Tuomo Ruutu on niin söpö, lutunen ja vielä niin hyväkäytöksinenkin.....pusuja Tuomolle ;)
Tuomo Ruutu on iiihana...
16
4161
Vastaukset
- Jokeri
Huhu kertoo että mies olisi homo.
- saara
jaa, että onko varmakin lähde???
- Bridget
Pötyä! Se seurustelee ja ihan naisen kanssa! =) se nainen on kyllä maailman onnellisin ihminen. Voisin koska vaan ottaa Tuomon niin hauska, tyylikäs ja KOMEE!
- tyttö
Bridget kirjoitti:
Pötyä! Se seurustelee ja ihan naisen kanssa! =) se nainen on kyllä maailman onnellisin ihminen. Voisin koska vaan ottaa Tuomon niin hauska, tyylikäs ja KOMEE!
siis mitä??
kauanko se on seurustellu??kenen kans??? mitä tietoa asiasta????
- minttu
Näyttää aika lihavalta tv:ssä.
- saara
ne ovat lihaksia... ei läskiä
- Jenni
Itse oisin ehkä ottanut jonkun kokeneemman konkarin "asiantuntijaksi", mutta ei se nyt herran jumala missään nimessä lihavalta näytä. Tietysti eri asia jos satut tykkämään sellasista luusäkeistä, joissa ei ole lihasta tippakaan.
- saara
Eikö muka kukaan pidä tuomoo söpönä??
- hannah
Tuomo on mustakin ihan tajuttoman ihana! Mä oon oikeesti ihan lovena siihen!=)
- Keso
EI helvetti yks homo se on. Vitun tyhmä letti viel.Änkyttää ku joku keskenkasvuinen kakara.JOs joku siit tykkää niin päässä on vikaa sanon minä ja oikeassa kyllä olenkin.
- kekkonen
osuit naulan kantaan
- pikkupeto
kekkonen kirjoitti:
osuit naulan kantaan
se on niin ihana, komee, sillä on aivan äly söpö hymy, ei todellakaan ole homo ja se on varattu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nepa
pikkupeto kirjoitti:
se on niin ihana, komee, sillä on aivan äly söpö hymy, ei todellakaan ole homo ja se on varattu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juu, Tuomolla on ihana hymy ja ihanaiset hiukset ja ku mä hokasin sen telkkarissa "ihastuin" heti.
Mutta ihan sama onko se homo vai hetero vai mikä onkaan... Ku emmä sitä kuitenkaan ole ottamassa. - Bridget
Millä perusteilla? Sä oot varmaan sen paras kaveri ja tiiät. Ei pitkät hiukset tai vastaavat asiat tee kenestäkään homoa. Selvä naistenmies se on. Se sais kenet vaan.Sitä miehekkäämpää miestä saa etsiä.
- jugatsi
Bridget kirjoitti:
Millä perusteilla? Sä oot varmaan sen paras kaveri ja tiiät. Ei pitkät hiukset tai vastaavat asiat tee kenestäkään homoa. Selvä naistenmies se on. Se sais kenet vaan.Sitä miehekkäämpää miestä saa etsiä.
Mielestäni tuomo ruutu on homo vaikkakin hyvin miehekäs ja maskuliininen. Taitaa vaan olla kaapissa koska jääkiekkopiireissä vaikeaa olla homo.
- ELLLLLLU
vooi hohhooijaa, te ootte ihan hakoteillä! tuomo on kuule niin hetero kuin olla ja voi!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011041413550412_vi.shtml
HA! repikääpä siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875