Hei

nainen 49

Mietin tässä onko täällä onnellisia ihmisiä.Ja mitä onnellisuus on?Mulle onnellisuus merkitsee tätä hetkee,kohtalaisen terve työ elämässä vielä ,lapset aikuisia.Ero tuli kun saatiin lapset aikuiseksi,mutta silti jäi kauniit muistot.En pahalla muista ex-miestäni vaikka hän jo uusissa naimisissa on.Kertokaahan mikä teidät tekee onnelliseksi tai tekisi?

153

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä eräs onnellinen mies. Eronnut jo useammankin kerran, mutta yksin en ole nytkään.:-) Onni pitää löytää tässä ja nyt.

• Onnin täti

ei ole täällä,Onni on maalla.Veljeni koira meinaan ;=DDD

• Onnin täti kirjoitti:

ei ole täällä,Onni on maalla.Veljeni koira meinaan ;=DDD

on tuttavan kaksi vuotias poika.

• firefox 58

Älä valehtele Teo.

Onni on ihmisen sisällä. Kauniiksi koruksi rakennettu. niin ja mitä vielä jäi mainitsematta, Rakkaus tunteista jaloin...

• HTZA
        firefox 58 kirjoitti:

Älä valehtele Teo.

Onni on ihmisen sisällä. Kauniiksi koruksi rakennettu. niin ja mitä vielä jäi mainitsematta, Rakkaus tunteista jaloin...

Minäkin, vihdoinkin poikamies, kannatan sanontaasi: Rakkaustunteista jaloin, vauhdikkaasti.
        :)
        H.

• firefox 58 kirjoitti:

Älä valehtele Teo.

tuo valehteleminen.

• huhhahhei...

Voi ei....pönttöjä naisia löytyy yhä vai valehteletko menneisyytesi?

Oli sitten mies tai nainen...mutta henkisesti kypsymätön on se, jolla jo kolmas tai neljäs avo-/avioliitto menossa, 50 ikäisenä.

• huhhahhei... kirjoitti:

Voi ei....pönttöjä naisia löytyy yhä vai valehteletko menneisyytesi?

Oli sitten mies tai nainen...mutta henkisesti kypsymätön on se, jolla jo kolmas tai neljäs avo-/avioliitto menossa, 50 ikäisenä.

eteen päin. Katsotaan miten tuo reagoi.

• entäs sitten
        Teotwawki kirjoitti:

eteen päin. Katsotaan miten tuo reagoi.

Tuo? Olet kuulemma lehtii kirjoittava kirjoittaja ja käytät sanaa tuo ihmisestä.

Kiesus mikä kara olet henkisesti...

• entäs sitten kirjoitti:

Tuo? Olet kuulemma lehtii kirjoittava kirjoittaja ja käytät sanaa tuo ihmisestä.

Kiesus mikä kara olet henkisesti...

ottaa päähän, mutta se on sinun ongelmasi. Varo, ettei verisuoni katkea päästäsi.:-D))))))))))))))))))))

• +++++++??
        Teotwawki kirjoitti:

ottaa päähän, mutta se on sinun ongelmasi. Varo, ettei verisuoni katkea päästäsi.:-D))))))))))))))))))))

Vautsi vau vau...olet tosi loistava kirjoittaja....anna vinkkiä, missä juttujasi julkaistaan.

• +++++++?? kirjoitti:

Vautsi vau vau...olet tosi loistava kirjoittaja....anna vinkkiä, missä juttujasi julkaistaan.

saada henkilöllisyyteni selville. Älä unta näe.

• ++++++++++??
        Teotwawki kirjoitti:

saada henkilöllisyyteni selville. Älä unta näe.

Hups, anteeksi...en tiennyt, että kirjoittelet omalla nimelläsi. Minä en tee mitään Sinun henkilötiedoillasi.
        DDDDDDDDDD..ja nauraa kippurassa...

• ++++++++++?? kirjoitti:

Hups, anteeksi...en tiennyt, että kirjoittelet omalla nimelläsi. Minä en tee mitään Sinun henkilötiedoillasi.
        DDDDDDDDDD..ja nauraa kippurassa...

toimittajan nimi mainitaan artikkelitoimituksellisessa työssä.Uutistoimitus toimii tosin.

• HTZA kirjoitti:

Minäkin, vihdoinkin poikamies, kannatan sanontaasi: Rakkaustunteista jaloin, vauhdikkaasti.
        H.

Se on tainnut olla viisasta kun vieläkin se sinussa herättää huumoria, jaloin siitä on paras päästäkin, matelu on pahasta, kertoo kovasta uupumuksesta

• Onnellinenkin suurimmaksi osaksi,surullinenkin voin olla ja vihainen mutta toivoton en ole.

• nainen 49

Tietysti minäkin joskus surullinen...........eihän muuten voisi olla onnellinen

• viivatiina

onnelliseksi silloin kun on terve mut en mää usko että sairaatkaan sen onnettomampia on se on vaan aina jostain se onni etsittävä itse olen onnellinen syystä että saan olla terve tehdä sitä työtä mitä haluan rakastaa samaa miestä johon reilu kakskytvuotta sitten rakastuin rakastaa ystäviäni harrastaa rakkaita harrastuksiani oon myös onnellinen siitä että mulla on tytär jonka kanssa lähden parin viikon päästä etelän aurinkoon ihan kahdestaan =))))

• muakin, nyt mieti tarkkaan mitä vastaat :)

Minä en ole juuri nyt erityisen onnellinen, mutta eiköhän tää taas tästä kohene.
        Elämä on, joskus.

• Respektiä
        Anceli kirjoitti:

muakin, nyt mieti tarkkaan mitä vastaat :)

Minä en ole juuri nyt erityisen onnellinen, mutta eiköhän tää taas tästä kohene.
        Elämä on, joskus.

Halit arkajalalta.

• Anceli kirjoitti:

Elämä on, joskus.

sää Anceli mua???

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

Elämä on, joskus.

ja kovasti sua ei voi olla rakastamatta =))))

• Respektiä kirjoitti:

Halit arkajalalta.

piilottelee hän ;))
        Kyllä minäkin sinusta tykkään, halit sulle :)

• minttupuu kirjoitti:

sää Anceli mua???

ainakin tykkään, jos tutustuttais vähän paremmin, niin sitten voisin jopa rakastaa :))

• viivatiina kirjoitti:

ja kovasti sua ei voi olla rakastamatta =))))

tunteet on molemminpuoliset :))
        Kiitos, siinä mulla oikea ystävä.

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

tunteet on molemminpuoliset :))
        Kiitos, siinä mulla oikea ystävä.

=))))))

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

Elämä on, joskus.

oot sä ihan kliffa gimuli;))) mutta en kyllä sulle enempää lirkuttele;))) siis joku raja... Hatsa on TAAS ihan erijuttu....tsennaaks....Anceli...?

tsau:Friidi

• Sol57 kirjoitti:

oot sä ihan kliffa gimuli;))) mutta en kyllä sulle enempää lirkuttele;))) siis joku raja... Hatsa on TAAS ihan erijuttu....tsennaaks....Anceli...?

oikein hyvin, voitte jatkaa lirkuttelua hatzan kanssa, en ole onnenne tiellä :)))))
        Mä kysyinkin viivatiinalta, en mitään yleistä galluppia ollut tekemässä ;))

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

oikein hyvin, voitte jatkaa lirkuttelua hatzan kanssa, en ole onnenne tiellä :)))))
        Mä kysyinkin viivatiinalta, en mitään yleistä galluppia ollut tekemässä ;))

pahaa jos, Muru saa lirkuttelullaan Friidun onnelliseksi;))) Eri juttu sitten saanko Hatsan onnelliseksi? Hitsi en ole koskaan kysynyt?)))) Voi pahus....täytyy kysyä tuokin siis yleisesti..vielä;))).. Yleinen galluppi;))) niin tai näin...ihan kliffa oot;)))) siitäkin huolimatta;))) Vitsi Friidunhan EI tunnetutusti kysele saako osallistua vai ei koska on vaan yleensä ONNELLINEN....;))) melkein aina..siis..selittelysksi tämäkin. menee..Lopettaa tähän selittelyn:)))

tsau:Friidu

• Sol57 kirjoitti:

pahaa jos, Muru saa lirkuttelullaan Friidun onnelliseksi;))) Eri juttu sitten saanko Hatsan onnelliseksi? Hitsi en ole koskaan kysynyt?)))) Voi pahus....täytyy kysyä tuokin siis yleisesti..vielä;))).. Yleinen galluppi;))) niin tai näin...ihan kliffa oot;)))) siitäkin huolimatta;))) Vitsi Friidunhan EI tunnetutusti kysele saako osallistua vai ei koska on vaan yleensä ONNELLINEN....;))) melkein aina..siis..selittelysksi tämäkin. menee..Lopettaa tähän selittelyn:)))

hatzan onnelliseksi, luulen, että kaikki myötämieliset naiset saavat.

Mä kun olen tällainen kiukkupussi, ei mitään toivoakaan, että joku tulisi
        onnelliseksi. Mutta en ala lirkuttelemaan sen takia, että joku siitä riemastuisi ja tuntisi
        ylemmyydentuntoa, että tuokin kuuluu rinkiin.

Minä etsin onneni näistä pienistä arkipäivän asioista, ei siihen suuria sanoja tarvita.
        Riittää kun on joku, joka rakastaa ja joka rakastaa minua.
        Ja tänään menen kirjastoon, sieltäkin voi löytyä iloiseksi tekeviä asioita, kaikki on niin
        pienestä kiinni, ihmisestä itsestään useimmiten.

Mukavaa tätä päivää sinulle, elä onnellisena.

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

hatzan onnelliseksi, luulen, että kaikki myötämieliset naiset saavat.

Mä kun olen tällainen kiukkupussi, ei mitään toivoakaan, että joku tulisi
        onnelliseksi. Mutta en ala lirkuttelemaan sen takia, että joku siitä riemastuisi ja tuntisi
        ylemmyydentuntoa, että tuokin kuuluu rinkiin.

Minä etsin onneni näistä pienistä arkipäivän asioista, ei siihen suuria sanoja tarvita.
        Riittää kun on joku, joka rakastaa ja joka rakastaa minua.
        Ja tänään menen kirjastoon, sieltäkin voi löytyä iloiseksi tekeviä asioita, kaikki on niin
        pienestä kiinni, ihmisestä itsestään useimmiten.

Mukavaa tätä päivää sinulle, elä onnellisena.

Hatsa on oikeesti myös minulle todella ystävä...Hyvä sellainen. Ei pelkkä lirkku;))) Ja mikäs siinä komeille miehille Friidu lirkuttelee mieluisesti....Teollekin...öhöh....Teo nyt pelkkä harmiton syrjähyppy lirkuttelumielessä;))) sellainen hulvaton tapaus kun ja yhtä dorka...mutta Hatsa...hän on sydämessä...;)) aina.

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

Hatsa on oikeesti myös minulle todella ystävä...Hyvä sellainen. Ei pelkkä lirkku;))) Ja mikäs siinä komeille miehille Friidu lirkuttelee mieluisesti....Teollekin...öhöh....Teo nyt pelkkä harmiton syrjähyppy lirkuttelumielessä;))) sellainen hulvaton tapaus kun ja yhtä dorka...mutta Hatsa...hän on sydämessä...;)) aina.

Kadonneen, vai tulevan aarteen metsästäjiäkö sitä ollaan?
        Kyllä minulla sulaa vielä Voi suussa, mutta vaikea on sitä tunkea suuhun, onnellinen poikamies kun, vihdoinkin, olen.
        Vähän, imarreltuna, tunnen olevani.
        Te, NAIMISISSA, olevat naiset.
        Ja nyt ei sitten, heti, laiteta eropaperita Maistraattiin. Minä en halua rikkoa mitään, minkä rakkaus on yhteen liittänyt.
        Olisi ihan omituista, että jotain särkyisi tällä palstallamme.
        Olisi kiva jos palsta joitain, sinkkuja, yhdistäisi.

H.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

Kadonneen, vai tulevan aarteen metsästäjiäkö sitä ollaan?
        Kyllä minulla sulaa vielä Voi suussa, mutta vaikea on sitä tunkea suuhun, onnellinen poikamies kun, vihdoinkin, olen.
        Vähän, imarreltuna, tunnen olevani.
        Te, NAIMISISSA, olevat naiset.
        Ja nyt ei sitten, heti, laiteta eropaperita Maistraattiin. Minä en halua rikkoa mitään, minkä rakkaus on yhteen liittänyt.
        Olisi ihan omituista, että jotain särkyisi tällä palstallamme.
        Olisi kiva jos palsta joitain, sinkkuja, yhdistäisi.

H.

tsennaat tahallasi väärin...Aarre sitähän sinä olet...höhheli....Onni hänelle ken sinut löytää ja saa ;))) Saa Friidu nyt näin skrivaa ja miettiä mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei...siis syvällisesti;)))...Tämäkin vaati paljon....Tiedät että, tunteiden paljastaminen siis todelliseten ei minulle helppo nakki;))))Vitsi vie....vakuuttelemaan en ala...en ainakaan yleisellä palstalla...miten tärkeä olet;))) joku raja....

Anceli häärää jotain listoja ja tekee Tiinalle rakkauden tunnustuksia;))).....ja nyt meikäläinen Hatsalle;))) Tästä puuttuu enää Teo;)))) välistä sähläämästä....että, HÄNKIN on täällä tänään....;)))))

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

tsennaat tahallasi väärin...Aarre sitähän sinä olet...höhheli....Onni hänelle ken sinut löytää ja saa ;))) Saa Friidu nyt näin skrivaa ja miettiä mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei...siis syvällisesti;)))...Tämäkin vaati paljon....Tiedät että, tunteiden paljastaminen siis todelliseten ei minulle helppo nakki;))))Vitsi vie....vakuuttelemaan en ala...en ainakaan yleisellä palstalla...miten tärkeä olet;))) joku raja....

Anceli häärää jotain listoja ja tekee Tiinalle rakkauden tunnustuksia;))).....ja nyt meikäläinen Hatsalle;))) Tästä puuttuu enää Teo;)))) välistä sähläämästä....että, HÄNKIN on täällä tänään....;)))))

sitä ei saisi sotkea Teolla, Ancelilla, Tiinalla jne.
        Sitäpaitsi, Viivatiina ei syö sitä missä minä olen paras.
        Neito yrittää nyt uudelleen.
        H.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

sitä ei saisi sotkea Teolla, Ancelilla, Tiinalla jne.
        Sitäpaitsi, Viivatiina ei syö sitä missä minä olen paras.
        Neito yrittää nyt uudelleen.
        H.

että, tunnustan kahden kesken....Eikö mitenkään? Kysyy neito toivekkaana...Siis yleisesti tekemään Rakkauden tunnustus Murulle;))) ...joku raja..)))) Sinähän tiedät että, tämä on minulle KOVA paikka;))))siis öhöh...varsinkin kun olen tosissani... Voin kyllä ostaa sinulle ne tulipunaiset ruusut jooko Hagiksen torilla jos käydään kahvilla?..(yrittää ostaa Hatsan)...epätoivoisesti päästääkseen tilanteesta...jotenkin;)))

• exexex
        Sol57 kirjoitti:

"Onni hänelle ken sinut löytää ja saa"-löysin mut en halunnut,päättele siitä...

• Sol57
        exexex kirjoitti:

• Sol57 kirjoitti:

mitään listoja, nimenomaan sanoin, etten niin tee.
        Meillä viivatiinan kanssa on sellainen suhde, että se kestää tuon kaltaisen
        leikinlaskun, kaikkea ei aina kannata ottaa ihan tosissaan.
        Oikean ystävän tuntee siitä, ettei hänelle tarvitse selittää joka asiaa juurta jaksain,
        joskus pieni vinkki riittää.

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

mitään listoja, nimenomaan sanoin, etten niin tee.
        Meillä viivatiinan kanssa on sellainen suhde, että se kestää tuon kaltaisen
        leikinlaskun, kaikkea ei aina kannata ottaa ihan tosissaan.
        Oikean ystävän tuntee siitä, ettei hänelle tarvitse selittää joka asiaa juurta jaksain,
        joskus pieni vinkki riittää.

leikki leikkinä Anceli;))) Kuhan vähän hupsuttelen minäkin....ja anteeksi jos tuli vastattua;))) täällä kun ei tiedä meikäläinen nyt oikein kenelle saa enää vastata....;))) Teolle ei ainakaan meikäläinen;)))) siis julkisesti.... Kohta sanoo Hatsakin että, minulle ei saa Friidu täällä vastata...;))) Ok...sitten...Meikä poistuu nyt pilaamasta palstan huumoria;)))

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

että, tunnustan kahden kesken....Eikö mitenkään? Kysyy neito toivekkaana...Siis yleisesti tekemään Rakkauden tunnustus Murulle;))) ...joku raja..)))) Sinähän tiedät että, tämä on minulle KOVA paikka;))))siis öhöh...varsinkin kun olen tosissani... Voin kyllä ostaa sinulle ne tulipunaiset ruusut jooko Hagiksen torilla jos käydään kahvilla?..(yrittää ostaa Hatsan)...epätoivoisesti päästääkseen tilanteesta...jotenkin;)))

Palsta on hulluttelua varten.
        Hulluttele nyt, ei täällä kukaan tule kateelliseksi, toivottavasti.
        Ja voivathan he, aina, panna paremmaksi?

Minä, ainaskin, olen rakastunut Friiduun, koko ajan unelmoin 17v kaunottaresta, ja mietin kuinkahan on, vanhemmiten, kaunistunut.
        H.

• HTZA
        exexex kirjoitti:

edelleenkin mielessäni.
        Syvällä.
        Hyppääkä junaan jos kutsun?
        H.

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

leikki leikkinä Anceli;))) Kuhan vähän hupsuttelen minäkin....ja anteeksi jos tuli vastattua;))) täällä kun ei tiedä meikäläinen nyt oikein kenelle saa enää vastata....;))) Teolle ei ainakaan meikäläinen;)))) siis julkisesti.... Kohta sanoo Hatsakin että, minulle ei saa Friidu täällä vastata...;))) Ok...sitten...Meikä poistuu nyt pilaamasta palstan huumoria;)))

Friidu ja muut mummut, minä en kiellä ystäviäni kiukuttelemasta koskaan.
        Jokainen, tervasnuotion hellä lieska, tai kuumottava kipinä, saa ihoni kihelmöimään.
        Ja kuviteltu tuoksu unelmoimaan.
        H.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

Palsta on hulluttelua varten.
        Hulluttele nyt, ei täällä kukaan tule kateelliseksi, toivottavasti.
        Ja voivathan he, aina, panna paremmaksi?

Minä, ainaskin, olen rakastunut Friiduun, koko ajan unelmoin 17v kaunottaresta, ja mietin kuinkahan on, vanhemmiten, kaunistunut.
        H.

Friidulla mitään kliffaa....paitsi Hatsa tietysti....Ei saa vastaa Ancelille ei saa vastaa Teolle mistä himskutista minä tiedän?:)))) meikäläinen aina jonku mustalla listalla täällä...;)))

Nooh...Friidu poistuu nyt tiskaamaan tylsästi ja suihkuun....ja onnellinen siitä että voi lirkutella edelleen Hatsalle ja antaa jopa hellän suukon Hatsan parrakkaalle poskelle;)))

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

edelleenkin mielessäni.
        Syvällä.
        Hyppääkä junaan jos kutsun?
        H.

hyppäätkö piti olla.
        H.

• minun mielipiteeni
        Sol57 kirjoitti:

Friidulla mitään kliffaa....paitsi Hatsa tietysti....Ei saa vastaa Ancelille ei saa vastaa Teolle mistä himskutista minä tiedän?:)))) meikäläinen aina jonku mustalla listalla täällä...;)))

Nooh...Friidu poistuu nyt tiskaamaan tylsästi ja suihkuun....ja onnellinen siitä että voi lirkutella edelleen Hatsalle ja antaa jopa hellän suukon Hatsan parrakkaalle poskelle;)))

"kirjoittaja on poistanut tämän viestin"....tämäkö on keskustelua keskustelupalstalla.

Ei kannattaisi kirjoittaa, jos ei kestä edes omia tekstejään.

• Sol57
        HTZA kirjoitti:

Jokainen, tervasnuotion hellä lieska, tai kuumottava kipinä, saa ihoni kihelmöimään.
        H.

ja nyt kyllä Friidu ei ole mikään mummo! Nyt riittää! Kohta potkasen ja kunnolla senkin lirkku...Ja sitäpaitsi minä en kiukuttele niinkuin Anceli....Olen vaan hämmästänyt mikä ei uutta....Koska en ymmärrä mistään mitään...nyt. Saa vastata ja vastaan ja ei saa kirjoittaa ja saa kirjoittaa...Täällä liikaa nyt sellaista tässä ketjussa jota en ymmärrä..Ja meikäläinen oli vielä onnellinen kun tähän ketjuun vastasi;)))) mutta nyt...Parempi lähteä vetää.....

• angeli-fani
        Sol57 kirjoitti:

ja nyt kyllä Friidu ei ole mikään mummo! Nyt riittää! Kohta potkasen ja kunnolla senkin lirkku...Ja sitäpaitsi minä en kiukuttele niinkuin Anceli....Olen vaan hämmästänyt mikä ei uutta....Koska en ymmärrä mistään mitään...nyt. Saa vastata ja vastaan ja ei saa kirjoittaa ja saa kirjoittaa...Täällä liikaa nyt sellaista tässä ketjussa jota en ymmärrä..Ja meikäläinen oli vielä onnellinen kun tähän ketjuun vastasi;)))) mutta nyt...Parempi lähteä vetää.....

Linkitä mulle juttu, jossa Angeli kiukketelisi. En näet ole koskaan moista nähnyt.

• Sol57 kirjoitti:

et saa vastata, mutta itse olen toisessa asemassa nyt, hei kamoon.

• HTZA kirjoitti:

H.

mikään mummu, sinulla ei ole mitään oikeutta minua sellaiseksi nimitellä
        ja toivoisin, ettet mainitsisi edes nimimerkkiä missään yhteydessä.
        Opettele keskustelemaan asioista, äläkä naisista ja siitä mitä luulet kenenkin suunnittelevan,
        sinun takiasi ei avioeroa ota kukaan, se on varmaa. Ei ainakaan kukaan, joka on perillä siitä, mikä sinä olet.

Kiukkuinen voin olla, mutta sekään ei kuulu sinulle piirun vertaa.

• Sol57
        minun mielipiteeni kirjoitti:

"kirjoittaja on poistanut tämän viestin"....tämäkö on keskustelua keskustelupalstalla.

