Eli onko kukaan muu kokeillut itsetyydytystä mopedin avulla?
Minulla on Soliver SM-82 mallia,joka kaasutellessa melko mukavasti täsisee...Eli aloitan session poistamalla housut.Tämän jälkeen survaisen mopedin käyntiin,ja sitten hyppään,en satulaan,vaan pensiinitankin päälle hajareisin! Tämän jälkeen alan kaasuttelemaan!
Mitä enemmän kaasua pitää yllä,sitä voimakkaampi on kliimaksi! Useimmin lähtee jo 10-minuutin kaasuttelulla,mutta joskus mennyt pidempäänkin.
Muutaman kerran on kone leikannut kiinni,ja petilaakeritkin jumittanut .Onpa joskus sylkäissyt kangenkin ulos kyljestä,mutta pieniä kuluja nautintoon verraten! Eikä muuta kuin kokeilemaan!
Mopedi
52
5809
Vastaukset
- jeepss..
Kannattaisi ajaa sillä mopolla myös , toimi moottorin jäähdytys paremmin :)
- halavatun pappa
Joo ja kylä saisi ohjelmaa siitä että kaveri ajelee mopolla munasillaan jortikka pystyssä bensatankin päällä istuen. Kuka tahansa normaali ihminen kiinnostuisi tuollaisesta.
- jussi9837
Moi,
mulla oli aikanaan pieni Honda Monkey ja samanlaisia kokemuksia. Kaasuttelin ja huudatin konetta mutta tykkäsin myös ajaa ja siitä tärinästä joka silloin tuntui. Satula oli pehmeä ja mukava, mopo oli pieni ja ryytyi helposti mutaan ja silloin vasta oli hauska kaasutella ja ruovittaa ja istua mukavasti päällä tärisevässä satulassa koko painolla. Voit kirjoittaa mulle myös [email protected] jos kiinnostaa vaihtaa lisää kokemuksia. - Puutekeppostaa
No....mie oon unessani hypänny mopon selkään,sellaisen pitkäsatulaisen ja alkanu nylkyttää.
Seurauksena ehkä paras uniorgasmi,mitä olen kokenut.Kalsarit olivat ihan täynnä menivät ainakin seuraavana päivänä pyykkiin.- mälläri
sama täällä... kans ihmettelin et mitä v*****a ja sit haistoin olihan se mälliä ja heitin pyykki koneeseen
- känsäkoura
Tämmöinen yksinelävä piintynyt runkkari on todennut, että kun heittää munat ja rensselit pesukoneen kulmalle sen linkoamis vaiheessa, niin gutaa tekee ja saattaa kannelle jotain roiskahtaakin. Kyllä niin makeasti värisee pallien alustassa.
- xcv,.
Suorastaan sairasta kuunnella tälläisiä juttuja, mitä avaaja kertoo.
- pyro1.
xcv,. kirjoitti:
Suorastaan sairasta kuunnella tälläisiä juttuja, mitä avaaja kertoo.
ei se mitään sairasta ole jos siitä nauttii. Se on vain sinun mielestäsi "sairasta" siksi kun se on sinulle outoa ja luonnotonta. Muille se tuottaa nautintoa eikä se vahingoita ketään.
joku puhui täällä unesta... tarkoititko semmoisen tunturi supersport mopon pitkää satulaa? minä ainakin olen monesti unelmoinut että istuisin alasti semmoisen satulan päälle ja tekisin sen päällä kaikkea kivaa ja laukeaisin siihen. - Tyre fantacy
pyro1. kirjoitti:
ei se mitään sairasta ole jos siitä nauttii. Se on vain sinun mielestäsi "sairasta" siksi kun se on sinulle outoa ja luonnotonta. Muille se tuottaa nautintoa eikä se vahingoita ketään.
joku puhui täällä unesta... tarkoititko semmoisen tunturi supersport mopon pitkää satulaa? minä ainakin olen monesti unelmoinut että istuisin alasti semmoisen satulan päälle ja tekisin sen päällä kaikkea kivaa ja laukeaisin siihen.Minä olen vienyt tämän vielä vähän pidemmälle. Saan välittömät orkut mopon pýörivästä takarenkaasta. Normaalisti farkut jalassa pyörivään takarenkaaseen kun painan kalustolla, niin tärinä ja hinkkaamisesta johtuva lämpeneminen saa aina aikaiseksi mojovat mällit.
Olisi myös mahtavaa kokeilla jotaini trample- tai yliajojuttuja samanhenkisten kanssa.
Outoa, mutta ah, niin ihanaa...
- Tunturi SuperSport
Minä taas työnnän kullini pyörivän takarattaan ja ketjun väliin. Tekee niin nannaa niin nannaa että.
- RAISU MM
Minäpä saan mahtavia orkasmeja,kun laitan raisu mopedini takarillan tukijalan varassa pyörimään!
Yleensä laitan nelosvaihteen silmään,jolloin takarilla pyörii nopeasti,urun,eli kaasun ollen täysin auki.
syötän jäykän penikseni vasten pinnoja,ja näin saadaan melko mukava,gsylofoonin soitolta kuullostava ääni.
Yleensä minulta tulee jo tässä vaiheessa,mutta toisinaan joudun työntämään penikseni Helkama Raisu-mopedin Imusarjaan.
Siellä riittää imuvoimaa imemään paatuneemmankin runkkarin muna.
T. Raisu MM - Kymco
RAISU MM kirjoitti:
Minäpä saan mahtavia orkasmeja,kun laitan raisu mopedini takarillan tukijalan varassa pyörimään!
Yleensä laitan nelosvaihteen silmään,jolloin takarilla pyörii nopeasti,urun,eli kaasun ollen täysin auki.
syötän jäykän penikseni vasten pinnoja,ja näin saadaan melko mukava,gsylofoonin soitolta kuullostava ääni.
Yleensä minulta tulee jo tässä vaiheessa,mutta toisinaan joudun työntämään penikseni Helkama Raisu-mopedin Imusarjaan.
Siellä riittää imuvoimaa imemään paatuneemmankin runkkarin muna.
T. Raisu MMskootteri, ja siinä leveät renkaat. Vois vaikka toimia.
- tuota samaa..
..mutta minulta repeytyi kulli ihan irtipoikki! Nyt olen kyllä toipumassa..Rasvasin,pakana vieköön,ketjut siinä samalla. Vei sitten samalla peukalonkin tuo takaratas.
Tohtorisetä kyllä ompeli ne takaisin,mutta nyt mulla Iso kulli,ja pieni peukalo!
- kjehfiae
Mene derbin satulaan nakuna, aja kylällä täysiä muna suussa UUAAAUAUAUAAUAUAAA
- Tunturi DX
Minä, vanha postipoika tykkäsin piereskellä tunturini mustaan satulaan ja nuuhkia niitä pieruja nahkapinnasta. Se sai kullini kovettumaan. Liikahtelin mopon satulalla alasti kuin jousipatjalla ja päästelin kivoja pikku pieruja siihen penkkiin, sitten aina välillä nuuhkin niitä ja jatkoin taas liikahtelua.
kerran eräs 18 vuotias kaunis tyttö hameineen näki minut itseteossa kun ladossa tuota tein mopon kanssa. Tyttö katsoi järkyttyneenä kun minä muna kovana ja märkänä istuin mopon päällä. Oli siinä tosi nolo tilanne kun pieru lemusi ympärilläni ja nuori kaunis tyttönen seisoi oviaukolla... laukesin siihen paikkaan en voinut muutakaan enää.. spermat purskahtivat pitkin satulaa ja osittain kromiselle tarakalle. kyllä oli tytöllä ihmettelemistä.. - sattui
Tunturi DX kirjoitti:
Minä, vanha postipoika tykkäsin piereskellä tunturini mustaan satulaan ja nuuhkia niitä pieruja nahkapinnasta. Se sai kullini kovettumaan. Liikahtelin mopon satulalla alasti kuin jousipatjalla ja päästelin kivoja pikku pieruja siihen penkkiin, sitten aina välillä nuuhkin niitä ja jatkoin taas liikahtelua.
