Leijonat voittaa KULTAA!

Pikkuleijon

Leijonat voittaa kultaa! Ihan varmasti voittaa :)

19

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikinkityttö

      oon täysin samaa mieltä sun kanssa.. nyt on semmonen fiiwis että suomi-pojan vuoro iskeä...:) toivottavasti oomme oikeassa!!!

      • heheheh

        HAHAHAHAH ei voita suomi kultaa, varma juttu! Toisaalta ei kiinnosta, mutta fakta mikä fakta.


      • Jalle

        Älkää hyvät tytöt ihan mahdottomia puhuko.Suomi ei todellakaan voita MAAILMAN MESTARUUTTA,ei tänä
        vuonna eikä ensi vuonna ei ehkä enään koskaan.Ysiviis mestaruus oli todella ISO vahinko
        mikä ei tule toistumaan,pronssia voi ehkä tulla
        jos kaikki onnistuu nappiin ja on "vähän" tuuria
        mukana ja joku isoista kompuroi.Joten heretkää
        hehkuttamasta niin pettymys ei ole niin suuri.


      • Minä
        Jalle kirjoitti:

        Älkää hyvät tytöt ihan mahdottomia puhuko.Suomi ei todellakaan voita MAAILMAN MESTARUUTTA,ei tänä
        vuonna eikä ensi vuonna ei ehkä enään koskaan.Ysiviis mestaruus oli todella ISO vahinko
        mikä ei tule toistumaan,pronssia voi ehkä tulla
        jos kaikki onnistuu nappiin ja on "vähän" tuuria
        mukana ja joku isoista kompuroi.Joten heretkää
        hehkuttamasta niin pettymys ei ole niin suuri.

        Eihän -95 vuoden kisoissa mitään vahinkoa ollut. Ajatellaan, että Suomella on maailman parhaat "ei nhl pelaajat". Ja kuten olen monta kertaa todennut, niin silloin oli nhl:ssä lakko, eikä kelläkään ollut nhl-vahvistuksia!


      • Viikinkityttö
        Jalle kirjoitti:

        Älkää hyvät tytöt ihan mahdottomia puhuko.Suomi ei todellakaan voita MAAILMAN MESTARUUTTA,ei tänä
        vuonna eikä ensi vuonna ei ehkä enään koskaan.Ysiviis mestaruus oli todella ISO vahinko
        mikä ei tule toistumaan,pronssia voi ehkä tulla
        jos kaikki onnistuu nappiin ja on "vähän" tuuria
        mukana ja joku isoista kompuroi.Joten heretkää
        hehkuttamasta niin pettymys ei ole niin suuri.

        hei come on, vähän kannustusta oman maan joukkueelle.. kyllä mä ainakin uskon, että Suomella on hyvät mahikset voittoon, mut ei nuolaista ennen ku tipahtaa.. kanadalla on kovat nimet pelaamassa, kuten myös slovakia ja tsekki on vahvoilla..mut katsellaan ja todetaan sitten! :)


      • Pikkuleijon
        Jalle kirjoitti:

        Älkää hyvät tytöt ihan mahdottomia puhuko.Suomi ei todellakaan voita MAAILMAN MESTARUUTTA,ei tänä
        vuonna eikä ensi vuonna ei ehkä enään koskaan.Ysiviis mestaruus oli todella ISO vahinko
        mikä ei tule toistumaan,pronssia voi ehkä tulla
        jos kaikki onnistuu nappiin ja on "vähän" tuuria
        mukana ja joku isoista kompuroi.Joten heretkää
        hehkuttamasta niin pettymys ei ole niin suuri.

        Vai niin, minusta kyllä Leijonat voittaa KULTAA!, Ja tänä iltana tulee voitto Ukrainastakin!

        Turha puhua ettei muka voita, kylläpä voittaa!


