Hiljentymistä hautausmaalla. Hmmm.... Minä en kyllä usko että siellä nyt agilityä pidetään hautausmaalla. Miksei ihminen voisi ottaa koiraa mukaan kun käy katsomassa läheisensä hautaa. Sehän saattoi olla vainajallekin läheinen koira.
Kaikenlainen se uskovaisia riepookin...
http://yle.fi/alueet/turku/2010/08/kantola_haluaa_koirat_pois_hautausmailta_1890471.html
Koira häiritsee..
3
135
Vastaukset
- Kössönöm
"- Kun nykyinen järjestyslaki säädettiin, kirkkoa ei kuultu vaan hautausmaat määriteltiin yleisiksi paikoiksi. Tässä tapahtui virhe, Kantola toteaa. "
- Joo. Otetaan kirkolta hautaustoimi pois ja yhteisövero saman tien. Tehköön sitten kalmistoilla mitä lystää. Ottakoon vaikka pääsymaksun portilla, jos siltä tuntuu. Kun ei ole valitettavaa, niin sitten keksitään jotain.
Pitäis vaikka sellasen "ei saa pissiä-kyltin" sinne, niin eikö se olis tarpeeks? Tuskin ketään häiritsee jos omaisilla on hihnassa hyvin käyttäytyvä nelijalkainen perheenjäsen mukana?- Aatteleppaite2.0
itse koiraihmisenä koiraani veisi hautuumaalle vaikka kuinka on yleistä paikkaa.
Mutta vainajat tuskin välittävät paskaakaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510254- 425522
- 435053
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033881- 133483
- 473390
- 312976
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise742769- 442643
- 562553