Onko tietokoneesi rakas?

Mitä näet, kun katsot ruutuun edessäsi? Millaista elämä olisi ilman tietokonetta? Pystyykö sitä enää edes kuvittelemaan :=)

Minä ainakin lähtisin oitis ompeluseuroihin tai festareille, jos tätä konetta ei olisi. Nyt voin etsiä pitsinvirkkuuohjeet täältä (mikäli innostun sellaisesta) ja kuunnella musiikit you-tuubista eikä ole tarvis mennä mihinkään.

142

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan muu kuin kone. Sen kyllä tiedät.:-D)))))))))))))

• minä ajattelin suorittaa gallupin siitä, mikä muille on rakasta.

• PupuPuskasta kirjoitti:

minä ajattelin suorittaa gallupin siitä, mikä muille on rakasta.

missä minun rakkaani on. Annetaan muidenkin vastata, jos kysymys on gallupista.

• Teotwawki kirjoitti:

missä minun rakkaani on. Annetaan muidenkin vastata, jos kysymys on gallupista.

Eihän mulle muut vastaa. Vain sinä Teo. Mutta onko sillä nyt oikeastaan niin väliäkään. Riität aivan hyvin minulle.

Eihän mulle muut vastaa. Vain sinä Teo. Mutta onko sillä nyt oikeastaan niin väliäkään. Riität aivan hyvin minulle.

.....eiku keskustellaan vain kahdestaan. Ei tähän väliin kukaan tunge.:-D)))))))))))

• PupuPuskasta
        Teotwawki kirjoitti:

.....eiku keskustellaan vain kahdestaan. Ei tähän väliin kukaan tunge.:-D)))))))))))

Tai sitten, jos tunkevat, poistuvat noloina takavasemmalle. Ihan turhaan. En lähtökohtaisesti ajattele kenestäkään mitään pahaa. Optimisti kun olen.

Tai sitten, jos tunkevat, poistuvat noloina takavasemmalle. Ihan turhaan. En lähtökohtaisesti ajattele kenestäkään mitään pahaa. Optimisti kun olen.

ja se on kyllä huomattu.:-)

• kuivakka suhde

1980-luvulta asti olen tietokoneita käyttänyt ja tarvinnut, mutta pysyvää rakkausuhdetta ei ole kehittynyt. Minulla menee joskus viikkokin, etten avaa kotona konetta. Sitten pitää taas maksaa laskuja ja siinä samalla tulee katsottua sähköposti nettiä nuohottua. Kyllä tuota mielekästä puuhaakin on, enkä jätä niitä nettikeskustelujen vuoksi väliin.

• Joskus 80-luvulta asti olen tietokonetta käyttänyt. Kirjanpidot ja sähköpostit koneella hoitanut. Tämän palstan löysin sattumalta 4 vuotta sitten, mutta pitkiä aikoja olen ollut välillä poiskin, kun muu elämä on vaatinut osansa.

• En ole huomannut mitään rakastumisen merkkejä.

Suurimman osan elämästäni olen pärjännyt ilman tietokonetta, kyllä se elo sujuu tarvittaessa vieläkin hyvin ilman sitä.

• ...sinuakaan... Minulta on varmaan jäänyt jonkun keskustelun takia joku imurointi, pölyjen pyyhintä tai marjaretki väliin. Se minun on surukseni tunnustettava. En missään nimessä voisi tulla niin ahkeraksi kirjoittajaksi kuin monet ovat ilman että se olisi jostain muusta pois.

...sinuakaan... Minulta on varmaan jäänyt jonkun keskustelun takia joku imurointi, pölyjen pyyhintä tai marjaretki väliin. Se minun on surukseni tunnustettava. En missään nimessä voisi tulla niin ahkeraksi kirjoittajaksi kuin monet ovat ilman että se olisi jostain muusta pois.

Eilen käytiin ostamassa tyttärelle uusi läppäri ja hän ainakin on kuulemma siihen vähintäänkin ihastunut ellei suorastaan rakastunut. Voi olla että sen seurauksena minun ja tämän läppärin välinen suhde lämpenee kun aikaa jää enemmän seurusteluun.

• yohuuhkaja kirjoitti:

Eilen käytiin ostamassa tyttärelle uusi läppäri ja hän ainakin on kuulemma siihen vähintäänkin ihastunut ellei suorastaan rakastunut. Voi olla että sen seurauksena minun ja tämän läppärin välinen suhde lämpenee kun aikaa jää enemmän seurusteluun.

Oi. Joskus perheenjäsenten välisessä kommunikaatiossa tietsikka on oiva väline. Se lähentää. Minäkin olen useasti lähettänyt pojille seuraavanlaisen viestin mesessä: "Syömään! t. Äiti"

• palstalta, kun tuntuu niin hiljaiselta. Joku on ottanut hatkat.

• Aamulla on aikainen töihinlähtö ja vielä pääle viikonloppu töitä ylipitkine päivineen :=) Ei tässä mitään järkeä ole :=)

Aamulla on aikainen töihinlähtö ja vielä pääle viikonloppu töitä ylipitkine päivineen :=) Ei tässä mitään järkeä ole :=)

vain kuuntele tarkkaan musiikkia..........pitkä se on mutta hyvä.:-D))))))

• vihaan tätä rakkinetta. Aina on oltava tuo saakelin verkkojohto kiinni kun wlan ei toimi. Kännykkääkään en saa yhdistettyä kun bluetooth ei toimi. Ilmankos tätä läppäriä aikoinaan halvalla myytiin pois.

No, onhan se tietokone tätä päivää. Mitäs ennen pantiin leivän päälle kun ei ollut Flooraa. Itse panen kyllä voita mutta tuo Flooran mainos tuli mieleen ajatuksesta, että jos näitä vekottimia ei olisi.

• sielläkin :=) Läppärin minäkin hankin reilut kaksi vuotta sitten. Elämässäni oli niin nopeita käänteitä ja kaikki "arvokas" oli helpompi taltioida helpommin siirrettävään koneeseen. Näppiksen kanssa en ole vieläkään sinut.

Minä olen muuten poistanut lähes kaikki tämän sivun mainokset pois näkyvistä adblockilla. Oliko siellä Flora-mainoskin?

sielläkin :=) Läppärin minäkin hankin reilut kaksi vuotta sitten. Elämässäni oli niin nopeita käänteitä ja kaikki "arvokas" oli helpompi taltioida helpommin siirrettävään koneeseen. Näppiksen kanssa en ole vieläkään sinut.

Minä olen muuten poistanut lähes kaikki tämän sivun mainokset pois näkyvistä adblockilla. Oliko siellä Flora-mainoskin?

on niin näppärä käyttää eikä tarvitse olla mitään erityistä tietokonepöytää. Minä käytän tätä vallan sylissä, sohvalla istuen vaikka helteillä vähän liikaa lämmittääkin.
        Mutta ei tätä voi rakastaa. Hermot meinas taas mennä kun juuri piti käynnistää kone sattuneesta syystä Windowsiin. Ei käynnistynyt kun ei ollut eilen edes sammunut, logging off vain pyöri ruudussa. Vikasietotilan kautta vihdoin käynnistyi. Kun raskisi hankkia sen MacBookin, siihen voisi vaikka rakastua;)

Muistan vain tuollaisen Flora-mainoksen joskus TV:ssä. Pariin vuoteen töllöä ei ole tullut edes katsottua, en tiedä vieläkö mainos on hengissä. Näitä nettimainoksia ei juuri tule vilkuiltua ja yhteys on sen verran nopea, etten ole viitsinyt alkaa niitä blokkailemaan.

• mies-vm56 kirjoitti:

on niin näppärä käyttää eikä tarvitse olla mitään erityistä tietokonepöytää. Minä käytän tätä vallan sylissä, sohvalla istuen vaikka helteillä vähän liikaa lämmittääkin.
        Mutta ei tätä voi rakastaa. Hermot meinas taas mennä kun juuri piti käynnistää kone sattuneesta syystä Windowsiin. Ei käynnistynyt kun ei ollut eilen edes sammunut, logging off vain pyöri ruudussa. Vikasietotilan kautta vihdoin käynnistyi. Kun raskisi hankkia sen MacBookin, siihen voisi vaikka rakastua;)

Muistan vain tuollaisen Flora-mainoksen joskus TV:ssä. Pariin vuoteen töllöä ei ole tullut edes katsottua, en tiedä vieläkö mainos on hengissä. Näitä nettimainoksia ei juuri tule vilkuiltua ja yhteys on sen verran nopea, etten ole viitsinyt alkaa niitä blokkailemaan.

En ota läppäriä syliin enkä sänkyyn kanssani.

Akkukin tässä alkaa olla jo niin surkea, että annan olla sovinnolla verkkovirrassa kiinni.

Akkukin tässä alkaa olla jo niin surkea, että annan olla sovinnolla verkkovirrassa kiinni.

pääsee joku muu.:-D)))))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

pääsee joku muu.:-D)))))))))))))))

Pientä rajaa! Jos olisit tässä, saisit tuntea tuon nahoissasi. Kutittaisin niin että meinaisit kuolla nauruun. Minä meinaan nimittäin jo kuolla nauruun kommenteistasi...

ei ole tullut mieleen sitä ottaa. Vaikka mistäs sitäkään koskaan tietää, jos vaikka joutuisi petipotilaaksi, saattaisi alkaa kaivata läppäriä petikaveriksi.

Pientä rajaa! Jos olisit tässä, saisit tuntea tuon nahoissasi. Kutittaisin niin että meinaisit kuolla nauruun. Minä meinaan nimittäin jo kuolla nauruun kommenteistasi...

en kestä yhtään ja sen tulet tietämään.:-D)))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

en kestä yhtään ja sen tulet tietämään.:-D)))))))))))

En minäkään yhtään.

• mies-vm56 kirjoitti:

ei ole tullut mieleen sitä ottaa. Vaikka mistäs sitäkään koskaan tietää, jos vaikka joutuisi petipotilaaksi, saattaisi alkaa kaivata läppäriä petikaveriksi.

läppäri petipotilaan petikaverina. Itse asiassa loistava idea.

• Jätän teidät nyt pohtimaan aihetta ja vilkaisen huomenna töitten jälkeen, millaisia ajatuksia teillä on aiheesta.

Äitini toivotti minulle lapsena aina iltaisin:
      Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia :=)

• samoin sinulle.:-D))))

• mimmimummi

Minulle on ...siis paras ystäväni ..tai ainaskin toiseksi paras, en haluaisi elää ilman häntä..en ollenkaan.

• pitäiskö tuohon uskoa?

• Adria

On tää Asus mulle niin rakas, etten voisi kuvitella elämääni ilman tätä. Sillä silmällä Asusta aina silmäilen ja hellin ottein hyväilen. Lempeitä sulosointuja sille lurittelen ja välillä raikkaalla pyyhkeellä sitä vilvoittelen. Yhdymme usean kerran päivässä nautinnolliseen sessioon jossa ajankululla ei ole mittaa, määrää eikä merkitystä.

• Luulisi monen tytön haluavan tietokoneesi paikalle, kun hoidat sitä noin hyvin.

• HTZA
        PupuPuskasta kirjoitti:

Luulisi monen tytön haluavan tietokoneesi paikalle, kun hoidat sitä noin hyvin.

Olen, tosin laittanut tarinan muuallekin.

Nummen pinta oli auringon kuivaama, Suopursut tuoksuivat pehmeästi, Viisikko laski siihen peiton ja levitti retkieväät, odottaen hauskaa illanviettoa.
        Baskervillen koiran ulvonta kaikui nummilta ja kanankoivet alkoivat olla kaluttuja, kun kukkulan takaa, laskevan auringon valossa, horjui mies joka valui verta.
        Mies kaatui peitolle, pilasi äidin pesemän puhtaan lakanan, ja viisikko sähköistyi.
        Syötyään Puddingin loppuun, tarkasteli vanhin tytöistä miehen vammoja.
        veitsen isku oli tappanut miehen.
        Viisikko jätti miehen siihen ja alkoivat kävellä takaisin, seuraten verijälkiä, koira ulisi.
        Nummen laaksossa hehkui Baskervillen koira. Sen verisessä naamassa oli riekaleita Sherlock Holmesin takapuolesta,ja muutakin, vanhin tyttö peitti kädellään nuorempien silmät..

• HTZA kirjoitti:

Olen, tosin laittanut tarinan muuallekin.

Nummen pinta oli auringon kuivaama, Suopursut tuoksuivat pehmeästi, Viisikko laski siihen peiton ja levitti retkieväät, odottaen hauskaa illanviettoa.
        Baskervillen koiran ulvonta kaikui nummilta ja kanankoivet alkoivat olla kaluttuja, kun kukkulan takaa, laskevan auringon valossa, horjui mies joka valui verta.
        Mies kaatui peitolle, pilasi äidin pesemän puhtaan lakanan, ja viisikko sähköistyi.
        veitsen isku oli tappanut miehen.
        Viisikko jätti miehen siihen ja alkoivat kävellä takaisin, seuraten verijälkiä, koira ulisi.
        Nummen laaksossa hehkui Baskervillen koira. Sen verisessä naamassa oli riekaleita Sherlock Holmesin takapuolesta,ja muutakin, vanhin tyttö peitti kädellään nuorempien silmät..

Minulta menivät juuri ruokahalut

• Adria
        PupuPuskasta kirjoitti:

Luulisi monen tytön haluavan tietokoneesi paikalle, kun hoidat sitä noin hyvin.

Saattaapi olla, mutta tuotan suurimmalle osalle nyt pettymyksen kun joudun toteamaan, että hoitaisin vain yhtä ihanaista ja taatusti hänen ansaitsemallaan tavalla.

• Adria kirjoitti:

Saattaapi olla, mutta tuotan suurimmalle osalle nyt pettymyksen kun joudun toteamaan, että hoitaisin vain yhtä ihanaista ja taatusti hänen ansaitsemallaan tavalla.

Ihanaisesi on tietokone?

• HTZA
        PupuPuskasta kirjoitti:

Ihanaisesi on tietokone?

mutta taitaa oppia.
        H.

• Adria
        PupuPuskasta kirjoitti:

Ihanaisesi on tietokone?

Onhan tässä toki ominaisuuksia joita saattaisi ihan oikeassa ihanaisessakin olla, mutta oikean ihanaiseni huonoimmatkin ominaisuudet päihittävät kirkkaasti tämän Asukseni parhaat.

• Adria kirjoitti:

Onhan tässä toki ominaisuuksia joita saattaisi ihan oikeassa ihanaisessakin olla, mutta oikean ihanaiseni huonoimmatkin ominaisuudet päihittävät kirkkaasti tämän Asukseni parhaat.

Kyllä oikean ihanaisen kanssa on paljon hauskempaa kuin jonkun Asuksen.

• Adria
        HTZA kirjoitti:

mutta taitaa oppia.
        H.

Voi pahus. Lipsahtiko huomio sinusta hetkeksi muualle. Ole huoleti, kohta varmaan saat jälleen olla kaikkien ihailemana palstakukkona.

• Adria
        PupuPuskasta kirjoitti:

Kyllä oikean ihanaisen kanssa on paljon hauskempaa kuin jonkun Asuksen.

Oikea ihanainen osaa olla sopivan haastava, sillätavalla mielenkiintoisessa mielessä. Haastava tää Asuskin yrittää olla, mutta omalla raivostuttavalla tavalla.

• olen alkanut tekemään, pian tämä rakas Acerini joutuu poistumaan luotani, mutta oma syynsä.
      Mitäs kiukuttelee ja jäpittää vastaan, toimisi kuten kunnon tietokoneen pitääkin, saisi vielä jatkoaikaa.

Ostan jonkun komean, tyylikkään ja toimivan tilalle, kyllä tätä sitten harmittaa, mutta se on myöhäistä.
      Enhän mä ilman tietokonetta tule toimeen, nimenomaan toimivaa tietokonetta.
      Nyt tää ei halunnut tätäkään kirjoittaa, suututtaa sitä, ihan selvästi :))

Ellei minulla olisi tietokonetta, en ikinä menisi ompeluseuroihin, vaan ensin lenkille ja sitten lukemaan.

• vanha sun acerisi on? Tää mun on kolmisen vuotta ja kerran jouduttu kovalevy vaihtamaan.

• Nittaminax kirjoitti:

vanha sun acerisi on? Tää mun on kolmisen vuotta ja kerran jouduttu kovalevy vaihtamaan.

huhtikuun alussa kolme vuotta, myöhästyneet onnittelut ja taputan pikkuisen kylkeen :)
        Jos hän siitä ilahtuisi ja toimisi paremmin.

Mitään kannata ruveta vaihtamaan, täältä loppuu langalliset laajakaistat tämän vuoden lopussa
        ja joudun joka tapauksessa vaihtamaan langattomaan. Viitsi vanhaan koneeseen sitä laittaa.

• Anceli kirjoitti:

huhtikuun alussa kolme vuotta, myöhästyneet onnittelut ja taputan pikkuisen kylkeen :)
        Jos hän siitä ilahtuisi ja toimisi paremmin.

Mitään kannata ruveta vaihtamaan, täältä loppuu langalliset laajakaistat tämän vuoden lopussa
        ja joudun joka tapauksessa vaihtamaan langattomaan. Viitsi vanhaan koneeseen sitä laittaa.

eiks toi sun acerisi ole kannettava ja jos on, niin pitäisihän siinä silloin olla se wlan yhteyskin ja silloin ei tarvii muuta ostaa ku langaton modeemi. Niin no tietenkin jos sitä ei pysty muuten korjaamaan.

• Nittaminax kirjoitti:

eiks toi sun acerisi ole kannettava ja jos on, niin pitäisihän siinä silloin olla se wlan yhteyskin ja silloin ei tarvii muuta ostaa ku langaton modeemi. Niin no tietenkin jos sitä ei pysty muuten korjaamaan.

kannettava, tai voihan tätä kantaa, jos jaksaa, harvoin viitsin. Kerran siirsin tästä huoneesta olkkariin, kun
        oli pakko, mutta hirvee homma siinä oli.
        On modeemissa wlan, mutta pitäisi tehdä asennuksia koneeseenkin, en viitsi enää siihen ruveta.
        Seuraavaksi ostan läppärin, se on varma.

• Anceli kirjoitti:

kannettava, tai voihan tätä kantaa, jos jaksaa, harvoin viitsin. Kerran siirsin tästä huoneesta olkkariin, kun
        oli pakko, mutta hirvee homma siinä oli.
        On modeemissa wlan, mutta pitäisi tehdä asennuksia koneeseenkin, en viitsi enää siihen ruveta.
        Seuraavaksi ostan läppärin, se on varma.

sitten mä ymmärrän. Mulla kun on just toi kannettava ja huomattavasti muuten sähkölaskukin pienenee kun siihen vaihtaa.
        Muistaakseni se mun edellinen pöytäkone vei 1200kvt ku tää vain jotain 25kvt vuodessa. En nyt muista miten noi ilmaistiin noi kilovatit, mutta jotenkin noin.

• enimmäkseen HP:n osista ja on toiminut jo pari vuotta ilman mitään moitetta.

• Teotwawki kirjoitti:

enimmäkseen HP:n osista ja on toiminut jo pari vuotta ilman mitään moitetta.

sä nyt yritit kirjoittaa, sorry, en voinut olla sanomatta :)))

Ei sulla jäänyt osia tähteeksi, edes hatullisen verran, tulisit mullekin kasaamaan
        tuommoisen koneen :)

• Anceli kirjoitti:

Ei sulla jäänyt osia tähteeksi, edes hatullisen verran, tulisit mullekin kasaamaan

vaan sisareni mies sen teki. Hänellä on työpaikalla näitä osia vaikka millä mitalla ja niitä sitten yhdistelemällä saadaan tehoa ja suorituskykyä sekä tallennuskapasiteettia tarpeeksi. Ei taitaisi itseltäni onnistua, kun koulutukseni on ohjelmistopainotteinen. Sitä paitsi se on sen verran vanha, että sillä on vain nimellinen merkitys.

• Anceli kirjoitti:

humalassa, tuon kirotusvihreen voisi jotenkin selittää, mutta juhannuksen jälkeen en ottanut mitään, joten pannaan se huolimattomuuden nimiin.:-D))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

vaan sisareni mies sen teki. Hänellä on työpaikalla näitä osia vaikka millä mitalla ja niitä sitten yhdistelemällä saadaan tehoa ja suorituskykyä sekä tallennuskapasiteettia tarpeeksi. Ei taitaisi itseltäni onnistua, kun koulutukseni on ohjelmistopainotteinen. Sitä paitsi se on sen verran vanha, että sillä on vain nimellinen merkitys.

on sosiaalipainotteinen, joten ei onnistuisi minultakaan tietokoneen kokoaminen.
        Olkoon sitten, ostan uuden, jahka pääsen kaupunkiin valitsemaan.

Tuohon toiseen vastaukseesi en ota kantaa, en voi todistaa mitään, mutta et voi sinäkään ;)))
        Mitään en oo ottanut minäkään ;)

• Anceli kirjoitti:

on sosiaalipainotteinen, joten ei onnistuisi minultakaan tietokoneen kokoaminen.
        Olkoon sitten, ostan uuden, jahka pääsen kaupunkiin valitsemaan.

Tuohon toiseen vastaukseesi en ota kantaa, en voi todistaa mitään, mutta et voi sinäkään ;)))
        Mitään en oo ottanut minäkään ;)

jos sanon, että en ole humalassa, jää se lukijan varaan uskoako vai ei. Huomenna on työpäivä, eikä sinne mennä krapulassa. Ja muutenkin bisse maistuu yhä harvemmin aina vain.

• Teotwawki kirjoitti:

jos sanon, että en ole humalassa, jää se lukijan varaan uskoako vai ei. Huomenna on työpäivä, eikä sinne mennä krapulassa. Ja muutenkin bisse maistuu yhä harvemmin aina vain.

aina ihmisen sanaan, koskaan en ensimmäiseksi epäile, että puhuukohan hän totta.
        Onhan se kostautunutkin, mutta sille ei voi mitään, virheitä sattuu.

Sinä olet ystävä, jonka sanaan luotan kuin vuoreen, älä koskaan sitä epäile :)
        Kunhan vähän kiusasin, anteeksi ;)

• Anceli kirjoitti:

aina ihmisen sanaan, koskaan en ensimmäiseksi epäile, että puhuukohan hän totta.
        Onhan se kostautunutkin, mutta sille ei voi mitään, virheitä sattuu.

Sinä olet ystävä, jonka sanaan luotan kuin vuoreen, älä koskaan sitä epäile :)
        Kunhan vähän kiusasin, anteeksi ;)

kiusa vain osoittaa, että kavereita ollaan. En kiusaa vihamiehiäni, vaan rääkkään heitä:-D))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

kiusa vain osoittaa, että kavereita ollaan. En kiusaa vihamiehiäni, vaan rääkkään heitä:-D))))))))))

riittää, niin kauan kuin me ollaan kavereita ja mehän ollaan aina, eikö vaan :)
        Minä taas muutun kylmän viileäksi ja analysoivaksi, kun kohtaan vihamiehen,
        tai sitten menetän hermoni ja alan rääkkäämään ;)

• Anceli kirjoitti:

riittää, niin kauan kuin me ollaan kavereita ja mehän ollaan aina, eikö vaan :)
        Minä taas muutun kylmän viileäksi ja analysoivaksi, kun kohtaan vihamiehen,
        tai sitten menetän hermoni ja alan rääkkäämään ;)

rääkkääkään.:-)

• ei tämä rakas ole, mutta hyödyllinen kaveri. Mihin meikäläinen joutuisikaan jos ei laskujaan pääsisi maksamaan tän kautta. Täällä kun ei enää ole mitään palvelua lähellä missä voisi laskunsa maksaa.
      Ja pakkohan se on tännekin päästävä päivittäin, olen mä sen verran addikti. :)

• Eihän tässä edes muista pankin kassajonoja. Joskus on sielläkin jonotettu. Ei tarvitse jonottaa enää. Ja jos kassajonossa sai haastaa vieraiden ihmisten kanssa, nyt haastetaan täällä. Hyvä pointti.

• kaksi konettta

tarpeellinen.
      Hoidan asioita paljon koneen kautta, työasioita suurin osa.

• Moni työ hoituu nykyään kotoa käsin tietokoneella.

• tanj a

Mulla on erittäin paha addiktio. Joskus mietin, että tarttis mennä vieroitushoitoon. Jäin nalkkiin joskus 80-luvulla. Se alkoi ihan siitä, miten paljon harrastan kirjoittamista ja silloin vielä piti etanapostilla saada muihin yhteyksiä, mutta kirjeet olivat pitkiä helpon tekstinkäsittelyn vuoksi. Sitten kaikilla alkoikin olemaan s-postit ja tälläkin haavaa meilailen ainakin neljän ihmisen kanssa useaan kertaan viikossa. Ylipäätään en soita, vaan meilaan, koska s-postin voi avata silloin kuin mieli tekee. Syön aamiaista ja luen läppäristä meilit, kattelen illalla ennen unia meilit ja näpyttelen vastauksia. Samalla käyn keskustelupalstoilla, jos ois jotakin mikä veis ajatukset pois tyhmistä arjen asioista.Ja luen tietty uutiset , kattelen Areenalta muutamia tv- sarjoja ja jos en keksi, mitä syödään, ryntään heti googlettamaan reseptejä juuttuen ruokablogeihin jnejne. Niin, ja varaan matkaliput, hotlat, etsin lomakohteita (luen lomakohdekokemuksia), siis mitä nyt vain haluan tietää ja koska olen niin himputin epäileväinen kaikken suhteen, niin jonkun yksinkertaisen asian selvittämiseen menee monta päivää kun tsekkaan eri tietolähteet ja ramppaan kirjastossa ja vertaan niitä netin kautta kerättyyn tietoon ja voi itku, että sitä on sitten aina noidankehässä tän rakkineen kanssa.

Ainoa hyvä puoli tässä addiktiossa on, että ennen poltin tupakkaa paljon ja jo siihen paheeseen vertaa, niin netti on huomattavasti antoisampi pahe.

• Etanapostiaikana en ikinä kirjoitanut niin paljon kirjeitä kuin nyt sähköpostitse. Tuota kaikkea minäkin olen tehnyt, mitä kuvailet. Lisäksi tämän tietokoneen kätköistä löytyy runoja ja tarinoita. Ennen ne olivat pöytälaatikossa.

• näen edessäni mittaamattoman määrän, minäkin.
      Tämä on aivan ehdoton härveli ja olen yhä ihastuksissani ja sangen tietoinen siitäkin että olen käyttänyt vain murto-osaa näistä keinoista hakea tietoa yms.

• Miten monta askelta on lisäksi tullut säästettyä, kun asiat hoituvat sähköisesti.

• HTZA

Tuli yllätyskutsu ja eilen lähdettiin ja minun piti nukkua autossa, muuten olisin nukkunut veneessä.
      Kalat olivat jossain 20 metrissä ja minulla oli liian lepsut syvääjät, alitin riman 10 metrissä. Vesi on niin lämmintä, että ajaa limanuljaskat syville vesille.
      Sain minä kalan, lahjaksi.

Jaa tietokone? Uutisissa oli juttua että parisuhdekriiseihin pitää, nykyään, ottaa mukaan kaikenlaista terapeuttia että miehestä päästään nopeammin eroon ja lapsen (ja äidin) etu säilyy paremmin.
      Jos minun ja tietokoneen suhdetta hoidettaisiin kuten parisuhdetta nykyisin, vietäisiin minut hoitoon ja koneelle tehtäisin mukava päivitys ja pyyhittäisiin pölyt ja niistettäisiin näyttö puhtaaksi, osien valmistajille määrättäisiin kuukausittainen korvaus.
      Minä rakastan tietokonettani, niitä kaikkia.
      :)

Tähän saattaa tulla joku, perinteinen kommentti pilvestä...
      H.

• pelkkä väline. Sillä on juuri se arvo, minkä se käytäntönsä ansiosta ansaitsee. Sinusta käytiin täällä eilen pitkä keskustelu, mutta KorvenKukka poisti ketjun - aivan oikein - myöhemmin. Siellä epäiltiin mm., että olet itse laittanut ketjun alkuun multinikillä. Henkilöön käyvät keskustelut ovat kai kiellettyjä.

• HTZA
        Teotwawki kirjoitti:

pelkkä väline. Sillä on juuri se arvo, minkä se käytäntönsä ansiosta ansaitsee. Sinusta käytiin täällä eilen pitkä keskustelu, mutta KorvenKukka poisti ketjun - aivan oikein - myöhemmin. Siellä epäiltiin mm., että olet itse laittanut ketjun alkuun multinikillä. Henkilöön käyvät keskustelut ovat kai kiellettyjä.

Pitäisi kai sanoa kun entinen nakinsyöjä: Yhheksä!
        Ainakin sen verran on noita ollut, vuosien varrella.
        Ja pahaa pelkään että ei tuokaan ollut viimeinen.
        Palstaurani alusta alkaeen on eniten tuskallista ollut kuittaileminen: Tämä ei ollut minun kirjoitukseni.
        Talletin sen Notepadiin, että oli helpompi kopioida kun kirjoittaa.
        Ja aina sain jankuttaa että minulla on vain yksi nimimerkki: HTZA.
        Ja tuo pitää, edelleenkin, paikkansa. Aikanaan luulin että minut tunnistaisi tyylistäni, mutta senkin opettelivat jotkut.

Edelleen, minä kirjoitan aina, ja vaan, tällä samalla nimimerkillä, enkä koskaan kirjoita puskista.
        Ja minä en suutu enkä harmistu, vaikka nimissäni kirjoitellaan kaikenlaista, hyvä vaan että minusta kirjoitellaan, tämä tiedoksi kirjoittelijoille.
        Enemmän teette pahaa niille, jotka minuun luottavat.
        Mutta se taitaa olla tavoitekin. Muinoin sanottiin: "Divide et Impera", ohjeeksi valtaan pyrkijöille, hajoita ja hallitse.

Siitä vaan, jos joku kokee minut jonkinlaiseksi tulpaksi, niin en minä este ole. Ylitseni on helppo kävellä, kirjoittelee vaan kiinnostavasti ja mukavasti.

Ja Teo, minulla meni munat pataan.
        Hävetti aamulla fileoida ja suolata 1,4 kilon Meritaimen pakkaseen, sain sen lahjaksi, säälivien katseiden seuraamana.

H.

• HTZA kirjoitti:

Palstaurani alusta alkaeen on eniten tuskallista ollut kuittaileminen: Tämä ei ollut minun kirjoitukseni.
        Ja tuo pitää, edelleenkin, paikkansa. Aikanaan luulin että minut tunnistaisi tyylistäni, mutta senkin opettelivat jotkut.

Edelleen, minä kirjoitan aina, ja vaan, tällä samalla nimimerkillä, enkä koskaan kirjoita puskista.
        Ja minä en suutu enkä harmistu, vaikka nimissäni kirjoitellaan kaikenlaista, hyvä vaan että minusta kirjoitellaan, tämä tiedoksi kirjoittelijoille.
        Mutta se taitaa olla tavoitekin. Muinoin sanottiin: "Divide et Impera", ohjeeksi valtaan pyrkijöille, hajoita ja hallitse.

Siitä vaan, jos joku kokee minut jonkinlaiseksi tulpaksi, niin en minä este ole. Ylitseni on helppo kävellä, kirjoittelee vaan kiinnostavasti ja mukavasti.

Hävetti aamulla fileoida ja suolata 1,4 kilon Meritaimen pakkaseen, sain sen lahjaksi, säälivien katseiden seuraamana.

H.

kovin lämpimillä ilmoilla kalastaminen on haasteellista. Kuhaa olisi voinut ehkä vielä saada ja nimenomaan yöllä, koska silloin kuha nousee pintaan. Keskikesä on huonointa kalastusaikaa. Juuri silloin kun ihmiset ovat lomalla. En sinuna häpeäisi. Meritaimen on hyvä kala.

• Heko heko
        HTZA kirjoitti:

H.

Ehe ehe ehe. Heko heko.

• HTZA kirjoitti:

H.

on vaikea asia ja sen menettää helposti, joskus omasta syystään, joskus toisten tekojen johdosta.
        Kun ihmistä ei tunne oikeasti, kuten täällä on vaikea ketään tuntea, luottamuksen saavuttaminen
        on vielä vaikeampaa ja sen pitäminen hankalaa.

Minä luotan täällä viiteen ihmiseen aivan ehdottoman täydellisesti, toivoisin, että sinä voisit olla kuudes,
        mutta sitä ei todellakaan tehdä helpoksi. Mutta lupaan yrittää, ehkä jonakin päivänä voin sanoa; minä luotan
        sinuun.

Mukava, että sinulla oli kuitenkin kalaonnea, vaikkapa vähän avustettuna, makoisia ruokailuhetkiä.

• HTZA
        Teotwawki kirjoitti:

kovin lämpimillä ilmoilla kalastaminen on haasteellista. Kuhaa olisi voinut ehkä vielä saada ja nimenomaan yöllä, koska silloin kuha nousee pintaan. Keskikesä on huonointa kalastusaikaa. Juuri silloin kun ihmiset ovat lomalla. En sinuna häpeäisi. Meritaimen on hyvä kala.

mutta minä en sitä itse saanut!!!
        Byääähhh...

Ja millos keskikesä on siirtynyt Elokuulle?

H.

• HTZA
        Heko heko kirjoitti:

Ehe ehe ehe. Heko heko.

sieltä tuli ensimmäinen yritys.
        Hyvä sinä.
        Uskoisin että joudut vielä vähän hiomaan tekstiäsi.
        Vaan palsta päättää.
        Mutta kiva että yrität.
        H.

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

sieltä tuli ensimmäinen yritys.
        Hyvä sinä.
        Uskoisin että joudut vielä vähän hiomaan tekstiäsi.
        Vaan palsta päättää.
        Mutta kiva että yrität.
        H.

Silloin pikkupoikana, kun joku sanoi jotain fiksua ja ei itse osannut sanoa fiksumpaa, päästettiin me pilkallinen röhönauru, kyllä se nauru sviduddi, jotenkin sitä tajusi oman hölmöytensä ja sitten päätti että: Vedän sitä turpaan.
        Näin vanhana kun muistelee, hävettää vieläkin jotkut jutut.

• HTZA kirjoitti:

mutta minä en sitä itse saanut!!!
        Byääähhh...

Ja millos keskikesä on siirtynyt Elokuulle?

H.

voidaan puhua keskikesän säätyypistä vielä. En kuitenkaan ole kalastuksen asiantuntija, mutta sen olen ymmärtänyt, että kala syö lämpimien vesien aikaan huonosti.

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

on vaikea asia ja sen menettää helposti, joskus omasta syystään, joskus toisten tekojen johdosta.
        Kun ihmistä ei tunne oikeasti, kuten täällä on vaikea ketään tuntea, luottamuksen saavuttaminen
        on vielä vaikeampaa ja sen pitäminen hankalaa.

Minä luotan täällä viiteen ihmiseen aivan ehdottoman täydellisesti, toivoisin, että sinä voisit olla kuudes,
        mutta sitä ei todellakaan tehdä helpoksi. Mutta lupaan yrittää, ehkä jonakin päivänä voin sanoa; minä luotan
        sinuun.

Mukava, että sinulla oli kuitenkin kalaonnea, vaikkapa vähän avustettuna, makoisia ruokailuhetkiä.

jokainen kirjoittaa sielullaan, sellaisena kun se on.
        Joku kivasti joku taas vähemmän.
        Kaikilla ei ole kivaa sielua.
        Ancelin sielu on mukava, ymmärtää kalojen päälle, mutta ei sitä miten masentavaa on miehelle, laittaa kalaa jota itse ei ole pyytänyt.
        Pyh! Laittakoon itse Purppuranpunaista huulipunaa tanssilavalla, jonka on saanut lainaksi kaveriltaan.
        Oppii edes jotain.
        H.

• HTZA
        Teotwawki kirjoitti:

voidaan puhua keskikesän säätyypistä vielä. En kuitenkaan ole kalastuksen asiantuntija, mutta sen olen ymmärtänyt, että kala syö lämpimien vesien aikaan huonosti.

kuumilla keleillä on "särjen paistaminen".
        H.

• HTZA kirjoitti:

jokainen kirjoittaa sielullaan, sellaisena kun se on.
        Joku kivasti joku taas vähemmän.
        Kaikilla ei ole kivaa sielua.
        Ancelin sielu on mukava, ymmärtää kalojen päälle, mutta ei sitä miten masentavaa on miehelle, laittaa kalaa jota itse ei ole pyytänyt.
        Pyh! Laittakoon itse Purppuranpunaista huulipunaa tanssilavalla, jonka on saanut lainaksi kaveriltaan.
        Oppii edes jotain.
        H.

tavallaan, mutta en silti luota kaikkiin, luottamuksen syntyminen vaatii enemmän kuin pelkän
        palstoilla kirjoittamisen.
        Muutaman kerran kun pettyy, oppii varomaan ja tietämään keneen voi oikeasti luottaa.
        Ehkä miehet ovat kovaluonteisempia, eivät välitä näistä niin paljon kuin tällainen herkempi nainen.
        Jos sinä luotat kaikkiin, niin siitä vaan, toivottavasti et pety koskaan.

Mitä kalastamiseen tulee, ymmärrän oikein hyvin pettymyksesi jäädessäsi ilman omaa saalista.
        Lapsena ongin usein Saimaan aalloilla, yksin soutuveneesä istuen ja voi sitä riemua, kun kalaa tuli.
        Mutta joskus joutuu nöyrtymään, ei aina onnista.

Laitan enemmän huulipunaa, jotain kauniin punaista ja yritän oppia, edes jotain :)

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

tavallaan, mutta en silti luota kaikkiin, luottamuksen syntyminen vaatii enemmän kuin pelkän
        palstoilla kirjoittamisen.
        Muutaman kerran kun pettyy, oppii varomaan ja tietämään keneen voi oikeasti luottaa.
        Ehkä miehet ovat kovaluonteisempia, eivät välitä näistä niin paljon kuin tällainen herkempi nainen.
        Jos sinä luotat kaikkiin, niin siitä vaan, toivottavasti et pety koskaan.

Mitä kalastamiseen tulee, ymmärrän oikein hyvin pettymyksesi jäädessäsi ilman omaa saalista.
        Lapsena ongin usein Saimaan aalloilla, yksin soutuveneesä istuen ja voi sitä riemua, kun kalaa tuli.
        Mutta joskus joutuu nöyrtymään, ei aina onnista.

Laitan enemmän huulipunaa, jotain kauniin punaista ja yritän oppia, edes jotain :)

kovaluonteisia, vaan miehiä.
        Miestä voisi verrata Karhuun, Karhu luottaa jokaiseen pesään missä on Hunajaa.
        Joskus joutuvat juoksemaan karkuunkin.
        Karhun ote, pesällä, on hellääkin hellempi, se tietää että kovat otteet saavat aikaan kivuliasta pistelyä.
        On, tietysti, pesiä jotka avautuvat vain kunnon murinalla ja riuhtaisulla.
        H.

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

Karhun ote, pesällä, on hellääkin hellempi, se tietää että kovat otteet saavat aikaan kivuliasta pistelyä.
        H.

lopettaa sen peiton alla leikkimisen, ja vastailla, tästä uhkaa tulla tsätti.
        Ymmärrän kyllä, että minua on kiva lukea ja unelmoida.
        H.

• HTZA kirjoitti:

H.

kiinnosta nuo pesäjutut, minä kirjoitin vain luottamuksesta, en karhuista.
        Sulla aina vähän lipsahtaa sivuun aiheesta, mistä johtunee.
        Toivottavasti et joudu oikean karhun kynsiin, se on soromnoo ja hallelujaa.

En tsättäile enempää, siivous on suoritettu, nyt herukkapuskaan, herukat ovat kypsyneet, niin minäkin :))

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

kiinnosta nuo pesäjutut, minä kirjoitin vain luottamuksesta, en karhuista.
        Sulla aina vähän lipsahtaa sivuun aiheesta, mistä johtunee.
        Toivottavasti et joudu oikean karhun kynsiin, se on soromnoo ja hallelujaa.

En tsättäile enempää, siivous on suoritettu, nyt herukkapuskaan, herukat ovat kypsyneet, niin minäkin :))

Nummen pinta oli auringon kuivaama, Suopursut tuoksuivat pehmeästi, Viisikko laski siihen peiton ja levitti retkieväät, odottaen hauskaa illanviettoa. Kuiva pöly sai nuorimman tukehtumaan kuoliaaksi, allerginen kun oli. Viisikko peitti hänen varaviltillään.
        Veitsen isku oli tappanut miehen.
        Viisikko jätti miehen siihen ja alkoi kävellä takaisin, seuraten verijälkiä, koira ulisi.

• Tietokoneella voi kalastaa tietoja.

• HTZA kirjoitti:

Nummen pinta oli auringon kuivaama, Suopursut tuoksuivat pehmeästi, Viisikko laski siihen peiton ja levitti retkieväät, odottaen hauskaa illanviettoa. Kuiva pöly sai nuorimman tukehtumaan kuoliaaksi, allerginen kun oli. Viisikko peitti hänen varaviltillään.
        Veitsen isku oli tappanut miehen.
        Viisikko jätti miehen siihen ja alkoi kävellä takaisin, seuraten verijälkiä, koira ulisi.

minä olen lukenut kaikki Viisikot ja Baskervillen koiran, sekä Mustan Veljeskunnan,
        eikä missään ole ollut noin hullua juttua. Itse olet keksinyt, tunnusta ;)))

• HTZA
        Anceli kirjoitti:

minä olen lukenut kaikki Viisikot ja Baskervillen koiran, sekä Mustan Veljeskunnan,
        eikä missään ole ollut noin hullua juttua. Itse olet keksinyt, tunnusta ;)))

eihän kukaan jaksa lukea, vanhaa, tylsää, kirjaa.
        Kaikki rakastavat, taisi olla joku elokuva, Ansaa ja minua.
        H.

• HTZA kirjoitti:

eihän kukaan jaksa lukea, vanhaa, tylsää, kirjaa.
        Kaikki rakastavat, taisi olla joku elokuva, Ansaa ja minua.
        H.

on kirja 40-luvulta ja minä luin sen noin vuosi sitten.
        Myös Siilin Eleganssi on hyvä kirja, suosittelen lämpimästi.
        Se on tosin uusi, tänä vuonna ilmestynyt.

En pidä vanhoista kotimaisista elokuvista, liikaa ansoja, taunoja ja laulunluikutusta.

• lillukanvarsi

muutakin elämää vielä, heh. Sain läppärini joululahjaksi, kun edellisessä alkoi hiiri vaellella omia aikojaan hallitsemattomasti.

Viime aikoina on ollut niin paljon puuhasteltavaa, että tämä masiina ei ole mieleen tullut. Lapsenvahtina, pyykkärinä, tiskarina, siivoojana ja maalarina olen ollut. Sen verran kiirettä pitänyt, että päivälehden lukeminenkin mennyt lähinnä selailuksi. : )

• Nukkua ja töissäkin pitää käydä, useimpien.

• rakas, ehkäpä ei kuiteskaa, mut ihan kiva.:) Mukavaahan tääl on seilailla.
      Onneks on paljon muutakii elämää, mut täytyy nyt myöntää kuitenki,et aika tärkeeks on päässyt tulemaan:))))

• sentään lenkkeilemäänkin vielä ehtii töitäkin on tullut tehdyksi ja huomenna lisää.

• Teotwawki kirjoitti:

sentään lenkkeilemäänkin vielä ehtii töitäkin on tullut tehdyksi ja huomenna lisää.

Vieläkös jaksat tällasilla helteillä lenkkeillä? Miulle riittää kyl hyväst töissä juokseminen, siel ei ehdi ku työpuvun vaihtaa päällee,ni jo alko hiki virtaamaan):

• sasus kirjoitti:

Vieläkös jaksat tällasilla helteillä lenkkeillä? Miulle riittää kyl hyväst töissä juokseminen, siel ei ehdi ku työpuvun vaihtaa päällee,ni jo alko hiki virtaamaan):

mutta kun meikäläinen ei saa työssä liikuntaa, niin jotenkin sekin homma on hoidettava. 25 astetta oli kun lähdin kahdeksan kilometrin taipaleelle ja 24 kun palasin. Mineraalivettä paljon ja kaikki on kunnossa.

• Teotwawki kirjoitti:

sentään lenkkeilemäänkin vielä ehtii töitäkin on tullut tehdyksi ja huomenna lisää.

Minäkin tulin juuri lenkiltä. Tosin 4 kilometriä juosten riitti, kun koko päivän olen töissä kävellyt. Nyt olen taas virkeä koko illan.

Minäkin tulin juuri lenkiltä. Tosin 4 kilometriä juosten riitti, kun koko päivän olen töissä kävellyt. Nyt olen taas virkeä koko illan.

kun hypoteettisesti tulen perässä, niin ohittamamme tyypit sanovat minulle, että hanki lasso, että saat tuon naisen kiinni. Eikö?

• Teotwawki kirjoitti:

kun hypoteettisesti tulen perässä, niin ohittamamme tyypit sanovat minulle, että hanki lasso, että saat tuon naisen kiinni. Eikö?

kuulostaa perin tutulta :=)

kuulostaa perin tutulta :=)

pitkospuiltahan se tietysti mieleen tuli.:-D)))))))))))

• siis sanoa, että aika nopeasti keksisi tilalle kaikkea muuta.
      Mutta tosipaikan tullen, tilanne vois olla toinen :)
      Nyt ajattelen, että esim. lukisin enemmän, musiikkia kuuntelen muutenkin enempi muualta kuin You-tubesta. Se pätkii mulla usein :)

• Itselleni sopii jostain syystä netistä lukeminen/opiskelu ja tiedon haku. Ehkä pystyn visualisoimaan paremmin kuin kirjasta lukiessani? Luen itse paljon asiallista asiaakin netistä. Tärkeimmät uutisetkin voi lukea netistä. Pelkkiin kirjoihin paluu ei olisi yhtään kivaa.

• mutta netti kyllä muuten!

Haluu Applen, toiskohan joulupukki???

• Hyvinhän tuo näytää pelittävän. Ainakin viesti kulkee.

Hyvinhän tuo näytää pelittävän. Ainakin viesti kulkee.

ei vikaa kylläkään!

Aceriks hyvinkin hyvä, mokkula ei kylläkään paras mahdollinen liittymä, ainakaan viiden jälkeen. Varsinkin tää Suomi24 takkuaa.....

• minttupuu kirjoitti:

ei vikaa kylläkään!

Aceriks hyvinkin hyvä, mokkula ei kylläkään paras mahdollinen liittymä, ainakaan viiden jälkeen. Varsinkin tää Suomi24 takkuaa.....

joka tapauksessa. Ei taida vaihtamalla konetta parantua. Minullakin on Acer. Anttilan tarjouksesta ostin ja ihan hyvin pelittää.Tää Vista nyt on mikä on, mutta menettelee, kun en minä pelaa tällä koneella.
        Voisihan sitä pelatakin. Vaikka pokeria.

• kone on ikkuna ulkomaailmaan,joten on se rakas..:) Kun piti pariksi viikoksi viedä korjaukseen,niin tuntui kyllä niiiin tyhjältä..

Tulin ilman konetta varmaan vaan luettua aikakauslehtiä ja kontattua pihalla..

• Ikkunahan tämä on. Voisi sitä paljon huonomminkin aikaansa viettää.

Ikkunahan tämä on. Voisi sitä paljon huonomminkin aikaansa viettää.

Minäkin saattaisin olla grillaamassa makkaraa ja sehän on epäterveellistä..;)

• mii-su kirjoitti:

Minäkin saattaisin olla grillaamassa makkaraa ja sehän on epäterveellistä..;)

Sitten joutuisi ottamaan vielä kylmän, huurteisen oluen makkaran kyytipojaksi. Se se vasta epäterveellistä olisikin.

Sitten joutuisi ottamaan vielä kylmän, huurteisen oluen makkaran kyytipojaksi. Se se vasta epäterveellistä olisikin.

sitä tiiä,vaikka vielä lähtis sitten jatkoille jonnekkin pubiin..Ei ei..parempi vaan istua täällä koneella..:))

• mii-su kirjoitti:

sitä tiiä,vaikka vielä lähtis sitten jatkoille jonnekkin pubiin..Ei ei..parempi vaan istua täällä koneella..:))

Apua. Siellähän voisi tavata ihmisiä.

Apua. Siellähän voisi tavata ihmisiä.

eihän sellanen passaa..Voi joutua siinä sitten puhumaan ihan nenätysten.

• ruutuun katsoessani, ikäänkuin osan itseäni....Olen todella kiintynyt tietsikkaani, se on ystävä niin hyvässä kuin pahassakin :)
      Käytän tietsikkaa päivittäin niin työssäni kuin vapaa-aikanakin ja varmaan tuntusin jonkinasteista tyhjyyden tunnetta jos joutuisin äkkiä eroamaan "ystävästäni" vastoin omaa tahtoani. Virtuaalimaailmasta on tainnut tulla osa minua...tai minusta osa virtuaalimaailmaa.. :))

• lymyillyt viime aikoina? :-D)

• Teotwawki kirjoitti:

lymyillyt viime aikoina? :-D)

saapuva palstauupumus iskee välillä, ja tänä kesänä on ollut todella paljon töitä. Nyt näyttää alkavan vähän rauhoittumaan kesäsesonki, jotta meikäläisen palstakirjoittelu on taas kiihtymään päin :))

• TaikisN kirjoitti:

saapuva palstauupumus iskee välillä, ja tänä kesänä on ollut todella paljon töitä. Nyt näyttää alkavan vähän rauhoittumaan kesäsesonki, jotta meikäläisen palstakirjoittelu on taas kiihtymään päin :))

luulin, että olet meidät kokonaan hylännyt.:-))

• Teotwawki kirjoitti:

luulin, että olet meidät kokonaan hylännyt.:-))

hyljätä teidät, virtuaalituttavani :)) Minähän koen kirjoittajat ihmisinä, persoonina.

• TaikisN kirjoitti:

hyljätä teidät, virtuaalituttavani :)) Minähän koen kirjoittajat ihmisinä, persoonina.

täällä kuvaruutujen takana istuu. Mutta sillä välin, kun olet poissa ollut täällä on sodittu, valloitettu Ruotsi ja seuraavaksi menemme Venäjälle ja viemme Suomen lipun Vladivostokiin.:-D)))))

• Teotwawki kirjoitti:

täällä kuvaruutujen takana istuu. Mutta sillä välin, kun olet poissa ollut täällä on sodittu, valloitettu Ruotsi ja seuraavaksi menemme Venäjälle ja viemme Suomen lipun Vladivostokiin.:-D)))))

Minkä hemmetin takia Ruotsi on valloitettu, mitä me sillä, vasenkätisellä :) Miten valloitus on tapahtunut ja miksi seuraava lippu on vietävä nimenomaan Vladivioskiin, eikö Pietari olisi lähempänä?

• TaikisN kirjoitti:

Minkä hemmetin takia Ruotsi on valloitettu, mitä me sillä, vasenkätisellä :) Miten valloitus on tapahtunut ja miksi seuraava lippu on vietävä nimenomaan Vladivioskiin, eikö Pietari olisi lähempänä?

lopettaa sotimisen, mutta Ruotsin valtasimme, koska halusimme ottaa vain omamme takaisin satoja vuosia kestäneen orjuutuksen jälkeen.

• TaikisN kirjoitti:

ehdotin,että vallataan Espanja,ku siellä sentäs on jotakin..Nää jänishousut ei uskaltanu..:P

• mii-su kirjoitti:

ehdotin,että vallataan Espanja,ku siellä sentäs on jotakin..Nää jänishousut ei uskaltanu..:P

uskalluksesta kiinni, vaan taktisesta harkinnasta.

• Teotwawki kirjoitti:

uskalluksesta kiinni, vaan taktisesta harkinnasta.

Turha selitellä enää..:DD

• mii-su kirjoitti:

Turha selitellä enää..:DD

uskottavaa sotapäällikköä? Voih ja voih, kun uskottavuuteni horjuu.:-D

• mii-su kirjoitti:

vai sellaista :) Olen tainnut jäädä paljosta paitsi palstalomallani :)

• TaikisN kirjoitti:

aloituksen. Odota vähän.

• TaikisN kirjoitti:

ja sen jälkeen asian tiimoilta on tehty useita hulvattomia ketjuja ja edellistä ennen pohdittiin sitä, että voisimmeko seuraavaksi vallata Venäjän. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9174359

• Teotwawki kirjoitti:

uskottavaa sotapäällikköä? Voih ja voih, kun uskottavuuteni horjuu.:-D

silloin tavata irtisanoutua tehtävästä,kun on uskottavuus mennyt? ;))

• TaikisN kirjoitti:

lomailla..Ei sitä tiiä,minkälaista valloitusta Teo täällä suunnittelee..;))

• Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

taikis, että paljon parein jäädäkin väliin vähän paitsi.
        Kun tauon jälkeen tänne taas tulee, on kuin olis uudesti syntynyt, ja täynnä uutta energiaa. Mun mielestä palstaloma pitäs olla pakollinen jokaiselle :=))

• mii-su kirjoitti:

lomailla..Ei sitä tiiä,minkälaista valloitusta Teo täällä suunnittelee..;))

enää.:-D)) Suunnitteli ehkä joo, mutta enää ei tarvii.

• mitäkä mies

Tuntuu että tää on välttämätön.Miten muuten maksan laskut,kuuntelen musiikit spotifyltä,keskustelen siten että ei sanota heti tolloksi,tai näsäviisaaksi,eikä tämä koskaan pidä mykkäkoulua..Joskus taas en piittaa lainkaan,nytkin on akku paskana ja on pakko olla paikallaan pihuhan varassa..hyvää vikonloppua,poistun reissun päälle;)

• Aivan tosi. Hankalampaa olisi maksaa laskut suoraan pankkiin tai laittaa kuoressa maksupalveluun. Äkkiä tähän tottui. 70-luvulla ei vielä osannut uneksiakaan tällaisesta.

• luolanainen.

tätä ei ollut,pärjäsi aivan hyvin.Mut silloin kun mies hankki tämän,pidin turhakkeena,mut kun tutustuin paremmin,olen todennut tarpeelliseksi.

Mutta netti ei hallitse,ei kulje mukana eikä ole muutenkaan "rakas",menee montakin päivää etten edes avaa ja kun olen paljon poissa kotoa,en edes muista,muutenkuin tarvitessani jotain tietoa.

Silloin turvaudun sisareni apuun,et katsoppas sieltä taas...

• Yxitypy

kuvittelemaan. Mitenhän sitä ennen onkaan pärjätty ilman tietokonetta.
      Vasta opettelin tuon karaokepartyn käytönkin, ja siinä sitten laulellessa on tämäkin kaunis päivä kulunut :=((

• Ei siis tarvitse nolata itseään menemällä karaokebaariin, vaan sen voi tehdä kotonaan. Tuo oli uutta. Tuota on ihan pakko kokeilla joskus.

• Yxitypy
        PupuPuskasta kirjoitti:

Ei siis tarvitse nolata itseään menemällä karaokebaariin, vaan sen voi tehdä kotonaan. Tuo oli uutta. Tuota on ihan pakko kokeilla joskus.

mennä kokeileen. Siihen jää pahasti koukkuun :=))

• Meriläinen

Tää on kyllä ihan liikaa koukuttava, nytkin taas istun tässä vaikka voisin olaa tekemässä jotain.. tota, ainakin menemässä jonnekin tai tulemassa. Mutta......tässä istun enkä muuta voi.
      Elämää oli ennen tietsikkaa, kuljin paljon enemmän ja välillä olin paljon enemmä tylsistynyt ja kyselin itseltäni: mitä tekisin.
      Ennen tätä täytyi laittaa kaikki www;t johonkin lappuun ja lähteä kirjastoon tutkimaan mitä siellä sanotaan ja mitä se tarkoittaa.
      Uusia ihmisiä olen tavannut tietokoneen kautta, nekin olis jääneet jonnekin tuntemattomuuksiin.
      Monta viisasta ajatusta on tullut tämän kautta jos kyllä vähemmän viisaitakin.

Mutta yyhä olen sitä mieltä että kyllä oppisin elämään taas ilman tätäkin, mutta toisaalta jos ei tarvi niin miksi pitäis?

Mutta vielä tuohon sanaan Rakas, siten en tätä konetta miellä. En tule tänne koneelle ja sano että voi rakkaani avataan sinut taas ja hypätään tuonne ihmeelliseen virtuaalimaailmaan ja tuubien sokkeloihin.
      En ainakaan tunnusta :))

• vaimitähäh

tietokoneen takapuolta se on aina lämmin ja hengittää lämpimästi. Jos kosketat vaimon takapuolta tunnet kylmän läiskähdyksen kämmenselässäsi ja kylmän katseen.

• Kannattaiskohan harkita pariterapiaa tai jotain?

• vaimitähäh
        PupuPuskasta kirjoitti:

Kannattaiskohan harkita pariterapiaa tai jotain?

menossa terapiaan

• Pirre*

melkoisen rakas, mutten mie rakasta tätä :)

• Tell ./.

Sieltä ruudun takaa katsoisi minua hellyyttävä mies, joka olisi huumorin tajuinen ja läppä saisi lentää vain meidän kahden välillä. Voih.. Kaipaan sanaseppoa, joka saisi minut nauramaan ( Täältä tietenkin tulee samaan malliin takaisin ). Huumoria huulella ja naurua kasvoilla...

Siinä tapauksessa koneeni voisi olla "rakas" rakkauden lähettiläänä.

Muuten tulee liian harvoin käytyä missään keskustelupalstoilla. Heh, heh tämä nimittäin on ainoa jossa vierailen päivien, viikkojen, kuukausien välein heittämässä kommentteja sekä tekemässä välillä aloituksia.

Tumma ja tulinen sekä harvoin tuohtunut, suuttunut..

• ehkä rakkauskin?

Tiedä rakkautta, mutta tapa tehdä rahaa.

• o.tunnus

silloin kun se toimii eikä valita, ni on aikas muhku, muuten ei :)
      Olen kyllä huomannut, et pyyhin siitä pölyjä ja jopa kehunkin toki torunkin perkeleillä, jos jotain vikaa niin kynekolookille kiidätän.. ettei vain sittenkin olisi rakkautta :)

Elämä ilman tietokonetta? olisin hullujen-huoneella surfailemassa, mut en olisi yksin... :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      261
      9328
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      314
      6504
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      69
      1513
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1361
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      88
      1157
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1141
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      983
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      828
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      726
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      718
    Aihe