kerran eräs 18 vuotias kaunis tyttö hameineen näki minut itseteossa kun ladossa tuota tein mopon kanssa. Tyttö katsoi järkyttyneenä kun minä muna kovana ja märkänä istuin mopon päällä. Oli siinä tosi nolo tilanne kun pieru lemusi ympärilläni ja nuori kaunis tyttönen seisoi oviaukolla... laukesin siihen paikkaan en voinut muutakaan enää.. spermat purskahtivat pitkin satulaa ja osittain kromiselle tarakalle. kyllä oli tytöllä ihmettelemistä..juuri samanlainen tilanne pihtiputaalla heinäladossa vuonna-66
- TEIN
Tunturi DX kirjoitti:
kerran eräs 18 vuotias kaunis tyttö hameineen näki minut itseteossa kun ladossa tuota tein mopon kanssa. Tyttö katsoi järkyttyneenä kun minä muna kovana ja märkänä istuin mopon päällä. Oli siinä tosi nolo tilanne kun pieru lemusi ympärilläni ja nuori kaunis tyttönen seisoi oviaukolla... laukesin siihen paikkaan en voinut muutakaan enää.. spermat purskahtivat pitkin satulaa ja osittain kromiselle tarakalle. kyllä oli tytöllä ihmettelemistä..Sillä tavalla,että verhoilutin vanhan Hugsvarnani revenneen penkin kumilla! Muokkasin penkkiä ennen verhoilijallevientiä siten,jotta porasin penkkiin keskelle"sopivankokoisen"reijän.Reijän reunat pyöristin moottorisahaviilalla.
Verhoilijatar hieman oudoksien sitä tutki ja kysyi reijän tarkoitusta.Selitin sen olevan sellaista nykyään muorissa olevaa tuunausta ja kustomointia!Verhoilija teki hommansa ja siisti tulikin!
Nyt tyydytän itseäni sillä tavalla,että "hyppäytän"Hugvarnan keulan liiterin seinää vasten eli hugvarna on pystyasennossa.Housut olen jo poistanut,ja reijän rasvannut texacon ketjurasvalla.Nyt alan vaan lykkimään
reikään samalla kaasutellen,jotta tärinä hieroo paremmin.Melko nopeasti laukean hugvarnani satulaan.Leikin jälkeen kumipinta on helppo pyyhkäistä puhtaaksi strasselilla.Muutaman kerran olen saanut ihmetteleviä katseita,sillä asun taajama-alueella.
- mopedinrassaaja
Alkaa olemaan mopedin keväthuollon aika kesän herkutteluhetkiin!
- Anonyymi
Jo vain on kokeiltu. Solle on aika samanlainen. Minusta siinä paksussa pakoputkessa on parempi soundi. Kone on pysynyt ehjänä vaikka se on aika lailla saanut huutaa. Nimenomaan, mitä rajummin sitä parempi. Kovemmaksi muuttuen, sitten lyhyitä täyskaasujaksoja ja ne pitenee.
Saisin ihan parhaat kiksit jos naisen saisi tekemään tuota. Peppu ojennettuna, joko tankin päällä tai sitten ihan takana istuen. Sitten kaasuttamaan raivolla, välillä katsoen pakoputkea, välillä minua silmiin. Tai sitten jos nainen kaasuttelisi itse ne savut pimpsalleen, voisinhan siinä toki auttaa... Olisipa ilo lipaista sen jälkeen erittäin hyvältä tuoksuvaa rasiaa.
Onkos ketään joka tykkää samoista? Tai onko nähnyt naisen huudattavan mopoa?- Anonyymi
Minä olen kokeillut kumista mopon kahvaa peppuun.
- Anonyymi
Vanha postaus, vieläköhän tavoittaa, kokeillaan. Ilmeisesti huudatat myös ihan täyskaasulla jos kone ottanut kipeää. Missä operoit, tuo ei kestä päivänvaloa. Talliin tukehtuu ja jossain ulkoalueella 10 min kaasuttelukin jo äänen puolesta houkuttelee uteliaita.
Nyt on aika mielenkiintoista keskustelua. Olen mekafiili ja autot herättävät voimakkaita tunteita, muita kaltaisiani ei vain ole tullut vastaan.
