Paras hammaslääkäri Seinäjoella??

Pupupöksy

Elikkä galluppia pukkaa.Siis,mielestänne paras hammaslääkäri täällä Seinäjoella?Pitäis mennä,mut pelko on suuri tätä ammattiryhmää kohtaan.On ollut todella paljon huonoja kokemuksia.Jo ajatuskin hammashoitotuolista saa ihon kananlihalle ja vapinan aikaiseksi.Kuka osaa hoitaa ottaen pelon huomioon jne..Asiallisia vastauksia,kiits.

72

18086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätoivoisesti yritt

      et saa edes puhelinyhteyttä pariin viikkoon kehenkään tai mihinkään.
      Kaikki lomilla .
      Ei voi sanoa "paras". On täällä hyvi. kilpailuakin on , kun niitä on nii paljon. SPR:n talossa on mm. hyviä

    • miguel9999999

      jukka erjamo, spr:n talossa.....kokemusta on, enkä tarvinnut särkylääkkeitäkään kun on pari kertaa hampaan pois ottanut........

    • miguel99999999

      jukka erjamo spr:n talossa...... pari hammasta on multa poistanutkin, eikä oo tarvinnu särkyläkkeitä operaation päälle syödä. tosi ystävällinen ja rauhallinen kaveri......

      • TS

        Jukka Erjamo, todella rauhallinen ja ymmärtää hammaslääkäripelkoista.


      • O. Dontologi
        TS kirjoitti:

        Jukka Erjamo, todella rauhallinen ja ymmärtää hammaslääkäripelkoista.

        Kannattaisi kokeilla kaukoparannusta, hohtimia ja buranaa.


      • Anonyymi

        taidat ite olla jukka erjamo kun yöllä kehuu 3 min välein ittiänsä eikö ole töitä häh


    • talonmiäs

      itse olen aina saanut kunnalliselta puolelta tarpeeksi nopeasti ajan ja jos ei ole aikaa odotella,niin syytä ajatella harjausintoansa vuosia taaksepäin...noh vastaus kysymykseen:lienee syntymäajasta kiinni kelle pääsee kuntapuolella mutta itsellä parhaat kokemukset Takala-Björkmanilla.

      • uhuhkhh

        Helmidentissä sain ainakin tehokkaan puudutuksen, en tuntenut mitään kun viisaudenhammas poistettiin:)


      • Hymyä huuleen
        uhuhkhh kirjoitti:

        Helmidentissä sain ainakin tehokkaan puudutuksen, en tuntenut mitään kun viisaudenhammas poistettiin:)

        En tiedä kuka on paras, mutta hyvä hammaslääkäri on Riitta Wetterstrand-Gröhn Prisman talossa.


      • 30
        Hymyä huuleen kirjoitti:

        En tiedä kuka on paras, mutta hyvä hammaslääkäri on Riitta Wetterstrand-Gröhn Prisman talossa.

        Se on paras. Ei vain ota enää uusia asiakkaita mikä on hyvä meille vanhoille


      • En tajuu
        30 kirjoitti:

        Se on paras. Ei vain ota enää uusia asiakkaita mikä on hyvä meille vanhoille

        MIksi se on hyvä teille vanhoille??


      • Hoppalaheijaa
        En tajuu kirjoitti:

        MIksi se on hyvä teille vanhoille??

        Ootko jotenkin yksinkertainen?


    • Terrin asiakas

      Ja sieltä pelkääviin potilaisiin erikoistunut Terri Ots.

      • Pellepeloton81

        Esa Hautala,sain ajan heti ja ala viisuri ilman kipuja pois samantien vaikka pelottikin!


      • HH
        Pellepeloton81 kirjoitti:

        Esa Hautala,sain ajan heti ja ala viisuri ilman kipuja pois samantien vaikka pelottikin!

        Martti Tuomiranta Kasperin hammashoitola. Aivan huippu. HH


      • Karoliinuska2011
        HH kirjoitti:

        Martti Tuomiranta Kasperin hammashoitola. Aivan huippu. HH

        Martti


      • 54 hyllykalliolta
        HH kirjoitti:

        Martti Tuomiranta Kasperin hammashoitola. Aivan huippu. HH

        Olen ollut Martti Tuomirannan potilaana pitkiäkin jaksoja. Hän on ottanut huomioon mahdollisen hammaslääkäripelkoni ja ollut aina valmis lisäämään puudutetta, jos olen sitä toivonut. Hän ei ole ollut "kovakourainen", vaan on tehnyt työnsä rauhallisesti ja ammattitaidolla. operaation päätteeksi hän on aina selittänyt, mitä on tehty ja mitä vielä jatkossa tullaan tekemään. Käytös on ollut erittäin kohteliasta. Olen käynyt myös keskushammashoitolassa ja yksityisellä puolella, joten minulla on aineistoa, mihin verrata.


      • 54 hyllykallio
        HH kirjoitti:

        Martti Tuomiranta Kasperin hammashoitola. Aivan huippu. HH

        Olen kanssasi samaa mieltä. Olen ollut paljon hänen potilaana.


      • Kuorasjärven keisari
        HH kirjoitti:

        Martti Tuomiranta Kasperin hammashoitola. Aivan huippu. HH

        Yksi tosiaankin on ylitse muiden Martti Tuomiranta.
        Huippu taitava herrasmies!!!


      • Pounder91
        54 hyllykalliolta kirjoitti:

        Olen ollut Martti Tuomirannan potilaana pitkiäkin jaksoja. Hän on ottanut huomioon mahdollisen hammaslääkäripelkoni ja ollut aina valmis lisäämään puudutetta, jos olen sitä toivonut. Hän ei ole ollut "kovakourainen", vaan on tehnyt työnsä rauhallisesti ja ammattitaidolla. operaation päätteeksi hän on aina selittänyt, mitä on tehty ja mitä vielä jatkossa tullaan tekemään. Käytös on ollut erittäin kohteliasta. Olen käynyt myös keskushammashoitolassa ja yksityisellä puolella, joten minulla on aineistoa, mihin verrata.

        Komppaan 100%


    • tekari.

      Reiki Ä. Nolla on hyvä lekuri. Pitää vastaanottoa pönttökujalla,vai mikä se nyt oli.

    • SUPERTYYTYVÄINEN

      Hurjan ammattitaidon omaa myös Nikulan Erkki. On kunnallisessa ja yksityisenä. Yksityisellä puolella antaa työlleen takuun, mutta eipähän oo tarvinnu takuuseen vielä mitään korjauttaa.... SPR:n talossa on yksityisvastaanotto

    • jaase

      Terri on ykkönen,niistä joilla olen käynyt, ja selvästi. On varmaan muitakin hyviä.

    • 435trsgdsgdfg

      Virpi Vesala. Erittäin hyvä myöskin hammaslääkäripelkoisille.
      Rauhallinen ja hoitaa toimenpiteet erittäin "hellävaraisesti".
      Vastaanotto sjoen lääkäritalolla.

      • Pelko potilas

        Hanna Korhonen. Erittäin taitava ja varmaotteinen, olen koko ikäni
        pelännyt hammaslääkäriä, Korhonen osaa hoitaa tällaisia pelkureita.
        Lääkäri talon hammas.


    • Hymyn Paikka

      Riitta Hymyn paikasta on erinomainen! Riitta on hoitanut hampaitani jo vuosia, enkä kyllä ole vaihtamassa hammaslääkäriä, vaikka muuttaisin toiselle puolelle Suomea!

      En kyllä ole kuullut kenenkään Riittaa moittivan. :)

    • The Hammaslääkäri

      Kari Lahdensuo .

      • Puttte

        Kyllähän tuo K. Lahdensuo on ykkönen.


    • 35esgesgsg

      Kaikilla tuntuu olevan oma suosikkinsa ja veikkaanpa ettei yksikään vaihtoehdoista tuota pettymystä.

    • _hilja_

      Löytyykö Seinäjoelta laserilla operoivaa hampulääkäriä?

      • iz

        Hammaslääkäri-lääkärikeskus Kompassi Hyllykalliolla on paikka, jossa tehdään laserhammashoitoa.


    • Hamnaslääkäripelkoin

      Virpi Vesalaa minäkin kannattaisin, kivutta hoitaa ja kohtelee potilasta ihan ihmisenä. Suosittelen kovasti.

      • pelokas 00100

        Virpi on paras ! Ja jos implantteja haluaa,niin hänen miehensä Janne on ihan ehdoyon ykkönen.SUOSITTELEN!


    • lodcvjkids

      Keskushammashoitolassa sellanen ku Kati Voipio,erittäin miellyttävä ja rauhallinen,samoin Hanna Korhonen lääkäritalolta.
      Jos saa mainita ketä EN suosittele niin Jari Norppa Nurmon entisessä tk:ssa. Puudutuksen jälkeen suu on monta päivää kipeä kovakouraisuuden takia. Jos haluatte hampaat kuntoon niin valitkaa joku muu.

      • nurmolainen

        Minä olen ollut Norpan asiakkaana 25 vuotta ja olen aina saanut hyvän palvelun, ei pienintä moitetta.


    • Eläkkeellä kauan

      Tiedustelisin Seinäjoelta hyvää proteettiseen hoitoon erikoistunutta hammaalääkäriä.

      • Eläkkeellä kauan

        ...hammaslääkäriä...


    • H.....

      Kyllähä se tuo Kari Lahdensuo on hyvä... Sille saa aikoja hyvin niin ettei tarvi töistäkää olla pois.. Varmaan vaikka yöllä.....

    • Etsivä

      Missä hyvä esteettiseen hammashoitoon perehtinyt hammslääkäri seinäjoella?

      • Implantti

        En tiedä minkälaista estetiikka etsit, mutta jos haluat puuttuvan hampaan tilalle implantin, niin suosittelen Seppo Niemeä. Minulle hän laittoi implanttihampaan ja värikin valittiin erittäin huolellisesti. Onnistui koko operaatio 100% . Todennäköisesti sama tarkkuus työssä, kuin työssä. Luunsiirto oli työläs alkuvalmistelu ennen implantin laittoa, mutta kaikki tarkkuus kannatti.


      • Tutkijankammioonseppoj

        Ristus, en ikänä menisi Seppo J Niemelle. Kertomukset hänellä käyneistä karmeita. Lisäksi poikkeuksellisen epäkohtelias, töykeä. Sopisi tutkijan kammioon, yksin, hommiin.


    • isomies1

      Kärjen hammashoitolan hammaslääkäri Helena Rintajouppi on paras!!

      • TpPp

        Kuka pelottaa ketäkin.


      • trampou
        TpPp kirjoitti:

        Kuka pelottaa ketäkin.

        Paljonko teidän hammaslääkärillä maksaa tarkistus yms paikkaus, röntgen jne..


    • julkinen on parempi

      seinäjoelle on rantautunut uusi hammashoitolaketju.Tilasin ajan ja ensimmäinen käyntini oli järkytys. Lääkäri kesken operaation aikana sanoi: "Voi taivas", ei tämä pitää leikata". Operaation aikana hän ei millään tavalla ottanut minua huomioon. Olen ollut vastaavassa toimenpiteessä keskushammashoitolassa ja siellä homma oli hanskassa. Lääkäri antoi ennen leikkausta särkylääkkeen ja antibioottia. Valmistelu sujui ammattitaitoisesti ja lääkäri otti minut erittäin hyvin huomioon. Lääkäri antoi puudutteen ja sen vaikutus heti ensimmäisellä kerralla oli riittävä. Toisin oli tässä yksityisessä hammaslääkärissä. Jouduin pyytämää jatkuvasti puudutetta lisää ja kun olin istunut 2 tuntia operaatiossa sanoin, että homma lopetetaan nyt.Sen pituinen se. Osoite keskuskatu, entisen Ailiksen kangaskaupan tilat.j

      • EiAinakaanTänne

        tuo rantautunut ketju... varmasti sama paikka... naishammaslääkäri sellainen hösö, äkkiliikkeitä ja jätti paikan suurpiirteisesti koholle. En suosittele. Samassa paikassa mieslääkäri oli minun mittapuulla tylyttäjä, joten en suosittele sitäkään. Hänen paikkaamassa hampaassa oireilee myöhemmin. Kovasti olisivat tehneet kyllä bisnestä hampaillani, mutta ei kiitos. Never again.


      • Jooop
        EiAinakaanTänne kirjoitti:

        tuo rantautunut ketju... varmasti sama paikka... naishammaslääkäri sellainen hösö, äkkiliikkeitä ja jätti paikan suurpiirteisesti koholle. En suosittele. Samassa paikassa mieslääkäri oli minun mittapuulla tylyttäjä, joten en suosittele sitäkään. Hänen paikkaamassa hampaassa oireilee myöhemmin. Kovasti olisivat tehneet kyllä bisnestä hampaillani, mutta ei kiitos. Never again.

        Voisitteko vaikka laittaa paikan ensimmäisen kirjaimen jos ei halua kirjoittaa koko nimeä. Uutena paikkakuntalaisena en tiedä missä on ollut kangaskauppa. Onko keskuskadulla muita kuin omahammaslääkäri?


    • Jos pelkäät, niin Terri Ots Attendolla on ehdottomasti paras valinta. Hänen erikoisosaamisensa
      on juuri pelkopotilaan hoito. 😁

      • Trololooo

        Jos tämä ap vielä seitsemän vuoden jälkeen odottaa gallupin lopputuloksia, niin tuskin on suussa enää korjattavaakaan. Kertokaa siis paras proteesin sovittaja


      • Trololooo kirjoitti:

        Jos tämä ap vielä seitsemän vuoden jälkeen odottaa gallupin lopputuloksia, niin tuskin on suussa enää korjattavaakaan. Kertokaa siis paras proteesin sovittaja

        Ap tuskin, mutta googlen kautta moni muu joka pelkää hammaslääkäriä. Terri on alansa huippu. Joku muu vastatkoon proteesin sovittamisesta. Siitä en todellakaan tiedä mitään. 😅


    • hampaatONkii

      Erkki Nikula ja Markku Viertola ,paitti taitavat molemmat olla jo eläkkeellä.
      Kaatia oli joskus 70 luvulla ja hohtimet valmiina käsissä kun menin vastaanotolle.

    • TeethFairies

      OIisiko tähän tuoreita päivityksiä? En ole hammaslääkäripelkoinen ja parasta en etsi, mutta haluaisin hampaat laadukkaasti hoidatettua. Sudesta ja sekundasta ei tule kuin itku ja hammasten kiristys.

    • Valdorf

      Mistä löytäis sellasen hammaslääkärin, joka ei hauku asiakasta lyttyyn? Tämä on ainakin itselläni harventanut hammaslääkärillä käyntiä, koska joka kerta ne v*ttuilee ja haukkuu lyttyyn. Tenttaavat hampaiden pesun tiheydestä. Sanoin että pesen hampaani pelkästään illalla, en aamulla. Siitäkös hammaslääkäri suorastaan raivostui ja huusi pää punaisena paiskoen kaapin ovia, ja ragesi että AAMUIN ja ILLOIN on pestävä hampaat. Joojoo kyllä minä sen tiedän että pitäisi, mutta se on ihan oma valintani ollut. Eikä nyt kyse ole siitä, että hampaani olisi jotenkin huonot, ei ole reikiä eikä kipuja, mitä nyt vähän värjäytymää ei muuta. Edes ikenet ei vuoda. Omasta mielestäni pelkkä iltaharjaus riittää, ja se on minun henkilökohtainen asia. Minkä takia hammaslääkärin tehtävä on haukkua jostain mitättömästä asiasta asiakas lyttyyn ja raivota. Eikä nyt kyseessä ole ollut pelkät vanhat jäärät, vaan ihan nuoret naishammaslääkäritkin on raivonneet. Opetetaanko se asiakkaan haukkuminen siellä hammaslääkärikoulussa vai hä? Eihän se nyt niin voi olla, että hammaslääkäriin voi mennä ainoastaan ne, joilla on absoluuttisen virheettömät ja täydelliset hampaat. Kai sinne nyt pitää voida mennä vuositarkastukseen, vaikka pientä värjäymää yms kauneusvirheitä olisikin. Ja olen sitäpaitsi ulkoiselta olemukseltani varsin siisti, ei partaa ja lyhyet hiukset, sekä tuoksun saippualle ja deodorantille.

      • Anonyymi

        Pese hampaat aamuin illoin niin hammaspeikko lannistuu.


    • von

      kyllä paras on mitä voi suositella, kasperin hammashoitolassa tuomiranta martti, suosittele kaikille.

    • kiittäen

      paras hammaslääkäri on MATTI KÄHÄRI hän on KUNKKU YLITSE MUIDEN. tekee poretiikka ym vaatiivaa hammashoitoa . asiakkaita käy ympäri suomen. unohtakaa muut leikki lääkääkärit. minullakin myös on 10 arvoiset kokemukset imblantti kruunu sekä paljon muuta ikävää mitä voi tulla hapaisiin. olen tutustunut lähes kaikkiin ns. tämän alan yrittäjiin............sanon tietopohja ja ammatttaito täysi nolla! joten suosittellen ainoastaan MATTI KÄHÄRIÄ alavus. . kokemuksella .

      terv. Paula Mäkinen SJK

    • Je.nn

      Erkki vieri

    • MengeIe

      Samanlaisia mielin kielin ahneita paskiaisia ne on kaikki! Paikkaa niin että saat kohta mennä uudestaan. Jos asiakas on sen mielestä muIkku, niin repii hampaan pois ja teetättää ylikalliin implantin.
      Ikinä et ole hoitanut hampaitasi oikein, millä pohjustetaan kallista laskua.
      Kannattaa mennä juovuksissa niin et niin pelkää ja olet tarpeeksi rapealla päällä sanomaan takaisin jos hoito tai puheet ei miellytä.

    • Iirispii

      MInä en menisi koskaan ketjuhammaslääkärille vaan ihan yksityispraktiikkaa pitävälle hampulääkärille.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      Kuhan et Kirjalalle

      • Anonyymi

        Minä sitä, minä tätä.


    • Anonyymi

      Jari norppa, ehdottomasti

    • Anonyymi

      Hanna Korhonen-Luukko, Lääkäritalon Hammas, hallitsee homman, ei kipua.

    • Anonyymi

      Jos asiaa kysyttäisiin Seinäjokinen-lehdeltä, paras hammaslääkäri oli Piia Kattelus-Kilpeläinen.

    • Anonyymi

      En menisi ketjuhammaslääkärille. Ottavat toimistokuluja, itsenäiset yksityiset hampulääkärit eivät velo niitä.

      • Anonyymi

        Taru Aro yleisellä puolella vanhalla Sairaalalla on huippu.
        Ruuhela on hyvä yksityinen Spr-talossa.


    • Olen hammaslääkäripelkoinen, mutta pelkoni katosi Seinäjoella Hammaskulmassa. Maria Naamanka, nuori hammaslääkäri, oli erittäin ystävällinen ja otti todella hienosti huomioon pelkoni. Hän selosti koko ajan tekemiään toimenpiteitä ja käski heti kertoa, jos tunsin kipua. Toisella kerralla en enää jännittänyt!

    • Anonyymi

      Kuhan ei Kirjala

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe