Se sisältää sikarokotteen,Valtio haluaa päästä jo vanhentuneista rokotteista eroon hinnalla millä hyvänsä !
ÄLKÄÄ OTTAKO KAUSI_INFLUENSSAROKOTUSTA....
5
215
Vastaukset
- kohta.
Otan varmuudenvuoksi 10kpl.näitä rokotteita yht`aikaan jotta ei enään tarvitse osallistua toivotalkoisiin.
- oltaisi
tyytyväisiä siitä!!!!
Tolvanen eduskuntaan.....
- saadaan ihmisiin?
Ajokortin hakijoille PAKOLLINEN skvaleeniruiske? Passinhakijoille PAKOLLINEN skvaleeniruiske? Puhallutusratsiassa PAKOLLINEN skvaleeniruiske, ja ruiskeesta kieltäytyminen tulkitaan samana kuin puhallutuksesta kieltäytyminen?
Eräät tahot saavat kaikesta PAKOLLISESTA mielihyvää. Jos joku keksii että riittävä C-vitamiini olisi kansanterveydellisesti kannatettava, niin lisävitamiinistakin tehtäisiin PAKOLLINEN. - miun mielipide
No eihän se mikään RUTTO olekaan. Kyllä sitä kerran vuodessa aina yksi kausiflunssa on hyväksi elimistön taistelijasoluille.
on vielä, ja minä aijon käydä
ottamassa elämäni ensimmäisen
(toivottavasti ei viimeisen) influenssa
paketin, vaikkakin ilmankin on pärjännyt
hyvin (siis rokotetta) näin aikuismaisena..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.86676- 53644
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118520Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513