      • mask of the happyness
        Jalle kirjoitti:

        Älkää hyvät tytöt ihan mahdottomia puhuko.Suomi ei todellakaan voita MAAILMAN MESTARUUTTA,ei tänä
        vuonna eikä ensi vuonna ei ehkä enään koskaan.Ysiviis mestaruus oli todella ISO vahinko
        mikä ei tule toistumaan,pronssia voi ehkä tulla
        jos kaikki onnistuu nappiin ja on "vähän" tuuria
        mukana ja joku isoista kompuroi.Joten heretkää
        hehkuttamasta niin pettymys ei ole niin suuri.

        ollaampa sitä positiivisella asenteella tukemassa meijän leijonia.. no ehkä se kulta ei sieltä ihan tipahdakkaan niin voi sitä aina leijua ihan aikansa kuluksikkin pilvissä.. mulla on ainakin sellanen fiilis että nyt tulee voitto..


      • niih..
        Jalle kirjoitti:

        Älkää hyvät tytöt ihan mahdottomia puhuko.Suomi ei todellakaan voita MAAILMAN MESTARUUTTA,ei tänä
        vuonna eikä ensi vuonna ei ehkä enään koskaan.Ysiviis mestaruus oli todella ISO vahinko
        mikä ei tule toistumaan,pronssia voi ehkä tulla
        jos kaikki onnistuu nappiin ja on "vähän" tuuria
        mukana ja joku isoista kompuroi.Joten heretkää
        hehkuttamasta niin pettymys ei ole niin suuri.

        Eihän kukaan oo väittäny TIETÄVÄNSÄ et suomi voittaa mestruuden. Miks sun pitää olla noin negatiivinen? Joo, oo vaan jonkun kanadalaisten puolella, ku ne pärjää vähän paremmin.. kaikki täysjärkiset suomalaiset on maaottelussa yhtä! !


    • 884

      SIINÄ ON KAKSI KOVAA JENGIÄ

      • Pikkuleijon

        Leijonat on kyllä tänä vuonna vielä parempia!

        IHANAA, Leijonat IHANAA!


      • jermu_
        Pikkuleijon kirjoitti:

        Leijonat on kyllä tänä vuonna vielä parempia!

        IHANAA, Leijonat IHANAA!

        mäkin toivosin et suomi voittaa eikä se mikään mahdottomuus olis vaikka voittaiskin. jos on suomalainen niin pitää myös luottaa omiin. ja jos 95 vuoden voitosta puhutaan niin ei kyllä mikään vahinko ollu suomella oli sillon paljon nuoria lupauksia jotka nyt on todellisia huippupelaajia siis ne jotka enää pelaavat. täytyy sanoo et on kyllä kumma kun niin moni ei usko leijoniin. jos on aito suomalainen niin pitäs myös ees vähän luottaa leijoniin. kun näin sen suomi-usa pelin niin minun luottamus leijoniin kasvoi ainakin reilusti. miettikääpä milloin suomi on viimeksi mm-kisoissa voittanut kahden maalin takaa tulo asemasta...?


      • Pikkuleijon
        jermu_ kirjoitti:

        mäkin toivosin et suomi voittaa eikä se mikään mahdottomuus olis vaikka voittaiskin. jos on suomalainen niin pitää myös luottaa omiin. ja jos 95 vuoden voitosta puhutaan niin ei kyllä mikään vahinko ollu suomella oli sillon paljon nuoria lupauksia jotka nyt on todellisia huippupelaajia siis ne jotka enää pelaavat. täytyy sanoo et on kyllä kumma kun niin moni ei usko leijoniin. jos on aito suomalainen niin pitäs myös ees vähän luottaa leijoniin. kun näin sen suomi-usa pelin niin minun luottamus leijoniin kasvoi ainakin reilusti. miettikääpä milloin suomi on viimeksi mm-kisoissa voittanut kahden maalin takaa tulo asemasta...?

        KULTAA TULEE, hyvä Jermu_, me olemme molemmat huomanneet sen ,että Leijonilla on kynnet terässä!


      • Aivovaurio
        jermu_ kirjoitti:

        mäkin toivosin et suomi voittaa eikä se mikään mahdottomuus olis vaikka voittaiskin. jos on suomalainen niin pitää myös luottaa omiin. ja jos 95 vuoden voitosta puhutaan niin ei kyllä mikään vahinko ollu suomella oli sillon paljon nuoria lupauksia jotka nyt on todellisia huippupelaajia siis ne jotka enää pelaavat. täytyy sanoo et on kyllä kumma kun niin moni ei usko leijoniin. jos on aito suomalainen niin pitäs myös ees vähän luottaa leijoniin. kun näin sen suomi-usa pelin niin minun luottamus leijoniin kasvoi ainakin reilusti. miettikääpä milloin suomi on viimeksi mm-kisoissa voittanut kahden maalin takaa tulo asemasta...?

        "miettikääpä milloin suomi on viimeksi mm-kisoissa voittanut kahden maalin takaa tulo asemasta...? "

        heh, miettikääpä millon suomi on viimeks hävinny 3 maalin johdosta toisen erän jälkeen ;)

        Kyynikko?


      • Pahatytt01
        jermu_ kirjoitti:

        mäkin toivosin et suomi voittaa eikä se mikään mahdottomuus olis vaikka voittaiskin. jos on suomalainen niin pitää myös luottaa omiin. ja jos 95 vuoden voitosta puhutaan niin ei kyllä mikään vahinko ollu suomella oli sillon paljon nuoria lupauksia jotka nyt on todellisia huippupelaajia siis ne jotka enää pelaavat. täytyy sanoo et on kyllä kumma kun niin moni ei usko leijoniin. jos on aito suomalainen niin pitäs myös ees vähän luottaa leijoniin. kun näin sen suomi-usa pelin niin minun luottamus leijoniin kasvoi ainakin reilusti. miettikääpä milloin suomi on viimeksi mm-kisoissa voittanut kahden maalin takaa tulo asemasta...?

        EEEEIIIIIIIIIIIIIII :(


    • nii.i

      No emmä tiiä VOITTAAKO, mut ainaki toivon nii sikana, et uskon itekki, et se voittaa..kannustetaan yhessä se voittoon....

    • sporttityttö

      Suomella on jälleen mahikset mm-kultaan, mutta se vaatii mielettömästi töitä, onnistumisia, uusia tähtiä ja hivenen tuuriakin. Toivon sydämessäni, et Suomi voittaa, ja aion todella kannustaa ja huutaa;)
      Selvää on, ettei Tshekki voita kotona, eikä Kanada tuplasti, joten voittajaehdokkaiksi jää Suomi, Slovakia ja valitettavasti myös Ruotsi. Ottakaa kantaa ja kertokaa omista näkemyksistä! Oletteko veikkanneet? Jännittävää kiekkokevättä kaikille!

      • Suomen kannattaja

        Minä olen samaa mieltä,että Suomella on ihan hyvät mahikset voittaa kultaa,ja sen he ovat ansainneet.SE on ihan varmaa,että kukaan ei lähde MM-kisoihin pelamaan jos ei ole tosissaan ja todella halua voittaa.Uskon vahvasti,että kaikki tekeevät parhaansa ja vieläkin enemmän.TSEMPPIÄ KOKO JOUKKUEELLE ja aion katsoa kaikki pelit,huutaa,kannustaa ja jännittää.HYVÄÄ PELI HETKIÄ KAIKILLE JA NAUTTIKAA HYVÄSTÄ LÄTKÄSTÄ


    • Mukula

      Tämä keskustelu MM-kullan voitosta on joka ikinen vuosi. Samoin on Euroviisujen voittokin. Kumpaakaan ei oo tullu. Tai ainakan vähään aikaan. Pessimismi on kivaa :)

    • pahatytt0

      Niin Voittaa!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe