"Sinä,Jumala,sinä olet minun kuninkaani,toimita Jaakopille apua" (Ps.44:5).
Ei ole olemassa yhtään vastustajaa sinun kasvamisellesi armossa,ei yhtään vihollista sinun kristillisessä työssäsi,jota Herra Jeesus ei olisi voittanut Golkatalla.
Sinun ei tarvitse pelätä niitä.Kun kosketat niitä,ne pakenevat.Ole vain luja ja rohkea! Älä pelkää äläkä arkaile!Herra,sankareista suurin,on kanssasi.Hänen kauttaan sinä olet enemmän kuin voittaja.
Kun viholliset ryntäävät päällesi, huuda voitonhuuto! Kun sydämmesi on nääntymäisillään ja voimasi vähentynyt,katso ylös ja huuda voitonhuuto!
Varmistu osuudestasi Jeesuksen voittoon,jonka Hän sai,ei vain itseään vaan meitä kaikkia varten! Muista,että se on sinuakin varten!Ja huuda voitonhuuto!Ota se nimiisi ja kerää voiton saalista! Eivät anakilaiset enempää kuin linnoitetut kaupungitkaan kestä edessäsi.Kuulut voittoisaan legioonaan. Omista osuutesi Vapahtajan voitosta.
F.B.Meyer
Päivän sana
2
95
Vastaukset
- Jeesus Kristus
Ja sen ohessa kaikki muukin.
"Mene ja myy kaikki mitä sinulla on ja anna rahat KÖYHILLE."
"Sen jälkeen tule ja seuraa minua!" Mutta niinhän se on, että "Mene eteenpäin!"
Luuk. 16:16
Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti;
siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa,
ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
Voitonhuuto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117