Wilsonin puhe 1

jepjepjep!!!

15

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollaan kilttejä vaan

      Hyvä puhe, oli aivan erilainen ilman niitä Riitta tädin ilkeämielisiä kommentteja.

    • eepu*
    • eepu*
      • eepu*

        Kirjoituksia roomalaiskatolisenkirkon RAAMATUSANAN OIKEAN SAPATIN HYLKÄÄMISESTÄ ja omien asetusten asettamisesta:

        (Codex Justiniani, lib. 3, tit. 12, leg. 3) KONSTANTINUKSEN MÄÄRÄYS
        Konstantinuksen maaliskuun 7. pnä vuonna 321 jKr. antama (sunnuntai-) lepopäivää koskeva laki kuuluu seuraavasti:
        "Kaikki tuomarit, kaikki kaupunkiväestö ja kaikki käsityöläiset levätkööt auringon kunnianarvoisena päivänä. Maaseudulla asuvat saakoot kuitenkin vapaasti ja minkään estämättä viljellä peltojaan, sillä usein sattuu, ettei mikään muu päivä ole niin sovelias siemenen kylvölle tai viiniköynnöksen istutukselle. Suotuisan ajan ei siis tule antaa kulua hukkaan, ettei menetettäisi taivaan tarjoamia siunauksia."
        *
        Laodikean kirkolliskokouksessa v. 364 päätettiin seuraavaa: ”Älkööt kristityt seuratko juutalaisia olemalla laiskoja lauantaina, vaan tehkööt he työtä sinä päivänä, mutta Herran päivää (sunnuntaita) heidän tulee pitää erikoisessa kunniassa, koska ovat kristittyjä, tulee heidän, jos mahdollista, lakata kaikesta työstä sinä päivänä. Jos heidät kuitenkin tavataan juutalaisuutta jäljittelemässä, on heidät suljettava pois Kristuksesta.”
        *
        Vuonna 580 paavi Gregorius julisti kirjeessään Rooman kansalle antikristuksen profeetoiksi ne, jotka olivat sitä mieltä, ettei seitsemäntenä päivänä saisi työtä.
        Paavi Leo IV:n aikana Roomassa pidetyssä kirkon kokouksessa v. 853 määrättiin, että sunnuntaita tulee ankarasti noudattaa Herran päivänä kautta koko kristikunnan. Silloin ei saanut ostaa edes välttämättömiä ruokatavaroita, ja kotitaloustyötkin kiellettiin.

        Lepopäivän muutos on tapahtunut täsmällisesti Raamatun ennustamalla tavalla. Paavali ennusti luopumuksen ja laittomuuden ihmisen eli antikristuksen ilmestymisestä 2.Tess.2:3,4 ”Sillä se päivä (Kristuksen tulemus) ei tule, ennen kuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.”
        ..jne…
        *
        Convert's Catechism
        Katolinen, käännynnäisen katekismus, Reverend Peter Geiermann C.Ss.R., joka sai 25.1.1910 paavi Pius X:nen "apostollisen siunauksen", sanoo sapatin muuttamiskysymyksestä:
        Kysymys: Mikä päivä on sapatti? Vastaus: Lauantai on sapatti.
        Kysymys: Miksi vietämme sunnuntaita lauantain sijaan ? vastaus: Vietämme sunnuntaita lauantain sijaan siksi, että katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa (364 jKr.) SIIRSI SEN PYHYYDEN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE. - 2. painos, s.50.

        jatkuu........


      • eepu*
        eepu* kirjoitti:

        Kirjoituksia roomalaiskatolisenkirkon RAAMATUSANAN OIKEAN SAPATIN HYLKÄÄMISESTÄ ja omien asetusten asettamisesta:

        (Codex Justiniani, lib. 3, tit. 12, leg. 3) KONSTANTINUKSEN MÄÄRÄYS
        Konstantinuksen maaliskuun 7. pnä vuonna 321 jKr. antama (sunnuntai-) lepopäivää koskeva laki kuuluu seuraavasti:
        "Kaikki tuomarit, kaikki kaupunkiväestö ja kaikki käsityöläiset levätkööt auringon kunnianarvoisena päivänä. Maaseudulla asuvat saakoot kuitenkin vapaasti ja minkään estämättä viljellä peltojaan, sillä usein sattuu, ettei mikään muu päivä ole niin sovelias siemenen kylvölle tai viiniköynnöksen istutukselle. Suotuisan ajan ei siis tule antaa kulua hukkaan, ettei menetettäisi taivaan tarjoamia siunauksia."
        *
        Laodikean kirkolliskokouksessa v. 364 päätettiin seuraavaa: ”Älkööt kristityt seuratko juutalaisia olemalla laiskoja lauantaina, vaan tehkööt he työtä sinä päivänä, mutta Herran päivää (sunnuntaita) heidän tulee pitää erikoisessa kunniassa, koska ovat kristittyjä, tulee heidän, jos mahdollista, lakata kaikesta työstä sinä päivänä. Jos heidät kuitenkin tavataan juutalaisuutta jäljittelemässä, on heidät suljettava pois Kristuksesta.”
        *
        Vuonna 580 paavi Gregorius julisti kirjeessään Rooman kansalle antikristuksen profeetoiksi ne, jotka olivat sitä mieltä, ettei seitsemäntenä päivänä saisi työtä.
        Paavi Leo IV:n aikana Roomassa pidetyssä kirkon kokouksessa v. 853 määrättiin, että sunnuntaita tulee ankarasti noudattaa Herran päivänä kautta koko kristikunnan. Silloin ei saanut ostaa edes välttämättömiä ruokatavaroita, ja kotitaloustyötkin kiellettiin.

        Lepopäivän muutos on tapahtunut täsmällisesti Raamatun ennustamalla tavalla. Paavali ennusti luopumuksen ja laittomuuden ihmisen eli antikristuksen ilmestymisestä 2.Tess.2:3,4 ”Sillä se päivä (Kristuksen tulemus) ei tule, ennen kuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.”
        ..jne…
        *
        Convert's Catechism
        Katolinen, käännynnäisen katekismus, Reverend Peter Geiermann C.Ss.R., joka sai 25.1.1910 paavi Pius X:nen "apostollisen siunauksen", sanoo sapatin muuttamiskysymyksestä:
        Kysymys: Mikä päivä on sapatti? Vastaus: Lauantai on sapatti.
        Kysymys: Miksi vietämme sunnuntaita lauantain sijaan ? vastaus: Vietämme sunnuntaita lauantain sijaan siksi, että katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa (364 jKr.) SIIRSI SEN PYHYYDEN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE. - 2. painos, s.50.

        jatkuu........

        Katoliset itse sanovat "SUNNUNTAI ON VALTAMME MERKKI".
        *
        ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa," (Ilm.13:16)
        Kenen toimesta/toimeksiannosta tuo SUNNUNTAILAKI tulee, oletko valmis?! Raamattu sanoo siitä: ” Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme. … ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.” (ks.Ilm13.Luku)

        Monista nimistä toki saadaan tuon (666) luku, MUTTA, siihen lukuun, pitää myös sopia nuo kaikki muutkin annetut TUNTOMERKIT:
        Ja tässä alla näitä TUNTOMERKKEJÄ tästä ko. petovallasta on!

        Raamattu sanoo siitä: ” Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme. … ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.” (ks.Ilm13.Luku)

        Ensimmäinen tuntomerkki:
        Tuo ”Luku 666 tulee sanoista;
        VICARIVS FILII DEI, joka on Paavista käytetty virkanimi;
        I=1
        V=5
        L=50
        C=100
        D=500

        Toinen ja kolmas tuntomerkki:
        ”Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.” (Dan7:25 )

        Tämä petokirkko asetti itsensä ylimmäksi auktoriteetiksi kristikunnassa, ja vainosi 1260 vuoden
        Katso lisää: http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=18

        *
        Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille

        minulle niin Rakkaassa
        Voittoisassa ja Voimallisessa
        JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
        י ה וֹ שׁ ﬠ
        eepu
        *
        Jk.:
        Sunnuntailaki tulee, oletko valmis?!
        Katolinen kirkko on asettanut valtansa nojalla; sunnuntain Sapatin/lauantain asemaan, ja se on PEDON MERKKI!
        Pedon merkki otsassa tarkoittaa sellaista henkilöä, joka on tuolle opille antautunut, mm. opettaja tai muu vastaava henkilö!
        Merkki oikeassa kädessä on sellainen henkilö, joka pitää tuon opin mukaista lepopäivää, ja polkee oikeaa Sapatin päivää!
        *
        Oikea Sapatti/Lepopäivä alkaa nyt kesäaikana pe. illasta klo 19.00 - la. iltaan klo 19.00!
        [ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!]
        Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
        " .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
        "Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät (sydämessään) JUMALAN KÄSKYT ja USKON VAPAHTAJAAN." (Ks. Ilm.14.Luku)
        *
        Ja lisäksi Raamatun mukaan ymmärrämme, että;
        - Jumala on YKSI! (Room.3:30; Gal.3:20; Jaak.2:19), ja että;
        - Vapahtajan Oikea Nimi on; JAHSHUA MESSIAS = JUMALA PELASTAA (ks.Joh.5:43; 10:25) [ http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=4#p12 ], ja että;
        - Kasteen, (jossa uskovalle Jumala antaa syntien anteeksiantamuksen), tulee tapahtua upottamalla kastettava veteen Vapahtajan (Apt.4:12) Nimeen [ei katolisen kirkon väärentämään kolmeen ”arvoasema -nimeen”] ja että;
        - Kastetulle (uloskutsutulle) uskovalle on annettava tilaisuus toteuttaa saamaansa uskonkutsumusta, Pyhän Hengen armolahjaansa!
        *
        Rakkaat sisaret ja veljet, Vapahtaja Messias saapuu pian, me olemme matkalla Kotiin - Luvattuun maahan, olkaamme valmiina, viekäämme puhdistettua Evankeliumin Sanaa eteenpäin - yhtykäämme tähän työhön kaikkialla!
        *
        Katso lisää:
        http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewforum.php?f=2&start=0
        *
        ♥ MARANATA! ♥


    • {\{\ aika monta kertaa siellä vilahtaa "Pyhä Henki" ja "hengellinen herätys" {\{\

      No vilahtaa,vilahtaa. Mutta voitto äänestyksessä ei tullut sen vuoksi,
      että siellä vilahtaa Pyhä Henki ja hengellinen herätys. Voitto tuli uskoakseni
      TIUKAN LIJAN ansiosta. Luulenpa että Barak O'baman ja Ted Wilsonin kaudella poistuu sunnuntain korostus. Saamme heittää roskakoriin
      sunnuntailakipedonmerkit. Kun Obama on yhä taustaltaan islamisti ja
      kun Wilson painaa päälle sillä, että sunnuntai olisi pedonmerkki kolmen enkelin sanoman viitekehyksessä,
      alkaa kansa vaatia sunnuntain alentamista muiden päivien rinnalle.
      Sama tavoite kummallakin.

      Ted N.C. Wilson - muotokuva

      http://www.google.com/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_B7Xg3VJHeSY/SNHhGMx9bQI/AAAAAAAAAW8/CGuV8XVzEZY/s400/Ted_Wilson.jpg&imgrefurl=http://sdacaricatures.blogspot.com/2008/09/ted-n-c-wilson-holds-keys-to-kingdom.html&h=353&w=400&sz=18&tbnid=bElykfYHjT9k4M:&tbnh=109&tbnw=124&prev=/images?q=ted wilson&usg=__1R2et6LBUB7s1OzIsUMbyt9cJZo=&sa=X&ei=0F9dTI-hCYWoONyU5L0J&ved=0CDcQ9QEwBQ

      TED WILSON, ATLANTA sapattina 3.7.2010 pääpuhe videona - KOLMEN ENKELIN SANOMA (3AngelsTube)
      http://www.3angelstube.com/video/1253/Ted-Wilson-address-to-the-59th-Session-of-the-GCSDA

      Presidentti O'baman (USA) onnittelut Tedille
      ja adventtikirkolle ...video
      http://www.3angelstube.com/video/1267/Letter-from-President-Obama-to-SDA-church-as-read-by-Ted-Wilson-

      • http://theirmanygods.blogspot.com/2010/06/ted-nc-wilson-new-adventist-president.html

        Seuraavat 5 vuotta Ted Wilsonia - jääköhän EGW taka-alalle suuressa taistelussa? Ei hän ainakaan paljon puhu Ellenistä, vaikkakin painottaa
        3AngelsTube.
        http://www.kencotsda.org/mod/forum/view-thread.php?thread_id=315

        Ted Wilsonin KOKO puhe. Atlantassa, tekstinä ...Mene eteenpäin, älä taakse
        http://www.spectrummagazine.org/blog/2010/07/03/text_ted_wilsons_sermon_go_forward

        Automaattikäännös otteita suomeksi - tulkitkaa itse ...

        " Hänen kolme enkelin sanomaa Ilmestyskirjan 14, ja hänen pian tulossa.
        - -
        Jumalan jäännös ihmiset tunnistaa Ilmestyskirjassa
        12:17 kuin "jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus
        Kristus, "meillä on ainutlaatuinen toivoa ja valtuudet julistaa Jumalan armon maailmaa.
        seitsemännessä määrä Todistuksia sanotaan: "Seitsemännen päivän adventistien on valinnut
        Jumala erikoinen ihmiset, erillään maailmasta ... Hän on tehnyt heille Hänen edustajat ja on kehottanut niitä lähettiläitä hänet viimeisenä työhön pelastuksen. "

        Suomen Adventtikirkko sanoo tuon ainutlaatuisen erikoistehtävänsä näin:
        ""Lähetystehtävämme:
        Adventtikirkon lähetystehtävä on kertoa kaikille ihmisille iankaikkinen evankeliumi Ilmestyskirjan 14: 6-12 kolmen enkelin sanomien viitekehyksessä ja auttamaan heitä liittymään hänen seurakuntaansa"

        Maailman adventtiliikkeen uusi johtaja Ted Wilson korostaa saarnoissaankin sitä, että nyt on sellainen viimeinen aika, kun pitää
        keskittyä nimenomaan Ilm.14:6-12 viitekehyksiin. Olen aina ihmetellyt
        sitä, että tuohan on liian pieni kehys, sillä sinetistä jota he sapattisinetiksikin joskus kutsuvat, mainitaan jo ja vain ensimmäisessä
        jakeessa. Miksei siis mainita viitekehyksenä: Ilm. 14:1,6-12 ?
        Kun se pedonsinetti mahtuu viitekehykseen, niin täytyisi Jumalan sinetin
        myös mahtua. Kun sitä sapattia joka tapauksessa korostetaan, mahtui
        raameihin tai ei.


    • prof.

      http://www.motionbox.com/videos/1c98d3b91f1ae2ca94

      Lähes kaikki näyttivät pettyneiltä ja alkujuontajat olivat, kuin kadulta reväistyt "puliukot".
      Synkät ilmeet monella.
      Katsomossa ei paljon taputettu, vaikka edessä olevat "maksetut" taputtajat yrittivät innostaa taputtamaan.

      Tämän ymmärtää, koska monen mielestä Ted Wilsonin valinta oli suuri virhe ja jopa kauhistus.

      Adventtikirkko tahallisesti viivyttää Jeesuksen paluuta, he vetoavat siihen, että Jeesus ei voi saapua, kun ihmiset eivät ole valmiita.

      Jeesuspa tuleekin yllättäen ja äkkiarvaamatta, kun adventistit eivät ole valmiit.
      Adventistit odottavat sunnuntaipedonmerkkiä ja muita ennusmerkkejään.
      Yllättyvät kuitenkin dramaattisesti, kun Jeesus tuleekin yllätyksenä kaikille.

      • prof.

        "Jeesus is coming soon."
        "Jeesus tulee pian."
        Ted on siis valheprofeetta adventtikirkon opin mukaan.

        Jeesuksen pikaista saapumista adventtikirkko saarnasi jo 1800-luvun puolessa välin ja ennen vuotta 1844.
        Ja nyt sama valhe vain jatkuu ja jatkuu.

        Eihän Jeesus tule vielä pitkään aikaan adventistisen opin mukaan.

        Sunnuntaipedonmerkki pitää tulla ensin.

        Sitten vainon aika ja adventistien joukkovaino ja amerikkalaisten pommikoneiden ylilento ja pommien pudotus adventistien niskaan sekä paavin pulla, jossa käsketään surmaamaan kaikki juutalaiset, adventistit ja muut sapatinpalvojat.

        Sitten kaikille annetaan pakkosäätö palvella Jumalaa vain sunnuntaina.
        Pedonmerkki annetaan pakosta kaikille käteen ja otsaan, jotta muut erottaisivat pedon palvojat.
        Ne, jotka eivät pedonmerkkiä huoli heidät tapetaan.

        Sitten tulee vitsausten aika ja kaikki muut paitsi adventistit kärsivät vitsausten vaikutuksista.
        jne. jne.


      • prof. kirjoitti:

        "Jeesus is coming soon."
        "Jeesus tulee pian."
        Ted on siis valheprofeetta adventtikirkon opin mukaan.

        Jeesuksen pikaista saapumista adventtikirkko saarnasi jo 1800-luvun puolessa välin ja ennen vuotta 1844.
        Ja nyt sama valhe vain jatkuu ja jatkuu.

        Eihän Jeesus tule vielä pitkään aikaan adventistisen opin mukaan.

        Sunnuntaipedonmerkki pitää tulla ensin.

        Sitten vainon aika ja adventistien joukkovaino ja amerikkalaisten pommikoneiden ylilento ja pommien pudotus adventistien niskaan sekä paavin pulla, jossa käsketään surmaamaan kaikki juutalaiset, adventistit ja muut sapatinpalvojat.

        Sitten kaikille annetaan pakkosäätö palvella Jumalaa vain sunnuntaina.
        Pedonmerkki annetaan pakosta kaikille käteen ja otsaan, jotta muut erottaisivat pedon palvojat.
        Ne, jotka eivät pedonmerkkiä huoli heidät tapetaan.

        Sitten tulee vitsausten aika ja kaikki muut paitsi adventistit kärsivät vitsausten vaikutuksista.
        jne. jne.

        {\{\ Jeesuspa tuleekin yllättäen ja äkkiarvaamatta,
        kun adventistit eivät ole valmiit.
        Adventistit odottavat sunnuntaipedonmerkkiä ja muita ennusmerkkejään.
        Yllättyvät kuitenkin dramaattisesti, kun Jeesus tuleekin yllätyksenä kaikille. {\{\

        Jotka keskittyvät pedon tunnistamiseen, eivät valvo Herraa odottavaa
        sydäntään, se on selvä se. Mutta Ted korosti sitä että JEESUS tulee pian.

        totta on että adventismissa luodaan kuva erityisen vainon kohteena
        olemisesta. Mutta mitä tulee aikain merkkeihin, niin kyllä Jeesuskin ja
        muutkin kirkot puhuvat ajan pahentumisesta. Pyhät etenevät hurskaudessa
        ja pahat pahuudessaan.

        Meidän ei tarvitse tietää antikristuksesta ja petovallasta enempää kuin
        että tulevat babyloniasta elikkä assyriasta, siis syyria-iran-irak-suunnalta.
        Sunnuntai tulee jo o'baman kaudelal menettämään ratkaisevasti asemaansa.


      • !!??!!

        oleva aika pösilö. Mutta mitäpä muuta babylonistilta voi odottaakaan.


      • !!??!!

        on ehdottomasti hyvä asia meille adventisteille. Teille sielunvihollisen kätyreille se onkin sitten kauhistus.


    • eepu*

      Uskon, että T. Wilsoninkin halu seurakunnan uudistukseen on antaa enemmän tilaa Kristukselle, eli annetaan hengellisille armolahjoille enemmän tilaa seurakunnassa sen toiminnassa, jotka nykyisessä seurakuntajärjestyksessä byrokratiassa on lähes täysin unohtunut/hyljätty!

      "Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
      Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
      Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
      Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
      Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
      Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
      Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
      Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
      Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" (Ilm.3:14-22)
      *
      Rakkaat sisaret ja veljet Herrassa, Vapahtaja Messias saapuu pian, me olemme matkalla Kotiin - Luvattuun maahan, olkaamme valmiina, viekäämme puhdistettua Evankeliumin Sanaa eteenpäin - yhtykäämme tähän työhön kaikkialla!
      *
      Katso lisää:
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewforum.php?f=2&start=0
      *
      ♥ MARANATA! ♥

    • testaustataas

      testausta

    • Sellaistahan harhaoppisten puhe on, siellä käytetään Raamattua ja kristillisiä käsitteitä, mutta kokonaissanoma ei ole pelastava, vaan pelastuksesta luopumukseen ja helvettitielle vievä. Eipä pidä riemahtaa, jos näkee adventisti lukevan tai siteeraavan Raamattua, tai rukoilevan tms. Ei hän adventismin sokein silmin siitä Raamatusta näe, mitä Jumala siihen on sanomaksi antanut. Eikä hän rukoillessa tunnusta varsinaisia syntejään esim. adventismiaan.

      Täällä tuosta ellenisti-Wilsonista ja hänen puheestaan:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9241062/thread

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe