Kesäloma loppuu

HTZA

viimeinen rutistus alkaa.
Jos teissä sattuu olemaan eläkeläisiä tai muuten vain kotirouvia, työttömiä, lottovoittajia tai muuten vaan kipeitä.

Mitä minä teen?????

56

614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos kerran loma loppuu....

:D

• HTZA

tulee viereeni istumaan nuorukainen, toivottavasti hänestä tulee kaltaiseni legenda.
        Päätehtäväni on opettaa hänestä kunnollisen Vihdan tekijä, ja jotain muutakin.
        Tavoitteeni on tehdä poitsusta työtään rakastava nörtti, tuhotkoon ATK hänen avioliitonsa.
        Yritän kyllä varoittaa.
        Annan aamulla yhden ohjeen ja katoan röökiuhuoneeseen. Ja niin jatkuu vuoden loppuun.
        H.

• Anjaniina.

menet töihin ja me jäädään lomastelemaan...

• harrastuksia. Oletko kokeillut zumbaa? Sieltä voisi löytää naisseuraakin. Teo ei ollut sinkkuna kahta kuukautta.

• HTZA

olla jotain millä hytkyttää.
        Se auttaa yksinäisyyteen.

• luolanainen.

eivät vain osaa olla yksin ja kohdata itseään eron jälkeen,ja miettiä,missä meni mahdollisesti jälleen kerran pieleen,heti pitää olla joku hameen helma lähellä,ellei ole jo ollut valmiina mistä ero johtui,puhun kokemuksesta naisena.

• HTZA
        luolanainen. kirjoitti:

eivät vain osaa olla yksin ja kohdata itseään eron jälkeen,ja miettiä,missä meni mahdollisesti jälleen kerran pieleen,heti pitää olla joku hameen helma lähellä,ellei ole jo ollut valmiina mistä ero johtui,puhun kokemuksesta naisena.

että sinä kerrot avioerosta.
        Totta kuitenkin on, että minulla on edessä ero työpaikasta jossa olen ollut vuodesta 1974.
        Ja kaikista hameenhelmoista siellä.
        Eläköityneenä pelkään että helma ei heilahda enää, kun ei enää ole tyttöjä jotka pitävät minua isona, komeana kihona.
        Siksi jätinkin osan lomaparrasta ajamatta.
        :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

olla jotain millä hytkyttää.
        Se auttaa yksinäisyyteen.

mutta alussa se vie ajatuksia niin, että on vaikea keskittyä mihinkään muuhun.

• luolanainen. kirjoitti:

viisi vuotta, niin kyllä sitä on aika valmis. Sitä paitsi osaan olla yksikin, kuten juuri tällä hetkellä.

• HTZA
        Teotwawki kirjoitti:

mutta alussa se vie ajatuksia niin, että on vaikea keskittyä mihinkään muuhun.

pyrkii pystyyn? Liian löysät jumppahousut on, tee kuten tyttöset, purista parhaan paikat pilalle, tiukoilla asusteilla.
        Ala harrastaa Lambadaa, se on löysää touhua.

• HTZA kirjoitti:

pyrkii pystyyn? Liian löysät jumppahousut on, tee kuten tyttöset, purista parhaan paikat pilalle, tiukoilla asusteilla.
        Ala harrastaa Lambadaa, se on löysää touhua.

sauvakävely ja kevyt hölkkä kuntoiluksi. Mahan ympärys mitattiin ja puntarissa käytiin. Vähän on pertaamista vielä, mutta olen luottavainen, että pääsen alle normaalipainon parissa kuukaudessa ilman lambadaakin.:-D)

• Teotwawki kirjoitti:

viisi vuotta, niin kyllä sitä on aika valmis. Sitä paitsi osaan olla yksikin, kuten juuri tällä hetkellä.

kai. Niin minäkin joku vuosi sitten kuvittelin. Kunnes sitten kun ero oli todellisuutta tajusin tilani, ei helvetti, ei tähän hetkeen sovi uutta ihmistä.

• mies-vm56 kirjoitti:

kai. Niin minäkin joku vuosi sitten kuvittelin. Kunnes sitten kun ero oli todellisuutta tajusin tilani, ei helvetti, ei tähän hetkeen sovi uutta ihmistä.

oikein hyvin varsinkin, kun nyt on kysymys aivan erilaisesta ihmisestä. Ei mitään samaa.:-)

• luolanainen. kirjoitti:

löytää kiva kaveri noin nopeasti :=)

• PupuPuskasta kirjoitti:

löysin, niin miestä vietiin.:-D))))))))))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

oikein hyvin varsinkin, kun nyt on kysymys aivan erilaisesta ihmisestä. Ei mitään samaa.:-)

Eikö mitään samaa? Eivätkö ole edes harrastaneet mitään samaa?

sanoa si........is tuota tuota si.......t.:-D))))))))))))))))

Eikö mitään samaa? Eivätkö ole edes harrastaneet mitään samaa?

on toki tei......heillä ollut samoja piirteitä, mutta muuten kaikki on toisin.:-D))))))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

löysin, niin miestä vietiin.:-D))))))))))))))))))))

Onko nyt oikea aika?
        Ainahan löytyy syy siihen että aika on väärä
        Oletko valmis? Kuka sen määrää ja määrittelee?

Onko nyt oikea aika?
        Ainahan löytyy syy siihen että aika on väärä
        Oletko valmis? Kuka sen määrää ja määrittelee?

oletko valmis? :-D)))))))))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

oletko valmis? :-D)))))))))))))))))))

Hetikö? Mulla on kyllä aika aikainen herätys. Työpäivä. Tai oikeastaanhan minä vietän kesälomaani töissä :=) Pitäs nukkuukin välillä.

Hetikö? Mulla on kyllä aika aikainen herätys. Työpäivä. Tai oikeastaanhan minä vietän kesälomaani töissä :=) Pitäs nukkuukin välillä.

tiedetään.:-D))))))))))))

• sen, mitä miehen pitää tehdä.
      Vastaus on ihan hyvä antaa, kun joku kysyy jotain.

• olemaan kotirouva, enkä isommin kipeekään mutta ei varmasti tarvitse kysyä, mitä minä teen kun se pakkotyö joskus on ohitse. Viikko armonaikaa tältä erää.

• henrjii

menisitte aikisin maate, ja kärsisitte sen liskojen yön

• HTZA

mennään ajoissa maate, vaan ei tänään.
        Liskojen yöstä on jo 20v. aikaa.
        Mutta tuttujuttu on.

• Niinku Sinuhe se kapealanteinen mies,niin laitappa tulitikku lattialle ota varpaistas kiinni ja koita hypätä otettasi irroittamatta sen tikun yli.
      Viikon treenaus aika pitäis riittää.

• henrjii

voi myös vetää niskantaa ja nielaista

• Yhtään yritä.... Sulla kaikki hyvin, saat viettää kesälomaa pitkäääääääääääään.......
      Ja viel pidempään..... Mie tuun vuositolkulla peräs):

• shadrach.dingle

ko?
      Olla keskenänsä?

• t.l.

Mun kesälomani jatkuuu, jatkuuu - onneks viälä kolme viikkoa :)

• RIMMIR

niin tosissani vastaan, jos tunnet itsesi vielä työkelpoiseksi mutta kuitenkin joudut lopettamaan työurasi itsestäsi riippumattomista asioista, niin pidä terveydestäsi huoli.

Voi että, kuinka monelle se on kova paikka joutua aivan kuin tyhjän päälle, varsinkin jos ei ole sitä elämänkumppania jakamassa ajatuksia ja poistamassa pahaa oloa.

Sitten kun olet mentaalisesti valmis voit ruveta ottamaan yhteyttä esim aikuiskoulutuksen esimiehille ja pyydät päästä opettajaksi joillekin kursseille. Jos on alansa osaava niin ei sitä taitoa kannata laittaa hukkaan. Voit tarjota pienille firmoille konsulttina taitojasi.

Onko Suomessa olemassa Senioreita välittävää työllistämisfirmaa, jos ei niin perusta sellainen.

• HTZA

tukenani.
      Aika vahvasti ilmaisivat mielipiteensä työnantajalleni eilen illalla.
      Ja olipa komea näytelmä, parvekkeella, osittain, katselin, eli ovella, ettei tullut vesi niskaan.
      Ajattelin ottaa vähän videota ja kuvia mutta jätin sikseen, kuten arvasin, olivat aamun nettilehdet täynnä filmiä ja valokuvaa.

Vaan ei työnantaja uskonut vahvempiaan.
      Aamulla menin töihin, eivätkä tulleet esimiehet kehoittamaan: Menehän HTZA nyt kotiin ja lepäille siellä tää loppuvuosi, otat, sillee, pehmoisen laskun eläkepäiville.
      Minä kostin ja karkasin vähän.

• päätellä, että tulet kyllä työnantajasi kanssa toimeen ihan hyvin.:-)

• HTZA
        Teotwawki kirjoitti:

päätellä, että tulet kyllä työnantajasi kanssa toimeen ihan hyvin.:-)

30v. ystäväni. Törkeesti yli vaimonvaihtoajan.
        H.

• HTZA kirjoitti:

30v. ystäväni. Törkeesti yli vaimonvaihtoajan.
        H.

tuossa Päivi K:n ketjussa moittivat, että eivät huolisi miestä, jolla on monta suhdetta takanaan.:-D) Helvetti, kyllä se on parempi, että on kokenut muutakin kuin sen yhden kanssa. Ettei käy niin kuin isoanopille, kun hän kysyi exältäni, että ovatko miehet sieltä niin kuin erilaisia?

Mutta että sama työnantaja yli 30 v. Täytyy sinunkin olla jollain lailla tyytyväinen.

• HTZA
        Teotwawki kirjoitti:

tuossa Päivi K:n ketjussa moittivat, että eivät huolisi miestä, jolla on monta suhdetta takanaan.:-D) Helvetti, kyllä se on parempi, että on kokenut muutakin kuin sen yhden kanssa. Ettei käy niin kuin isoanopille, kun hän kysyi exältäni, että ovatko miehet sieltä niin kuin erilaisia?

Mutta että sama työnantaja yli 30 v. Täytyy sinunkin olla jollain lailla tyytyväinen.

olen tyytyväinen, mutta, vaikka ilmaisin, pari vuotta sitten, että saattaisin olla kiinnostunut sopivasta kädenpuristuksesta, niin kyllä se pahempi, se itserakas versio minusta, kuiski takaravoissa että rukoilisivat nyt minua jäämään. Pah!!

Luulisin kelpaavani jollekin epäilijälle hyvin.
        Ei minun aikaisempia yrityksiäni voi sanoa suhteiksi, intohimo oli kaukana, sellaista viihtymistä vain ja sitäkin vain alussa.

• HTZA kirjoitti:

olen tyytyväinen, mutta, vaikka ilmaisin, pari vuotta sitten, että saattaisin olla kiinnostunut sopivasta kädenpuristuksesta, niin kyllä se pahempi, se itserakas versio minusta, kuiski takaravoissa että rukoilisivat nyt minua jäämään. Pah!!

Luulisin kelpaavani jollekin epäilijälle hyvin.
        Ei minun aikaisempia yrityksiäni voi sanoa suhteiksi, intohimo oli kaukana, sellaista viihtymistä vain ja sitäkin vain alussa.

sinuna minä perustaisin toiminimen ja alkaisin myydä asiantuntijapalveluja jaksamisen mukaan. Kun jää eläkkeelle, voi silti jatkaa työelämässä ja saisihan siitä vähän rotia siihen päiväjärjestykseen. Mulla on yksi kaveri, joka joutui jäämään sairauseläkkeelle polvien takia, mutta ajaa nyt taksia yrittäjänä. Kaveri on tyytyväinen, vaikka sairauseläkeläisillä onkin tulorajat.

• kawe

minä ja mukanani moni muu, käytä aivojasi ja opiskele.......
        Mene kiinnostaviin ryhmiin harrastamaan, sinulle on tuoli jossain.........
        Kun on luopumisen aika jostakin tilalle tulee jotain muuta, tämän toki tiedämme.......
        Miksi nyt jo? (60v)

• HTZA
        kawe kirjoitti:

minä ja mukanani moni muu, käytä aivojasi ja opiskele.......
        Mene kiinnostaviin ryhmiin harrastamaan, sinulle on tuoli jossain.........
        Kun on luopumisen aika jostakin tilalle tulee jotain muuta, tämän toki tiedämme.......
        Miksi nyt jo? (60v)

sen iän päätin kauan sitten, mutta ei se ole ollut ehdoton päätös.
        14v. alkaen kun on töitä tehnyt niin jossain välissä se alkoi tympiä, koska minulla on paljon muutakin puuhaa kun työ.

Kaikkenlainen kama, pullasudista alkaen, on jo omistuksessa joten mitään ihmeempää en enää tarvitse.
        Jos joku kainaloon eksyy. sillee tosissaan, niin tuokoon kamnsa jos minun ei riitä.
        Ja tämä ei, taaskaan, ole mikään vonkaus, kuten eivät muutkaan juttuni, vaikka minua siitä vahvasti epäillään. Vonkaus on eri asia kun lirkuttelu ja flirttailu.
        Laskin aikanaan milloin eläke on sellainen että se riittää makkarasoosiin :), joku diivahan siitä mainitsi tuolla toisella palstalla. Bensaan ja jokuseen kaljaan, pakollisten maksujen lisäksi.
        Eli, kyllä minulla hommaa riittää, tein tuon aloituksen siksi, että olisi jotain kivaa kirjoiteltavaa porukalla, eikä aina 51v. kaipaavia haavanlehtisiä, vaikka ovatkin silkkaa provoilua ja huomion hakua, ne välillä tympivät.
        "Vaikka olenkin tylsä ja kukaan ei vastaa minulle niin...."
        Ääääh.
        H.

• kawe
        HTZA kirjoitti:

sen iän päätin kauan sitten, mutta ei se ole ollut ehdoton päätös.
        14v. alkaen kun on töitä tehnyt niin jossain välissä se alkoi tympiä, koska minulla on paljon muutakin puuhaa kun työ.

Kaikkenlainen kama, pullasudista alkaen, on jo omistuksessa joten mitään ihmeempää en enää tarvitse.
        Jos joku kainaloon eksyy. sillee tosissaan, niin tuokoon kamnsa jos minun ei riitä.
        Ja tämä ei, taaskaan, ole mikään vonkaus, kuten eivät muutkaan juttuni, vaikka minua siitä vahvasti epäillään. Vonkaus on eri asia kun lirkuttelu ja flirttailu.
        Laskin aikanaan milloin eläke on sellainen että se riittää makkarasoosiin :), joku diivahan siitä mainitsi tuolla toisella palstalla. Bensaan ja jokuseen kaljaan, pakollisten maksujen lisäksi.
        Eli, kyllä minulla hommaa riittää, tein tuon aloituksen siksi, että olisi jotain kivaa kirjoiteltavaa porukalla, eikä aina 51v. kaipaavia haavanlehtisiä, vaikka ovatkin silkkaa provoilua ja huomion hakua, ne välillä tympivät.
        "Vaikka olenkin tylsä ja kukaan ei vastaa minulle niin...."
        Ääääh.
        H.

se (51v-60v) 9 vuotta soutamista ja huopaamista, varmasti myös kartuttamista niin talouden kuin muunkin saralla.
        Hommaa ja hommaa niissä on eroja miltä tuntuu ja miten vaikuttaa ja mitä sitten.
        Tylsä ei oikein viitsisi millään olla............

• Epänormaaliko?
        Teotwawki kirjoitti:

yhteiskunnan hylkiötapaus. Etkö tajua SINÄ olet epäonnistunut tärkeimmissä ihmissuhteissasi. Väliäkö sillä mitkä ovat erosi todelliset syyt;))) Tai sillä että, sinulla on ollut järkeä lähteä suhteesta joka ei toimi. Sinun olisi pitänyt jäädä kitumaan ja kärsimään ja lopulta muuttua katkeraksi vanhaksi äijäksi;)))) Mitä tuo nyt on. Miehelle kaikki tuo vielä suodaan. Edes jotenkin. Kaikki eivät katso kyllä hyvällä. Jotkut voivat katsoa jopa kokemukseksi. Naiselle taas katsotaan isoksi miinukseksi. Olet vähintäänkin kummallinen tapaus. Epäluotettava sitten ihan kaikessa elämän osa-alueilla;)))) Suomalainen loogiikka toimii hyvin vahvasti perinteellisesti näin. Tiedän tämän naisena joka olen kokenut monta pitkä-aikaista miessuhdetta. Parempi valehdella;)))pääsee vähemmällä arvostetulla.Voi pitää jopa mielensä iloisena ja valoisena. Itsenäisesti ajattelivia ja toimivia yksilöitä ei suvaita juuri siksi. He rikkovat yleistä moraalikäsitystä mikä on oikein ja väärin. Nythän puhutaan aina suhteessa;))) Unohda että, olet yksilö joka ajattelee omilla aivoilla;))))) Siis tämän ikäisenä. Sellainen ei ole vieläkään sallitua. Sinua täytyy jonkun holhota;)))) Yhteisöllä ei väliä, mikä tahansa yhteisö käy....

• ööåå
        Teotwawki kirjoitti:

Häh....mä luin siitä ketjusta, että oli kyse avö-tai avioliitoista, ei suhteista.

(saatoin toki tulkita väärinkin)

• Epänormaaliko?))))
        ööåå kirjoitti:

Häh....mä luin siitä ketjusta, että oli kyse avö-tai avioliitoista, ei suhteista.

(saatoin toki tulkita väärinkin)

voi olla monta, sama se millä nimellä. Ihmissuhteita kaikki suhteet sillä tyynni;)))) Mitä helkutin väliä?)))) jollain nimellä?

• Adria

Sitä nyt kannattaa tehdä aina kun mahdollista. Vaihtoehtoisesti suosittaisin sulle vaikka marjanpoimintaa, seitsenpistepirkotkin käy!

• kawe

seitsenpistepirkot on, koppakuoriaisia vissiin tai jotain sinnikkäitä kuitenkin..........

• Adria
        kawe kirjoitti:

seitsenpistepirkot on, koppakuoriaisia vissiin tai jotain sinnikkäitä kuitenkin..........

No nehän on ihan tavallisia leppiksiä, leppäkerttuja. Mä olen leppäkerttujen kaveri.

• mekkoa pitäviä tipuja.Siinä se aika kuluu..:))

• Angeligue

Pyhä yksinkertaisuus;)))))) Loma loppuu? ja ikä oli?))))) Herralla mikä?

• Friidugue

Onx iällä jotain väliä?

• k/k
        Friidugue kirjoitti:

Onx iällä jotain väliä?

Iällä meinaan väliä ,monien mielestä ton ikäsen pitäis vaan surra missä viettää ikuisuutensa.
        Melkoista karsinointia sanoisin jos kumminkin annettais töihin kykenevien ja siihen halukkaitten painaa kunnes into sammuu.

• Angeligue
        k/k kirjoitti:

Iällä meinaan väliä ,monien mielestä ton ikäsen pitäis vaan surra missä viettää ikuisuutensa.
        Melkoista karsinointia sanoisin jos kumminkin annettais töihin kykenevien ja siihen halukkaitten painaa kunnes into sammuu.

sitä että, kun snadit kakrut kyselee yksinkertaista neuvoa? (viittaan sillä ikään leikillisesti, Hatsalla hyvä huumorintaju) ymmärtää leikin...ei ole tosikko...;) Tai en usko että, on...Mistä mä senkään muuten tiedän oikeesti?))))

Ei siis mikään kannanotto varsinaiseen TYÖIKÄÄN. Jokainen aikuinen sen asian päättää ihan itse milloin jää eläkkeelle sun muuta. Siis he joilla vielä työtä on....mistä jäädä eläkkeelle.

tsau:Friidu

• työtön akka

ittees aina jalustalle,mitä mä teen.Lorvi loppu kuukaudet,palkka juoksee kuitenkin ja töihin on muittenkin lomalaisten pakko mennä,niin kauan kuin töitä piisaa.Höh.

• valtavan suuri jopa

maapallon kokoinen ego sen on pakko nostaa itsensä jalustalle tai sehän on siellä aina
        katselee sieltä alaspäin meitä hölmöjä.

• Angeligue

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9077
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1380
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      889
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      708
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe