En ymmärrä mistä suutuit! Haluaisin että olisimme niinkuin silloin ennenkin...
Ota yhteyttä niin selvitetään asiat.
Jukka
11
1660
Vastaukset
- Jaana
kirjoittanut tuota. Vaikka olisin ehkä voinut niin tehdäkin. Mutta oikaisin kuitenkin ettei tule väärinkäsityksiä enempää.
- t.s
..kirjoitin. Ko henkilö kyllä tietää mistä on kyse, näin hänet tänään vilaukselta.
Jukka, odotan edelleen selvennystä asioihin. - Jukka
Mulla olis kyl asiaa sulle, jäi vähän jutut kesken pariviikkoa sitten. Meilaa!!
- Jaana
Jukka kirjoitti:
Mulla olis kyl asiaa sulle, jäi vähän jutut kesken pariviikkoa sitten. Meilaa!!
Meilaa sä mulle..onhan sulla osoite..:)
- Jaana
Jaana kirjoitti:
Meilaa sä mulle..onhan sulla osoite..:)
Jos ei ole niin anna omasi vielä..
Samalla varmistuu olenko oikea Jaana:) - j....
t.s kirjoitti:
..kirjoitin. Ko henkilö kyllä tietää mistä on kyse, näin hänet tänään vilaukselta.
Jukka, odotan edelleen selvennystä asioihin.kenestäköhän kyse? missä asustelee tällä kyseisellä jukalla ois varmaan selvittelyy aikasta monen kanssa..minunkin...mutta.....jos samasta kyse..eli??
- Jaana
j.... kirjoitti:
kenestäköhän kyse? missä asustelee tällä kyseisellä jukalla ois varmaan selvittelyy aikasta monen kanssa..minunkin...mutta.....jos samasta kyse..eli??
on vaan mua varten..ole huoleti:)
- oikea Jukka
Jaana kirjoitti:
Jos ei ole niin anna omasi vielä..
Samalla varmistuu olenko oikea Jaana:)Minun Jaanani ei ole koneella kun 07-16.00
Että näin! Oikea Jukka!
- anteeksi
olisipa todella kiva tietää missäpäin suomea tämä jukka asustaa.olis mullakin yhdelle jukalle sanottavaa.
- hellu
jospa sä kertosit, minne päin suomee sull on sanottavaa. missä se sun jukka asustelee??
- utelias
mistä päin sä haet??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1265422Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1513066- 282557
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4492335- 2012275
- 1811762
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1201391Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361202Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721006Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83975