Sinulla on minun puhelin numeroni, tiedän sen,yksi soitto että saan puhua kanssasi, kuulla äänesi ja ennenkaikkea olla ystäväsi, en usko ettäkellään ihmisellä maailmassa voisi olla mitään sitä vastaan.
Ole kiltti ja soita---------------------------------------------------sun kanssas päivät kaunehimmat viettää sain. . . . . .
Markku, markku
56
2164
Vastaukset
- markku tässä
Jos tarkoitat minua,en ole varma,meillä jopa oma nimi yhdistyskin....
Laita sukunimeni toinen kirjain,olen varma sitten !- vain ihminen
o
- markku tässä
vain ihminen kirjoitti:
o
ei osunut,minun sukunimeeni toiseksi kirjaimeksi,toivottavasti löydät oikean.
- markku kakkonen
markku tässä kirjoitti:
ei osunut,minun sukunimeeni toiseksi kirjaimeksi,toivottavasti löydät oikean.
oisko korhonen,forss,loponen,poikolainen jne...heh heh.
- markku......
vain ihminen kirjoitti:
o
täs ihmettelee kun osui. Hmm...olisitkohan se ketä ajattelen usein :) kerroppa milloin olet mesessä niin tulen sinne samaan aikaan!!!!!!!!!!!
- l.......... M.......
meidän etunimiä silloin kun runoiltiin
- ihmiselle
tosiaan kauniita päiviä!!
soitan heti kun varmistun että se olet juuri mun kaipaamani honey...
vinkkinä voisit antaa sähköpostisi kolme viimeisintä merkkiä... tästä tunnistan oikeaksi !!!- markkuja riittää
Ei natsannut,minä kun niin jo olin varma että se olit sinä..sääli vierestä vietiin.No laita mulle fb viesti niin soitan,saat hymyn palaamaan huuliini jälleen
- vanha adonis
Hei, löysitkö jo oikean etsimäsi?
Tässä yksi komea Markku vielä lisää jonoon , olen päivän kiillottanut luuriani jotta sulla rimppauttaisin ,ja kiva että haluat kuulla ääneni pitkästä aikaa...
Mutta kerro sukunimesi viimeinen kirjain,ja minun sukunimeni ensimmäinen kirjain, varma täytyy olla etten aiheuta shokkia sinulle,jos olitkin väärä henkilö jonka oletin olevan??
ps.
vedän sua vaaleasta letistäsi- lll---lll---
ei ole vaaleita lettejä enkä luule että olet sinä, joten sorry
- kroisos ja minä
lll---lll--- kirjoitti:
ei ole vaaleita lettejä enkä luule että olet sinä, joten sorry
Huomasin tämän ilmon vasta tänään, jokos oikea löytyi?
Olisinpa se ollut minä jota hait, olin jo aika varma tuon runouden johdosta.
Noh, jos kumminkin olin hakemasi niin laita viestiä, vien sinut matkalla ja saadaan jutella asioita ihan frendi pohjalta.
Muuten sinäkin olet vaalea,,,,vihjeeksi.
- niin___
toimii kai se puhelin toisinkin päin. Mä viimeeksi suhun olin yhteydessä että soitappa tai tekstaa!!!
- ddd-eee
se kirjain oli ä eikä o väärin käsitys
- kroisos ja minä
ddd-eee kirjoitti:
se kirjain oli ä eikä o väärin käsitys
Taisinpa vetää vesiperän, ei oikein kumpainenkaan niin_ ja ddd-eee viesti sano mulle mitään,toki puhelin toimii molemmin päin,mutta nyt tuntuu etten ole ikävä kyllä oikea henkilö.
Sillä ettenkö uskaltaisi soittaa,mutta noilla vihjeillä olen kyllä aivan metsässä..,ja kirjain menee aivan metsään.
No,käyn illalla katsomassa täältä , jos olisit saanut parempaa vihjettä,muuten unohdetaan koko juttu,olin sitten väärä MARKKU.(hieman tarkempaa vihjettä,please),jotenkin luulen ettei se tarkoittamani nainen täällä pyöri?
Toivotaan että oikeat kaipailijat sitten löytää toisensa,olisi se niin romanttisen ihkua.
Syksy saa..... - vain ihminen
kroisos ja minä kirjoitti:
Taisinpa vetää vesiperän, ei oikein kumpainenkaan niin_ ja ddd-eee viesti sano mulle mitään,toki puhelin toimii molemmin päin,mutta nyt tuntuu etten ole ikävä kyllä oikea henkilö.
Sillä ettenkö uskaltaisi soittaa,mutta noilla vihjeillä olen kyllä aivan metsässä..,ja kirjain menee aivan metsään.
No,käyn illalla katsomassa täältä , jos olisit saanut parempaa vihjettä,muuten unohdetaan koko juttu,olin sitten väärä MARKKU.(hieman tarkempaa vihjettä,please),jotenkin luulen ettei se tarkoittamani nainen täällä pyöri?
Toivotaan että oikeat kaipailijat sitten löytää toisensa,olisi se niin romanttisen ihkua.
Syksy saa.....Oli synti ettäoli väärä kuten sanoit toivottavasti löytyy oikeat ystävätkummallekkin. Toisaalta tunnen että olen aika tyhmä hakiessani jotain jota ei saa käsiinsä erinlaisista syistä, ja hän ehkä lukee ja nauttii sisimmässään tilanteesta ja minä pöljä vaan etsin. No aika näyttää mitä tuleman pitää, on vaan niin vaikea kun haluaisi tavata ihmisen siis vaan tavata ei omistaa ja taas kuten ennen puhuamutta ne ovat minun ajatuksiani. Niin että joskus sitäihmettelee miten sitäyleensä on elänyt vuosia ilman hänen rauhallista ääntään jahänen neuvojaan ja kauniita kuvauksia elämän tilanteista.Toivottavasti löydät sen vaalean ja minä Markun
- markku vaan
vain ihminen kirjoitti:
Oli synti ettäoli väärä kuten sanoit toivottavasti löytyy oikeat ystävätkummallekkin. Toisaalta tunnen että olen aika tyhmä hakiessani jotain jota ei saa käsiinsä erinlaisista syistä, ja hän ehkä lukee ja nauttii sisimmässään tilanteesta ja minä pöljä vaan etsin. No aika näyttää mitä tuleman pitää, on vaan niin vaikea kun haluaisi tavata ihmisen siis vaan tavata ei omistaa ja taas kuten ennen puhuamutta ne ovat minun ajatuksiani. Niin että joskus sitäihmettelee miten sitäyleensä on elänyt vuosia ilman hänen rauhallista ääntään jahänen neuvojaan ja kauniita kuvauksia elämän tilanteista.Toivottavasti löydät sen vaalean ja minä Markun
missäspäin kyseinen markku asuu???
- vain ihminen
vain ihminen kirjoitti:
Oli synti ettäoli väärä kuten sanoit toivottavasti löytyy oikeat ystävätkummallekkin. Toisaalta tunnen että olen aika tyhmä hakiessani jotain jota ei saa käsiinsä erinlaisista syistä, ja hän ehkä lukee ja nauttii sisimmässään tilanteesta ja minä pöljä vaan etsin. No aika näyttää mitä tuleman pitää, on vaan niin vaikea kun haluaisi tavata ihmisen siis vaan tavata ei omistaa ja taas kuten ennen puhuamutta ne ovat minun ajatuksiani. Niin että joskus sitäihmettelee miten sitäyleensä on elänyt vuosia ilman hänen rauhallista ääntään jahänen neuvojaan ja kauniita kuvauksia elämän tilanteista.Toivottavasti löydät sen vaalean ja minä Markun
Minä tyhmä myös kaipaan yhtä markkua myös,ihansamalla perusteella kuin sinäkin.
Jos saisin hänen kanssaan puhua,ja olla ystävä,en halua kahlita enkä sitoa itseeni.
Kovin on aikaa kulunut kun hänen äänensä kuulin,ei voi mitään mutta ihmettä odotan.
Kovin on vuosia vierinyt,enkä uskalla ottaa yhteyttä kun entiedä mitä hän sanoisi.Ollaankuin kaksimarjaa ,mutta tuskin samasta henkilöstö on kysymys,minun markkuni sukunimessä on e-kirjain,ei ollenkan ä-tä. - ihan petyksissä
vain ihminen kirjoitti:
Jos saisin hänen kanssaan puhua,ja olla ystävä,en halua kahlita enkä sitoa itseeni.
Kovin on aikaa kulunut kun hänen äänensä kuulin,ei voi mitään mutta ihmettä odotan.
Kovin on vuosia vierinyt,enkä uskalla ottaa yhteyttä kun entiedä mitä hän sanoisi.Ollaankuin kaksimarjaa ,mutta tuskin samasta henkilöstö on kysymys,minun markkuni sukunimessä on e-kirjain,ei ollenkan ä-tä.Minun Markkuni asuu Helsingin alueella, muuta en sano , muutenkin jo olen rukoillut täällä niinkuin pöljä, kun olisin vain ymmärtänyt MIKSI hän ei enää anna kuulua enenpää itsestään, sillä vaikea luulla että ystävä voi olla hiljaa ensin oltuaan iloinen että löytyi. No kai se on minun osa maailmassa luulla että olen jonkun arvoinen, olisi jo tähän ikään käsitettävä että totuus on toinen
- pelottaa että väärä
mistä minä nyt sitten tiedän että olet se jota etsin,jotain tuttua pitäisi ensin kuulla ettävarmasti tiedän että se olet sinä. Esim,mikäoli minun mieheni siskon nimi, mikä oli minun äitini nimi ja hänen miehensä nimi?
- JokoPogoa
pelottaa että väärä kirjoitti:
mistä minä nyt sitten tiedän että olet se jota etsin,jotain tuttua pitäisi ensin kuulla ettävarmasti tiedän että se olet sinä. Esim,mikäoli minun mieheni siskon nimi, mikä oli minun äitini nimi ja hänen miehensä nimi?
Tuula,kerttu kaitsu
- markkusi
vain ihminen kirjoitti:
Kovin on vuosia vierinyt,enkä uskalla ottaa yhteyttä kun entiedä mitä hän sanoisi.Ollaankuin kaksimarjaa ,mutta tuskin samasta henkilöstö on kysymys,minun markkuni sukunimessä on e-kirjain,ei ollenkan ä-tä.täällä taas yksi markku johon sopii tuo e-kirjain ,ja ei olleenkaa äätä...Odotan sinulta yhteydenottoa jotta saisin pitkästä aikaa kuulla äänesi,tai laita email siihen [email protected] jos et uskalla muutoin ottaa yhteyttä.
- paljonko...
meillä on ikäeroa??? jos osuu ... soitan tietylle.. :)
- 10v
!!!
- osunut
10v kirjoitti:
!!!
ikä :(
- mie vaan
niin mullakin on hänen puhelinnronsa.. kuinkahan monta meitä on jolle hän on antanut puhelinnronsa, vain ihminen?
- Markkusi tässä
Löydät meidän molempien etu ja sukunimestä kirjaimet A ja E.
Jos löydät ne,olen varmaan oikea sinulle ja sinä minulle...olen kaivannut ääntäsi ja mielenkiintoisia keskustelujamme. - markku....
on antanut numeron vain yhdelle...soita jos sulla on vielä numero tallessa
- Kevät Yö
markku.... kirjoitti:
on antanut numeron vain yhdelle...soita jos sulla on vielä numero tallessa
Kun ei ole tallessa. Pieni ihana hetki tuo muistoja mieleen.
- antaa_
Kevät Yö kirjoitti:
Kun ei ole tallessa. Pieni ihana hetki tuo muistoja mieleen.
pieniä vihjeitä mistä tunnistaisi...
- mie vaan
Markkusi tässä kirjoitti:
Jos löydät ne,olen varmaan oikea sinulle ja sinä minulle...olen kaivannut ääntäsi ja mielenkiintoisia keskustelujamme.sullakin varmaan mun nro, kuten minulla sun nro, niin otappas ja soita.. meillä todella oli ihan kivoja keskusteluja..
- voe voe
Jos löydät ne,olen varmaan oikea sinulle ja sinä minulle...olen kaivannut ääntäsi ja mielenkiintoisia keskustelujamme.jos annan pienen vihjeen jonka vaan sinä ja minä ymmärrämme. aino ja jaska.
- markkusi tässä
antaa_ kirjoitti:
pieniä vihjeitä mistä tunnistaisi...
Hei,annas nyt jotain konkreettista vihjettä minulle,jotain jonka minä ainoastaan saatan tietää ja siitä yhdistää sinuun, haluan päästä jo kanssasi keskustelemaan puhelimessa,olisi niin paljon tarinoitavaa kanssasi...
Täällä pyörii niin paljon markkuja ja heitä hakevia että jotta päästäisiin vihdoin pitkästä aikaa turisemaan on sinun annettava vihje,HYVÄ VIHJE minulle.
ps.menetän toivoni kohta. - paljonsanova eikö n
markkusi tässä kirjoitti:
Hei,annas nyt jotain konkreettista vihjettä minulle,jotain jonka minä ainoastaan saatan tietää ja siitä yhdistää sinuun, haluan päästä jo kanssasi keskustelemaan puhelimessa,olisi niin paljon tarinoitavaa kanssasi...
Täällä pyörii niin paljon markkuja ja heitä hakevia että jotta päästäisiin vihdoin pitkästä aikaa turisemaan on sinun annettava vihje,HYVÄ VIHJE minulle.
ps.menetän toivoni kohta.ensin ihan etelässä sitten pohjoisempaan, ihan pieneen kylään missä oli kuusi taloa.Kirjeet kulki tiheään ja ne oli pitkiä , tunsimme TS ja TS jotka olivat sukua metsurille.
- l....
Jos löydät ne,olen varmaan oikea sinulle ja sinä minulle...olen kaivannut ääntäsi ja mielenkiintoisia keskustelujamme.kyllä on niin minun kuin sinunkin etu ja sukunimessä mutta oletko se varmasti jota etsin, silloinhan voit vastata siihen ilmoitukseen joka oli sinun nimelläsi vaikka siinä joku provoilee välissä.Perhana kun tämä on vaikeaa. Ja kaiken takana vaan että haluan yhteyden sinuun ja sinä joka osaat datan käytön niin sinulle se on helpompaa minä pöhölö en ole ollenkaan taitava tämän käytössä
- m...
l.... kirjoitti:
kyllä on niin minun kuin sinunkin etu ja sukunimessä mutta oletko se varmasti jota etsin, silloinhan voit vastata siihen ilmoitukseen joka oli sinun nimelläsi vaikka siinä joku provoilee välissä.Perhana kun tämä on vaikeaa. Ja kaiken takana vaan että haluan yhteyden sinuun ja sinä joka osaat datan käytön niin sinulle se on helpompaa minä pöhölö en ole ollenkaan taitava tämän käytössä
Nyt olemme pelottavan lähellä toisiamme....haluan myös yhteyden sinuun ja kuulla äänesi.
- ,,,,
l.... kirjoitti:
kyllä on niin minun kuin sinunkin etu ja sukunimessä mutta oletko se varmasti jota etsin, silloinhan voit vastata siihen ilmoitukseen joka oli sinun nimelläsi vaikka siinä joku provoilee välissä.Perhana kun tämä on vaikeaa. Ja kaiken takana vaan että haluan yhteyden sinuun ja sinä joka osaat datan käytön niin sinulle se on helpompaa minä pöhölö en ole ollenkaan taitava tämän käytössä
a JA e
- Muistan vieläkin
Voi Markku Markku, mää muistan meidän kuumat hetket ja ihanat aamut viikonloppuisin. Kunpa ne elää voisin yhä vieläkin. Sua kauan kaipasin.
- markkusi tässä
Kunpa voitaisiin elää ne uudelleen, ja voimmehan me yrittää... kunhan vaan uskallat antaa vihjeen tarkemman ,olemmeko me me,vai olenko minä joku aivan toinen sinulle?
Annan viimeisen vihjeeni,tästä tunnistaa aivan varmasti se henkilö jota juuri tämä "markkusi sinun" kaipaa.
Kesä,ruokatauko 30min,riisivelliä liedellä, ja me otettiin kiehumisaika hyödyksi sängyllä,olimme hyvin aktiivisia silloin....hmnnn...joko leikkaa?
Jos tunnistit,niin silloin sinä olet sinä ,ja minä olen juuri se oikea markkusi!! - lämmin liesi
markkusi tässä kirjoitti:
Kunpa voitaisiin elää ne uudelleen, ja voimmehan me yrittää... kunhan vaan uskallat antaa vihjeen tarkemman ,olemmeko me me,vai olenko minä joku aivan toinen sinulle?
Annan viimeisen vihjeeni,tästä tunnistaa aivan varmasti se henkilö jota juuri tämä "markkusi sinun" kaipaa.
Kesä,ruokatauko 30min,riisivelliä liedellä, ja me otettiin kiehumisaika hyödyksi sängyllä,olimme hyvin aktiivisia silloin....hmnnn...joko leikkaa?
Jos tunnistit,niin silloin sinä olet sinä ,ja minä olen juuri se oikea markkusi!!Ne Ihanat lempeät aamut suukoin ja halauksin. Kahvit meille aina valmiiksi laitoit ja yhdessä aamulehden sivut kanssasi taitoin. Kuin tikku ja aski rakkaus välillämme tulen palamaan laittoi.
- markkusi tässä taas
lämmin liesi kirjoitti:
Ne Ihanat lempeät aamut suukoin ja halauksin. Kahvit meille aina valmiiksi laitoit ja yhdessä aamulehden sivut kanssasi taitoin. Kuin tikku ja aski rakkaus välillämme tulen palamaan laittoi.
Osaltaan kaikki oli noin kuin "lämmin liesi" kerroit,mutta tuo saattaa sopia hyvin monelle toisellekkin??
Voisitko tarkentaa,siis jos olet HÄN? - lämmin liesi
markkusi tässä taas kirjoitti:
Osaltaan kaikki oli noin kuin "lämmin liesi" kerroit,mutta tuo saattaa sopia hyvin monelle toisellekkin??
Voisitko tarkentaa,siis jos olet HÄN?Ruskeat silmät ja ruskeat hiukset.
- jokotaas..
joko taas olet lähtenyt omille teillesi tai suunnittelet lähteväsi... ou nou sinua ;)
..... hellä lämpöinen sinua ajattelee.- &&&&&&&&&&&&&
No niin ei taida löytyä mutta teitä on monta muuta jotka olette löytäneet etsimänne joten hyvä niin että jotain on onnistanut. Minä otan ja alan lukemaan vanhoja kirjeitä ja muistelemaan menneitä. ARPA KOHTALON ON AINA ARVAAMATON, SIIHEN LIIAKSI LUOTTAA MÄ TAISIN.................................................
- markkusi tässä...
&&&&&&&&&&&&& kirjoitti:
No niin ei taida löytyä mutta teitä on monta muuta jotka olette löytäneet etsimänne joten hyvä niin että jotain on onnistanut. Minä otan ja alan lukemaan vanhoja kirjeitä ja muistelemaan menneitä. ARPA KOHTALON ON AINA ARVAAMATON, SIIHEN LIIAKSI LUOTTAA MÄ TAISIN.................................................
Toivottavasti markun etsijät löydätte sen etsimänne,minä yllätyin - hieman hämmennyin,kuvittelin jo olevani etsinnän kohde.
Mutta koskaan ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa, sanotaan...
Kerran huomenna tulen vielä vilaisemaan,josko tunnistaisin etsijäni,ja jos en ,lopetan täällä surffaamisen ja itseni kiusaamisen,kyllä jämpti on näin.
Varmaan se etsijänä saa minun yhteyden toisellakin tavalla jos niin haluaa!!
Joten,Morjens ja hyvää jahtia !!! - väsyttää &
markkusi tässä... kirjoitti:
Toivottavasti markun etsijät löydätte sen etsimänne,minä yllätyin - hieman hämmennyin,kuvittelin jo olevani etsinnän kohde.
Mutta koskaan ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa, sanotaan...
Kerran huomenna tulen vielä vilaisemaan,josko tunnistaisin etsijäni,ja jos en ,lopetan täällä surffaamisen ja itseni kiusaamisen,kyllä jämpti on näin.
Varmaan se etsijänä saa minun yhteyden toisellakin tavalla jos niin haluaa!!
Joten,Morjens ja hyvää jahtia !!!Minä en uskaltaisi edes soittaa sinulle sillä enhän tiedä olosuhteistasi mitään, niin että jos soitan ja tietämättäni loukkaan jotain vaikka toivona vaan jatkaa ystävyyttä ja kertoa elämän menosta niin että minä kanssa lopetan täällä olemisen ja jos niin on että ystävyys on ikuista niin minut saa kiinni puhelimesta ja numeron puhelin numero tiedoituksesta, sillä minä olen myös hyvin epävarma ja en halua aiheuttaa hämminkiä kenellekkään.
- etunimesi
väsyttää & kirjoitti:
Minä en uskaltaisi edes soittaa sinulle sillä enhän tiedä olosuhteistasi mitään, niin että jos soitan ja tietämättäni loukkaan jotain vaikka toivona vaan jatkaa ystävyyttä ja kertoa elämän menosta niin että minä kanssa lopetan täällä olemisen ja jos niin on että ystävyys on ikuista niin minut saa kiinni puhelimesta ja numeron puhelin numero tiedoituksesta, sillä minä olen myös hyvin epävarma ja en halua aiheuttaa hämminkiä kenellekkään.
J kirjaimella :)
- &&&&&&&&
etunimesi kirjoitti:
J kirjaimella :)
EI ala
- Lämmin oli elokuu
Terveisiä Sinulle ystäväni. Voi hyvin.
- markku boring
kiitos terveisistä ystäväiseni myös,elokuu oli lämmin myös tänä syksynä.
Ihmiset leikkivät täällä näköjään ihan huvin vuoksi,tässä poistuu taas yksi markku näistä hakemisesta,mitähän se vain ihminenkin oikein hakee,onkohan etsinyt kaikki miesten etunimet samankaltaisilla etsintäkuulutuksilla,provoa koko touhu.Nyt riitti,olin ihan tosimielellä tässä mukana tähän asti. - MA
markku boring kirjoitti:
kiitos terveisistä ystäväiseni myös,elokuu oli lämmin myös tänä syksynä.
Ihmiset leikkivät täällä näköjään ihan huvin vuoksi,tässä poistuu taas yksi markku näistä hakemisesta,mitähän se vain ihminenkin oikein hakee,onkohan etsinyt kaikki miesten etunimet samankaltaisilla etsintäkuulutuksilla,provoa koko touhu.Nyt riitti,olin ihan tosimielellä tässä mukana tähän asti.Moikka vaan , olen Markku, mutta sen voin todeta , että mennyt on mennyttä , aika ei palaa takaisin, minä elän uutta elämää , ne sivupolut, jotka kanssasi kuljin oli hienoja kokemuksia, sinä et kuitenkaan ollut minulle se oikea, sorry en soita sinulle , olen hävittänyt numerosi ja kaikkien muidenkin numerot, en halua joutua kiusaukseen. Hyvää loppuelämää sinulle
- VAIN IHMINEN
MA kirjoitti:
Moikka vaan , olen Markku, mutta sen voin todeta , että mennyt on mennyttä , aika ei palaa takaisin, minä elän uutta elämää , ne sivupolut, jotka kanssasi kuljin oli hienoja kokemuksia, sinä et kuitenkaan ollut minulle se oikea, sorry en soita sinulle , olen hävittänyt numerosi ja kaikkien muidenkin numerot, en halua joutua kiusaukseen. Hyvää loppuelämää sinulle
Kun etsii jotain niin ei voi olla koskaan varma kuka on provo ja asiat vaan sotkeentuu. Minä lähden kanssa täältä etsimästä kun en löydä häntä ja ajattelin että jos hän haluaa niin ottaa yhteyttä ja löytää minun puhelin numeroni tai etsii skypestä joten voikaa hyvin kaikki mARKUT
- vain ihminen
VAIN IHMINEN kirjoitti:
Kun etsii jotain niin ei voi olla koskaan varma kuka on provo ja asiat vaan sotkeentuu. Minä lähden kanssa täältä etsimästä kun en löydä häntä ja ajattelin että jos hän haluaa niin ottaa yhteyttä ja löytää minun puhelin numeroni tai etsii skypestä joten voikaa hyvin kaikki mARKUT
on?
- Toinen Markku A
vain ihminen kirjoitti:
on?
Mä en ole unohtanut ja haluaisin kuulla vaan sun äänen.
- sivusta.
Toinen Markku A kirjoitti:
Mä en ole unohtanut ja haluaisin kuulla vaan sun äänen.
ääni:))
- Markku no:1
sivusta. kirjoitti:
ääni:))
Ota nyt ihmeessä yhteyttä,silloin oli silloin ja nyt on nyt!
Kivaa oli kauan sitten ja tunteet olivat pelissä,nyt vanhempina ja viisaampina voimme olla ystäviä ja läheisiä sellaisia.
Olen valmis sinut kohtaamaan,äänesi kuulemaan,elämän tarinasi haluan kuulla myös.
Ota kiltti yhteyttä,jutellaan ja lähennytään,tee minut onnelliseksi .
Tiedät kyllä miten saat minun yhteyden,olen varma siitä.
Ei me olla enää nuoria,muttei niin vanhojakaan etteikö juttu luistaisi kuten ennenkin.
Toinen nimesi alkaa T:llä ja päättyy O:n.
Siinä vinkki.
- Anonyymi
Kukas missä päin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738