Olen Helsinkiläinen, kansainvälinen ja ylpeä siitä! Äänestän vihreitä ja ystävinä on homoseksuaaleja ja mamuja koska olen suvaitsevainen cityihminen ja se saa oloni tuntumaan ihan Lontoolta kun hengailee värillisten kanssa!
Eläimiä näin Korkeasaaressa, onneksi leijonat ja muut eläimet eivät saa kulkea vapaana helsingissä kuten kehäkolmosen ulkopuolella maalla. Helsingissä ei ole luontoa joten käärmeet ja muut vaaralliset asiat ovat poissa. Mukavaa maksaa 800e vuokraa betonilähiössä 30 neliön luukusta... se on stadilaista ja kansainvälistä on hunnutettuja naisia ja somalijengejä aseineen ihan kuin New Yourkissa.
Työssä en ole ollut koska en osaa käsilläni mitään tehdä ja muutenkin olen laiska, onneksi muu suomi maksaa mamujen ja muiden hesalaisten lorvimisen... sossusta saa vuokrarahaa! Lähdenkin tässätä trendiravintolaan homojen ja mamujen kanssa joraamaan tuli nuo työttömyyskorvaukset ja sossunrahat sopivasti.
Olen Helsinkiläinen!
4
277
Vastaukset
- xzzzzzzzzzzzz
kannattaako noita täällä kehua
- jklfv
Kyllä on ongelmaa ongelman perään somalikaupungissa:
http://omakaupunki.hs.fi/?vartti
"Miehensä taposta epäilty saattoi yrittää surmaa jo aiemmin"
"Vertaistukiryhmä väkivaltaa kohdanneille naisille tiistaisin Helsingissä"
"Lenkkipolulta löytyi rautatappeja"
"Bemaria tulitettiin kananmunilla"
"Ratikkapummi töni tarkastajaa"
Helsinkiläiset ovat laiskoja paskoja eivät osaa kuin remuta! - Hyvä sinä!
Mutta kirjoita ainakin helsinkiläinen pienellä, ja Vihreät isolla alkukirjaimella, niin maailma pelastuu!
Helsinki, Suomi, Eurooppa, ja lauseen keskellä: helsinkiläinen, suomalainen, eurooppalainen! OK
Kyllä se siitä kun oppii ensin suomea! - --------
---------------paskanaamoja, laiskoja vittuaivoja... Helsinki on Somalikaupunki, suomen etelä-afrikka ja saatanan rumakivikaupunki häpeätahra suomelle.
Räjäyttäkää Helsinki somalikaupunki homoineen ja laiskoinenen pelkäksi kivikasaksi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213