olisit käynyt specsaverissa !

te kiero

Onko kukaan ostanut Specsaverista silmälaseja ? Oliko hinta alhaisempi kuin muista ketjuista, vai tuliko yhtä kalliiksi ? Kun olin jo rillit ostanut, muistin mainoksen "Olisit käynyt..."
Kyllähän yksitehoja ostaa vaikka netistä mutta jos tarvii monitehot ja on esmes karsastusta ei pääse yhtä halavalla. Ja linssithän ne maksaa, kehykset ei niin pal.
Aina meitä kierosilmiä sorsitaan :)

2

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi kauppa mainostaa ikä-alennusta. Ketä sorsitaan, joo - meitä nuorempia. Epäreilua meininkiä, niin kuin ikäänsä voisi itse mitenkään vaikuttaa, vai voiko muka ?
      Tasa-arvoa hohoi !

Jos joku mainostaa antavansa toiset lasit ilmaiseksi, siinäkin on oltava joku jippo, mutta mikä ?

Ikänäkökö alkaa siinä 40n jälkeen milloin alkaa monitehoja tarvita. Vai missä iässä itse sait nuo lasit ?

• Silmän puolikas

Specsaverilta tuli silmälasit hankittua 1,5 vuotta sitte.
      Seuraavan kerran hankin silmälasit kyllä muualta ja ehdottomasti linssit lasia, eikä mitään muovia.
      Vajaa puoli vuotta pysyivät linssit suht koht naarmuttomina, mutta nyt on toisessa linssissä
      samentumia, vaikka linssejä on puhdistettu niin hellävaroen kuin suinkin.

Edelliset linssit olivat prässättyä lasia ja ei naarmun naarmua, eikä samentumia, vaikka ne ovatkin yli 5 vuotta olleet käytössä ja samalla tavalla puhdistettu, kuin nämä specsaverin linssit.
      Taitaa se olla joka silmälasikaupassa, jos muoviset ostaa, niin eivät kauan kestä naarmuuntumatta, vaikka olisi mikä kovapinnoite tahansa.
      Täytyy näemmä erikseen vaatia linssimateriaaliski lasia, kun uusii silmälasit vastaisuudessa.
      Ei taida specsaverissa olla muuta kuin muovia.
      Ei vaan viittis vielä ihan mennä uusimaan silmälaseja, koska noistakin maksoin muutaman satasen.
      Kyllä ne naarmut heikentää näkemistä, eikä niitä linssejä mikään takuu korvaa, vaikka niin väittävät, että saa vaikka uudet linssit, jos ei ole tyytyväinen.

Eivät korvaa linssejä, koska asiakas on ollut huolimaton linssien puhdistusen kanssa, vaikka tuskin kukaan silmälaseja niin puhdistaa, että ne voivat naarmuuntua, koska oma näkeminenhän siinä on kyseessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59