Naisten sheivaus

Razor.

Millainen nainen poistaa kaikki karvat alapäästään? Voiko siitä päätellä jotain naisen luonteesta? Millaisen kuvan nainen haluaa antaa itsestään muille?

6

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies vaan

      mun mielestä täysin posliini naiset on yhtä ällöttäviä kuin noi silikooni bimbot,en huolis mistään hinnasta..siistitty voi olla mutta luomu on se mun juttu loppujenlopuks

      • Olen kanssasi täysin samaa mieltä!!!
        Siisti karvoitus on paras.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!

      haluaa että jalkojenväli tuoksuu hyvältä eikä kuselta! Ainakin minä ( 53v ) ajan juuri sen takia pois kaiken.

      • vedestä?

        Sen tavaran voi pestä... Jos kusen haju on ainoa peruste karvojen ajeluun, kai ne olisi aina ajeltu.

        Nykyinen karvattomuusmuoti on lähtöisin ihan vain pornoteollisuudesta. Kun pitää päästä kuvaamaan läheltä hydrauliikkaa, karvoitus on visuaalinen este. Nyt nuoret miehet kuvittelevat sen olevan normaalia ja haluttavaa.

        Aikuiselle miehelle kasvaa parta siksikin, että se olisi tottunut karvoihin. Ihan turha väittää, että karvoitus olisi jotenkin esim. suuseksin haitta. Joka näin väittää on vielä keskenkasvuinen eikä tarvitse sitä...


      • Näin mulla
        vedestä? kirjoitti:

        Sen tavaran voi pestä... Jos kusen haju on ainoa peruste karvojen ajeluun, kai ne olisi aina ajeltu.

        Nykyinen karvattomuusmuoti on lähtöisin ihan vain pornoteollisuudesta. Kun pitää päästä kuvaamaan läheltä hydrauliikkaa, karvoitus on visuaalinen este. Nyt nuoret miehet kuvittelevat sen olevan normaalia ja haluttavaa.

        Aikuiselle miehelle kasvaa parta siksikin, että se olisi tottunut karvoihin. Ihan turha väittää, että karvoitus olisi jotenkin esim. suuseksin haitta. Joka näin väittää on vielä keskenkasvuinen eikä tarvitse sitä...

        Tämä karvattomuus / luomu on makuasia. Toiset tykkää karvattomasta toiset karvaisesta, ihan niin kuin toiset tykkää isoista rinnoista ja toiset pienistä. Itsellä on kokemusta sekä isoista että pienistä rinnoista sekä luomu että poslari pilluista. Nykyisellä avokillani on poslari ja isot rinnat ja pidän kummastakin ihan hirveästi ihan niin kuin muutenkin avokistani.
        Vastaus varsinaiseen kysymykseen on että oman kokemukseni mukaan jos on poslari niin on muutenkin avoin seksin suhteen. En väitä etteikö luomujen joukosta löydy avoimesti seksiin suhtautuvia mutta oman kokemukseni perusteella kaikki tapaamani poslarit ovat olleet tosi kiihkeitä sängyssä. Luomusita taas on löytynyt sekä kiihkeitä että vähemmän kiihkeitä. Niin ja en ole enää mikään poikanen eli vajaat 48 vuotta elämän kokemusta löytyy.


    • Minnariini

      Käyppä joskus yhtäaikaa esim lukio tai muun vastaavan kouluporukan mukana uimahallissa niin näet ainakin minkälaiset naiset niitä poistaa, hei se on nykyaikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe