se aika vuodesta jolloin me innokkaat pääsemme osallistumaan KURSSEILLE;))) Malttamattomana nyt itse odotan tuota ilmoittautumisajankohtaa. Onko täällä muita jotka odottavat alkaa syksyä yhtä innokkaasti. Mikä on ehkä sinun aiheesi? Itselläni nyt syksynä ainakin yksi ellei sitten kaksi eri kieltä...mikäli vaan joukkoon mahdun....;))
tsau:Friidu
Joka nyt vähemmän innokkaana lähtee siivomaan keittiötä...;)) jälleen kerran...on öhööh..vähän pakko mies kun minullakin kokkailee mutta jälkien siivoaminen sitten;))) toinen juttu...Tsau.
Kohta alkaa;))
42
206
Vastaukset
- HTZA
jäävät jotkut eläkkeelle ja voivat unohtaa kärrynpyörän kursseineen.
Heinänkortta purren heittelevät, vaan, perhoaan.- Sol57
silloin on syytä keskittyä vain olennaiseen;)) ehkä....en tiedä oikeesti..mutta, luulisin...
koruompelukursseille olen ajatellut ilmoittautua.
- Lho**
sama persoona kuin Pimu.
Miksi sama aloitus eri nikeillä????- Sol57
joku ihailija varmasti haluaa sotkea...tahallaan....nostelemalla vanhoja ketjua...en itse tuota kyllä nostanut...Kiusa se pienikin kiusa jollekin...
tsau:Friidu sattunu huomaamaan, että toinen on vanha??
Joku nostelijapelle taas liikenteessä.
Mut tohon ite aiheeseen, mulla on kans tota vikaa, ootan että kansalaisopiston kurssit julkastaan, oon menossa sinne ja tänne.
En joko mee, tai sit lässähtää muuten innostus kesken kurssin.- HTZA
minttupuu kirjoitti:
sattunu huomaamaan, että toinen on vanha??
Mut tohon ite aiheeseen, mulla on kans tota vikaa, ootan että kansalaisopiston kurssit julkastaan, oon menossa sinne ja tänne.
En joko mee, tai sit lässähtää muuten innostus kesken kurssin.Menee nyt vaan Paparazzin mallikursseille.
H. - Sol57
minttupuu kirjoitti:
sattunu huomaamaan, että toinen on vanha??
En joko mee, tai sit lässähtää muuten innostus kesken kurssin.joku kun Hatsaa vähän haikailin takaisin Stadiin;)) En tiedä mutta, naurettavaa....Minähän Hatsalle kirjoitan jos niin haluan...Friidua ei määräillä....ja lirkkuttelen niin paljon kun haluan. Ei sille Hatsakaan itse edes mitään mahda;)) Muuta kuin yrittää ymmärtää...tietysti.
tsau:Friidu - HTZA
Sol57 kirjoitti:
joku kun Hatsaa vähän haikailin takaisin Stadiin;)) En tiedä mutta, naurettavaa....Minähän Hatsalle kirjoitan jos niin haluan...Friidua ei määräillä....ja lirkkuttelen niin paljon kun haluan. Ei sille Hatsakaan itse edes mitään mahda;)) Muuta kuin yrittää ymmärtää...tietysti.
tsau:Friiduei suutu mustasukkaisille, kaikki haluais vastata hatsalle ekaks.
HTZA ottaa myös, aina, vastaan lemekkäitä viboja.
Eikä se laita, yhtään, vastaan.
H. - Sol57
HTZA kirjoitti:
ei suutu mustasukkaisille, kaikki haluais vastata hatsalle ekaks.
HTZA ottaa myös, aina, vastaan lemekkäitä viboja.
Eikä se laita, yhtään, vastaan.
H.mutta ei Friiduakaan pitäisi siitä kiusata jos, hurmaavalle hurmunhei-tapaukselle lirkuttelee...Friiduhan ei voi itselleen mitään...On täysin syyntakeeton tässä mielessä..
tsau:Friidu - HTZA
Sol57 kirjoitti:
mutta ei Friiduakaan pitäisi siitä kiusata jos, hurmaavalle hurmunhei-tapaukselle lirkuttelee...Friiduhan ei voi itselleen mitään...On täysin syyntakeeton tässä mielessä..
tsau:Friiduarvostelun, osoituksena siitä, että on kaikista hurmaavin.
H.
voisin mennä itselleni tekemään, jos sellainen kurssi löytyisi, missä oppia annettaisiin.
Oma vasara mukaan ;))- Sol57
siis ennemmenkin kunnon veneen....ja ison sellaisen. Purjeveneen tapaisen....Ehtii sitä arkkua sitten myöhemmin väsätä...Se on lähdettävä kaikenlaisesta haasteellisemmasta päästä aina liikkeelle...Siis VENE.;))) Vähempään en tyytyisi...menköön sitten vaikka 10 vuotta elämästä;)) Sisulla sen hitsin veneen väsäisin...erijuttu mihin tarvitsisin...lopulta...Voisihan sen tuohon pihalle...
tsau:Friidu Sol57 kirjoitti:
siis ennemmenkin kunnon veneen....ja ison sellaisen. Purjeveneen tapaisen....Ehtii sitä arkkua sitten myöhemmin väsätä...Se on lähdettävä kaikenlaisesta haasteellisemmasta päästä aina liikkeelle...Siis VENE.;))) Vähempään en tyytyisi...menköön sitten vaikka 10 vuotta elämästä;)) Sisulla sen hitsin veneen väsäisin...erijuttu mihin tarvitsisin...lopulta...Voisihan sen tuohon pihalle...
tsau:Friidueihän sitä raaski polttaa krematoriossa.
Tee sinä vene, minä teen ruumisarkun :)- HTZA
Sol57 kirjoitti:
tsau:Friidulöytyy kurssit, molempia arkkuja koulutetaan tekemään.
:)
H. - Sol57
HTZA kirjoitti:
löytyy kurssit, molempia arkkuja koulutetaan tekemään.
H.masentunut;))) Ancelista en osaa sanoa...toivon mukaan ei pysyvästi kuitenkaan...Friidu on tapansa mukaan vaan nyt kovin innovatiivinen ja jostain kun tämä innokkuus elämään taas kumpukaa.....syytä kun itsekään ei perusdorka kun on....jos, et usko niin kysy vaikka Teolta...Teo sentään ymmärtää;))) jotain tästä dorkuudesta...;)))
tsau:Friidu HTZA kirjoitti:
löytyy kurssit, molempia arkkuja koulutetaan tekemään.
H.minä en ole masentunut.
Tiedän kyllä, että järjestetään kursseja, joissa arkku itselle tehdään.
Mutta tehdäänkö näillä seuduilla, se on eri juttu.
Jotenkin tuntuu siltä, etten ole vielä valmis kursseille. On tullut opiskeltua kaksi ammattia ja käytyä erinäisiä kursseja siinä sivussa, että taidan jättää ne innokkaamille. Tykkään tehdä asioita mutta yksin ehkä tai hyvän kaverin kanssa, ihan omassa rytmissään, luovuus vaatii aikaa. Kielistä vaalin ennen osaamaani jottei katoaisi muistista.
Ei silti kursseissa mitään pahaa ole, siellä tapaa hengenheimolaisia ja aiika kuluu kuin siivillä. Olin muovailemassa savea joka on terapeuttista erittäin, kaikki huolet ja murheet hukkuu sinne sekaan ja hyvä mieli tulee pintaan jopa naurun muodossa. Sitä voisin joskus tehdä.
No jaa onhan mulla ollut tuo Zumba-villitys muttei missään kurssimuodossa. Parempi kuitenkin vaikka joku ääh kielikurssi tuntuu tylsältä mutta joku ihan mieltä viihdyttävä, niihin on vain oikein kamala tunku.
Ikebana- kukkasomistuskurssille voisin mennäkin:)jos olis aikaa, ni sisävesi laivurin kursseille,vai mikä se on nyt sit nimeltään...:)))
Haavee joka siks varmaan jääki, olis saada ihana puuvene jossa olis makuupaikat ja pieni sauna, no, oonhan tästä jo tääl kirjottanukki, muistaakseni? :))))- Sol57
Ancelin kanssa voisimme saada aikaiseksi sellaisen lautan...Anceli osaa käyttää raivaussahaa kuulemma minä voisin yrittää naulata sitä hitsin lauttaa kasaan...(siis näillä geelikynsillä tuskin onnistuu edes sekään)...mutta, voisin kuitenkin yrittää...positiivisesti olla hengessä mukana...Lähtisimme näin aluksi ehkä Kymenjokea pitkin...ehkä...seilaamaan...minne sitten lopulta...Se on sivuseikka....Pääasiahan on liike ei päämäärä;)))
tsau:Friidu Sol57 kirjoitti:
Ancelin kanssa voisimme saada aikaiseksi sellaisen lautan...Anceli osaa käyttää raivaussahaa kuulemma minä voisin yrittää naulata sitä hitsin lauttaa kasaan...(siis näillä geelikynsillä tuskin onnistuu edes sekään)...mutta, voisin kuitenkin yrittää...positiivisesti olla hengessä mukana...Lähtisimme näin aluksi ehkä Kymenjokea pitkin...ehkä...seilaamaan...minne sitten lopulta...Se on sivuseikka....Pääasiahan on liike ei päämäärä;)))
tsau:FriiduKait se lauttaki ens hätään käy, siks hetkeks ku saan ihanan puuveneen:))))
Osaanhan minäki kait jotain tehdä, lautan hyväksi, joskos ne puut kiinnitetään jollain paksuilla köysillä toisiinsa kiinni, eikä nautata:)))
Joo, liikkeellä olohan se pääasia on, ja aina jää arvoitukseks mikä milloinkin on välietappina:)))No on ollut sellainen täällä Päijänteellä (ei yksin), mutta voin sanoa, että vaikka Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, ne päivät kun pääset nauttimaan, ovat sen arvoiset. XX on kippari niin ulko kuin sisävesilläkin.
- HTZA
lahottaa puuveneen nopeasti.
Suutari pysyy nyt lestissään ja käy uimassa, viilentävässä vedessä!
Usein.
H. - Sol57
sasus kirjoitti:
Kait se lauttaki ens hätään käy, siks hetkeks ku saan ihanan puuveneen:))))
Osaanhan minäki kait jotain tehdä, lautan hyväksi, joskos ne puut kiinnitetään jollain paksuilla köysillä toisiinsa kiinni, eikä nautata:)))
Joo, liikkeellä olohan se pääasia on, ja aina jää arvoitukseks mikä milloinkin on välietappina:)))sanoo nyt Friidu....Haaveet ne täytyy toteuttaa tässä elämässä...eikä jäädä jossittelemaan...että, jossain vanhainkodissa sitten muistellaan...että, kyllähän minäkin nuorena ja innokkaana...olisin reissuun lähtenyt...mutta en raaskinut iso-äidin pitsilakanoita johon Teo virkkasi uudet pitsitkin...niin purjeiksi laittaa...en sitten millään, koska Teo oli ne vitsin pitsit siihen omin käsin nypläilyt...
tsau:Friidu firefox58 kirjoitti:
No on ollut sellainen täällä Päijänteellä (ei yksin), mutta voin sanoa, että vaikka Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, ne päivät kun pääset nauttimaan, ovat sen arvoiset. XX on kippari niin ulko kuin sisävesilläkin.
on sellasia aikas paljon.
Olis tosi ihanaa päästä liikkeelle katselemaan kauniita saaria, eri paikkoihin, syksylläkin on kauniita ilmoja ja keväällä etenkin, varmaan tulis oltua paljon vesillä:))))
Onhan sellaisessa veneessä paljon puuhaa, mut varmaan olis sen väärti:)))- Sol57
HTZA kirjoitti:
Usein.
H.meikäläisen pitäisi ehkä olla siellä viilentävässä vedessä jatkuvasti.....Tämän talon hulvattomat naiset kun entisestään pistävät Friidun päätä sekaisin....Eilenkin ajateltiin että, ajallaan hissillä koko yö....siellä kun oli taas tarpeeksi lämmintä....siis siellä hississä...ja oma mies kotona ei muuta kuin kuorsaa onnellisia...eikä huomaa...mitään;))) Onko nämä nyt ne paljon puhut vaihto-ehtovuodet kenties? kysyy hieman toivekkaana...? tai vähän pelokkaana...ehkä...
tsau:Friidu HTZA kirjoitti:
Usein.
H.mihkää kukkapenkkiin, saimaaseen se kuuluu, höh..:)))
Huomenna sit pääseeki isoon laivaan ja merelle Viron puol:))))- Sol57
Sol57 kirjoitti:
meikäläisen pitäisi ehkä olla siellä viilentävässä vedessä jatkuvasti.....Tämän talon hulvattomat naiset kun entisestään pistävät Friidun päätä sekaisin....Eilenkin ajateltiin että, ajallaan hissillä koko yö....siellä kun oli taas tarpeeksi lämmintä....siis siellä hississä...ja oma mies kotona ei muuta kuin kuorsaa onnellisia...eikä huomaa...mitään;))) Onko nämä nyt ne paljon puhut vaihto-ehtovuodet kenties? kysyy hieman toivekkaana...? tai vähän pelokkaana...ehkä...
tsau:FriiduHatsa vastas mulle;))) Sori Sasus...menin tohon väliin sotkemaan....siis nämä levottomat vaihto-ehtovuodet näköjään...Sori Hatsa;)))
tsau:Friidu sasus kirjoitti:
on sellasia aikas paljon.
Olis tosi ihanaa päästä liikkeelle katselemaan kauniita saaria, eri paikkoihin, syksylläkin on kauniita ilmoja ja keväällä etenkin, varmaan tulis oltua paljon vesillä:))))
Onhan sellaisessa veneessä paljon puuhaa, mut varmaan olis sen väärti:)))No Kallavedellä seilaa meidän entinen "Meriläinen", iso hytti jossa mahtui nukkumaan ja seisomaan, ei tarvinnut kontata. Ne päivät kun mentiin pitkin vettä ja kannella sai ottaa aurinkoa, ovat menneet toistaiseksi. Taidot ovat jäljellä:)
Tuohon alle HTZA:lle sanoisin, ettei sinne kukkapenkkejä rakennettu mutta Basilikan ja Persiljan voi ruukussa ottaa mukaan:)firefox58 kirjoitti:
No Kallavedellä seilaa meidän entinen "Meriläinen", iso hytti jossa mahtui nukkumaan ja seisomaan, ei tarvinnut kontata. Ne päivät kun mentiin pitkin vettä ja kannella sai ottaa aurinkoa, ovat menneet toistaiseksi. Taidot ovat jäljellä:)
Tuohon alle HTZA:lle sanoisin, ettei sinne kukkapenkkejä rakennettu mutta Basilikan ja Persiljan voi ruukussa ottaa mukaan:)hitsiläinen, eiks siun tee kovasti mieli taas vesille:)))
Sol57 kirjoitti:
Hatsa vastas mulle;))) Sori Sasus...menin tohon väliin sotkemaan....siis nämä levottomat vaihto-ehtovuodet näköjään...Sori Hatsa;)))
tsau:FriiduMitäs näistä pienistä, hauskaahan se on ku yks,kaks pätkähtää joku muu kommentti väliin:))))
sasus kirjoitti:
hitsiläinen, eiks siun tee kovasti mieli taas vesille:)))
Kyllä ihan näille Suomen vesille. Täytyy myöntää. Nyt tyydyn katselemaan satamissa erilaisia veneitä. Ehkäpä joskus:)
- ...
Kuule, kesäyliopistoja järjestetään kesäisin, työttömyyskursseja ympäri vuoden, kansalaisopistoihin pääsee kuka tahansa milloin tahansa ja jos oikein opiskella haluaa, oikeitakin kouluja on olemassa. Eikä opiskelemiseen edes tarvitse mitään kursseja, senkun opiskelee itekseen. Jos tutkinnon haluaa, sen voi aina suorittaa, ilman preppauksia.
=DW=- Sol57
mahdollisuus kun minullakin olisi päästä Tarton kesäyliopistoon...vähän selvää kun asiasta otin tarkemmin..Mies vaan ei päästä;)) Siis aine olisi: Viron kieli....Yrittänyt kyllä olen tuota puhua...että, antaisi minun osallistua..;))
En tutkintoja halua mitä ,minä niillä....Kielet nyt kiinnostavat...englanti ja viro...
Tuo Tarto kun sellainen aika mukava paikka muutenkin;))) ja tuttavapariskunta siinä lähellä joiden luona voisin yöpyä edullisesti....he kun pitävät tällaista majoitusjuttua...Ei mahdoton haave..mutta, tällä kertaa en voi vasten toisen tahtoa toteuttaa....Ehkä joskus...sitten;)) mikäli vielä kiinnostaa tuokin aika voi tulla...
Itse ajattelen kuitenkin aina näin...että, ihminen ei ole koskaan liian vanha oppimaan...ei siis ikäkysymys useinkaan...;))
tsau:Friidu - ...
Sol57 kirjoitti:
mahdollisuus kun minullakin olisi päästä Tarton kesäyliopistoon...vähän selvää kun asiasta otin tarkemmin..Mies vaan ei päästä;)) Siis aine olisi: Viron kieli....Yrittänyt kyllä olen tuota puhua...että, antaisi minun osallistua..;))
En tutkintoja halua mitä ,minä niillä....Kielet nyt kiinnostavat...englanti ja viro...
Tuo Tarto kun sellainen aika mukava paikka muutenkin;))) ja tuttavapariskunta siinä lähellä joiden luona voisin yöpyä edullisesti....he kun pitävät tällaista majoitusjuttua...Ei mahdoton haave..mutta, tällä kertaa en voi vasten toisen tahtoa toteuttaa....Ehkä joskus...sitten;)) mikäli vielä kiinnostaa tuokin aika voi tulla...
Itse ajattelen kuitenkin aina näin...että, ihminen ei ole koskaan liian vanha oppimaan...ei siis ikäkysymys useinkaan...;))
tsau:FriiduOn se eri reilua, että sä olet noin fiksu pimatsu ja tosiaan oot noin helkatin tietävä.
Arvaa muuten huvikses, monella kielellä mä pystyn hoitamaan asiani tarpeen vaatiessa?
=DW= - Sol57
... kirjoitti:
On se eri reilua, että sä olet noin fiksu pimatsu ja tosiaan oot noin helkatin tietävä.
Arvaa muuten huvikses, monella kielellä mä pystyn hoitamaan asiani tarpeen vaatiessa?
=DW=tähän mitään fiksuutta....liitetyksi:))) Tuli vaan tuossa aikanaan tästä asiasta vähän otettua selvää...kun tähän SVYL:iin kuulun;))) Asiat selviävät jos niistä kysyy..eihän siinä mitään kummallista...Itselläni tuo englanti sellaista että, parempi olla puhumatta mitään...
En todella tuota kielitaitoasi...minusta on hienojuttu jos ihminen hallitsee useamman kielen...Itse kun siinä mitenkään hyvä koskaan ollut....Nyt vaan tässä iässä nämäkin asiat ehkä vähän aktuellempia...meillekin...tuo matkustelun kautta ikään...haluaa osata enemmän...Ei siinä sen kummosempaa...
Anna kun veikkaan sanoisin että, voisit ehkä osata neljää erikieltä...Osuinko oikeaan?:))
- Heikunkeikku
Se on meikäläisellä semmonen homma, että vaikka kuinka hutsituttais joillekin kursseille, niin en voi mennä, koska nämä kurssit pidetään iltaisin ja olen arki-iltoisin aina töissä.
Kuinka kovasti olisin tahtonut mennä vuosi sitten harrastamaan ampumista ja ajattelin ensin, että jos jollakin tavalla saisin lukujärjestyksen tehtyä siten, että tiistaina voisin lopettaa aikaisemmin ja mennä töistä päin ampumaradalle, mutta eiku ei, ei onnistunut.
JOS tänä lukuvuonna saan järjestettyä, niin sitten menen sitä ammuntaa harrastamaan.
Kävin kokeilemaasa tuota ampumista, mutta en niin innostunut semmosesta "pienestä" aseesta, vaan tahtoisin ilmapistoolilla ammuskella. Ans kattoo nyt.
Sulkapalloa olen taas ajatellut pienen paussin jälkeen. Oon pelannut sitä yhtä kyytiä yli 20 vuotta ja nyt on ollut paussia, kun pelikaverit eivät enää voineet pelata (muuton takia) ja tämä entinen avopuolisoni, jonka kanssa sulkista harrastettiin, niin en toki sen kanssa menisi, vaikka maksettais.
Mahdollisesti saan pelikaverin, selvinnee töitten alettua. Pelaaminen tapahtuu aamulla, joten sinne pääsen helposti.Hui !
Pienenä tyttönä kun isäne ja veljeni olivat ahkerasti metsällä, oli meillä tietysti metsästysaseet seinällä, ei missään lukkokaapissa. No eihän meikäläisen tullut mieleenkään mennä niihin koskemaan mutta isoveli halusi koettaa miten paljon uskallan.
No haulikko potkaisee ja kivääri myös aikas paljon, hyvä kun ei mustelmaa tule. Myös panoksia haulikkoon olen koneella vääntänyt, ihme ja kumma, missä lienee nyt sellaiset koneet ja liekö kohtalotovereita??
Pienoiskiväärillä opettelin ampumaan pilkkaa ja aika hyvin tuloksin, en ainakaan ollut sisarussarjan viimeinen vaikka iältäni olinkin.
No vanhemmalla iällä kun X harrasti ampumista, tasan kerran ammuin 357 magnumilla ja kauhistuin kyseistä asetta. Sen jälkeen en ole ampunut millään.
Poika yritti olla kiinnostunut mutta tyssäsin sen heti alkuunsa, minusta se sai jotenkin kammottavan kaiun kun on tullut esiin kaikkia juttuja lehdistössä.
Harrasteammunta pienoiskiväärillä voikin olla ihan mielenkiintoinen juttu, se kun tapahtuu valvotuissa olosuhteissa ja paikoissa.
Niin muuten pienenä kun niitä haulikolla ammuttuja lintuja kynittiin, laskettiin montako haulia löytyi...
Ei minusta ehkä enää olisi siihen hommaan.- Heikunkeikku
firefox58 kirjoitti:
Hui !
Pienenä tyttönä kun isäne ja veljeni olivat ahkerasti metsällä, oli meillä tietysti metsästysaseet seinällä, ei missään lukkokaapissa. No eihän meikäläisen tullut mieleenkään mennä niihin koskemaan mutta isoveli halusi koettaa miten paljon uskallan.
No haulikko potkaisee ja kivääri myös aikas paljon, hyvä kun ei mustelmaa tule. Myös panoksia haulikkoon olen koneella vääntänyt, ihme ja kumma, missä lienee nyt sellaiset koneet ja liekö kohtalotovereita??
Pienoiskiväärillä opettelin ampumaan pilkkaa ja aika hyvin tuloksin, en ainakaan ollut sisarussarjan viimeinen vaikka iältäni olinkin.
No vanhemmalla iällä kun X harrasti ampumista, tasan kerran ammuin 357 magnumilla ja kauhistuin kyseistä asetta. Sen jälkeen en ole ampunut millään.
Poika yritti olla kiinnostunut mutta tyssäsin sen heti alkuunsa, minusta se sai jotenkin kammottavan kaiun kun on tullut esiin kaikkia juttuja lehdistössä.
Harrasteammunta pienoiskiväärillä voikin olla ihan mielenkiintoinen juttu, se kun tapahtuu valvotuissa olosuhteissa ja paikoissa.
Niin muuten pienenä kun niitä haulikolla ammuttuja lintuja kynittiin, laskettiin montako haulia löytyi...
Ei minusta ehkä enää olisi siihen hommaan.Semmosella ilmapistoolilla oon joskus ampunut ja sillä vois olla kiva enemmänkin kokeilla.
Miehelläni oli myös ase ja kävi sillä harjoittelemassa ampumaradalla. Kuului työhön.
Eri aseilla harrastetaan eri päivinä ja viime vuonna ilmapistooliammuntaa oli tiistaisin ja torstaisin. En voi lopettaa kumpanakin päivänä niin aikaisin opetusta, mutta kaipa se yks kerta viikossakin riittäisi tyydyttämään sihtausintoni. Niin, sikälimikäli nyt saan laitettua työni siihen malliin, että tuo onnistuisi.
Metsälle en menisi aseen kanssa. En malttaisi ampua mitään eläintä. Heikunkeikku kirjoitti:
Semmosella ilmapistoolilla oon joskus ampunut ja sillä vois olla kiva enemmänkin kokeilla.
Miehelläni oli myös ase ja kävi sillä harjoittelemassa ampumaradalla. Kuului työhön.
Eri aseilla harrastetaan eri päivinä ja viime vuonna ilmapistooliammuntaa oli tiistaisin ja torstaisin. En voi lopettaa kumpanakin päivänä niin aikaisin opetusta, mutta kaipa se yks kerta viikossakin riittäisi tyydyttämään sihtausintoni. Niin, sikälimikäli nyt saan laitettua työni siihen malliin, että tuo onnistuisi.
Metsälle en menisi aseen kanssa. En malttaisi ampua mitään eläintä.En kyllä minäkään ampuisi mitään elukkaa, parka jäisi vielä kitumaan. Jousiammunta olisi aika vänkää. Jos sellaiseen pääsisi, voisin mennäkin, en tiedä jotenkin olen ruvennut pelkäämään aseita vaikkei niissä mitään pelkäämistä olekaan. Kuten sanoin, lapsena ne olivat ihan jokapäiväisessä käytössä.
Kai sitä vanhemmuuten tulee varovaisemmaksi joka asiassa. Ammunnassa en tykkää metelistä, inhoan meteliä, se aiheuttaa stressiä, eli sekin pitäisi toteuttaa jossain missä ei ole muita.
T. Erakko:))- Heikunkeikku
firefox58 kirjoitti:
En kyllä minäkään ampuisi mitään elukkaa, parka jäisi vielä kitumaan. Jousiammunta olisi aika vänkää. Jos sellaiseen pääsisi, voisin mennäkin, en tiedä jotenkin olen ruvennut pelkäämään aseita vaikkei niissä mitään pelkäämistä olekaan. Kuten sanoin, lapsena ne olivat ihan jokapäiväisessä käytössä.
Kai sitä vanhemmuuten tulee varovaisemmaksi joka asiassa. Ammunnassa en tykkää metelistä, inhoan meteliä, se aiheuttaa stressiä, eli sekin pitäisi toteuttaa jossain missä ei ole muita.
T. Erakko:))Meillä on jousipyssy. Poika harrasti jousiammuntaa nuorena ja pääsi karsintarajan yli ja osallistui SM-kilpailuihinkin kerran. Taisi tulla neljänneksi. Se laji ei kuitenkaan häntä pitemmän päälle innostanut.
Mieheni teki semmosesta hyvin paksusta "levystä" maalitaulun pihan perälle, jonne poika sai ammuskella. Minäkin yritin, mutta huh huh, oli Erittäin vaikeaa saada oikeaa asentoa ja ammuttua juuri oikealla tavalla.
Minun intoni tyssäs siihen. Kauhean raskasta kiskoa jouskaria ampuma-asentoon.
Kävin paljon seuraamassa pojan ja muiden jouskariharjoituksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696