Millaisia vanhan-sepäntien VVO n talot ovat asua? Olisi muutto edessä ja mietin että kannattaisiko sieltä asuntoa hakea? Huhdanpelto alueena on muuten tuttu mutta näistä taloista en tiedä mitään.
VVO n talot
2
332
Vastaukset
- V.ihtiläinen
olen jo aiemmin todennut, tämä on aivan turha palsta!! Ei täällä kannata kysellä mitään! Sorry, kun et saanu vastausta kysymykseesi, koska olen muualta.Outoa, että tätä vaan pidetään tässä, vaikka mitään uutta juttua tälle palstalle ei tule?...Oon puolisen vuotta jos en enemmänkin käyny tätä vilkaisemassa ja aina on samat jutut.
- myösvihdistä
Yhdyn edelliseen. En tiedä miksi tämä palsta edes on kun ei kukaan kirjoita. Tämäkin juttu luettu yli 40 kertaa ja kysyjä ei ole mitään vastausta saanut..Itse käyn täällä myöskin välillä tutkailemassa ja huomannut olen että hiljaista on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070