Tuomo Ruutu on niin söpö, lutunen ja vielä niin hyväkäytöksinenkin.....pusuja Tuomolle ;)
Tuomo Ruutu on iiihana...
16
4208
Vastaukset
- Jokeri
Huhu kertoo että mies olisi homo.
- saara
jaa, että onko varmakin lähde???
- Bridget
Pötyä! Se seurustelee ja ihan naisen kanssa! =) se nainen on kyllä maailman onnellisin ihminen. Voisin koska vaan ottaa Tuomon niin hauska, tyylikäs ja KOMEE!
- tyttö
Bridget kirjoitti:
Pötyä! Se seurustelee ja ihan naisen kanssa! =) se nainen on kyllä maailman onnellisin ihminen. Voisin koska vaan ottaa Tuomon niin hauska, tyylikäs ja KOMEE!
siis mitä??
kauanko se on seurustellu??kenen kans??? mitä tietoa asiasta????
- minttu
Näyttää aika lihavalta tv:ssä.
- saara
ne ovat lihaksia... ei läskiä
- Jenni
Itse oisin ehkä ottanut jonkun kokeneemman konkarin "asiantuntijaksi", mutta ei se nyt herran jumala missään nimessä lihavalta näytä. Tietysti eri asia jos satut tykkämään sellasista luusäkeistä, joissa ei ole lihasta tippakaan.
- saara
Eikö muka kukaan pidä tuomoo söpönä??
- hannah
Tuomo on mustakin ihan tajuttoman ihana! Mä oon oikeesti ihan lovena siihen!=)
- Keso
EI helvetti yks homo se on. Vitun tyhmä letti viel.Änkyttää ku joku keskenkasvuinen kakara.JOs joku siit tykkää niin päässä on vikaa sanon minä ja oikeassa kyllä olenkin.
- kekkonen
osuit naulan kantaan
- pikkupeto
kekkonen kirjoitti:
osuit naulan kantaan
se on niin ihana, komee, sillä on aivan äly söpö hymy, ei todellakaan ole homo ja se on varattu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nepa
pikkupeto kirjoitti:
se on niin ihana, komee, sillä on aivan äly söpö hymy, ei todellakaan ole homo ja se on varattu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juu, Tuomolla on ihana hymy ja ihanaiset hiukset ja ku mä hokasin sen telkkarissa "ihastuin" heti.
Mutta ihan sama onko se homo vai hetero vai mikä onkaan... Ku emmä sitä kuitenkaan ole ottamassa. - Bridget
Millä perusteilla? Sä oot varmaan sen paras kaveri ja tiiät. Ei pitkät hiukset tai vastaavat asiat tee kenestäkään homoa. Selvä naistenmies se on. Se sais kenet vaan.Sitä miehekkäämpää miestä saa etsiä.
- jugatsi
Bridget kirjoitti:
Millä perusteilla? Sä oot varmaan sen paras kaveri ja tiiät. Ei pitkät hiukset tai vastaavat asiat tee kenestäkään homoa. Selvä naistenmies se on. Se sais kenet vaan.Sitä miehekkäämpää miestä saa etsiä.
Mielestäni tuomo ruutu on homo vaikkakin hyvin miehekäs ja maskuliininen. Taitaa vaan olla kaapissa koska jääkiekkopiireissä vaikeaa olla homo.
- ELLLLLLU
vooi hohhooijaa, te ootte ihan hakoteillä! tuomo on kuule niin hetero kuin olla ja voi!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011041413550412_vi.shtml
HA! repikääpä siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset18910238Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15610176Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1746434Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El395890Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään614792MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84585Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.163867Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893559Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta793529En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103091