Se sisältää sikarokotteen,Valtio haluaa päästä jo vanhentuneista rokotteista eroon hinnalla millä hyvänsä !
ÄLKÄÄ OTTAKO KAUSI_INFLUENSSAROKOTUSTA....
5
195
Vastaukset
- kohta.
Otan varmuudenvuoksi 10kpl.näitä rokotteita yht`aikaan jotta ei enään tarvitse osallistua toivotalkoisiin.
- oltaisi
tyytyväisiä siitä!!!!
Tolvanen eduskuntaan.....
- saadaan ihmisiin?
Ajokortin hakijoille PAKOLLINEN skvaleeniruiske? Passinhakijoille PAKOLLINEN skvaleeniruiske? Puhallutusratsiassa PAKOLLINEN skvaleeniruiske, ja ruiskeesta kieltäytyminen tulkitaan samana kuin puhallutuksesta kieltäytyminen?
Eräät tahot saavat kaikesta PAKOLLISESTA mielihyvää. Jos joku keksii että riittävä C-vitamiini olisi kansanterveydellisesti kannatettava, niin lisävitamiinistakin tehtäisiin PAKOLLINEN. - miun mielipide
No eihän se mikään RUTTO olekaan. Kyllä sitä kerran vuodessa aina yksi kausiflunssa on hyväksi elimistön taistelijasoluille.
on vielä, ja minä aijon käydä
ottamassa elämäni ensimmäisen
(toivottavasti ei viimeisen) influenssa
paketin, vaikkakin ilmankin on pärjännyt
hyvin (siis rokotetta) näin aikuismaisena..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966