Anakin/Vader

4+17

Anakin ei vaikuttannut uusissa leffoissa miltään ruudinkeksijältä ja varsinkin kolmosessa hän tuntui toimivan jatkuvasti ihan silkkaa maalaisjärkeä väistellen, joten ihmetyttää miten keskiverto nauriin älyllä varustetusta kaverista tuli koko galaksin kauhu Darth Vader?

4

483

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleks1i

Missä kohdassa Episodi kolmosta sinusta erityisesti tuntuu, että Anakin toimii maalaisjärkeä väistellen?

• KyleKatarn(1987)

mutta Anakin Skywalker on tosiaan yksi uusien osien heikoimmin kirjoitetuista hahmoista, vaikka koko uuden trilogian tarkoitus nimenomaan oli kuvata juuri hänen tarinaansa. Itse asiassa sivuosistakin löytyy paremmin työstettyjä henkilöitä, mikä on aika häpeällistä sikäli kun varsinaisen pääosan esittäjänhän pitäisi olla näiden elokuvien kantava voima. Elokuvien perusteella Anakinista tulee vähän turhan säälittävä ja eksyksissä oleva vaikutelma, mutta onneksi animoitu Clone Wars-sarja on varsin kiitettävästi paikkaillut hänen hahmonsa puutteita.

Anakinin pitäisikin juuri olla vahva ja luottamuksenarvoinen henkilö, jotta hänen kääntymisensä Voiman pimeälle puolelle olisi lopulta järkyttävä asia. Jos hän taas on juuri sellainen nariseva teini täysin ailahtelevine mielialoineen kuin nyt elokuvissa niin ei loppujen lopuksi ole yllätys eikä mikään, että hän vaihtaakin puolta jostain täysin älyvapaasta syystä.

• Anxx

Enpä voi myöntää huomanneeni moista... Mutta vaikka Anakin toimisikin maalaisjärkeä vastaan, niin tulee muistaa, että nuorukainen on ollut viimeiset vuodet sodassa ja etulinjassa. Anakinin äiti kuoli tämän käsivarsille enneunien mukaisesti, jossain välissä Obi-Wanin oletettiin kuolleen ja elokuvan aikana Anakin näkee unia joissa Padmé kuolee. Anakin myös eli varhailapsuutensa orjana ja joutui lähtemään äitinsä luota 9-vuotiaana lähes tuntemattomien matkaan tuntemattomiin paikkoihin. Jedien matkaan lähtemisestä saakka Anakin on saanut kuulla olevansa Valittu, jonka elämällä on joku Suuri Tarkoitus. Anakinilla on myös salainen suhde, hän tuntee, ettei Jedineuvosto luota hänen kykyihinsä, Neuvosto pyytää häntä vakoilemaan ystävää, samainen ystävä osoittautuu äkkiä etsityksi viholliseksi... jne. jne. Kyllä sitä nyt vähemmästäkin stressaantuu, epätoivo iskee ja suorituspaineet kasaantuu.

• Mies27w

Senaattori Palpatine joka oli paljastunut Darth Sidioukseksi
        huijasi Anakinia sanomalla että hän tietää miten Padmen pystyy pelastamaan
        mutta ei sitten kuitenkaan tiennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1125
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1017
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      758
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      705
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe