Tulipahan vain mieleeni, että sarjan uskollisena seuraajana olen alkanut ihmetellä, että kuinka ne demonit sun muut warlockit hyökkäävät aina päiväsaikaan kun noitakolmikko on hereillä? Luulisi, ett heidät olisi paljon helpompi listiä yöaikaan, kun ovat sikeässä unessa.. Onko kukaan muu tullut ajatelleeksi moista? Meikäläinen kyllä tärisisi peiton alla eikä uskaltaisi nukahtaa, jos olisin Halliwell...
Miksei öisin tule demoneja?
3
384
Vastaukset
- Piper Halliwell
No en oo ajatellu asiaa. Mut ihan oikeessa oot. Ne on aina hyökänny päivällä. Mut kyl mäkin varmaan tärisisin peiton alla jos olisin Halliwell.....
- Mara
Ei kannata tuollaisia miettiä liikaa. Oikeastihan sarjan juoni on täynnä hevosen (vai demonin?) mentäviä aukkoja. Älä siis mieti niitä juoniaukkoja, vaan nauti vain toiminnasta. Jos sarja olisi yhtään loogisen todenmukainen, siskoista olisi jäljellä enää pelkkä savuava tuhkakasa. Kuka tahansa demoni saisi heidät hengiltä, kun hyökkäisi vaikka yöllä, kuten sinäkin ehdotit. Muita sopivia hyökkäysajankohtia olisivat ne ajat, kun siskot ovat toisistaan erillään. Myös vaikkapa kylpemishetket soveltuisivat hyökkäykseen - ainakin minä hyökkäisin silloin :)
- Witchy
Juu, totta, että juoni välillä ontuu. tuosta kylvystä tulikin mieleeni, että kas kummaa kun yksikään warlokki ei ole hyökännyt kesken kaiken kun joku noidista on ollut pöntöllä ;-) Tai siis ylipäätään, hei: miksei elokuvissa ja teeveesarjoissa käydä koskaan p..kalla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951687Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481521Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791057
- 741040
- 1171000
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158875Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866- 55831