Onkohan kenelläkään kokemusta valmisyhtiöitä kauppaavista yrityksistä. Lähinnä siitä, jääkö kustannukset todellakin luvattuun.
Esim. Töölön osakeyöhtiötoimisto mainostaa, että koko paska 125,00 euroa ALV. Ja kaupantekiäisiksi lupaavat vielä juridista neuvontaa, alkuajan kirjanpitoa yms yms. Herää vaan tässä aloittelevalla yrittäjällä epäilys, että miten tuo voi olla mahdollista. Hieno homma itselleni tietysti jos kulut jäävät siihen.
Kertokaahan jos jollakin on kokemusta!! Voiko luottaa siihen, että perästä ei tulekaan monien satojen/tuhansien laskuja???
Valmisyhtiön kustannukset?
5
917
Vastaukset
- säästät 125 €
http://www.ytj.fi/palvelut/y-lomakkeet/perustamisilmoituslomakkeet
Otat sieltä
Osakeyhtiön perustamispaketti (Y1 liite 1 muut perustamisasiakirjat)
Laittelet nimet ja osoitteet oikeisiin kohtiin, tilikaudeksi 01.01-31.12
Toimialaksi kakki laillinen liiketoiminta.
Toiminimen keksit, vaikka se kuuluisa "viikon putki" oli aikoinaan putkiliikkeen nimi..
Sulla menee noin tunti kun täyttelet noi..
Sitten teet hallituksen pöytäkirjan jossa päätät avata tilin esim . Nordea Suomi oyj hakaniemen yrityskonttorissa. tilinkäyttö sinulla.
Talletat osakepääoman ja viet kaupparekisteriin/maistraatiin, kun pyydät diaaritodistuksen saat y-tunnuksen heti. Rekisteröintiä ei enään suoriteta 3 päivässä, menee pari viikkoa...
Mitään juridista apua ei noiden papereiden täytössä tarvita jos vain osaa lukea !
Apinat voi käyttää jotain toimistoa.. - Perustaja
En oikein tiedä ovat nuo kannattavia. Itse perustin yrityksen niin kyllä noi aika helppo on hoitaa itse kunhan vaan oikeasti käyttää päivän pari siihen että paneutuu aiheeseen.
Yrityksen perustaminen ei ole vaikeaa, kunhan palkkaa asiantuntevan tilitoimiston jne http://www.tilitoimistot.biz/. - Ensiosalo
Minulla on myynnissä yhtiö joka on epr ja alv rekistereissä. [email protected]
- Eläkevaari
Kuten todettua, itse yrityksen perustaminen on helppo homma, mutta ennen perustamista pitää tarkasti tutkia kaikki TE-keskuksen mahdolliset tuet. Paikalliset "ensimetrit" ja vastaavat kannattaa myös kartoittaa. Useat tuet ovat sellaisia, ettei niitä enää voi hakea, jos yritys on perustettu.
- 17+19
Niin, hintahan ei todellakaan ole tuo 125 euroa, koska yleensä osakeyhtiön 2500 euron osakepääomasta ei ole tilillä jäljellä mitään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187