Bongailemaan Ralliautoja?
Enää on vajaa vuosi aikaa siihen, kun, hinttimäinen, Ruohonleikkurien piukeanparahtava ääni hukkuu seksikkääseen mörinään.
:)
H.
Joko olette alkaneet
43
321
Vastaukset
oo!
Mut oon kerran nähnyt Jari-Matti Latvalan kaupassa.
Ja Mikko Alatalon!!- nik.var.
ja mulle M. A. Numminen avasi kerran kaupanoven, DDDDD
- HTZA
Ajatalo?
Latvala! Olet aloittanut bongauksen huipulta. Siitä on hyvä jatkaa, pidä kamera aina mukana.
Galleriassani on nätti kuva, se on otettu rallista, viime viikolla.
Sopii naisillekin ja Anjaniinalle, ei yhtään autoa.
H. HTZA kirjoitti:
Ajatalo?
Latvala! Olet aloittanut bongauksen huipulta. Siitä on hyvä jatkaa, pidä kamera aina mukana.
Galleriassani on nätti kuva, se on otettu rallista, viime viikolla.
Sopii naisillekin ja Anjaniinalle, ei yhtään autoa.
H.se on Alatalokin!
Latvalan oisin halunnut oikeesti kuvata, ois ollut puhelin mukana, mut alkaaks joku kuvailemaan toisia kassajonossa tosta vaan?- HTZA
minttupuu kirjoitti:
se on Alatalokin!
Latvalan oisin halunnut oikeesti kuvata, ois ollut puhelin mukana, mut alkaaks joku kuvailemaan toisia kassajonossa tosta vaan?en tunnusta mitään.
Kuvaamisestani saat haalean mielikuvan kun luet edellistä rallialoitustani One Thousend Lakes...
:) - paa paremmaks
Mika Häkkisen, Jari Tervon, Jone Nikulan, Anu Sinisalon, Terhi Panulan, Pekka Laihon, Mikko Alatalon, Aira Samulinin, Jorma Uotisen ja Sauli Niinistön kanssa.
- HTZA
paa paremmaks kirjoitti:
Mika Häkkisen, Jari Tervon, Jone Nikulan, Anu Sinisalon, Terhi Panulan, Pekka Laihon, Mikko Alatalon, Aira Samulinin, Jorma Uotisen ja Sauli Niinistön kanssa.
Mulla on vain rallikuskeja.
Yhtä Miss Suomea halasin, Tiina Vierto, 1980-- jotain.
Mutta olen kussut Kalevi Sorsan kanssa Juttutuvan rännillä.
Oltiin hiljaa, kustiin, eikä kurkittu. - Sol57
HTZA kirjoitti:
Mulla on vain rallikuskeja.
Yhtä Miss Suomea halasin, Tiina Vierto, 1980-- jotain.
Mutta olen kussut Kalevi Sorsan kanssa Juttutuvan rännillä.
Oltiin hiljaa, kustiin, eikä kurkittu.joutunut aikanaan Kalevi Sorsan kanssa juttelemaan....ihan kahden kesken. Ei ollut puhuttelu oli meitä paikalla muitakin....;)))
tsau:Friidu
bongasin, mutta en mä mitään selvää kuvasta saanut :)))
Naapurin entinen rallikuski ajaa ohi joka päivä, ei tosin ralliautolla, mutta melko lujaa
kuitenkin.
Näitkö sä serkunpoikaani siellä isossa rallissa, eikö pärjännytkin ihan hyvin?
On se kiva, kun sulla on jotain odotettavaa, vain vajaa vuosi, se menee äkkiä.- HTZA
mutta meni niin lujaa.
Ja kuvasta pitäisi käydä selvästi ilmi, että se on Kaurapelto, jonka sisällä menee hiekkatie, jonka varrelle on kertynyt ihmisiä, jotka odottavat jotain.
Sain juuri Rallipyykit narulle.
H: HTZA kirjoitti:
mutta meni niin lujaa.
Ja kuvasta pitäisi käydä selvästi ilmi, että se on Kaurapelto, jonka sisällä menee hiekkatie, jonka varrelle on kertynyt ihmisiä, jotka odottavat jotain.
Sain juuri Rallipyykit narulle.
H:että edes heilutit, kerron Juholle terveisiä.
Kyllä kuvasta kävi ilmi kaikenlaista, mutta ei ralliautoa juuri näkynyt, meni vissiin niin lujaa.
Minä olen innostunut valokuvaamisesta, helkkarin hauskaa ja antoisaa puuhaa.
Kaikkea se vanhakin ihminen oppii, ja pystyy tekemään, muutakin kuin pihakeinussa istumaan.
Sinähän olet reipas, nyt jo on pyykit pesty ja ralli päättyi lauantaina, hyvä sinä :)- HTZA
Anceli kirjoitti:
että edes heilutit, kerron Juholle terveisiä.
Kyllä kuvasta kävi ilmi kaikenlaista, mutta ei ralliautoa juuri näkynyt, meni vissiin niin lujaa.
Kaikkea se vanhakin ihminen oppii, ja pystyy tekemään, muutakin kuin pihakeinussa istumaan.
Sinähän olet reipas, nyt jo on pyykit pesty ja ralli päättyi lauantaina, hyvä sinä :)Minä tulin mökiltä vasta Sunnuntaina...
H HTZA kirjoitti:
Minä tulin mökiltä vasta Sunnuntaina...
Hpyykit olisi siis pitänyt pestä maanantaina.
Niin toimisi reipas ratsuväki ;)
Otin jo pari kuvaa pois, vaihtelu virkistää, johan ne olikin muutaman tunnin =)- Sol57
Anceli kirjoitti:
että edes heilutit, kerron Juholle terveisiä.
Sinähän olet reipas, nyt jo on pyykit pesty ja ralli päättyi lauantaina, hyvä sinä :)riidoissa Hatsan kanssa? Eilinen kiukkutelu kun antoi ymmärtää että, et voi sietää Hatsaa ystävänä? Parissakin ketjussa kävit ilmaisseesi mitä mieltä olet? Mistäs tollanen mielialamuutos....Vaihdevuodetko vai mikä niin kilttiällä ja aina mukavalla rouvalla?))))) ja nyt olet kuin ei mitään??? Ei olisikaan?
tsau:Friidu - Sol57
Sol57 kirjoitti:
riidoissa Hatsan kanssa? Eilinen kiukkutelu kun antoi ymmärtää että, et voi sietää Hatsaa ystävänä? Parissakin ketjussa kävit ilmaisseesi mitä mieltä olet? Mistäs tollanen mielialamuutos....Vaihdevuodetko vai mikä niin kilttiällä ja aina mukavalla rouvalla?))))) ja nyt olet kuin ei mitään??? Ei olisikaan?
tsau:Friidutule mieleesi pyytää? Ystäväni puolesta olin todella pahoillani...minäkin.
tsau:Friidu - HTZA
Sol57 kirjoitti:
tule mieleesi pyytää? Ystäväni puolesta olin todella pahoillani...minäkin.
tsau:Friidueikä kenenkään muunkaan tarvitse pyytää minulta anteeksi.
Sol57 kirjoitti:
riidoissa Hatsan kanssa? Eilinen kiukkutelu kun antoi ymmärtää että, et voi sietää Hatsaa ystävänä? Parissakin ketjussa kävit ilmaisseesi mitä mieltä olet? Mistäs tollanen mielialamuutos....Vaihdevuodetko vai mikä niin kilttiällä ja aina mukavalla rouvalla?))))) ja nyt olet kuin ei mitään??? Ei olisikaan?
tsau:Friiduon olleet ja menneet, eikä haitanneet mitenkään eloa eikä oloa.
Pirteä mieli, paljon liikuntaa, kasvisruokaa, niillä pärjää hyvin, kenellä on ongelma päällä.
Onneksi en ole tilivelvollinen sinulle, enkä kenellekään muulle kirjoittelemisistani,
ja siitä kenen kanssa vaihdan kuulumisia.
Jos meillä Htza:n kanssa on selvitettävää, teemme sen muualla kuin palstalla.
Nämä asiat eivät kuulu ulkopuolisille.
HTZA on antanut minulle luvan, että saan myös kiukutella hänelle, enkä aina voi hillitä itseäni :)))
Ole ystävällinen ja jätä tämä tähän, kiitos.- Sol57
HTZA kirjoitti:
eikä kenenkään muunkaan tarvitse pyytää minulta anteeksi.
varmasti. Mutta, minua kyllä ystäväsi Ancelin käytös sinua kohtaan loukkasi. En voi mitään. Sille. aika pahasti sinusta kirjoitti.... Vähintä kuitenkin olisi hänenkin pyytää anteeksi. Todella suututti puolestasi. Koska olet hyvä ystävä....minullekin...
Anceli kirjoitti:
on olleet ja menneet, eikä haitanneet mitenkään eloa eikä oloa.
Pirteä mieli, paljon liikuntaa, kasvisruokaa, niillä pärjää hyvin, kenellä on ongelma päällä.
Onneksi en ole tilivelvollinen sinulle, enkä kenellekään muulle kirjoittelemisistani,
ja siitä kenen kanssa vaihdan kuulumisia.
Jos meillä Htza:n kanssa on selvitettävää, teemme sen muualla kuin palstalla.
Nämä asiat eivät kuulu ulkopuolisille.
HTZA on antanut minulle luvan, että saan myös kiukutella hänelle, enkä aina voi hillitä itseäni :)))
Ole ystävällinen ja jätä tämä tähän, kiitos.sinä loukkaisit todella ystävääni. Tällä yleisellä palstalla kirjoitit hänestä skeidaa... Joten ihmettyttää todella käytöksesi. Etkö voi kiukutella hänelle kahden kesken. Koska täällä myös muita jotka Hatsasta pitäävät ihmisenä myöskin....ja minulle ainakin tuo sinun haukkumisesi sattui todella. Koska aidosti välitän ystävästäni....mutta olet näköjään liian typerä pyytääksesi häneltä anteeksi....eikö tullut edes mieleesi...hänelläkin on tunteet ei yksin sinulla!!
tsau:Friidu - HTZA
Sol57 kirjoitti:
varmasti. Mutta, minua kyllä ystäväsi Ancelin käytös sinua kohtaan loukkasi. En voi mitään. Sille. aika pahasti sinusta kirjoitti.... Vähintä kuitenkin olisi hänenkin pyytää anteeksi. Todella suututti puolestasi. Koska olet hyvä ystävä....minullekin...
tsau:Friiduystäväni, että kaikenlaista on minulle kirjoiteltu, olet varmaan huomannutkin, muiltakin tahoilta kuin pikkuenkeliltä.
Monet ovat palstalta kadonneetkin ja monia tullut lisää.
Palsta elää ja se on hyvä se.
Ystäväsi
H. HTZA kirjoitti:
eikä kenenkään muunkaan tarvitse pyytää minulta anteeksi.
anteeksi, jos hän siitä sitten rauhoittuisi, eikä innostuisi enempää.
Joten, anteeks, anteeks, mie luulin sinuu pyöränvanteeks ;))
Näin sanottiin lapsena, kun piti anteeksi pyytää :))Sol57 kirjoitti:
sinä loukkaisit todella ystävääni. Tällä yleisellä palstalla kirjoitit hänestä skeidaa... Joten ihmettyttää todella käytöksesi. Etkö voi kiukutella hänelle kahden kesken. Koska täällä myös muita jotka Hatsasta pitäävät ihmisenä myöskin....ja minulle ainakin tuo sinun haukkumisesi sattui todella. Koska aidosti välitän ystävästäni....mutta olet näköjään liian typerä pyytääksesi häneltä anteeksi....eikö tullut edes mieleesi...hänelläkin on tunteet ei yksin sinulla!!
tsau:Friiduet ole koskaan kirjoittanut kenestäkään mitään skeidaa, vai olisitko kuitenkin.
Minä lopetan tähän, jatka yksinäsi, jos haluat nolata itsesi, jälleen kerran.- HTZA
Anceli kirjoitti:
anteeksi, jos hän siitä sitten rauhoittuisi, eikä innostuisi enempää.
Joten, anteeks, anteeks, mie luulin sinuu pyöränvanteeks ;))
Näin sanottiin lapsena, kun piti anteeksi pyytää :))Saat anteeksi, tuhannesti, ja puolet tuosta etukäteen. Saatat tarvita sitä.
H. HTZA kirjoitti:
Saat anteeksi, tuhannesti, ja puolet tuosta etukäteen. Saatat tarvita sitä.
H.saatan todella tarvita, helkkari vieköön ;))
Nyt menen saunaan, jatkakaa käytökseni ja tapojeni pohdintaa, mikäli aihe vielä kiinnostaa.
Yleensä minä olen niin tylsä tyyppi ja nyt tämmöinen mielenkiinto, jännää.
Ihan poskia kuumottaa, onkohan joku vähän ......... ;)))- ajatteli kyllä :))))
Sol57 kirjoitti:
tule mieleesi pyytää? Ystäväni puolesta olin todella pahoillani...minäkin.
tsau:FriiduTaaskaan ei kirjoittanut tätä viestiä
- Sol57
Anceli kirjoitti:
saatan todella tarvita, helkkari vieköön ;))
Nyt menen saunaan, jatkakaa käytökseni ja tapojeni pohdintaa, mikäli aihe vielä kiinnostaa.
Yleensä minä olen niin tylsä tyyppi ja nyt tämmöinen mielenkiinto, jännää.
Ihan poskia kuumottaa, onkohan joku vähän ......... ;)))ja hauskaa....Ajattele että, muista ei. Jotka oikeesti Hatsasta välittävät. Kaiken voi lyödä Anceli leiksi jälkikäteen mutta, mitä se kertoo sinusta oikeesti. Ihmisenä? muille? Noinko tiukoille otti? Todellinen ystävyys kyllä sitä että, nöyrtyy myös pyytämään anteeksi. Aina.... Olet täällä niitä jotka tätä ystävyydestä suuren äänen itse puhut. ja tuot näitä asioita esiin...jos, opetat muita syytä sitten miettiä myös omaa käytöstä.... Siksi sinua näpäytän enkä välitä mitä siitä ajattelet. Kato ku ei oo välii....Minä vain puolustan täällä todellista ystääväni NYT. Menikö jakeluun? Vai piirränkö otsanahkaasi pysyvästi?
HTZA kirjoitti:
ystäväni, että kaikenlaista on minulle kirjoiteltu, olet varmaan huomannutkin, muiltakin tahoilta kuin pikkuenkeliltä.
Monet ovat palstalta kadonneetkin ja monia tullut lisää.
Palsta elää ja se on hyvä se.
Ystäväsi
H.ystäväsi Ancelin toiminta vaan sellaista sinua kohtaan. Joka sai minut nyt reagoimaan....Lässykkä olet ja kiltti....ja minä taas tosi Dorka koska sinua täällä puolustan....idiootteja vastaan....;))) jotka eivät muuta ajattele kuin mikä heille on parasta sillä hetkellä. Menköön Ancelikin niin enkelikin onkin....joskus peilin eteen....oikeesti...
tsau:Friidu - Hatsan ystävä
Sol57 kirjoitti:
ja hauskaa....Ajattele että, muista ei. Jotka oikeesti Hatsasta välittävät. Kaiken voi lyödä Anceli leiksi jälkikäteen mutta, mitä se kertoo sinusta oikeesti. Ihmisenä? muille? Noinko tiukoille otti? Todellinen ystävyys kyllä sitä että, nöyrtyy myös pyytämään anteeksi. Aina.... Olet täällä niitä jotka tätä ystävyydestä suuren äänen itse puhut. ja tuot näitä asioita esiin...jos, opetat muita syytä sitten miettiä myös omaa käytöstä.... Siksi sinua näpäytän enkä välitä mitä siitä ajattelet. Kato ku ei oo välii....Minä vain puolustan täällä todellista ystääväni NYT. Menikö jakeluun? Vai piirränkö otsanahkaasi pysyvästi?
tsau:FriiduKirjoittajapa jätti taas kirjoittamatta :))
- Sol57
Anceli kirjoitti:
et ole koskaan kirjoittanut kenestäkään mitään skeidaa, vai olisitko kuitenkin.
Minä lopetan tähän, jatka yksinäsi, jos haluat nolata itsesi, jälleen kerran.ja täydellisyytesi ei poista sitä mitä kirjoitit Hatsasta. Minua voit mollata ja haukkua kuinka paljon haluat. Ei liikuta. Korostan sinulle vielä kerran että, HATSA on minunkin ystäväni. Ja sinä loukkasit minua ja muitakin jotka välitämme Hatsasta ystävänä. Tajuatko? Vai eikö vieläkään mahdu jakeluun? *Voit kääntää tätä juttua nyt miten haluat...Minä olen minä. Ja minut on helppo saada porukalla raukkamaisesti myös hyökkäämään...takaisin. Johon sinäkin olet syyllistynyt laiffi-jengisi kanssa....puskasta. Keitäs siihen kuulukaan;))) Kas ;))) kas;))) Enkä kysy sinulta lupaa miten täällä itseäni ilmaisen. Juuri tämän raukkamaisuuden takia. Kutsutko taas köörin kasaan vai Adriako siitä pitää huolen?;))))
Hatsan ystävä kirjoitti:
Kirjoittajapa jätti taas kirjoittamatta :))
täydellinen ja aina oikeessa. Muissa näkee rikan mutta ei omassa silmässään. Tätä raukkamaista ja akkamaista vihanpitoa ja selkäänpuukkottamista kun eräillä täällä tapana tehdä aika ajoin...Ai, niihän se näillä akoilla menee tämä ajatus...Hän on ystäväni täällä palstalla;))) joten nyt kostetaan porukalla. MINUA on loukattu. Itse eivät loukkaa täällä koskaan ketään;)))
tsau:Friidu - RIMMIR
Sol57 kirjoitti:
ja hauskaa....Ajattele että, muista ei. Jotka oikeesti Hatsasta välittävät. Kaiken voi lyödä Anceli leiksi jälkikäteen mutta, mitä se kertoo sinusta oikeesti. Ihmisenä? muille? Noinko tiukoille otti? Todellinen ystävyys kyllä sitä että, nöyrtyy myös pyytämään anteeksi. Aina.... Olet täällä niitä jotka tätä ystävyydestä suuren äänen itse puhut. ja tuot näitä asioita esiin...jos, opetat muita syytä sitten miettiä myös omaa käytöstä.... Siksi sinua näpäytän enkä välitä mitä siitä ajattelet. Kato ku ei oo välii....Minä vain puolustan täällä todellista ystääväni NYT. Menikö jakeluun? Vai piirränkö otsanahkaasi pysyvästi?
tsau:Friidusitä samaa mitä muille olet ohjastamassa ja neuvomassa. Voisit katsella sinäkin vaikka naapurin peiliin josomasi on huurteessa.
- kirjoittamatta sanon
Sol57 kirjoitti:
täydellinen ja aina oikeessa. Muissa näkee rikan mutta ei omassa silmässään. Tätä raukkamaista ja akkamaista vihanpitoa ja selkäänpuukkottamista kun eräillä täällä tapana tehdä aika ajoin...Ai, niihän se näillä akoilla menee tämä ajatus...Hän on ystäväni täällä palstalla;))) joten nyt kostetaan porukalla. MINUA on loukattu. Itse eivät loukkaa täällä koskaan ketään;)))
tsau:FriiduVastaamatta mitään sanon, pitäis tuoda ylös kaikki ne jotka olet poistanut. Kaikki "ystäväsi" täällä itse olet haukkunut.
- Sol57
kirjoittamatta sanon kirjoitti:
Vastaamatta mitään sanon, pitäis tuoda ylös kaikki ne jotka olet poistanut. Kaikki "ystäväsi" täällä itse olet haukkunut.
ei minusta. Eikä sinusta. Puolustan vaan ystävääni. Edelleenkin;))) Rouva täydellisyyshän pyysi leikkisästi anteeksi..mutta, ei meiltä jotka olemme Hatsan ystäviä...todella. Täällä muitakin kuin minä....jotka täällä kirjoittavat... Asiahan ei muutu siitä olenko minä paskamainen vai en. Pysytäänpäs nyt asiassa....
tsau:Friidu
Eipä ei. Mutta oli mulla kerran työkaverina yksi naishenkilö joka ajoi rallia harrastuksenaan. Kova kohkaamaan oli työssäkin.
- GloriaJoy
rallit kestää kun saa kuunnella hulikuptereiden roottorien miellyttävää sointia ja ralliradiokin on ihan jees, jahka tässä puumannun ku vanhemmaks kerkiän niin sitten varmaan voisi höyrähtää yleiöksikin.
Tämä jäi ralleista todella ikäväksi korvamadoksi:
http://www.youtube.com/watch?v=US0w7pGk8eo
... :-'- GloriaJoy
hyvitys on sentään et laulun esittäjä on yhen menestyneen missimme veli ;-)
- Anjaniina.
lähtee sitten jo vastauksetkin ;)))
No eipä jaksa kahteen kertaan kirjoittaa samoja ;))- HTZA
minä kerkisin lukea sen ja vastasinkin, vastaus näyttää säilyvän.
H.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696