KUmpi olisi parempi: liikkuva laajakaista vai tavallinen laajakaista?
Kumpi parempi
5
432
Vastaukset
- käyttöön
riippuu ja roikkuu
sattumankauppaa on liikkuvan toimivuus. Minulla ollut tasan vuoden ja maalis...toukokuun aja oli kelvottoman hidas. Pingit ovat toimivassakin huonot eli voi olla 500 ms.
Ilmeisesti käyttäisit pääosin kotona? Kaikilla on 14 päivän kokeiluaika, kokeile jokaista ja ota parhaiten toimiva. Jonkin tutkimuksen mukaan Elisan/Saunalahden verkko on keskimäärin toimivin- ....................
14 päivän kokeiluaika tämä on suoraan lainattu saunalahden sopimuksesta joka tuli postissa.
palvelupaketin sopimus on syntynyt ehdollisena tilatessasi palvelupaketin. sopimus vahvistuu noudettuasi palvelupaketin postista ja otettuasi palvelupakettiin sisältyvän liittymän käyttöön. liittymäsopimukseen sisältyy 14vrk.n peruuttamisoikeus, joka RAUKEAA OTETTUASI LIITTYMÄN KÄYTTÖÖN.
- riippuu tarpeesta
jos liikkuu paljon ja tarvii liikkeellä ollessaan nettiä
niin sitten liikkuva, muuten ei.Siinähän se lyhykäisyydessään tulikin.
Jos pelaamiseen tarvit niin unohda mokkulat ovat hitaita pingin suhteen.
Itsellä ping noin 11ms speedtestin mukaan 2mt yhteys langallisena.
Kaverilla on mokkula 8mt yhteys ja ping jotain 80ms. Peleissä tuolla on merkitystä :d ei oikeastaan muuten.
Liikkuvalle mokkula :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437