Millainen Malmi on?

Ehkä muutan

Malmille rakennetaan kovasti uusia asuntoja. Ajattelin muuttaa Kalliosta Malmille, millainen paikka se on? Kauppakeskus Nova, sieltä taitaa löytyä kaikki tarpeellinen?

8

1918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä muuta

Mamamuja, rikollisia, holisteja, narkkeja, avohoitopotilaita. Meno on kuin villissä lännessä! Muutama vuosi sitten Malmin keskustasta löytyi ihmisen pää, henkirikoksen uhri!

• Ehkä muutan

Asun Hesarin handelia vastapäätä joten kaikenlaiseen on tottunut. Jotain muitankin mielipiteitä kaipaisin.

• Revi siitä

Tahdotko asua Suomen suurimman mannelauman keskellä?

• Kehän ulkopuoli

Taksikuski väitti jo vuosia sitten Malmilla asuvan Suomen parhaat mustilaiset.
        Pitääkö paikkansa?

• Malmi Rules

Malmiltä löytyy kaikki mitä tavallinen ihminen tarvitsee. Erinomaiset yhteydet, asuntojen hinnat kohtuullisia. Helsingin parhaita paikkoja!

• spurgu

Malmi on vitu spurgu paikka, siel asuu kaikki mannet,narkkarit,alkoholistit,yms...
      koska siel on nii halvat asunnot

• Ylämaailma?

Löytyy mamuja, spurguja, jonneja ja muita vastaavia totta kai. Eritoten viikonloppuisin ja iltaisin jonnet täyttävät malmin juna-aseman tunnelin melko onnistuneesti, mutta ei Malmilla oo ikinä tarvinnu pelätä.

Jos muutat Malmille ni parempi on ku muuttaa Ylä-Malmille, Ala-Malmi = Alamaailma :)

• liikaa immeisii

Muutin vuosaaresta malmille ja siihen entiseen helv-ettiin nähden paratiisi. Täs talos on raput aina kiinni ja ketään ei oo ollu notkumassa ja lörppäämässä kaukopuheluita. Kun eräs sais lastenrattaan kuuseen rapusta oli taivas lähes hyvä termi. Toki lentokentältä kuuluu pörinää, mut mielummin sellasta, kun mamujen autorallia ja pälpättämistä. Roskat osataan laittaa lähes aina pönttöihin, eikä ne loju jätevajassa pitkin poikin. Toki, sain kämpän gethon ulkopuolelta. Viina maistuu kyllä rapun ihmeisille, mut ei sentään 24h. Keskustaan pääsee käytännössä samassa ajassa, kun vuosaaresta, eikä VRää ole moittimista. Vuokissa se asema on edelleen REMPASSA, kun vaivasia automaattiovia ei ole saatu toimimaan. Muutenkin junassa ihmiset ei ole niin vidun myrtsejä ja yleensä puhutaan suomea ja tulkkia ei tarvitse. Yks miinus on täs talossa, hissi puuttuu ja on pakko kävellä rappuja. Ikunoita on ja mistään ei oo pakko kattoo rumaa naapurintaloa, ellei sitten halua niin tehdä.

Jos haluu parempaa, nii pitää olla rahaa rutkasti tai on velkaa pitkään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe