En ymmärrä mistä suutuit! Haluaisin että olisimme niinkuin silloin ennenkin...
Ota yhteyttä niin selvitetään asiat.
Jukka
11
1697
Vastaukset
- Jaana
kirjoittanut tuota. Vaikka olisin ehkä voinut niin tehdäkin. Mutta oikaisin kuitenkin ettei tule väärinkäsityksiä enempää.
- t.s
..kirjoitin. Ko henkilö kyllä tietää mistä on kyse, näin hänet tänään vilaukselta.
Jukka, odotan edelleen selvennystä asioihin. - Jukka
Mulla olis kyl asiaa sulle, jäi vähän jutut kesken pariviikkoa sitten. Meilaa!!
- Jaana
Jukka kirjoitti:
Mulla olis kyl asiaa sulle, jäi vähän jutut kesken pariviikkoa sitten. Meilaa!!
Meilaa sä mulle..onhan sulla osoite..:)
- Jaana
Jaana kirjoitti:
Meilaa sä mulle..onhan sulla osoite..:)
Jos ei ole niin anna omasi vielä..
Samalla varmistuu olenko oikea Jaana:) - j....
t.s kirjoitti:
..kirjoitin. Ko henkilö kyllä tietää mistä on kyse, näin hänet tänään vilaukselta.
Jukka, odotan edelleen selvennystä asioihin.kenestäköhän kyse? missä asustelee tällä kyseisellä jukalla ois varmaan selvittelyy aikasta monen kanssa..minunkin...mutta.....jos samasta kyse..eli??
- Jaana
j.... kirjoitti:
kenestäköhän kyse? missä asustelee tällä kyseisellä jukalla ois varmaan selvittelyy aikasta monen kanssa..minunkin...mutta.....jos samasta kyse..eli??
on vaan mua varten..ole huoleti:)
- oikea Jukka
Jaana kirjoitti:
Jos ei ole niin anna omasi vielä..
Samalla varmistuu olenko oikea Jaana:)Minun Jaanani ei ole koneella kun 07-16.00
Että näin! Oikea Jukka!
- anteeksi
olisipa todella kiva tietää missäpäin suomea tämä jukka asustaa.olis mullakin yhdelle jukalle sanottavaa.
- hellu
jospa sä kertosit, minne päin suomee sull on sanottavaa. missä se sun jukka asustelee??
- utelias
mistä päin sä haet??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1042863Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1422035IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl591992Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al341684- 941630
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t281564- 1411314
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161113kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!211059Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2571029