En ymmärrä mistä suutuit! Haluaisin että olisimme niinkuin silloin ennenkin...
Ota yhteyttä niin selvitetään asiat.
Jukka
11
1708
Vastaukset
- Jaana
kirjoittanut tuota. Vaikka olisin ehkä voinut niin tehdäkin. Mutta oikaisin kuitenkin ettei tule väärinkäsityksiä enempää.
- t.s
..kirjoitin. Ko henkilö kyllä tietää mistä on kyse, näin hänet tänään vilaukselta.
Jukka, odotan edelleen selvennystä asioihin. - Jukka
Mulla olis kyl asiaa sulle, jäi vähän jutut kesken pariviikkoa sitten. Meilaa!!
- Jaana
Jukka kirjoitti:
Mulla olis kyl asiaa sulle, jäi vähän jutut kesken pariviikkoa sitten. Meilaa!!
Meilaa sä mulle..onhan sulla osoite..:)
- Jaana
Jaana kirjoitti:
Meilaa sä mulle..onhan sulla osoite..:)
Jos ei ole niin anna omasi vielä..
Samalla varmistuu olenko oikea Jaana:) - j....
t.s kirjoitti:
..kirjoitin. Ko henkilö kyllä tietää mistä on kyse, näin hänet tänään vilaukselta.
Jukka, odotan edelleen selvennystä asioihin.kenestäköhän kyse? missä asustelee tällä kyseisellä jukalla ois varmaan selvittelyy aikasta monen kanssa..minunkin...mutta.....jos samasta kyse..eli??
- Jaana
j.... kirjoitti:
kenestäköhän kyse? missä asustelee tällä kyseisellä jukalla ois varmaan selvittelyy aikasta monen kanssa..minunkin...mutta.....jos samasta kyse..eli??
on vaan mua varten..ole huoleti:)
- oikea Jukka
Jaana kirjoitti:
Jos ei ole niin anna omasi vielä..
Samalla varmistuu olenko oikea Jaana:)Minun Jaanani ei ole koneella kun 07-16.00
Että näin! Oikea Jukka!
- anteeksi
olisipa todella kiva tietää missäpäin suomea tämä jukka asustaa.olis mullakin yhdelle jukalle sanottavaa.
- hellu
jospa sä kertosit, minne päin suomee sull on sanottavaa. missä se sun jukka asustelee??
- utelias
mistä päin sä haet??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511