Ei kannattaisi kirjoittaa, jos ei kestä edes omia tekstejään.

ensinäkään asia ei koske sinua mitenkään vaan kuulu ns kahdenkeskiseen keskusteluun. Vaan asia ainoastaan Teon ja minun välinen. Ajattelin HÄNEN parastaan...siksi poistin tekstini....

• angeli-fani kirjoitti:

Linkitä mulle juttu, jossa Angeli kiukketelisi. En näet ole koskaan moista nähnyt.

Justiinsa kerkesin kirjoittaa, että olen kiukkuinen :))

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

et saa vastata, mutta itse olen toisessa asemassa nyt, hei kamoon.

ja enkä vastaa sinulle tästä edes...ei synny väärinkäsityksiä eikä sinun tarvitse siksi joutua ikävään välikäteen....*anteeksi kun vastasin....asia ymmärretty ei tehdä siitä nyt tämän suurempaa numeroa....ulkopuoliset menevät vaan hämilleen....ja tämähän ei koske heitä...

• minun mielestäni
        Sol57 kirjoitti:

ensinäkään asia ei koske sinua mitenkään vaan kuulu ns kahdenkeskiseen keskusteluun. Vaan asia ainoastaan Teon ja minun välinen. Ajattelin HÄNEN parastaan...siksi poistin tekstini....

Tämä on avoin keskustelupalsta ja saan sanoa mielipiteeni, että halveksin tuollaisia poistoja.

• Sol57
        Anceli kirjoitti:

Justiinsa kerkesin kirjoittaa, että olen kiukkuinen :))

Sinähän Et voi kuikutella;)))

• marttipoika..
        Sol57 kirjoitti:

ja enkä vastaa sinulle tästä edes...ei synny väärinkäsityksiä eikä sinun tarvitse siksi joutua ikävään välikäteen....*anteeksi kun vastasin....asia ymmärretty ei tehdä siitä nyt tämän suurempaa numeroa....ulkopuoliset menevät vaan hämilleen....ja tämähän ei koske heitä...

Ulkopuoliset eivät mene hämilleen, jos kahdenkeskiset asiat jutellaan esim. galleriassa, sähköpostissa jne.

Olet aina toitottanut, että tämä on yleinen keskustelupalsta eli pidä myös itse siitä kiinni.

• Anceli kirjoitti:

Opettele keskustelemaan asioista, äläkä naisista ja siitä mitä luulet kenenkin suunnittelevan,
        sinun takiasi ei avioeroa ota kukaan, se on varmaa. Ei ainakaan kukaan, joka on perillä siitä, mikä sinä olet.

galleriaan.

• Sol57
        minun mielestäni kirjoitti:

Tämä on avoin keskustelupalsta ja saan sanoa mielipiteeni, että halveksin tuollaisia poistoja.

halveksin ihmisiä jotka eivät ymmärrä olla puuttumatta asioihin jotka eivät edes heille mitenkään kuulu...Utelaisuus kun ei mielestäni aina kaunis piirre asia...mitenkään ja varsinkin kun tehdään vielä siten että keskustelija ei edes tunnistettavissa...vaan puskista kommentoija kuka tahansa joita muut eivät edes tunnista..........*Sori.. Minusta jos, lähtee arvostelemaan muita on syytä tehdä se niin että, sinut edes tunnistetaan....Todella raukkamaista kirjoittaa muista arvostellen jos, ei pysty kasvojaan täällä näyttämään....kuka on? Eikö sinustakin se osoita raukkamaisuutta....vai toimitko näin myös muuten kun keskustelet? Oikeesti....Jääkön tämä tähän.... Enempää en viitsi uhrata aikaani sinuun...ja mielipiteisiisi koska EN niitä näistä syystä arvosta...Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

Jos minä kohdistan tarinani jollekin nimimerkille, oletan että nimimerkin kiuas sähähtää tai lempeää löylyä antaa. Kun, kerta, näytillä on.
        Minä en ollut syyllinen "kissatappeluun", enkä usko että se sitä olikaan.

Ja K/K, Verdiitti, yöhuuhkaja, net on keskusteltavia, miehiä kun tuntuvat olevan.

Ole nyt iloinen ja huvittunut, ansaitset sen.
        Kaikki on lempeää huumoria.
        H.

• Sol57 kirjoitti:

olet palstan väriläiskä.

• Sol57
        marttipoika.. kirjoitti:

Ulkopuoliset eivät mene hämilleen, jos kahdenkeskiset asiat jutellaan esim. galleriassa, sähköpostissa jne.

Olet aina toitottanut, että tämä on yleinen keskustelupalsta eli pidä myös itse siitä kiinni.

poistaa myös omat tekstinsä jos rekkaantunut....jos niin katsoo parhaammaksi...Joskus niinkin...ikävä kyllä joutuu tekemään.....

• nakrattaa kovasti
        Sol57 kirjoitti:

halveksin ihmisiä jotka eivät ymmärrä olla puuttumatta asioihin jotka eivät edes heille mitenkään kuulu...Utelaisuus kun ei mielestäni aina kaunis piirre asia...mitenkään ja varsinkin kun tehdään vielä siten että keskustelija ei edes tunnistettavissa...vaan puskista kommentoija kuka tahansa joita muut eivät edes tunnista..........*Sori.. Minusta jos, lähtee arvostelemaan muita on syytä tehdä se niin että, sinut edes tunnistetaan....Todella raukkamaista kirjoittaa muista arvostellen jos, ei pysty kasvojaan täällä näyttämään....kuka on? Eikö sinustakin se osoita raukkamaisuutta....vai toimitko näin myös muuten kun keskustelet? Oikeesti....Jääkön tämä tähän.... Enempää en viitsi uhrata aikaani sinuun...ja mielipiteisiisi koska EN niitä näistä syystä arvosta...Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Ei kaikki halua kuvallista nikkiä ja vain kuvallisella nikillä voi näyttää kasvonsa.

Mieti ja kirjoita sitten vasta.

• HTZA
        Sol57 kirjoitti:

on viisas ja fiksu neito, ainakin niin oletan.
        Niin fiksu ja viisas, että uskallan kirjoittaa neidon kyyneliin, ilosta ja hyvästä olosta.

• HTZA kirjoitti:

Jos minä kohdistan tarinani jollekin nimimerkille, oletan että nimimerkin kiuas sähähtää tai lempeää löylyä antaa. Kun, kerta, näytillä on.
        Minä en ollut syyllinen "kissatappeluun", enkä usko että se sitä olikaan.

Ja K/K, Verdiitti, yöhuuhkaja, net on keskusteltavia, miehiä kun tuntuvat olevan.

Ole nyt iloinen ja huvittunut, ansaitset sen.
        Kaikki on lempeää huumoria.
        H.

tapellut, enkä tappele kenenkään kanssa, puolustaudun ja kirjoitan vastauksen, jos
        on tarpeen.
        Olen erittäin iloinen ja huvittunut, mutta en sun typerästä huumoristasi.
        Siitä on lempeys kaukana.

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

olet palstan väriläiskä.

En ala miettimään täällä kenelle mitenkin täytyy vastata ja saako siinä olla mitä huumoria tai ei huumoria mukana;)))....Saavat sitten täällä säyseämmät tapaukset keskustella keskenään...ilman ristiriitaa...

Hatsa riittää minulle;))) Hän ei ole koskaan rajoittanut minua...eikä ojentanut siksi hänet ystävänä pidänkin...ja toivon mukaan myös hän minut...

Koska on minulle aina tärkeä. Muuta tunnusta hän ei yleisellä palstalla tosin minulta saa...Sen verran lirkku kun on;)))

• Teotwawki kirjoitti:

galleriaan.

mutta en tiedä pääsivätkö matkaan, käyn tarkistamassa ja kirjoitan uudestaan, jos on
        syytä.
        Luin kyllä viestisi ;))

• Anceli kirjoitti:

mutta en tiedä pääsivätkö matkaan, käyn tarkistamassa ja kirjoitan uudestaan, jos on
        syytä.
        Luin kyllä viestisi ;))

tullut vielä ainakaan.

• Sol57
        nakrattaa kovasti kirjoitti:

Ei kaikki halua kuvallista nikkiä ja vain kuvallisella nikillä voi näyttää kasvonsa.

Mieti ja kirjoita sitten vasta.

sitten myöskään arvostella....jos ei kanttia tavallaan reilusti tunnustaa kuka on...Kuka tahansa pystyy kasvottomana arvosteluun....mieti sitä? Onko se aikuismaista käytöstä? Jos halua arvostella muita kirjoittajia jotka ovat tunnisttavissa olisi sitten kyllä kohtuullista myös itse olla tunnistettavissa..Seistä tavallaan sanojensa takana....Täällä on parikin pitkäaikaista kirjoittaa jotka eivät rekkaantuneita...mutta ovat aina käyttäneet tunnistettavaa nimimerkkiä...Kasvoton arvostelija on minusta täysin yks ja sama....koska ei näytä kasvojaan....miksi häntä pitäisi sitten arvostaa hänen kommenttiaan...myöskään? Mietihän sitä? Mieluummin antaa arvostuksen niille arvostelijoille jotka uskaltavat näyttää myös kasvonsa....Siis minä ainakin ajattelen näin....Arvostelu ei sinänsä pahasta. Mutta en osaa arvostaa itse näitä arvostelijoita minään....juuri näistä syistä....

• Teotwawki kirjoitti:

tullut vielä ainakaan.

ei ne mihinkään olleet lähteneet, mutta nyt siellä pitäisi olla sulle viesti.

• HTZA kirjoitti:

on viisas ja fiksu neito, ainakin niin oletan.
        Niin fiksu ja viisas, että uskallan kirjoittaa neidon kyyneliin, ilosta ja hyvästä olosta.

jotenkin kiintynyt minuun, kun pitää tuo nimimerkki laittaa otsikoksi?
        Voisin taas sanoa paljon, mutta enpäs sanokaan, osaan minäkin olla hiljaa.

• Anceli kirjoitti:

ei ne mihinkään olleet lähteneet, mutta nyt siellä pitäisi olla sulle viesti.

vastattu on.

• Teotwawki kirjoitti:

vastattu on.

Roger, kuitti ;)))

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

jotenkin kiintynyt minuun, kun pitää tuo nimimerkki laittaa otsikoksi?
        Voisin taas sanoa paljon, mutta enpäs sanokaan, osaan minäkin olla hiljaa.

on niinku lämpimiä tunteita.
        Tiätsä?

H.

• nakrattaa.........
        Sol57 kirjoitti:

sitten myöskään arvostella....jos ei kanttia tavallaan reilusti tunnustaa kuka on...Kuka tahansa pystyy kasvottomana arvosteluun....mieti sitä? Onko se aikuismaista käytöstä? Jos halua arvostella muita kirjoittajia jotka ovat tunnisttavissa olisi sitten kyllä kohtuullista myös itse olla tunnistettavissa..Seistä tavallaan sanojensa takana....Täällä on parikin pitkäaikaista kirjoittaa jotka eivät rekkaantuneita...mutta ovat aina käyttäneet tunnistettavaa nimimerkkiä...Kasvoton arvostelija on minusta täysin yks ja sama....koska ei näytä kasvojaan....miksi häntä pitäisi sitten arvostaa hänen kommenttiaan...myöskään? Mietihän sitä? Mieluummin antaa arvostuksen niille arvostelijoille jotka uskaltavat näyttää myös kasvonsa....Siis minä ainakin ajattelen näin....Arvostelu ei sinänsä pahasta. Mutta en osaa arvostaa itse näitä arvostelijoita minään....juuri näistä syistä....

Minulla toki on kuvallinen rekattu nikki täällä,(ollut jo yli 4 vuotta) vaan en halua enää sitä tällä palstalla käyttää, kun luin Teon jutun siitä, että joku palstalainen oli hänelle soitellut, häiriköiden.
        Toki voisin avata toisen kuvattoman nikin tätä palstaa varten, vaan en sitä tee.

Tämän palstan ylläpitäjä ei ole kieltänyt arvostelua rekaamattomalla nikillä, sen enempää, kuin rekatullakaan eli tuskin sinäkään voit sitä tavallisena kirjoittajana kieltää. Meillä kirjoittajilla on vielä oikeutemme kirjoitta nikillä kuin nikillä.

• HTZA kirjoitti:

on niinku lämpimiä tunteita.
        Tiätsä?

H.

olen informoinut sinua asiasta.

• harmittaako
        Sol57 kirjoitti:

uudestaan,Hatsa käy näköjään luutimassa kirjoituksiani,eikös tämä ole vapaa palsta?

Sanompa vaan edelleen että Onni on kaukana :-))))

• sammakoitten sylkijä
        Anceli kirjoitti:

tapellut, enkä tappele kenenkään kanssa, puolustaudun ja kirjoitan vastauksen, jos
        on tarpeen.
        Olen erittäin iloinen ja huvittunut, mutta en sun typerästä huumoristasi.
        Siitä on lempeys kaukana.

Sanoisin piikikäs ja pisteliäs huumori : ))) Siis hänellä.

• HTZA
        harmittaako kirjoitti:

uudestaan,Hatsa käy näköjään luutimassa kirjoituksiani,eikös tämä ole vapaa palsta?

Sanompa vaan edelleen että Onni on kaukana :-))))

on edelleenkin niin, että minä en halua, enkä koskaan poista mitään.
        Onni tulee, ja Onni menee, väkisin sitä voi pidellä, vaan käy sille kun tämän kesän Mustikalle.
        Muuttu mustaksi ja kuihtuu ryppyiseksi.

• Sol57
        nakrattaa......... kirjoitti:

Minulla toki on kuvallinen rekattu nikki täällä,(ollut jo yli 4 vuotta) vaan en halua enää sitä tällä palstalla käyttää, kun luin Teon jutun siitä, että joku palstalainen oli hänelle soitellut, häiriköiden.
        Toki voisin avata toisen kuvattoman nikin tätä palstaa varten, vaan en sitä tee.

Tämän palstan ylläpitäjä ei ole kieltänyt arvostelua rekaamattomalla nikillä, sen enempää, kuin rekatullakaan eli tuskin sinäkään voit sitä tavallisena kirjoittajana kieltää. Meillä kirjoittajilla on vielä oikeutemme kirjoitta nikillä kuin nikillä.

sanoin vain OMAN mielipiteeni? Pitäisikö minun olla oikeesti henkilökohtaisesti kiinnostunut sinusta? Tai mitä ajattelet? ei kuule liikuta pätkääkään...

• Hiki tippuu näppikselle, kun tulin just juoksulenkiltä.
      Voi kun niitä surun päiviä ei muista enää ollekaan, kun on taas se ilon päivä. Siitä tiedän olevani onnellinen.

• nainen 49

Hymy............

• löytänyt onnen? Hienoa ja hyvä sinä. Ba......:-D))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

löytänyt onnen? Hienoa ja hyvä sinä. Ba......:-D))))))))))

yllättävää... :=)

On vain uskallettava elää ja olla onnellinen.

• PupuPuskasta kirjoitti:

tyttö? Uskalsit ottaa askeleen tuntemattomaan. Hienoa, kyllä siitä hyvä tulee.:-D))))))))))

parturissa sunnuntaina?

• nainen 49 kirjoitti:

Hymy............

