Minä pyydän anteeksi kaikilta joita vastaan olen rikkonut, chatilla saattaa joskus joku sana mennä poikittain mutta en ole tarkoittanut sillä mitään henkilökohtaista.
Mielipiteilleni en ole vaoinut mitään, joku on niitä tulkinnut myös väärin mutta pyrin kirjoittamaan jatkossa selkeämmin.
Pyrin huomioimaan toiset ihmiset ja heidän tunteet entistä huomaavaisemmin, yritän muuttaa itseäni niin että mielipiteeni olisivat yhdenmukaisia teidän kaikien kanssa ja etten häiritsisi kenenkään mielenrauhaa.
Tämä ei kyllä tule olemaan helppoa mutta teen parhaani.
Amen
Ripittäytyminen
kristofeerus
4
471
Vastaukset
- Nefer
anteeksi:)
- kristofeerus
Ja eikun...
- Nsn
kristofeerus kirjoitti:
Ja eikun...
Oikeastaan sinulla ei ole edes syytä pyytää anteeksi. Minulla on. Joten anteeksi kiukutteluni ja jatketaanko kuten tähänkin asti? Mä rakastan sinua.
- Kris
Nsn kirjoitti:
Oikeastaan sinulla ei ole edes syytä pyytää anteeksi. Minulla on. Joten anteeksi kiukutteluni ja jatketaanko kuten tähänkin asti? Mä rakastan sinua.
Jatketaan tietysti kulta ;)
Minäkin rakastan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624809- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481741