Eikö ole töitä laiskamadot?

Herran piuksut sentä

Täällä suputtelette aikuiset miehet toistenne korviinne mukamas hienoja asioita ja viisaita juttuja,samat hashispäät päivästä toiseen.
Menkää nyt töihin niin unohtuu tuollaiset liirum laarumit,tuhlaatte elämänne jonninjoutavaan paskaan.
Yksi kysyy.
-onko Jumalaa olemassa
Ja muut ovat.
-ei ole koska blaa blaa,samaa paskaa päivästä toiseen,jokainen tokaluokkalainen on käynyt samat jutut läpi,ei kait näitä tartte aikuisena enää,ellei ole jälkeenjäänyt apina.

Vai vapaa ajattelijoita,vapaa ajantuhlaajia te olette.

Niin ja jos kirkon palvelut ei miellytä ei niitä ole pakko käyttää,ei kukaan kiellä teitä parustamasta niitä homokirkkojanne jossa transutpapit vihkii teitä homoja,vaikka puuterhatuolin kanssa jos niin haluatte.

26

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti polo

masislääkkeitä.

• Täällähän me molemmat aikaamme näköjään tärväämme.

• hERRAN PIUKSUT

enempää lähen töihin 24 tunniksi.
        Jatka sinä päivittäistä ulostamistasi.

• errabn bierut
        hERRAN PIUKSUT kirjoitti:

enempää lähen töihin 24 tunniksi.
        Jatka sinä päivittäistä ulostamistasi.

työnarkomaani?

• .
        errabn bierut kirjoitti:

työnarkomaani?

Vankila ei ole töitä.

• ----------->

Freelancerinä on paljon vapaa-aikaa ja hyvä liksa.

• Ihmisillä on hyvin monenlaisia elämäntilanteita.

Joku tekee vuorotyötä, toinen yötyötä, joku on lomalla, joku sairaslomalla, joku toinen eläkkeellä, joku on yrittäjä, toinen freelanceri, kolmas opiskelee, neljäs heittää keikkaa milloin sattuu, viides ei ymmärrä elämän monimuotoisuutta ja tuomitsee sen enempää miettimättä kaikki, jotka eivät työskentele säännöllisessä päivävuorossa vuoden ympäri sosiaalipummeiksi.

Elämä on ihmeellistä. Eikö totta?

• Vahva-atte

Mun ei tartte tehdä töitä, kun elän koroilla.
      Jumala ei mua auttanut, mutta osakkeet kylläkin.

• Herran piuksut sentä

Krisityt pellet täällä päivälläkin Julistavat vain Jumalaansa.

Ei uskalleta edes antaa nimimerkkiä Jeesus-juttujen tueksi, ja muutetaan nimimerkkiä koko ajan.

Häpeän olla Krisitty, kun nämä paskapäät pilaavat forumin.

Olkaa hiljaa Jeesukesta, tai tehkää se Julistus omalla nimimerkillänne.

Laitain JOKAISEN Multinikki-uskovan lausepala-merkin jutut POISTOON, buehehehehehhehe!

Toivoen, usjonveljeni

Jeesuksen omia pyh, ajantuhlaajia te olette.

JEESUS EI TUE INTERNET-SPÄMMIJULUSUTKSIANNE ,LAUSEENAPALOILLA, HÖLMÖT KANSSAKRISITTYNI!

• vai oletko pelle?

Ei kun tässä paikassa on enimmäkseen kyllä ateisteja, pelleistä en osaa sanoa, mutta ne kristityt eivät tee yleensä aloituksia tässä paikassa vaan ateistit, ne uskovaiset menevät uskovaisten kirjoittelupaikkaan aloituksia tekemään.

• Työntekoko on ihmisen autuaaksi tekevä elämän tarkoitus?

Yhtä tyhmä ajatusmalli kuin se että uskoo mielikuvituskavereihin.

• fdgdgdfgdgdgdf

"Työntekoko on ihmisen autuaaksi tekevä elämän tarkoitus? "
        "arbeit macht frei" sanoi eräs hihhulilauma, työnteon ylistäminen kai kuuluu kristillisyyteen

• ei aina niin helppoa

Tässä maassa on paljon työttömiä, koska he joutuvat työttömiksi, muuten he kyllä menisivät sinne työpaikkaan joka aamu.

• Luuletko tosiaan että kaikkien ihmisten työ on ojankaivamista?

Näkisitpä työpaikkani.. Ja huomaisit missä hommissa on ateistit ;) Jumalauskoiset ovat niitä parhaita ojankaivajia, "otsasi hiessä sinun pitää leipäsi ansaitseman.." eikö niin?

• Palstan aiheet ovat

kirkollisvero, homoliitot, uskovien pilkkaaminen..muusta eivät ateistit näemmä osaa keskustellakaan.

• Palstan aiheet ovat kirjoitti:

kirkollisvero, homoliitot, uskovien pilkkaaminen..muusta eivät ateistit näemmä osaa keskustellakaan.

Niin metsä vastaa kun sille huudetaan. Jos naureskelee noille hassuille ajatuksenjuoksuille ja sokealle uskolle jolle ei löydy minkäänlaista todellisuuspohjaa on tietysti pilkkaaja. Jos tarinat eivät miellytä voithan aina poistua takavasemmalle? Veikkaan että saat monesta ateistista syvällisen keskustelukumppanin niin halutessasi. Ongelmia tulee vasta siinä vaiheessa kun alat puhumaan fiktioita totuutena.

• Palstan aiheet ovat
        KeljuKooKojootti kirjoitti:

Niin metsä vastaa kun sille huudetaan. Jos naureskelee noille hassuille ajatuksenjuoksuille ja sokealle uskolle jolle ei löydy minkäänlaista todellisuuspohjaa on tietysti pilkkaaja. Jos tarinat eivät miellytä voithan aina poistua takavasemmalle? Veikkaan että saat monesta ateistista syvällisen keskustelukumppanin niin halutessasi. Ongelmia tulee vasta siinä vaiheessa kun alat puhumaan fiktioita totuutena.

Eniten vituttaa se että atet saivat selville että olen nahkavaippa banaaniperse.

• miten vaan mietit

EN minä aikakaan ole mikään ojankaivaja, ja olen kyllä uskovainen, ja se saa riittää tästä aiheesta.

• nimi merkki

Olen ollut yhtäjaksoisesti töissä samassa työpaikassa jo noin 25 vuotta, nykyään osastoni esimiehenä.

Sinun "kirjoituksestasi" taas tuli niin kiistattoman selkeästi näkyviin teidän uskovien ihmisten
      ajatusmaailman kauneus (eli karmeus) ja se lämmin lähimmäisenrakkaus, eli pyhä viha.

Ja suomen kaunista kieltäkin sinä räpellät huonommin kuin kuka tahansa tokaluokkalainen.
      Olisit nyt edes käynyt sen apukoulun loppuun.

• Palstan aiheet ovat

kirkollisvero, homoliitot ja uskovien pilkkaaminen..muusta ateistit eivät osaa keskustellakaan.

• ...
        Palstan aiheet ovat kirjoitti:

kirkollisvero, homoliitot ja uskovien pilkkaaminen..muusta ateistit eivät osaa keskustellakaan.

osataan puhua. Ei ole meidän vikamme, jos niistä mitään ymmärrä. Mitä uskovien pilkkaamiseen tulee, niin siihenkään me emme ole syyllisiä, että te olette niin herkullisia kohteita.

• Palstan aiheet ovat

Krisityt puhuvat puolestaan :Sukupuolielmistä, homoista, insestistä sekä kameleista ja gay-pride tapahtumista.

Olen huomannut tämän kutsujen läettämisen jo 49 eri uskovaiseksi itsensä tunnustavalta nimimerkitä.

Uskovaiset ovat kyllä kylä hulluja.

• Uskovainen.

Krisityt puhuvat puolestaan :Sukupuolielmistä, homoista, insestistä sekä kameleista ja gay-pride tapahtumista.

Olen huomannut tämän kutsujen läettämisen jo 49 eri uskovaiseksi itsensä tunnustavalta nimimerkitä.

Uskovaiset ovat kyllä kylä hulluja.

En ole hullu, olen uskossa, en ole alkoholistikaan vaikka olen kännissä.

• eipä montaa näy

Ei tässä nyt kyllä ole ollut ainuttakaan uskovaista, joka olisi kirjoittanut mitään "räpellyksiä", toivoisitko sinä sitten että niitä tulisi tänne?

• 1.) Sulje tietokoneesi.
      2.) Älä avaa sivuja, joista et mitään tajua.
      3.) Mene itse töihin.
      4.) Täällä on myös naisia (soita auttavaanpuhelimeen jos et erota miestä naisesta..siltä saat ohjeet)
      5.) Hyvää matkaa, ei tarvitse tulla takaisin.
      6.) Jos kärsit homofobiasta, hae ajoissa apua.

• Multinikki.

Ohjeesi eivät toimi, sen jälkeen kun suljen koneeni en muista mitä muuta piti tehdä.. höh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7484
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5104
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3504
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2439
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2339
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2178
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2133
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2083
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1811
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      18
      1696
    Aihe