Teini-ikäisenä kaverillani oli crossimopo, osapuilleen tämän näköinen
https://img.karkkainen.com/images/e_trim:4/f_auto,q_auto/v1/tuotekuvat/6438014192758_3/rfz-kiddy-70cc-vihrea-crossi-mopo.jpg
Se oli mielestäni hyvin seksikäs. Välillä ollessani yksin yötä kotona, kun vanhemmat olivat poissa, menin pimeän tultua tämän kaverin ulkovarastoon jossa tämä mopo oli, ja kännykän valossa tai lähes pilkkopimeässä menin vatsalleni satulan päälle, halasin ja nuolin sitä. Mielestäni se mopo oli maskuliininen ja palvottava. Tuntui kuitenkin epämukavalta olla salaa sen kanssa. En montaa kertaa uskaltanutkaan mennä viettämään salaisia hellyyshetkiä kiinnijäämisen pelossa.
Mopoissa seksikkäintä ovat kumiset renkaat ja ennen kaikkea satula. Se on kiihottavan kimmoisa, pehmeä ja se miten jännältä se tuntuu, siihen ei kyllästy ikinä.
Itsellä oli teini-iässä myöhemmin skootteri, joka taas oli ikäänkuin "naaras", eikä niin seksikäs kuin crossimopo. Siinä oli kuitenkin ihanan muhkea nahkasatula jonka päällä tuli kyhnyteltyä useamman kerran.- Anonyymi
Maalla kun asuttiin ja tyttösenä piti päästä kavereiden luo, niin tosi vanhalla helkamalla ajaessa, missä oli satula kuin polkupyörässä sain monet ihanat orgasmit siinä tärinässä ja värinässä joka moottorista satulaan kohdistui.
Ei tainnut olla yhtään ajelu kertaa ettenkö orgasmia tai ainakin järkyttävän kiihoittumisen tilan siitä olisi saanut.
Usein jäin hiekkatien sivuun ja kaasuttelin mopolla itselleni orgasmin, välillä samalla matkalla useammankin.
Olisipa vieläkin tuo mopo!
Ellen- Anonyymi
Outs, jos oikeasti olet nainen, tämä on kuumottavin tapaus mitä koskaan olen kuullut!!
- Anonyymi
Ai niin, unohtui kysyä, kaasuttelitko sitä oikein ronskisti vai vähän "tyttömäisemmin"?
Ihan järkyttävän mielelläni juttelisin privasti:
[email protected] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, unohtui kysyä, kaasuttelitko sitä oikein ronskisti vai vähän "tyttömäisemmin"?
[email protected]Hups, yksi piste jäi välistä, tässä oikea:
[email protected] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected]Kaasuttelin mopoa ronskimmin niin että se hyvältä tuntui.
En kehtaa tästä tämän enempää keskustella, kiitos vain.
Tämä on ollut henkilökohtainen salaisuuteni enkä aiemmin ole tästä kehdannut kertoa kellekään.
Ellen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuttelin mopoa ronskimmin niin että se hyvältä tuntui.
En kehtaa tästä tämän enempää keskustella, kiitos vain.
Tämä on ollut henkilökohtainen salaisuuteni enkä aiemmin ole tästä kehdannut kertoa kellekään.
EllenErittäin henkilökohtainen on minullakin enkä ole koskaan uutisoinut. Mutta ikuinen mysteeri, voisiko joku nainen...... se on ratkennut. Siitä iso kiitos. Jos kuitenkin tulet toisiin ajatuksiin, anna kuulua, postilaatikon tein ihan tätä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin henkilökohtainen on minullakin enkä ole koskaan uutisoinut. Mutta ikuinen mysteeri, voisiko joku nainen...... se on ratkennut. Siitä iso kiitos. Jos kuitenkin tulet toisiin ajatuksiin, anna kuulua, postilaatikon tein ihan tätä varten.
Tuon vanhan mopon satulaan kohdistui niin rajut värinät, että varmasti kuka tahansa muukin tyttö tai nainen olisi siitä nauttinut.
Hävettihän se monesti kun mietin arvaakohan kaikki että saan orgasmeja mopoilessani. Monesti siinä tien vieressä suuren nautinnon vallassa minut nähtiinkin ja ehkä joku tajusi mitä siinä minulla on meneillään.
En enää ikinä ole kokenut niin rajuja ja ihania orgasmeja enkä varsinkaan niin monesti kuin mopolla ajaessa sain.
Siellä se vanha mopo yhä on tallessa jos joku sen vain saisi korjattua käyttöön.
Ellen
Ellen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon vanhan mopon satulaan kohdistui niin rajut värinät, että varmasti kuka tahansa muukin tyttö tai nainen olisi siitä nauttinut.
Hävettihän se monesti kun mietin arvaakohan kaikki että saan orgasmeja mopoilessani. Monesti siinä tien vieressä suuren nautinnon vallassa minut nähtiinkin ja ehkä joku tajusi mitä siinä minulla on meneillään.
En enää ikinä ole kokenut niin rajuja ja ihania orgasmeja enkä varsinkaan niin monesti kuin mopolla ajaessa sain.
Siellä se vanha mopo yhä on tallessa jos joku sen vain saisi korjattua käyttöön.
Ellen
EllenEllen,
Sinulla on monta syytä, suorastaan velvollisuus laitattaa se kuntoon! Tarkistin Nettimotosta, vanhoja Helkama-mopoja oli vain kaksi kappaletta myynnissä. Eihän se sellainen keräilyharvinaisuus ole kuin jokin saksalainen ison markkinan antiikkimopo mutta ihan pelkästään rahallisesti, jos se on alkuperäisessä kunnossa, se kannattaa laitattaa toimintakuntoon. Museoita voisi kiinnostaa ja joka tapauksessa se on pala suomalaista teollista historiaa. Mekaniikka on äärimmäisen yksinkertaista, jos mopo on jossain maaseudulla, sieltä löydät paikallisen jokapaikanhöylän, joka laittaa sen tikkiin eikä 500 €:a enempää kehtaa laskuttaa. Jos haluat vielä patinat pois ja maalit kiiltämään, toinen 500 ja sitten onkin nostalgian ja mahdollisesti paljon muunkin paikka. Edelleen homma on rahallisesti kannattavaa - sikäli kun haluaisit myydä.
Mutta ethän sinä sitä myy. Nyt kipin kapin Helkama kuntoon ja heinäkuussa käyt kruisilla. Nautinnollisella kruisilla. Oman hienon salaisuuden pitäen huomaat ettei vuodet ole muuttaneet mitään.
Viimeistään sitten kun koeajon olet suorittanut, kerrothan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellen,
Sinulla on monta syytä, suorastaan velvollisuus laitattaa se kuntoon! Tarkistin Nettimotosta, vanhoja Helkama-mopoja oli vain kaksi kappaletta myynnissä. Eihän se sellainen keräilyharvinaisuus ole kuin jokin saksalainen ison markkinan antiikkimopo mutta ihan pelkästään rahallisesti, jos se on alkuperäisessä kunnossa, se kannattaa laitattaa toimintakuntoon. Museoita voisi kiinnostaa ja joka tapauksessa se on pala suomalaista teollista historiaa. Mekaniikka on äärimmäisen yksinkertaista, jos mopo on jossain maaseudulla, sieltä löydät paikallisen jokapaikanhöylän, joka laittaa sen tikkiin eikä 500 €:a enempää kehtaa laskuttaa. Jos haluat vielä patinat pois ja maalit kiiltämään, toinen 500 ja sitten onkin nostalgian ja mahdollisesti paljon muunkin paikka. Edelleen homma on rahallisesti kannattavaa - sikäli kun haluaisit myydä.
Mutta ethän sinä sitä myy. Nyt kipin kapin Helkama kuntoon ja heinäkuussa käyt kruisilla. Nautinnollisella kruisilla. Oman hienon salaisuuden pitäen huomaat ettei vuodet ole muuttaneet mitään.
Viimeistään sitten kun koeajon olet suorittanut, kerrothan.Nyt tänään tämän mopon näen. En tiennytkään että se on näin harvinainen!!
Tiedä vaikka sen saisi tänään käyntiin ja pääsisin Juhannus ajelulle ja...
Tuota mopoa en kyllä myy, on se muistoineen niin rakas.
Siellä suunnassa eräs vanhempi herra saattaisi sitä pikku rahalla kunnostaakin. Täytyy soittaa hänelle jo tänään.
Ellen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tänään tämän mopon näen. En tiennytkään että se on näin harvinainen!!
Siellä suunnassa eräs vanhempi herra saattaisi sitä pikku rahalla kunnostaakin. Täytyy soittaa hänelle jo tänään.
EllenHyvin puhuttu. Voithan mainita, että jos se tärinää aiheuttava asia on jokin moottorin osa kuten kampiakseli, ei sitä vaihtaa tarvitse, myyntiin se kuitenkin menee 😆
Raporttia odotetaan miten kävi, pärähtikö käyntiin.
Oikein hyvää juhannusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tänään tämän mopon näen. En tiennytkään että se on näin harvinainen!!
EllenNo kuinkas kävi juhannusjuhlan kanssa? Onko hienompaa säätä mopoajelulle!
Teitkö muuten koskaan niin, että laitoit mopon ihan täydelle kaasulle huutamaan, ainakin muutamaksi sekunniksi ja katsoit taaksesi alas miten pakoputki puskee savua? Siinä on taikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuinkas kävi juhannusjuhlan kanssa? Onko hienompaa säätä mopoajelulle!
Teitkö muuten koskaan niin, että laitoit mopon ihan täydelle kaasulle huutamaan, ainakin muutamaksi sekunniksi ja katsoit taaksesi alas miten pakoputki puskee savua? Siinä on taikaa.Kylän mies sai mopon tönään käyntiin ja ajettavaksi.
Suorastaan vapisin kun pääsin asettumaan entisestäänkin hurjemmin täristävälle satulalle.
Satulan ylöspäin taittunut kärki stimuloi kltoristani niin, että minun oli nopeasti paettava paikalla olleiden poikien ja miehen näköpiiristä.
En päässyt kauaksikaan kun tuttu vääjäämätön orgasmi kouri kroppaani, pysäytin mopon antaen nautinnon vyöryä ylitseni.
Mopo täristeli yhä haaroissani ja minun oli pakko rauhoittuakseni noustava mopon viereen jalat vapisevina seisomaan.
Mietin, voinko enää ajaa matkaa, joka ei nyt ollut pitkä, takaisin siellä odottavien poikien ja kylän sedän luo, jos olenkin orgasmissa juuri siinä.
Sammutin mopon ja talutin noin 100m matkan mopon takaisin, valehdellen heille ettei se lähtenyt muka käymään.
Kylän mies kokeili ja johan se saman tien oli käymässä. Hönen kysyessä, haluaako Ellen ajelulle oli sanottava että joskus myöhemmin.
Mopo ajelut on ajoitettava niin, ettei ketään muita ole paikalla ja hankittava kypärä, mahdollistamaan vanhan/uuden harrastukseni jatkamiseksi.
Ellen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylän mies sai mopon tönään käyntiin ja ajettavaksi.
Suorastaan vapisin kun pääsin asettumaan entisestäänkin hurjemmin täristävälle satulalle.
Satulan ylöspäin taittunut kärki stimuloi kltoristani niin, että minun oli nopeasti paettava paikalla olleiden poikien ja miehen näköpiiristä.
En päässyt kauaksikaan kun tuttu vääjäämätön orgasmi kouri kroppaani, pysäytin mopon antaen nautinnon vyöryä ylitseni.
Mopo täristeli yhä haaroissani ja minun oli pakko rauhoittuakseni noustava mopon viereen jalat vapisevina seisomaan.
Mietin, voinko enää ajaa matkaa, joka ei nyt ollut pitkä, takaisin siellä odottavien poikien ja kylän sedän luo, jos olenkin orgasmissa juuri siinä.
Sammutin mopon ja talutin noin 100m matkan mopon takaisin, valehdellen heille ettei se lähtenyt muka käymään.
Kylän mies kokeili ja johan se saman tien oli käymässä. Hönen kysyessä, haluaako Ellen ajelulle oli sanottava että joskus myöhemmin.
Mopo ajelut on ajoitettava niin, ettei ketään muita ole paikalla ja hankittava kypärä, mahdollistamaan vanhan/uuden harrastukseni jatkamiseksi.
EllenMyt laitoit sellaisen viestin, että tässä nyt ihan lähin suunnitelma muuttui täysin toiseen asentoon. Hauskalla tavalla....
Vielä jankutan, oletko kaasuttanut sitä ihan täysillä?
Eikö ole hieno huomata, että jotkin asiat ei muutu miksikään vaikka vuodet juoksee. Edelleen, jos privatarinaan uskaltaidut, osoitteen tiedät. Olen tuikitavallinen ja täysin turvallinen.
Muistan ikäni missä olin ja miltä juuri siinä näytti kun viestisi luin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myt laitoit sellaisen viestin, että tässä nyt ihan lähin suunnitelma muuttui täysin toiseen asentoon. Hauskalla tavalla....
Vielä jankutan, oletko kaasuttanut sitä ihan täysillä?
Eikö ole hieno huomata, että jotkin asiat ei muutu miksikään vaikka vuodet juoksee. Edelleen, jos privatarinaan uskaltaidut, osoitteen tiedät. Olen tuikitavallinen ja täysin turvallinen.
Muistan ikäni missä olin ja miltä juuri siinä näytti kun viestisi luin.Ihana kuulla, että mopo kokemukseni vaikutti sinuun noin unohtumattomalla tavalla!
Kyllä olen kaasutellut orgasmin huumassa mopoa niin kovalla, että sininen pakokaasu on leijunut sankkana usvana ympärilläni. Muistot mopo orgasmeista palautuvat aina juuri tuon pakokaasun tuoksun missä tahansa haistaessani.
Ehkä laitan s.postia kun näin tavattomasti olet aiheesta minun laillani innostunut!
Ellen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla, että mopo kokemukseni vaikutti sinuun noin unohtumattomalla tavalla!
Kyllä olen kaasutellut orgasmin huumassa mopoa niin kovalla, että sininen pakokaasu on leijunut sankkana usvana ympärilläni. Muistot mopo orgasmeista palautuvat aina juuri tuon pakokaasun tuoksun missä tahansa haistaessani.
Ehkä laitan s.postia kun näin tavattomasti olet aiheesta minun laillani innostunut!
EllenOdotan ilolla. En utele nimeä tai osoitetta - ellei sitten jonain päivänä yksissä tuumin päätetä tavata. Valmiissa maailmassa kaikki on lähtökohtaisesti mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan ilolla. En utele nimeä tai osoitetta - ellei sitten jonain päivänä yksissä tuumin päätetä tavata. Valmiissa maailmassa kaikki on lähtökohtaisesti mahdollista.
Kunhan postaat meilin, kerron kokemuksesta kun ensimmäisen kerran tunsin vetoa tähän aiheeseen. Tarina ja toinenkin, sattunutta ja tapahtunutta. Kyllä todellakin löit kanveesiin, ei tämä voi olla todellista. Teoria, haave, olisiko se mahdollista - vuosien, vuosien, kymmenten mysteeri on ratkaistu. Ja aiheesta voi puhua ihan äidinkielellä Postilaatikon rämähdystä odotellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla, että mopo kokemukseni vaikutti sinuun noin unohtumattomalla tavalla!
EllenParahin Ellen,
Löydät juttukaveriksi monipuolisen, ehkä lahjakkaankin herrasmiehen, joka taatusti ymmärtää noudattaa sovittuja sääntöjä. Salaisuuksien pitämisessä olen kosmisen hyvä, täysi muuri. Koska olen lojaali läheisilleni.
Kuten sanottu, kukaan ei tiedä. Sinulle voisin tietoni kertoa mutta erittäin hyvin sopii täysi tuntemattomuus. You name it. Mutta asia on "elämän ja kuoleman tärkeä", siksi toivon sinun ilmoittautuvan.
Terveisin
Lampun Henki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EllenMeiliviestiä odotellessa aiheesta. Joskus aikanaan olisin voinut kokea saman kuin sinä, en enää. Mutta pelkkä ajatus naisesta kaasuttelemassa orgasmia, pyhä jysäys sentäs, että on vahva stimulus! Vuosia sitten jossain ulkomailla näin nuoren naisen kevarillaan, olisiko tullut öljyn määrässä laskuvirhe mutta Yamaha RX savutti aika lailla ihan tyhjäkäynnillä. Kun daami sen huomasi, kääntyi hän ympäri katsomaan ja varmaankin antoi ihan täydet kaasut. Olin posahtaa tekemättä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EllenEllen, onko Helkama lähelläkään kumpaakaan näistä? Satulan nokka on mukavasti ylhäällä.
https://images.app.goo.gl/dzhXnZZc6TW9wKtbA
https://images.app.goo.gl/FeVXgV18KC17vG1k7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EllenEllen, juhannus lähestyy. Viime juhannuksenahan kerroit mopokokemuksista. Olisinpa ilahtunut jos jatkaisit aiheesta. Odotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EllenEllen, olen niin kovin odottanut viestiä...
- Anonyymi
Mopopojat imutukseen niin loppuu se yökaahailu.
- Anonyymi
Mopon satulaan kiinnitin jeesusteipillä dildon. Olin ajanut mopon syrjäiselle metsäpolulle, shortsit pois ja liukkaria dildoon ja peppuun. Istuin dildon päälle ja mopon käynnissä ollessa tyhjäkäynnillä tuntui hyvälle tärinä, runkkasin ja sain mahtavan orkun.
- Anonyymi
Ellen, oletko päässyt kokeilemaan uudelleen juhannuksen jälkeen?
- Anonyymi
Nyyh. Olisin niin halunnut kuulla sinusta Ellen.
- Anonyymi
Teininä 16-17 vuotiaana mulla oli Honda Monkey jossa oli kiva hivenen sivuttainen värinä satulassa ajon aikana. Koulumatkat olivat aika kivoja kokemuksia. Etenkin kotimatka kun rankan koulupäivän päätteeksi ajoin tietyllä kaasulla kotiin joka aiheutti kaikkein eniten tätä tärinää.
Koskaan en lauennut ajon aikana, mutta heti kotiintultuani oli aika kiva vedellä käteen kun oli takapuolen ja vyötärönseudulla sellainen kiva kiihottunut tila siitä värinästä. Se sai aikaan sellaisen miellyttävän koko vartalossa tuntuvat tyydytyksen olon. - Anonyymi
Jos mopon tankin taakse siihen satulan etuosaan liimaisi kiinni jonkun fleshin tai jonkun muun putkimaisen tekopimpsan niin vois kesällä ilman housuja istuutua mopon satulaan ja asettaa kakun tekopimpsaan ja lähteä ajamaan, kuoppainen tie varmaan antaisi äkkiä orgasmin.
- Anonyymi
Myös satulaan kiinnitetty dildo olis hyvä. Anustapin voi laittaa puppuun ja vetää housut jalkaan ja ajella kuoppaisella tiellä.
- Anonyymi
Poikasen ajelin metsäteitä tunturi super sportilla pelkät alkkarit jalassa. Istuin niin edessä et paljaat kivekset oli tankkia vasten kuten myös kova kalun. Nojasin eteenpäin et olivat puristuksessa tärisevän tankin ja mahan välissä. Teki tosi hyvää ja spermat lens pitkin tankkia
- Anonyymi
Auts. Mulla vähän erilainen tapaus tiedossani.
Moottoripyöräporukka oli vuokrannut yhden yhdistyksen leirialueen viikonlopuksi, tais olla 1980 lukua.
Leirialue on pikkutien varrella, jonka alkupäässä on pari maatilaa ja omakotitaloa ihan tien reunassa ja taaempana toisen pikkujärven rannalla on kymmenkunta kesämökkiä.
No tämä motskariporukka keksi ruveta ajelemaan edes taas tätä pikkutietä mutta vähän erikoisella tavalla harlikoillaan. Tankin päälle ja ohjauksen väliin vilttiä pehmukkeeksi ja siihen misu selälleen joku ilman pöksyjä, joku kokonaan alastomana ja kuski joko sepalus auki tai housut kokonaan pois ja kalu pilluun ja sitten ajamaan lenkkiä. Idea oli se, että pyöristä lähti niin kovat värinät ajaessa, ettei tarvinnut edes työnnellä. Orkut oli taattu.
Nää ihan tienvarressa olevat omakotiasukkaat näkivät ajelun ja poliisitkin hälytettiin paikalle.
Tulivatkin aika pitkänajan päästä mutta ajelut oli jo siltä erää ajeltu. Olivat käyneet leirialueella jututtamassa porukkaa ja kehottaneet ajelemaan, niin ettei omakotiasukkaat häiriinny ja asia jäi siihen.
Nää omakotiasukkaat, pääasiassa toisen rouva yritti saada asiasta lehtijuttuakin, mutta paikallissanomat jätti jutun tekemättä.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885