Tässä taas yksi minun runo. Laitan sen tänne kun muistaakseni aikaisempaa runoani kiitettin ja joku saattoi jopa toivoa lisää minun runoja tänne suomi24-palstalle. Tässä siis runo nimeltään Haavoitettu
Oon haavoitettu
onko tilaa minulle kirkossa
onko tilaa, jos en maksa veroa
onko tilaa, jos en ole töissä?
Onko kirkossa tilaa köyhälle,
sairaalle, masennetulle?
Olkoon kirkko kuin virtaava vesi
joka haavat pesee haavoitetun!
Olkoon oikea oppi kirkossa esillä,
se oikean ja väärän määrittää.
Kanonit tukipylväinämme
kohdatkaamme toisemme.
Haavoitettu (runo)
apilankukkanen
6
311
Vastaukset
- mödernn
Jos olet haavoilla, niin mene ensiapuun. Kyllä siellä paikkaavat!
- Tötterström
Parasta on olla hyvätuloinen. Rakastamme vain hyvätuloisia. Ne on muut kirkot, joissa köyhiä hyysätään, meitillä papit ajaa loistoautoilla ja köyhät kelpaa kynnysmatoksi.
- tee palvelus
meille äläkä enää kirjoita runojasi tänne. Ne ketkä haluavat voinevat tilata sinulta henkilökohtaisesti runojasi.
- täti moonika
Onko pakko sanoa noin jyrkästi? Eikö tänne keskustelupalstalle nyt silloin tällöin mahtuisi runo, jos joku niitä haluaa kirjoittaa.
- tee palvelus
ja tee palvelus. K -raudasta saat tarvikkeet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036