Minulle muuten yksi onnellinen asia elämässäni ovat nuoret, jotka asuvat kanssani, omasta tahdostaan ja ovat osoittaneet näin myös luottamuksensa minua kohtaan. Onnellista on sekin, että omassa kodissa ei tarvitse pelätä omia perheenjäseniä.

• Teotwawki kirjoitti:

parturissa sunnuntaina?

Missä muka parturi on auki sunnuntaina?

Missä muka parturi on auki sunnuntaina?

24/7.:-D)))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

24/7.:-D)))))))))))))

tyytyväinen parturoinnin lopputulokseen?

tyytyväinen parturoinnin lopputulokseen?

jälkeen ei voi olla muuta kuin....................ONNELLINEN!

• Ammattilaiset ovat erikseen. Kotiparturikoneita, joilla saa ajettua 3 millin sängen, löytyy varmaan aika monelta teinipojan äidiltä. :=)

Ammattilaiset ovat erikseen. Kotiparturikoneita, joilla saa ajettua 3 millin sängen, löytyy varmaan aika monelta teinipojan äidiltä. :=)

miehen naisystävältä.

• hiukset ajaa keski-ikäisen miehen naisystävä.:-D))))))))))))))

• sanon minä.:-D))))))))))

• huis kauhee
        Teotwawki kirjoitti:

sanon minä.:-D))))))))))

...The Walkki ilmottuatu rakastuneeksi ettei Anceli ala vonkaan sitäki!!!

• huis kauhee kirjoitti:

nyt tähän luettelo, ketä kaikkia olen vongannut?
        Teo on erittäin hyvä ystäväni, samoin koti-kiusattu, meistä kenenkään ei tarvitse vongata
        toisiamme, joskus vähän kiusoitellaan, ystävien kesken sekin on luvallista.

• huis kauhee kirjoitti:

vain ystäviä Ancelin kanssa, tulkoon tämä nyt minunkin puolestani sanotuksi. Olemme tunteneet jo vuosia.

• nyt muuttunut sen verran, että en voi tuohon ottaa kantaa julkisesti.:-D))))))

• galleriassa.

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

galleriassa.

asia ymmärretty. En mokaa toiste...ole huoletta;)) jätän sinulle kokonaan täst edes kokonaan vastaamatta...niin ei tule väärinkäsityksiä kenelläkään ulkopuoliselle;))))

• Sol57 kirjoitti:

asia ymmärretty. En mokaa toiste...ole huoletta;)) jätän sinulle kokonaan täst edes kokonaan vastaamatta...niin ei tule väärinkäsityksiä kenelläkään ulkopuoliselle;))))

suutu hyvä ystävä, ei tässä nyt kannata hermostua.

• 12+3
        Sol57 kirjoitti:

Wawkki ymmärtänyt mitä pöydän alla tapahtu...

• 12+3 kirjoitti:

Wawkki ymmärtänyt mitä pöydän alla tapahtu...

Ja kukahan tässä nyt ei ymmärrä?

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

suutu hyvä ystävä, ei tässä nyt kannata hermostua.

minäkin missä sinäkin. Älä ole ihmeissäsi...turhaan.

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

Ja kukahan tässä nyt ei ymmärrä?

ei ole sen arvoista.

• Sol57 kirjoitti:

ei ole sen arvoista.

annamme asian olla.:-)

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

annamme asian olla.:-)

mikään ei mene enää pieleen eikä tule sotkua minkäänlaista eikä väärinkäsitykisiä myöskään...sinä et vastaa minulle enkä minä sinulle...

Kaikella ystävyydellä. Sinulla kyllä täällä riittävästi niitä jotka vastaavat sinulle mielihyvin... yksi friidu ei siinä tee paljon...vaikka välistä jääkin... Vai mitä?

• Sol57 kirjoitti:

mikään ei mene enää pieleen eikä tule sotkua minkäänlaista eikä väärinkäsitykisiä myöskään...sinä et vastaa minulle enkä minä sinulle...

Kaikella ystävyydellä. Sinulla kyllä täällä riittävästi niitä jotka vastaavat sinulle mielihyvin... yksi friidu ei siinä tee paljon...vaikka välistä jääkin... Vai mitä?

ei se nyt ihan noin mene. Kyllä me jutella voimme, ei siihen ole mitään estettä.

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

ei se nyt ihan noin mene. Kyllä me jutella voimme, ei siihen ole mitään estettä.

minulle kun se ei ole ollut koskaan mikään este kirjoittaa tai keskustella miten haluan ja missä ja kenen kanssa haluan...Lähde siitä. Mikä SINULLE on nyt tärkeintä. Enkä tee myöskään mitään listoja;)))

• Sol57 kirjoitti:

minulle kun se ei ole ollut koskaan mikään este kirjoittaa tai keskustella miten haluan ja missä ja kenen kanssa haluan...Lähde siitä. Mikä SINULLE on nyt tärkeintä. Enkä tee myöskään mitään listoja;)))

kaikki lähettämäsi viestit? Tuskinpa.:-)

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

kaikki lähettämäsi viestit? Tuskinpa.:-)

en tiennyt koska typerästi luulin. jne...You Know...Asia sitten toinen. Luulin että, tilanne jne....jne..

• Sol57 kirjoitti:

en tiennyt koska typerästi luulin. jne...You Know...Asia sitten toinen. Luulin että, tilanne jne....jne..

sanoin jo, että antaa asian nyt olla.:-)

• Sol57
        Teotwawki kirjoitti:

sanoin jo, että antaa asian nyt olla.:-)

halaus nyt ja kunnollinen sanoo täällä toinen...dorka...

• Sol57 kirjoitti:

halaus nyt ja kunnollinen sanoo täällä toinen...dorka...

tästä jatketaan.:-D))))))))))) Sanoo toinen tosi DORKA.

• Sol57 kirjoitti:

Mihinkäs puskaan nyt pistit pääsi, kun poistit kaikki viestisi? Kyselee tosi hölmistynyt juuri iltavuorosta kotiutunut "pupu"?????? Minä poistuin eilen ketjusta takavasemmalle ja jätin teidät pohtimaan, mikä parturi... Ei meidän onnellisten tarvitse hävetä sanomisiamme. Eihän?

Mihinkäs puskaan nyt pistit pääsi, kun poistit kaikki viestisi? Kyselee tosi hölmistynyt juuri iltavuorosta kotiutunut "pupu"?????? Minä poistuin eilen ketjusta takavasemmalle ja jätin teidät pohtimaan, mikä parturi... Ei meidän onnellisten tarvitse hävetä sanomisiamme. Eihän?

on ihan eri asia kuin aito kohtaaminen livenä onnellisesti.:-D)))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

on ihan eri asia kuin aito kohtaaminen livenä onnellisesti.:-D)))))))))))

Onko täällä joku virtuaalidraama menossa? Olenko jäänyt jostain paitsi?

Onko täällä joku virtuaalidraama menossa? Olenko jäänyt jostain paitsi?

tasolla asian otin esille.:-D))

• Teotwawki kirjoitti:

tasolla asian otin esille.:-D))

daraamaa. Ainoa mitä en ymmärrä, on se, etten näe aineksia draamaan.

Niin, minhähän olen, TEO, sinun kanssasi, täällä keskustellut ihan vaan yleisellä tasolla ja asialinjalla. Jalat maassa ja jos ne evät ole maassa niin sitten ne ovat ilmassa.

Tuli tuosta mieleeni, että sain viikonlopun ruokavinkin tältä palstalta, kun joku haaveili hunajamarinoidusta pupusta riisipedillä. Minä tosin valmistin kanaa riisipedillä. Enhän minä pupua...

daraamaa. Ainoa mitä en ymmärrä, on se, etten näe aineksia draamaan.

Niin, minhähän olen, TEO, sinun kanssasi, täällä keskustellut ihan vaan yleisellä tasolla ja asialinjalla. Jalat maassa ja jos ne evät ole maassa niin sitten ne ovat ilmassa.

Tuli tuosta mieleeni, että sain viikonlopun ruokavinkin tältä palstalta, kun joku haaveili hunajamarinoidusta pupusta riisipedillä. Minä tosin valmistin kanaa riisipedillä. Enhän minä pupua...

maistui..........si hyvältä. Mutta muista, ei liikaa valkosulia, että ei tule väärinkäsityksiä.:-D)))))))))))

• GloriaJoy

onneliisuus on pienihetki keitaalla aina vaellukseni välillä ja sen hetken muistotkin valaisevat taivalta yön pimeinä hetkinä.

• GloriaJoy

esim tänään kun sain hakea postista uuteen värimaailmaani sopivat verhohokankaat, joita leikkelen ja ompelen tässsä seuraavat pari päivää ja miun uus matto suloistakin suloisempi. Miu hyppäs turkooseista ja mustista sävyistä korallinpunaiseen ja syvenpiin murrettuihin väreihin ja syvään indigoon. Ihan poskia myöten miun sisikunta hehkuu onnea ;-)

• Olen minä onnellinen, niin kauan kun en sitä sen kummemmin ajattele. Ei valittamista eikä mitään erityistä minkä just nyt pitäisi olla jotenkin paremmin. Paitsi että vähän laiskaksi tämä auvoilu tekee, pitää muuttua tyytymättömäksi taas että jaksaa lähteä iltalenkille.

• nainen 49

Lähde kanssani ota kädestäni kiinni nyt mennään

• nainen 49 kirjoitti:

Lähde kanssani ota kädestäni kiinni nyt mennään

Heh, yksi tähänastisen onneni avain on ollut tämä vapaus, itsemääräämisoikeus. Pitää tutustua hitaasti, harkiten ja huolellisesti ennen kuin voi olla varma ettei näin iso muutos sisällä riskejä. Mahdatko olla siihen valmis, harva nykyisin on kärsivällinen varsinkaan kun palkkiosta ei ole mitään takeita...

• yohuuhkaja kirjoitti:

Heh, yksi tähänastisen onneni avain on ollut tämä vapaus, itsemääräämisoikeus. Pitää tutustua hitaasti, harkiten ja huolellisesti ennen kuin voi olla varma ettei näin iso muutos sisällä riskejä. Mahdatko olla siihen valmis, harva nykyisin on kärsivällinen varsinkaan kun palkkiosta ei ole mitään takeita...

tarjous on tehty ja siihen pitää tarttua heti! :-D)))))))))))))

• nainen 49
        yohuuhkaja kirjoitti:

Mäkin haluan olla vapaa hymy............En halua mitään toivon vain että lähtisit kanssani kävelemään neuvon tien tule perässäni ei käsi kosketusta ok..........

• 50 plus
        Teotwawki kirjoitti:

tarjous on tehty ja siihen pitää tarttua heti! :-D)))))))))))))

Voi sinnuu, etkö ymmärrä, että on miehiä ja MIEHIÄ.

Olen saanut käsityksen, että tuo yöhuuhkaja on MIES.

• 50 plus kirjoitti:

Voi sinnuu, etkö ymmärrä, että on miehiä ja MIEHIÄ.

Olen saanut käsityksen, että tuo yöhuuhkaja on MIES.

nainen teki tarjouksen, josta ei ole tapana kieltäytyä.

• nainen 49
        Teotwawki kirjoitti:

Älä höpsöile.........hymy.......aina voi kieltätyy kaikilla siihen oikeus en kuole tähän.........

• nainen 49 kirjoitti:

Älä höpsöile.........hymy.......aina voi kieltätyy kaikilla siihen oikeus en kuole tähän.........

ojennukseen, se on riehunut palstalla tänään jo ihan liiankin kanssa.:-D))))))))))))

• 50+
        Teotwawki kirjoitti:

Älä yleistä, eivät kaikki ole kaltaisisiasi. :-)

• 50+ kirjoitti:

Älä yleistä, eivät kaikki ole kaltaisisiasi. :-)

Me miehet olemme MIEHIÄ!

• vallannut Teon.:-D))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

vallannut Teon.:-D))))))))))))

:-D))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

:-D))))))))))

Mene maaten, ennen kuin sekoat kokonaan ;)))))
        =)))))

• Anceli kirjoitti:

Mene maaten, ennen kuin sekoat kokonaan ;)))))
        =)))))

pitää seota tänään.:-D))))))))))

• nainen 49 kirjoitti:

Suo anteeksi mutta tuli nyt kaksi tarjousta päällekkäin ja päätin sitten lähteä tyttären kanssa fillarilenkille, sen verran harvinainen tarjous sekin on tässä viime vuosina ollut. Laitettiin siinä samalla se pyöräkin kuntoon.

• nainen 49 kirjoitti:

Mäkin haluan olla vapaa hymy............En halua mitään toivon vain että lähtisit kanssani kävelemään neuvon tien tule perässäni ei käsi kosketusta ok..........

No sitten olet hyvällä tiellä jos et mitään halua. Idän viisaathan ovat aina muistuttaneet että tahtominen on onnen suurin este, ja usko, toivo sekä rakkaus ovat tahtomisen eri asteita. Niiden kanssa pitää siis olla erityisen varovainen.

• Marlyn.

on monisäikeinen juttu,se on mielentila.
      Itselleni lähinnä nykyisin hiljaisuus tuo onnellisen olon.Olen kuin kuplassa,turvassa kaikelta,kaikilta.

Onnellisuus ei tarvitse olla suurta tunnetta.On vain tää tai se hetki,mikä siihen liittyy.
      Sanoisin olevani perusonnellinen,nykytilanteessani.

• Iltaa taas pohojanmaalta!
        Täs ny oikein niin onnestakaan tierä. Sitä työtähän ja vaivaa soon tämä matoonen matka.
        Justihin äsken vasta tuliin pesuulta, lämmitin launtaiaamuusta perunakeittoa. On se ollu tualla jääkaapiis, rupiaa jo olemahan sellaasta puisevan makuusta. Syö sitä näläkäänsä ku ei maistele, nielöö menemähän vaan.
        Nuallahan soon onnia jokka on naimisiis vissihin, jos ny avio-onnesta puhutahan.
        Kuuluu notta ei vissihin kaikiilla mene siltikään hyvin. Uutta ja parempaa ettitähän ja ku saarahan se niin jällehen petytähän.
        Tällekin päivälle tuli mittaa. Aamu viiren jäläkehen alootin kiristämähän ja tuas kahareksanpintahan, tunti sitten lopetin. Tulooko siitä ny yksinlukihin sen nelijätoista ja puoli tuntia työaikaa.
        En tierä onko sekään onnia, ei vissihin. Ja vaikka täällä kotoona oliiski jokuu vaimoonenhenki förmyntärinä, niin mihinä väliis sitä kerkiääsi kattomahan, romantiikan puolta.
        Eikä kukaan viisas naisihiminen jaksaasi kattoa tällaasta ukkoa joka on aina musta ja aina menoos.
        Mä väännän vaan jousipakkaa tai jarrurumpuja paikoolleensa siinä on filosoviaa aivan liikaakin.
        Iltaasin oon väsyny ja haluan olla yksin.
        terv. onnettomaan onnellinen seppä.

• G.J
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa taas pohojanmaalta!
        Täs ny oikein niin onnestakaan tierä. Sitä työtähän ja vaivaa soon tämä matoonen matka.
        Justihin äsken vasta tuliin pesuulta, lämmitin launtaiaamuusta perunakeittoa. On se ollu tualla jääkaapiis, rupiaa jo olemahan sellaasta puisevan makuusta. Syö sitä näläkäänsä ku ei maistele, nielöö menemähän vaan.
        Nuallahan soon onnia jokka on naimisiis vissihin, jos ny avio-onnesta puhutahan.
        Kuuluu notta ei vissihin kaikiilla mene siltikään hyvin. Uutta ja parempaa ettitähän ja ku saarahan se niin jällehen petytähän.
        Tällekin päivälle tuli mittaa. Aamu viiren jäläkehen alootin kiristämähän ja tuas kahareksanpintahan, tunti sitten lopetin. Tulooko siitä ny yksinlukihin sen nelijätoista ja puoli tuntia työaikaa.
        En tierä onko sekään onnia, ei vissihin. Ja vaikka täällä kotoona oliiski jokuu vaimoonenhenki förmyntärinä, niin mihinä väliis sitä kerkiääsi kattomahan, romantiikan puolta.
        Eikä kukaan viisas naisihiminen jaksaasi kattoa tällaasta ukkoa joka on aina musta ja aina menoos.
        Mä väännän vaan jousipakkaa tai jarrurumpuja paikoolleensa siinä on filosoviaa aivan liikaakin.
        Iltaasin oon väsyny ja haluan olla yksin.
        terv. onnettomaan onnellinen seppä.

siu nukkuu hyvin ja sit aamulla istahat kahveel kukkakiven vierehen ja kattelet ku pullukkapörriäiset herkuttelee pikkuisissa valkoisissa apiloissa isona laumana ja kuparisiipset korennot lentelevät siivet välkkyen. Kyl se työn rytmi väkisin vaihtuis erilaiseks jos siunsydän alkais pumpsuttaa rakkaudenmelodiaa ja siun hiuksias silittäis joku suloinen :-) elähä nyt murjota

• G.J kirjoitti:

siu nukkuu hyvin ja sit aamulla istahat kahveel kukkakiven vierehen ja kattelet ku pullukkapörriäiset herkuttelee pikkuisissa valkoisissa apiloissa isona laumana ja kuparisiipset korennot lentelevät siivet välkkyen. Kyl se työn rytmi väkisin vaihtuis erilaiseks jos siunsydän alkais pumpsuttaa rakkaudenmelodiaa ja siun hiuksias silittäis joku suloinen :-) elähä nyt murjota

Hei GJ.
        No "siu" saa ny mut hymyylemähän. Sä ootkin aika palijoon rakkaampi tapaus ja sä oot aivan oikias.
        Kaikki hyvät sanaat tuloo Sinulta, Kiitos..
        Hyvää ja levollisen rauhaasaa yötä..
        terv. minä täältä kotoa vaan.

• Sol57

tapaus yleensä;) siis tätä ei pidä sotkea dorkuuteeni mitenkään se on ihan toinen juttu;)))) en tiedä mikä tekee onnelliseksi vaikea määrittää vain yhtä asiaa...tänään ehkä se että, sain purettua sydäntäni mukavien naapurin miesten kanssa tuli bamlattua kaikelaista tossa pihalla kun tulin himaan.......vitsi ne tajais jopa bonjaa meikäläistä;))) Tai sitte vaa kohteliaisuuttaan oli ymmärtävinään....Tänään ei niin LOISTOKAS päivä kuitenkaan takana...Nooh, huomenna parempi ehkä taas en tiedä...;)))

• Adria

Minäkin aloin oikein miettimään (eikä muuten sattunut yhtään) tuota onnellisuutta. Onni tai onnellisuus tuntuu olevan väliaikainen, hetkellinen olotila. Vertaan vaikka näihin sanontoihin. Minulla kävi onni kun voitin veikkauksessa ... Olitpas sinä onnekas kun ...

Joten yleinen tyytyväisyys kuvaa paremmin nykyistä olotilaani joita satunnaiset onnenhetket kivasti tukevat. Eikä *itutuskaan koskaan kovin kaukana ole niin, että sitä oikein hakea tarttis.

• hulla

Hei nainen49,
      kysymykseesi on tullut paljon positiivisia ajatuksia!
      Tätä keskustelua on mukava lukea – onnea tämäkin!!!

• HTZA

siitä olen onnellinen, että ei sitä miestä ole ollut, mutta miestenjuttuja on ollut paljon.
      Niin kuin nyt tuo, viimeviikkoinen, ralliretki.
      Onnellisena alan lajittelemaan valokuvat Ralli-arkistooni.
      Ja kuivaan rallimakkaranpätkän muiden joukkoon.
      H.

• Putkivalo

ja samalle linjalle lähden. Onnellisuus on sitä että ymmärtää arvostaa sitä mitä on, että osaa nauttia hetkestä. Aina ei osaa eikä jaksa, mutta voitetut vastoinkäymisetkin antaa vaan luottamusta siihen että pärjää, pitää vaan jaksaa taistella niiden yli.

• Jos minäkin liityn tähän onnellisten onnellisten ihmisten kerhoon.
      Minulla on tuossa litra maitoa, neljä kananmunaa, vehnäjauhoja, ripaus suolaa, voita ja paistinpannu.
      Niin, että onnellisuus olisi täydellisempää, lisäksi on iso hillopurkki ja ihan oikeaa pannukahvia.
      Mutta muistaako näitä onnensirpaleita viikonkuluttua, sen näkee sitten.

• HTZA

paistaminen saa myös lääkärit onnelliseksi.
        Paitsi, jos Kalle on hoikka.
        Keskivartalopulleus on vaarallista, eikä, sillee, houkuttele nuoria naisia, vanhemmat kyllä hullaantuu.
        H.

• lettumaakari on aina onnellinen.:-)

• HTZA kirjoitti:

paistaminen saa myös lääkärit onnelliseksi.
        Paitsi, jos Kalle on hoikka.
        Keskivartalopulleus on vaarallista, eikä, sillee, houkuttele nuoria naisia, vanhemmat kyllä hullaantuu.
        H.

se on hernekeitto- ja lettupäivä.
        Mulla se sattui nyt olemaan tiistai.
        Tämän päivän ruokalista:
        Aamulla kaksi kuppia kahvia ja ruisleipäsiivu, ilman voita, tai muita lisukkeita.
        Sitten oli aamiainen tuossa iltakolmen kieppeillä, Johon kuului kolmannen litran pakasteessa olleesta hernekeitosta, ja nuo letut ja kahvi.
        Lounaan ajattelin jättää väliin, se kyllä tarkoittaa meilläpäin ilmansuuntaaa.
        Illallisen kerron, jos siitä on kerrottavaa.
        Ei se tuo paino tällä elämäntyylillä pääse niin nousemaan.
        Vähä kyllä meinas nousta, kun tuli noilla mansikoilla mässäiltyä, olin minä silloinkin vissiin onnellinen:).

• Teotwawki kirjoitti:

lettumaakari on aina onnellinen.:-)

Vähän kyllä himmensi tuota onnen autuutta, kun oli tuonne kylmiöön unohtunut puurokattila, siinä oli helmipuuro ottanut hometta, hyvin lähti pois, ja nyt se on tuolla koneessa puhdistumassa.

• k-kotton kirjoitti:

Vähän kyllä himmensi tuota onnen autuutta, kun oli tuonne kylmiöön unohtunut puurokattila, siinä oli helmipuuro ottanut hometta, hyvin lähti pois, ja nyt se on tuolla koneessa puhdistumassa.

on fittimäinen juttu. Kyllä oli ikävä tulla viikonlopun jälkeen kotiin ja huomata, että leipä oli homeessa. Yhden ihmisen taloudessa sellaista saattaa sattua.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9067
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe