Jumala raivosi Simpeleen hautausmaalla kaataen puita ja hautakiviä.
http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2010/08/taystuho_simpeleen_hautausmaalla_1884803.html
TÄYSTUHO: Jumala kaatoi hautakiviä
7
196
Vastaukset
Sehän oli tavallinen tuulenpuuska, vähän normaalia voimakkaampi - mikään jumala ollu Pöh !
- no ei nyt
Niin kun Hän asuu taivaitten taivaissa, ei ole täällä, eikä niin pikkuinen voimiltaankaan...!
- Elämän eväät
no ei nyt kirjoitti:
Niin kun Hän asuu taivaitten taivaissa, ei ole täällä, eikä niin pikkuinen voimiltaankaan...!
Kun Jumala raivostuu, niin ihmisiäkin lakoaa! Sellainen on Herra, sinun Jumalasi.
Pyytäkää pelastusta Jumalan vihalta. Vielä ei ole myöhäistä. - 21
Elämän eväät kirjoitti:
Kun Jumala raivostuu, niin ihmisiäkin lakoaa! Sellainen on Herra, sinun Jumalasi.
Pyytäkää pelastusta Jumalan vihalta. Vielä ei ole myöhäistä."Kun Jumala raivostuu, niin ihmisiäkin lakoaa!"
vaikuttaisi siltä että se jumala on ollut raivoissaan maailman alusta asti. rauhottus välillä niin joku vois uskoo sen olevan rakastava. - no ei nyt
no ei nyt kirjoitti:
Niin kun Hän asuu taivaitten taivaissa, ei ole täällä, eikä niin pikkuinen voimiltaankaan...!
Jumala on satanisti homo ja rasisti mukku, eikä auta ketään .tai auttaa HAUDANHÄPÄISIJÖITÄ
no ei nyt kirjoitti:
Jumala on satanisti homo ja rasisti mukku, eikä auta ketään .tai auttaa HAUDANHÄPÄISIJÖITÄ
Pikku H:n logiikalla krisseleiden jumala on nyt jostain syystä kiukkunen Afganistanissa toimivalle kristittyjen hyväntekeväisyys järjestölle .. ?
http://www.bbc.co.uk/news/world-south-asia-10900338- Virsi 462
Soi kunniaksi Luojan nyt,
virsi kiitoksen,
tuon kaiken hyvän tuojan
ja suojan ainaisen!
Hän, Isä, rakkahasti
ain vaalii luotujaan,
ja kaiken taitavasti
hän ohjaa tuolta taivaastaan.
Hän säät ja ilmat säätää
ja aallot tainnuttaa
ja hyisen hallan häätää
ja viljan vartuttaa.
Hän onneen meidät ohjaa,
myös aikaan vaikeaan.
Sen rakkauden pohjaa
ken pystyy koskaan tutkimaan?
Siis kiitos Herra taivaan
kun lahjas meille toit
ja päivän työhön, vaivaan
taas puhtaan leivän soit.
Suo, että ilomielin
myös jaamme leipämme
ja sydämin ja kielin
suo lakkaamatta kiitämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473