"Sinä,Jumala,sinä olet minun kuninkaani,toimita Jaakopille apua" (Ps.44:5).
Ei ole olemassa yhtään vastustajaa sinun kasvamisellesi armossa,ei yhtään vihollista sinun kristillisessä työssäsi,jota Herra Jeesus ei olisi voittanut Golkatalla.
Sinun ei tarvitse pelätä niitä.Kun kosketat niitä,ne pakenevat.Ole vain luja ja rohkea! Älä pelkää äläkä arkaile!Herra,sankareista suurin,on kanssasi.Hänen kauttaan sinä olet enemmän kuin voittaja.
Kun viholliset ryntäävät päällesi, huuda voitonhuuto! Kun sydämmesi on nääntymäisillään ja voimasi vähentynyt,katso ylös ja huuda voitonhuuto!
Varmistu osuudestasi Jeesuksen voittoon,jonka Hän sai,ei vain itseään vaan meitä kaikkia varten! Muista,että se on sinuakin varten!Ja huuda voitonhuuto!Ota se nimiisi ja kerää voiton saalista! Eivät anakilaiset enempää kuin linnoitetut kaupungitkaan kestä edessäsi.Kuulut voittoisaan legioonaan. Omista osuutesi Vapahtajan voitosta.
F.B.Meyer
Päivän sana
2
98
Vastaukset
- Jeesus Kristus
Ja sen ohessa kaikki muukin.
"Mene ja myy kaikki mitä sinulla on ja anna rahat KÖYHILLE."
"Sen jälkeen tule ja seuraa minua!" Mutta niinhän se on, että "Mene eteenpäin!"
Luuk. 16:16
Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti;
siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa,
ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
Voitonhuuto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273703- 412519
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412431Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82235- 181665
- 381659
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461603Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2911398- 1351389
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461348