hae toimeentulotukea.
      Jos olet työssä, työnantaja voi maksaa palkkaennakkoa.
      Pyydä vanhempia tai sukulaisia auttamaan.

Sinun pitää syödä joka päivä kunnon ruokaa: leipää, maitoa, puuroa, perunoita, lihaa/kalaa, kasviksia.
      Terveys on kultaa kalliimpi, ruokarahat järjestyvät, usko pois.

• Authie

Mitä Teillä kaikilla on suosittella koko ajan vaan maitoa, puuroa. En juonut maitoa, viimestään kun olin vauva eli 38v sitten. Maito on vauvoille kun saa äidiltä ja lehmän maito on vasikkoille. Lihaa ei ihminen tarvitsee, kalasta saa proteiniä, ja rasvoja vaikka oliiveistä.
        Itse on käyttä lihaa, ei munia ei maitotuotteet-ei mitään eläinperäistä ja olen elossa jo kohta 40v!
        Tuntuu että suomalaiset eivät osaa laittaa normi ruokaa ilman eläiperäistä.
        Perusruokaa minulle on esim:
        tomatteja, kurkku,paprika, oliivejä- niistä saa hyvää ruokaa.
        Nyt on kesä ja kasvikset halvat, talvella saa etelästä, tai pakkasteet.
        Puuro on inhottavaa!
        Aamulla voidaan syödä vaikka lettuja, tai leipä ja päälle tomatteja, kurkku!
        Lounaaksi vaikka pastaa, päälle kastikke.
        Energiaa saa hyvin vaikka viikunoista, hunajasta, suklaasta. Uskokaa pois, ei tarte syödä mitään eläinperäistä. M'ä en syö mitään, mitä on tullut maailmaan sukupuolitse uskonnon takia.
        Teidän pitää pyydä rahaa vaikka kavereilta, ja terveellista ruokaa saa ilman maitoa, munia ja lihaa- he ovat pahinta.
        Kalasta saa hyvät proteinit. Ja perustarvikkeet ovat vaikka tomatit, paprikat, oliivit, viikunat, nyt on kaikki tuore ja hyvää. Tomaateista saa paljon ruokaa, salaatit, pastakastikkeet.

• nuukuus kunniaan
        Authie kirjoitti:

Mitä Teillä kaikilla on suosittella koko ajan vaan maitoa, puuroa. En juonut maitoa, viimestään kun olin vauva eli 38v sitten. Maito on vauvoille kun saa äidiltä ja lehmän maito on vasikkoille. Lihaa ei ihminen tarvitsee, kalasta saa proteiniä, ja rasvoja vaikka oliiveistä.
        Itse on käyttä lihaa, ei munia ei maitotuotteet-ei mitään eläinperäistä ja olen elossa jo kohta 40v!
        Puuro on inhottavaa!
        Energiaa saa hyvin vaikka viikunoista, hunajasta, suklaasta. Uskokaa pois, ei tarte syödä mitään eläinperäistä. M'ä en syö mitään, mitä on tullut maailmaan sukupuolitse uskonnon takia.
        Teidän pitää pyydä rahaa vaikka kavereilta, ja terveellista ruokaa saa ilman maitoa, munia ja lihaa- he ovat pahinta.
        Kalasta saa hyvät proteinit. Ja perustarvikkeet ovat vaikka tomatit, paprikat, oliivit, viikunat, nyt on kaikki tuore ja hyvää. Tomaateista saa paljon ruokaa, salaatit, pastakastikkeet.

uskonto on noin seksuaalikielteinen?
        Kyllä kala tulee maailmaan samalla tavoin sukupuoliteitse kuin kanakin.

Tarkenna tekstiäsi seuraavasti: "Minun mielestäni puuro on inhottavaa." Jonkun toisen mielestä inhottavaa ovat letut tai vaikka hunaja.

Tosiköyhällä ei ole varaa pelleillä ruoan kanssa.

• Authie
        nuukuus kunniaan kirjoitti:

uskonto on noin seksuaalikielteinen?
        Kyllä kala tulee maailmaan samalla tavoin sukupuoliteitse kuin kanakin.

Tarkenna tekstiäsi seuraavasti: "Minun mielestäni puuro on inhottavaa." Jonkun toisen mielestä inhottavaa ovat letut tai vaikka hunaja.

Tosiköyhällä ei ole varaa pelleillä ruoan kanssa.

hyvää ruokaa saa vaikka perunoista. Voi raastaa vanhat perunat, sekään vehnajauho, valkosipuli, basiilikka, oregano, - tehdä takina ja paistaa paistokset öljyssä. Ilman lihaa ja munia ja maitoa.
        Tai paistettut perunat voissa kultaiseksi, päälle tomatit, oliivit, mausteet kuten basiilikka, ja uuniin- hyvää on.
        Tai salaatti, eli tomatteja, kurkkua, salaatti, oliivejä.
        Kaikki Teidän reseptit ovat niin tukevia,mutta syödä voi myös kevyesti, ja maukaasti ja ei maksaa paljon, eikä lihottaa. Itse vielä pidän paastoja, spirituaaliteetin takia, ei köyhyyden takia, ja olen hyvin alipainoinen. Olen nainen, pituus 168cm, painoa 43 kg, 39vuotias.

On paljon halvat reseptit, missä ei ole lihaa, eikä munia, eikä maitotuoteet. Uskonnoltaan olen katari. Meidän uskonto kieltää syödä lihaa sen takia, että lihaa tulee maailmaan epäpuhtaalla tavalla sukupuolitse, ja voi sisältää kuoleiden eläiten sieluja. Vaan jos on pakko, voidaan syödä valkoista lihaa, kuten broileria, koska se ei tule maailmaan sukupuolitse suoraan , mutta kana tulee maailmaan munasta. Mutta "Parfait" ´voi syödä valkoista lihaa, vaan kun on valtamattöntä. Viini ei ole pahaa, se on ruokajuomaa, mutta ei paaston aikana. Meillä on paasto maanantai, keskivikko,perjantai. Ja seuraava alkaa 13.11.- 24.12. Jouluaattona syödään kasvikset. Itse teen hyvät pihvit parsakaali ja kukakaalista ja perunasalaatti ilman maitoa, munia, vaan käytään dijon-sinappia majoneesiin. Elään hyvin askeettisesti jo noin 30 vuotta, ei kurjuuden takia, mutta uskonnon takia. Uskokaa pois, ihminen ei tarte saastuttaa itseensä lihatuoteilla..mun web on, http://www.chemins-cathares.eu/ sellitän parempi ranskaksi tai englanniksi. Mutta liha on pahaa.

• .

työpaikassa maksetaan palkkaennakkoa?! Ja toimeentulotukea ei niin vain haeta, tai toki hakea voi, mutta ei sitä kaikille myönnetä.

No juu, kukin tavallansa."Itse teen hyvät pihvit parsakaali ja kukakaalista ja perunasalaatti ilman maitoa, munia, vaan käytään dijon-sinappia majoneesiin" MISTÄ SE SINUN MAJOONESISI ON TEHTY?! Juu, sitä minäkin..

• 20+19
        Authie kirjoitti:

Puuro on inhottavaa!

Uskokaa pois, ei tarte syödä mitään eläinperäistä. Kalasta saa hyvät proteinit

Eikös tuo aika ristriitaista tekstiä ? Onhan se kalakin eläinperäistä ruokaa

• Authie
        20+19 kirjoitti:

Uskokaa pois, ei tarte syödä mitään eläinperäistä. Kalasta saa hyvät proteinit

Eikös tuo aika ristriitaista tekstiä ? Onhan se kalakin eläinperäistä ruokaa

kalan lisääntymiseen ei liity yhdintää ja se elää ja kasvaa vedessä, se ei ole saastunut. Tämä on syvää uskonnon asiaa, ja minulle vaikea sellitää suomeksi. Mutta kalaa ja "seafood" on hyvää ja puhdasta ruokaa. Kalaa saa halvallakin, vaikka Lidlissä seiti-fillee jo 1.50 eurolla 4 kpl, lohi on myös halpaa ja muikkuja. Kaikki , mitä elää vedessä on hyvää. Kun on pakko, voi syödä vaikka kanaa,koska se ei synnyy sukupuolitse suoraan, mutta kaikki muu lihaa on erittäin pahaa. Ei sen takia että kysessä on ruumis, mutta sen takia että sisältää sielut, otka saavat olla vielä kuolen eläimen sisällä. Annan toisen linkin, http://www.cecnelli.unblog.fr/ se on instituutti Carcassonnessa missä itse opiskelin. Itse en osaa suomea niin syvästi, että osasin sellittää kuinka pahaa lihan syöminen on, mutta se on tosi väärin. Itse elätän itseensä käännöksillä,mutta ei suomea,vaan ranskaa-occitaniaa. Suomessa töitä minulla ei ole, mutta teen töitä kun etä-työ Suomesta kun netti on. Suomi ei ole ainoa maa, missä töitä voi etsiä, ja kotonakin voi tiennää mukavasti kun osaa vaikka monta eurooppan kieliä, voi saada etä-töitä. Minu ottaa päähän tuo suomalisten työttömien saamattomuus! Itse kun muutin,en saanut koskaan mitään tukea, enkä edes hakenut, ja kun työ ei ollut Suomessa ja paikkakunnassa missäasun, voin tehdä töitä edelleen Ranskan yrittykselle etä-tehtäväksi. En tajua miksi suomalaiset työttömät eivät opiskelee, tai harrastaa jotan syvällisempää kun on aikaa. Opiskella voi ainaa ja vaikka etäiseksikin, voi opiskella kieliä,ja muutakin..kaikki parempi kun istua kotona ja valittää.

• Authie
        . kirjoitti:

työpaikassa maksetaan palkkaennakkoa?! Ja toimeentulotukea ei niin vain haeta, tai toki hakea voi, mutta ei sitä kaikille myönnetä.

No juu, kukin tavallansa."Itse teen hyvät pihvit parsakaali ja kukakaalista ja perunasalaatti ilman maitoa, munia, vaan käytään dijon-sinappia majoneesiin" MISTÄ SE SINUN MAJOONESISI ON TEHTY?! Juu, sitä minäkin..

OK.Mä en tiennyt mitä sinappi sisältää,mutta on masentavaa ettänatiivi suomalainen omassa kotimaassa ei pysty elättämään itseensä! Ja vielä tekee lapsia, ja lisää ja lisää. Tärkeä on että opiskelisi, hankkisi ammatia ja sitten vasta voi ajatella hankkia perhetta.On tosi pahaa luoda lapsia tähän maailmaan ja sit elää yhteyskunnan avulla ja vaan pyytää ja pyytää. Kun Suomesta ei töitä löytyy, voidaan siitä hakea mualla ja muutaa pois maasta! Työ takia voidaan matkustaa EU alueella. Työ ei tarvitsee olla 8 tt kestävää joka päivää raatamista kodin ulkopuolella, mutta siitä voidaan tehdä kotona vaikka netin kautta, kun minä teen. Voi asua vaikka missä, ja työpaikka voi olla vaikka 5000km päästä, kun minulla on! Itse teen töitä yöllä ja aamulla nukun, siitä voi tehdä milloin vaan. En tajua, että aikuinen ihminen elää 400 eurolla kuukaudessa eikä tee asialle mitään! Monet yrittykset maksavat esim. free lancer käännöksistä aika hyvin. Tuloei ole säännöllinen palkkaa, mutta kerran voi olla vaikka 3000 euroa, ja toinen kuukausi ei mitään- vaan pitää osatta elää ja säästää että toinen kuukausi saa laskut ja ruokaa maksettuksi!!!! ka kun vielä haluan vaikka käydä kotimaassa, etelässä, niin pitää laskea paljonko menee rahaa laskuihin, ruokaan,tupakkan ja vaikka viiniin, ja kun tulee hyvää palkkaa-laskea että toinen kuukausi vaikka ei tule mitään, ja keran vuodessa haluan etelä Ranskaan- kaikki on ajatteltava etukäteen ja laskea pitää kun ei ole säännölliset tulot. Asun yksin ja minulla 2 kissaa ja kaukana Helsingistä, asun Savossa, koska vuokra on halvempi ja töitä voin tehdä korvessakin, ja kun on auto,pääsen kauppaan ja asioille. Ei tarvitse asua Helsingissä.

• yönurse
        Authie kirjoitti:

OK.Mä en tiennyt mitä sinappi sisältää,mutta on masentavaa ettänatiivi suomalainen omassa kotimaassa ei pysty elättämään itseensä! Ja vielä tekee lapsia, ja lisää ja lisää. Tärkeä on että opiskelisi, hankkisi ammatia ja sitten vasta voi ajatella hankkia perhetta.On tosi pahaa luoda lapsia tähän maailmaan ja sit elää yhteyskunnan avulla ja vaan pyytää ja pyytää. Kun Suomesta ei töitä löytyy, voidaan siitä hakea mualla ja muutaa pois maasta! Työ takia voidaan matkustaa EU alueella. Työ ei tarvitsee olla 8 tt kestävää joka päivää raatamista kodin ulkopuolella, mutta siitä voidaan tehdä kotona vaikka netin kautta, kun minä teen. Voi asua vaikka missä, ja työpaikka voi olla vaikka 5000km päästä, kun minulla on! Itse teen töitä yöllä ja aamulla nukun, siitä voi tehdä milloin vaan. En tajua, että aikuinen ihminen elää 400 eurolla kuukaudessa eikä tee asialle mitään! Monet yrittykset maksavat esim. free lancer käännöksistä aika hyvin. Tuloei ole säännöllinen palkkaa, mutta kerran voi olla vaikka 3000 euroa, ja toinen kuukausi ei mitään- vaan pitää osatta elää ja säästää että toinen kuukausi saa laskut ja ruokaa maksettuksi!!!! ka kun vielä haluan vaikka käydä kotimaassa, etelässä, niin pitää laskea paljonko menee rahaa laskuihin, ruokaan,tupakkan ja vaikka viiniin, ja kun tulee hyvää palkkaa-laskea että toinen kuukausi vaikka ei tule mitään, ja keran vuodessa haluan etelä Ranskaan- kaikki on ajatteltava etukäteen ja laskea pitää kun ei ole säännölliset tulot. Asun yksin ja minulla 2 kissaa ja kaukana Helsingistä, asun Savossa, koska vuokra on halvempi ja töitä voin tehdä korvessakin, ja kun on auto,pääsen kauppaan ja asioille. Ei tarvitse asua Helsingissä.

vaan se majoneesi, mietihän mistä se majoneesi johon sen sinapin lisäät, on tehty. Majoneesin pohja on munan keltuainen..

Niin, sinä olet perheetön, joten voit valvoa ja nukkua ihan miten haluat, syömisetkin teet vain itsellesi jne. Ja luuletko että kaikkia ammatteja voi harjoittaa etätyönä. Minä en esimerkiksi voisi etänä kotona valvoa näiden potilainen oloja:))

Ajattelit sitten että kääntäjiä on valtaa määrä olemassa...väärä luulo.

Juu, korvessa voi asua, aika usein sen mahdollistaa auto ja kuten me kaikki tiedämme auton pito on kallista, minä ainakin maksan n. 1000 euroa vuodessa vakuutuksia, siihen vielä sitten kaikki muut kustannukset.

Eli summarum; SINÄ voit tehdä työtäsi etänä, SINULLA on auto joka mahdollistaa sen korvessa asumisen, SINULLA ei ole perhettä, joten kannat vastuun vain itsestäsi, eikös niin..

Mutta toivottelen hyvää loppukesään ja syvennyt nyt töihin, ei etä-sellaisiin.

• .
        yönurse kirjoitti:

vaan se majoneesi, mietihän mistä se majoneesi johon sen sinapin lisäät, on tehty. Majoneesin pohja on munan keltuainen..

Niin, sinä olet perheetön, joten voit valvoa ja nukkua ihan miten haluat, syömisetkin teet vain itsellesi jne. Ja luuletko että kaikkia ammatteja voi harjoittaa etätyönä. Minä en esimerkiksi voisi etänä kotona valvoa näiden potilainen oloja:))

Juu, korvessa voi asua, aika usein sen mahdollistaa auto ja kuten me kaikki tiedämme auton pito on kallista, minä ainakin maksan n. 1000 euroa vuodessa vakuutuksia, siihen vielä sitten kaikki muut kustannukset.

Eli summarum; SINÄ voit tehdä työtäsi etänä, SINULLA on auto joka mahdollistaa sen korvessa asumisen, SINULLA ei ole perhettä, joten kannat vastuun vain itsestäsi, eikös niin..

hupmioon että suuri osa näistä aloituksen kaltaisista on provoja=)

• Authie
        yönurse kirjoitti:

Minä muuta töitä kun käännöshommia ulkomaalta käsiin en saa, koska asun kaupungistä 25km, Savossa, missä on tosi korkea työttömyys, koulutus minulla on humaaninen, olen ulkomaalainen, puhun aika vahvalla murteella, ja minulla aina monta terveysongelmia, jotka eivät liitty syömiseen. Kuten esim. kolmoishermosärky, mikä on tosi epämukavaa, ja sen takia minulla vahva lääkitys, jolla on sivuvaikutukset. Lisäksi olen lähes 40vuotias-. Tulevaisuudessa haluan vielä opiskellä ja kun ikä tulee lisää, muuttaa takasin etelä Ranskaan. Perhettä minulla ei ole, elän yksin 2 kissojen kanssa.
        Ulkomaaalaisille, viellä kun terveus ei ennä OK ja koututus humaniteetti- on mahdottonta saada Suomessa töitä, niin etä työ multa Euroopasta löytyy. Myös en kestää talvipakkaset ja ulkoilua talvella Suomessa- sekin on syy, miski teen etä työt. Koska kaupunkiin Kuopioon minulla on 25km,ayto on minulle pakollinen, ja minulla on vanhaa Toyota Camry. Vuokra taas ei ole niin kallista 550 euroa 60 neliöt, mikä on yhdelle tosi hyvää asunto, ja ei kallista,lisäksi on parvekke, missä kissoille omaa tarhaa ja kesälle ulkoilevat siellä. Ulkomaalle, eli kotimaan matkalle pääsen kerrn 2 vuodessa kissojen kanssa, kun minulla ei ole ketään kuka vaikka 1 kuukaudeksi olisi hoitanut.
        Ruokaa ostaan kerran viikkossa kun minulla kauppaan pitkä matkaa. Pää-asiallisesti kasvikset, maitotuoteista vaan soya-maitoa, joka ei ole eläinperäistä. Kesälle on hyvää tomattejä, paprikaa, uusi perunaa, kaloja, kuten lohi, muikkuja. Tykkään muiikuista, ja ne eivät ole kalliit, ja paistettuna voissa perunoiden kanssa on hyvää, ja halpaa, ja minulle pakketti riittää vaikka 2 päiväksi ja kissatkin saavat.. Viikossa kauppaan menee noin 100 euroa, mutta ostan tupakat ja viinit, ja pesutarvikkeet. Ruokaan menee noin 30-40 euroa, kun ostan leipää, kasvikset, suklaa, kahvia, tee, kissanruokaa, pakkasteet, ja joskus keltaista jaffaa, ja suklaata. Olin laskunut että yksi ihminen voi elää miniimissa noin 1000 eurolla kun lasken vuokra, auto, internet, puhelin, ruokaa ja elämineen, ja joskus vaikka 1 kerran parissa vuodessa matka ulkomaalle. Niin, noin 1000 eurolla 1 ihminen 2 kissojen kanssa pärjää.

• hakemaan
        Authie kirjoitti:

hyvää ruokaa saa vaikka perunoista. Voi raastaa vanhat perunat, sekään vehnajauho, valkosipuli, basiilikka, oregano, - tehdä takina ja paistaa paistokset öljyssä. Ilman lihaa ja munia ja maitoa.
        Tai paistettut perunat voissa kultaiseksi, päälle tomatit, oliivit, mausteet kuten basiilikka, ja uuniin- hyvää on.
        Kaikki Teidän reseptit ovat niin tukevia,mutta syödä voi myös kevyesti, ja maukaasti ja ei maksaa paljon, eikä lihottaa. Itse vielä pidän paastoja, spirituaaliteetin takia, ei köyhyyden takia, ja olen hyvin alipainoinen. Olen nainen, pituus 168cm, painoa 43 kg, 39vuotias.

On paljon halvat reseptit, missä ei ole lihaa, eikä munia, eikä maitotuoteet. Uskonnoltaan olen katari. Meidän uskonto kieltää syödä lihaa sen takia, että lihaa tulee maailmaan epäpuhtaalla tavalla sukupuolitse, ja voi sisältää kuoleiden eläiten sieluja. Vaan jos on pakko, voidaan syödä valkoista lihaa, kuten broileria, koska se ei tule maailmaan sukupuolitse suoraan , mutta kana tulee maailmaan munasta. Mutta "Parfait" ´voi syödä valkoista lihaa, vaan kun on valtamattöntä. Viini ei ole pahaa, se on ruokajuomaa, mutta ei paaston aikana. Meillä on paasto maanantai, keskivikko,perjantai. Ja seuraava alkaa 13.11.- 24.12. Jouluaattona syödään kasvikset. Itse teen hyvät pihvit parsakaali ja kukakaalista ja perunasalaatti ilman maitoa, munia, vaan käytään dijon-sinappia majoneesiin. Elään hyvin askeettisesti jo noin 30 vuotta, ei kurjuuden takia, mutta uskonnon takia. Uskokaa pois, ihminen ei tarte saastuttaa itseensä lihatuoteilla..mun web on, http://www.chemins-cathares.eu/ sellitän parempi ranskaksi tai englanniksi. Mutta liha on pahaa.

Kerrot, että painat 43 kg, pituus 168cm.
        Painoindeksi on 15,2.
        Sinä olet sairaalloisen alipainoinen, tilanne on vaarallinen.

Luusto heikkenee, lihakset surkastuvat. Sydän on lihas, se pysähtyy, jos et syö riittävästi.
        Mene lääkäriin, pyydä apua ystävältä. Voit vielä muuttaa tilanteen !

Terveyttä ja onnellista tulevaisuutta sinulle !

• 12+8
        Authie kirjoitti:

"Tai paistettut perunat voissa kultaiseksi, päälle tomatit, oliivit, mausteet kuten basiilikka, ja uuniin- hyvää on."

Vai ei maitotuotteita, mistäs se voi on tehty?

• "hakemaan"
        . kirjoitti:

Jokainen työnantaja ( käytännössä palkanlaskija ) voi maksaa työntekijälle palkkaennakkoa, pienen summan ennen oikeaa palkkapäivää, ja se vähennetään seuraavasta palkasta pois. Kannattaa kysyä, jos todella tarvitsee. Yksittäiset kerrat ok.

• Authie
        hakemaan kirjoitti:

Kerrot, että painat 43 kg, pituus 168cm.
        Painoindeksi on 15,2.
        Sinä olet sairaalloisen alipainoinen, tilanne on vaarallinen.

Luusto heikkenee, lihakset surkastuvat. Sydän on lihas, se pysähtyy, jos et syö riittävästi.
        Mene lääkäriin, pyydä apua ystävältä. Voit vielä muuttaa tilanteen !

Terveyttä ja onnellista tulevaisuutta sinulle !

Ja vielä paaston 3 kertaa vuodessa 40 päivää- ei köyhyyden takia, mutta uskonnollisesta syystä. Terveyteni ei ole parasta mahdollista, ja enintäin peölään talvella niitä tauteja kuten noroa, koska se voi olla minulle hengenvaarallista, kun sanoi lääkäri. Minä talvella en paljon liikku ulkona kun hirveät pakkaset ja väsyttää kun vaan menen ulos, en kestää Suomen talvea olenkaan, ja käyn talvella autolla vaan kerran viikossa ulkona kauppoissa. Kun olivat ne tartuntoja liikkeellä, en käynyt paljon missään. Sain sellaisen taudin 3 vuotta sitten, en tiedä missä, mutta se oli viennut hirveään kuntoon 3 päivässä. En halua siitä ennää ja aina talvella pitään käsihygienasta, en ole tekemisissä lasten kanssa, koska lapset kantavat nämä taudit! Juuri kuulin että ne noro-tauteja pyörivät lapsiperheissä, niin pidän huolta etten ole tekemisissä pienten lasten kanssa, ja ulkona käyn harvoin. Lisäksi mulla paasto maanantai -keskivikko- perjantai. Rahaa on, mutta kyse on spirituallisuus, ei kannatta ruumiin niin ruokia. Normaallisesti syön tosi vähän ja vaan 2 kertaa päivässä, vaan kasvisruoka ja kalaa. Kun en tee fyysistä hommia, vaan ne käännöshommia, niin pärjään hyvin. Sammoin kun en tarvitse talvella ulkoilla, kun en kestää niitä pakkasia.Lisäksi minulla on talvella aika voimakkaat kolmoishermonkipuja, ja läälityksena Tegretol, joka on aika vanhva epilepsialääkke. Kesällä parempi, en tarvinnut lääkitystä 3 kuukautta, mutta talvea pelkääm- pakkaset ja kaikenlaiset taudit liikkeellä, ja kipuja, Niitä tauteja pelkään tosi paljon.

• nuukuus kunniaan
        Authie kirjoitti:

Ja vielä paaston 3 kertaa vuodessa 40 päivää- ei köyhyyden takia, mutta uskonnollisesta syystä. Terveyteni ei ole parasta mahdollista, ja enintäin peölään talvella niitä tauteja kuten noroa, koska se voi olla minulle hengenvaarallista, kun sanoi lääkäri. Minä talvella en paljon liikku ulkona kun hirveät pakkaset ja väsyttää kun vaan menen ulos, en kestää Suomen talvea olenkaan, ja käyn talvella autolla vaan kerran viikossa ulkona kauppoissa. Kun olivat ne tartuntoja liikkeellä, en käynyt paljon missään. Sain sellaisen taudin 3 vuotta sitten, en tiedä missä, mutta se oli viennut hirveään kuntoon 3 päivässä. En halua siitä ennää ja aina talvella pitään käsihygienasta, en ole tekemisissä lasten kanssa, koska lapset kantavat nämä taudit! Juuri kuulin että ne noro-tauteja pyörivät lapsiperheissä, niin pidän huolta etten ole tekemisissä pienten lasten kanssa, ja ulkona käyn harvoin. Lisäksi mulla paasto maanantai -keskivikko- perjantai. Rahaa on, mutta kyse on spirituallisuus, ei kannatta ruumiin niin ruokia. Normaallisesti syön tosi vähän ja vaan 2 kertaa päivässä, vaan kasvisruoka ja kalaa. Kun en tee fyysistä hommia, vaan ne käännöshommia, niin pärjään hyvin. Sammoin kun en tarvitse talvella ulkoilla, kun en kestää niitä pakkasia.Lisäksi minulla on talvella aika voimakkaat kolmoishermonkipuja, ja läälityksena Tegretol, joka on aika vanhva epilepsialääkke. Kesällä parempi, en tarvinnut lääkitystä 3 kuukautta, mutta talvea pelkääm- pakkaset ja kaikenlaiset taudit liikkeellä, ja kipuja, Niitä tauteja pelkään tosi paljon.

sitten kovin hyvin sinullakaan. Johtuisiko ruokavaliostasi?

• helposti=vaivatonta
        . kirjoitti:

Ainakin meillä saa palkkaennakkoa. Olen kaupungilla töissä. Itsekin otin kerran lomaa varten 1000 e, kun matka oli tilattu ja palkka olisi tullut vasta pari viikkoa myöhemmin.

• nuukuus kunniaan
        "hakemaan" kirjoitti:

Jokainen työnantaja ( käytännössä palkanlaskija ) voi maksaa työntekijälle palkkaennakkoa, pienen summan ennen oikeaa palkkapäivää, ja se vähennetään seuraavasta palkasta pois. Kannattaa kysyä, jos todella tarvitsee. Yksittäiset kerrat ok.

vain ei tule förskotin otto tavaksi. Niinkin on monelle käynyt. Etuanti on kuitenkin parempi kuin pikavippi.

• Authie
        nuukuus kunniaan kirjoitti:

sitten kovin hyvin sinullakaan. Johtuisiko ruokavaliostasi?

Minun huono fyysinen kunto johtuu kolmoishermon kivuista, kun en pystynyt puremaaan ja syömään kunnolla koko talvi. Se on aivoissa, ja se keskushermo särkee noin että ovat kaikki hampaat kipeät, ja kipu on tosi kovaa. Mulle oli erittäin kovia kipuja koko talvi-kun sää vaikuttaa siihen, ja lääkitys minulla on epilepsiälääke Tegretol karbamazepinin kanssa, joka aiheuttaa huimausta ja ruokahalua ei paljon ole. Kesän jälkeen minulta leikkataan 2 viisaudenhampaat, ja neurokirurgi miettii pitääsko leikatta joku suoni, joka peittää se 3hermo. Minun alipaino johtuu hermoperäistä kivuista, lääkityksestä. Ruokavalio on hyvää, ja kesällä kun ei ole kipuja yrittän syödä hyvin. Minulla on tämä sairaus 3 vuotta, ja kylmää sää vaikuttaa siihen, ja vielä minun työ, kun joudun kirjoittamaan noin 10 tuntia päivässä. Ja vielä minulla oma web sivuja, jotka päivittäin.

• Authie
        12+8 kirjoitti:

"Tai paistettut perunat voissa kultaiseksi, päälle tomatit, oliivit, mausteet kuten basiilikka, ja uuniin- hyvää on."

Vai ei maitotuotteita, mistäs se voi on tehty?

laittan oliiviöljyä, tai aurinkokukkölyä-se ei sisältää maitoa.

• -
        Authie kirjoitti:

Minun huono fyysinen kunto johtuu kolmoishermon kivuista, kun en pystynyt puremaaan ja syömään kunnolla koko talvi. Se on aivoissa, ja se keskushermo särkee noin että ovat kaikki hampaat kipeät, ja kipu on tosi kovaa. Mulle oli erittäin kovia kipuja koko talvi-kun sää vaikuttaa siihen, ja lääkitys minulla on epilepsiälääke Tegretol karbamazepinin kanssa, joka aiheuttaa huimausta ja ruokahalua ei paljon ole. Kesän jälkeen minulta leikkataan 2 viisaudenhampaat, ja neurokirurgi miettii pitääsko leikatta joku suoni, joka peittää se 3hermo. Minun alipaino johtuu hermoperäistä kivuista, lääkityksestä. Ruokavalio on hyvää, ja kesällä kun ei ole kipuja yrittän syödä hyvin. Minulla on tämä sairaus 3 vuotta, ja kylmää sää vaikuttaa siihen, ja vielä minun työ, kun joudun kirjoittamaan noin 10 tuntia päivässä. Ja vielä minulla oma web sivuja, jotka päivittäin.

Trigeminus-särky on kyllä kauheaa, mutta ei sen tähden kukaan jätä syömättä pureskeltavaa ruokaa.

• Authie
        - kirjoitti:

Trigeminus-särky on kyllä kauheaa, mutta ei sen tähden kukaan jätä syömättä pureskeltavaa ruokaa.

Nyt on parempi,mutta koko talvi minulla oli tosi voimakas kipu, ei auttanut Buranaa, ei muuta kun Tergretol-epilepsialääke, joka minulla on 400mg aamulla ja 400mg illalla. Kun lääke jää pois,kipu alkaa taas. Kävin KYS.issä neurokirurgin luonna, ja kesän jälkeen päätävät leikkauksesta, onko mahdollista tai ei, koska muuten joudun syömään lääkkeet elämän loppuun asti, ja lääke vaikuttaa maksaan, ja minä myönsin että juon viiniä päivittän noin puoli pulloa per päivää, ja lääke voi kuulema alkoholin kanssa tuhoa maksaa. Ottan lääke aamulla klo 8 ja illalla klo 8, ja viintä vasta noin klo 11- 00.. Nyt yritän syödä normaalia. Ten tänään pizzaa ja söin puoli, ja illalla paistan lohta ja perunaa. Yritän syödä nyt hyvin, koska lääkärikin pelottelia mua sen alipainon takia, että se on jo vaarallista. Tuo sairaus iski kun olin 36vuotias. Lisäksi kesän jälkeen minulta leikkataan 2 viisaudenhampaat, eli taas syöminen voi olla jonkun aikaa vaikeaa. ah joo tätä elämää. Kurjuutta minulla ei ole, elintaso on normi, mutta pitää tehdä paljon käännöshommia kotona ja joskus tein jopa 10-12 tuntia per päivää käännökset, että pystyn maksamaan laskut kuten vuokraa, lainoja, automaksuja, vakutukset, kun minulle menee joka kuukausi vaan laskuihin yli 1000 euroa, ja vielä pitää elää 2 kissojen kanssa.

• ehei...
        "hakemaan" kirjoitti:

paikoissa EI todellakaan maksella mitään ennakkoja...

• anorexiaako
        Authie kirjoitti:

vähäsen, tuo sinun alipainosi on kyllä huolestuttava. Ei kannattaisi ryhtyä paastoamaan tuolla painolla. Kärsin aikoinaan anorexiasta jolloin pääsin 42 kiloon olen 162 cm pitkä. Olin kuulemma aika lähellä sairaalahoitoa silloin. Tosin jos olet ranskalainen sinulla on varmaan kevyempi luusto kuin minulla mutta lisää vähän rasvaa ruokavalioosi. Tuo sydänlihaksen pettäminen on ihan realistinen uhka.

• tässävaan
        Authie kirjoitti:

Käytät maitoa "paistettut perunat voissa kultaiseksi" VOI on tehty maidosta tai kermasta kirnuamalla eli voi tulee lehmästä.

• tämä selvä

Olet laiskuuttasi tullut lihavaksi. Ei sinun kannata syödä mitään kolmen viikon kuluttuakaan.

• janakkala

Näin tulee tapahtumaan. Mutta jos sattuisit kaapistasi löytämään vähän sokeria ja suolaa niin lisää sitä veden sekaan. Silloin ei heikkous pääse yllättämään.
      Mukavaa paastoaikaa toivotan!

• Kokeillut.

Vaakan näyttämä läskilo sisältää n. 7000kcal.
      10kg = 70000kcal.

Täyspaastossa kulutus laskee johonkin 1000 - 1200kcal/vrk tasoon.

Ilman tippaakaan ulkopuolista energiaa 10-läskikiloa riittää noin kahdeksi kuukaudeksi.
      Käytännössä joita sinne suolen mutkkaan kuitenkin livahtaa.
      Fyysitä ponnistelua tuo ei, muutaman täyspaastopäivän jälkeen suosi.
      Lähtee siinä lihasmassaakin joten vaakan näyttö ei kuvaa pelkän läskin katoamista.

Vitamiineja, hivenaineita ja laksatiivia suosittelen.

• Epäilen

Eli jos on 30 kiloa ylimääräistä läskiä niin voisi elää puoli vuotta pelkällä vedellä? Jos taasen on oikein lihava, 60 kiloa läskiä niin voisi olla kokonaisen vuoden syömättä!

• Sumu kurki

Mulla jää joka päivä ruuan kaloritaso 600-1000 kca hujakoille, vaikka en laihduta.
        Joskus olen syönyt niin paljon kuin on jaksanut, mutta sen seurauksena tuli tosi huono ja raskas olo.
        Paljon parempi olo on, kun syö aina saman verran ja vaikka jää pieni nälkäkin, niin on se olo silloin parempi, kun syö itsensä täyteen.
        Paino pysynyt tasaisen 58-62 kilon välillä jo kymmeniä vuosia ja pituutta on 170 cm.
        Mitä pidempään saisi nukkua, niin sitä vähemmällä syömisellä pärjää, koska nukkuessa ruoan kulutus romahtaa. Voi helposti silloin olla syömättä 14 tuntia, mutta kun on valveilla, niin nälkä tulee jo vähintään 6 tunnin kuluttua.
        Aina ennen ihmettelin sanontaa, että nukkuminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
        Nyt sen ymmärtää, kun nukkuu, niin silloin säästää eniten, kun ruokaa ei kulu.

• 12 senttiä rahaa

ulkoa löytyy apilaa ja syötävää heinää. Kananttaa hyödytnää. Nokkosista saa salaattia ja velliä. Voikukan lehdistä saa salaattia ja koivusta teetä.

Kannattaa mennä myös kauppaan kertomaan että tarvisi ruokaa ja ei ole rahaa. Luulisi nyt jonkun kauppiaanheltyvän ja ajattelevanköyhiä suomalaisia. Miksi pitää suomessa nähdä nälkää.

Itse olemme myös köyhiä, meillä on jääkaapissa 3 perunaa, 2 näkkäriä ja vettä. Sillä yritämme elää puoleen kuuhun asti, jolloin tulee korvaukset,j a saan pussin perunoita ja vanhaa leipää kaupasta.

En atajua miksi työtön ei saa rahaa. Korvaukset ei riitämihinkään, jos kuussa jää alle 100 e 6 hegelle,niin se ei ole paljon ruokarahaa. Nytkin on niin nälkä että voisin syödä tämän nojatuolin jossa istun. No se oli vitsi, mutta oikeesti, krovukset pitäisi olla 2000 kk jotta voi maksaa laskut ja saisi ruokaa. Myös uudet alushousut ja sukat olisi mulla tarpeelliset, nämä on 9 vuotta vanhat ja monesti solmittu ja hakaneulaa monessssa kohdassa.

• 100e/kk 6:lle?

Ihmettelen suunnattomasti.

• häpeä kurja!

Älä ihminen höpötä!
        Jos teitä on 6 henkilöä, todennäköisesti näistä ainakin 4 (ellei peräti 5 ) on lapsia, jotka saavat lapsilisää. Jokaisella perheenjäsenellä on jotain tuloja. Eläkää niillä! Mihin olet laittanut lapsesi ruokarahat? Juonutko?

• fdhdhd

lähti elämässä olleen kriisin vuoksi 7 kiloa reilussa 2 vkossa. Söin ehkä yhden suolakeksin tai jonkun lakun päivässä, muuta en saanu alas. En tiedä putooko paino nopeemmin kun ihmiselle tulee joku kriisi tai suru ja ruoka ei maistu mutta eipä ole koskaan edes dieetillä lähtenyt tollasta kilomäärää noin nopeesti...Olen siis nainen, tuollon himpun alle 30v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe