Mistä on kotoisin ne, jotka kertoo vähän väliä kuulleensa jostakin, että joku on kertonut jotakin. Sitten täytenä totena tänne syytää juorunsa. Oliko taas väärä palsta?
Mistä on kotoisin
43
402
Vastaukset
- oamsta maasta
poliitikotko?
juorunnu, kerro äkkiä mullekin????
Kuka juoruu vaan se mehevä juttu,sellasen vois täs iltansa ratoksi kuunnella, päästäis sit spekuloimaan .
- Angeligue
koti-kiusattu kirjoitti:
Kuka juoruu vaan se mehevä juttu,sellasen vois täs iltansa ratoksi kuunnella, päästäis sit spekuloimaan .
ympyrätkö vai tylsä työ? Juorujen kuuntelemisen takana? Tosissaanko? Päästäistäis sit spekuloimaan?- Eikö ole omaa puheenaihetta vai uskallusko puuttuu? Mistä on pohjimiltaan kysymys. Ihmettyttänyt aina juoruilijat;)))) ei ymmärrä tätä ihmislajia millään.
- k/k
Angeligue kirjoitti:
ympyrätkö vai tylsä työ? Juorujen kuuntelemisen takana? Tosissaanko? Päästäistäis sit spekuloimaan?- Eikö ole omaa puheenaihetta vai uskallusko puuttuu? Mistä on pohjimiltaan kysymys. Ihmettyttänyt aina juoruilijat;)))) ei ymmärrä tätä ihmislajia millään.
Ymmärtäisit kirjoituksen.
Aina en oo oo niin paha kun vaikuttaa. - Kaunis mieli
Angeligue kirjoitti:
Miksi et friiduna kirjoita.
- ruma mieli jollakin
Kaunis mieli kirjoitti:
kyseessä kiusanteko jotain toista kohtaan nimimerkistä päätellen.
katkeruus ja kateellisuus on paha yhdistelmä. - ?
Kaunis mieli kirjoitti:
mixet sä nittamiinaxina?
- viivatiina
Kaunis mieli kirjoitti:
typerää tuntuun olevan toisten elämän tehtävä arvuutella kuka on kuka eiks se oo ihan sama.
viivatiina kirjoitti:
typerää tuntuun olevan toisten elämän tehtävä arvuutella kuka on kuka eiks se oo ihan sama.
heidän tapella keskenään ja arvuutella sydämensä kyllyydestä.
- Margaritague
ruma mieli jollakin kirjoitti:
katkeruus ja kateellisuus on paha yhdistelmä.aivan hyvin kirjoittaa Paapurina. Koska, hänet sillä nimimerkillä täällä kaikki tuntevat. Ihmettelen miksi ei kirjoita. Saahan täällä kirjoittaa millä nimimerkillä kukin haluaa, Jopa puskista huudella.?)))))
Margaritague kirjoitti:
aivan hyvin kirjoittaa Paapurina. Koska, hänet sillä nimimerkillä täällä kaikki tuntevat. Ihmettelen miksi ei kirjoita. Saahan täällä kirjoittaa millä nimimerkillä kukin haluaa, Jopa puskista huudella.?)))))
että, miten paapuuri voi kirjoittaa paapurina jos sen galleria on suljettu.
- Angeligue
viivatiina kirjoitti:
kauan ennenkuin tajusin että, Anceli ja Paapuri on sama nimimerkki. Ihan sama?))) Kummalla nimimerkillä kirjoittaa. Saahan täällä kirjoittaa millä nimimerkillä haluaa? Näitä tiettyjä tyyppejä vaan v-tuttaa suuresti. Kun eivät tiedä nimimerkkiä? Eihän se nimimerkki ole tärkeä, vaan se mitä kirjoitat? Jos, haluat YSTÄVIESI;)))) kanssa kirjoitella kyllä HE sinut tuntevat ja vastaavat galleriassa jos ei palstalla? Mitä ihmeen väliä koko nimimerkillä?
Sitäpaitsi onko jossain määrätty mikä sen nimimerkin täytyy olla? Anceli ja Angeligue kyllä kirjoitetaan täysin eritavoin:))))) Mitään tekemistä ei Ancelin kanssa?))))) Tässä nimimerkissä Angeligue vaan sattuu olemaan samoja kirjaimia kuin oikeassa nimessäkin...miks en saisi tällä nimimerkillä kirjoittaa? Ketä se loukkaa Anceliako? Tuskin hänellä nyt niin pientä sielua on että, siitä piittaa jos, joku kirjoittaa nimimerkillä Angeligue. Ihmetyttää vaan miksi ei Paapurina jatkanut hänkään? - Tai ei minua ihmehtyä kuhan vitsailin.;)))))) - Angeligue
Nittaminax kirjoitti:
Minunkin gallerini on suljettu:)))) Olishan hän voinut silti nimimerkkinsä pitää. Mitä sitä hyvää nimimerkkiä vaihtamaan? Allekirjoittanut vaikka teksinsä Paapurina. Niin kaikki olisivat tieneet että, sama tuttu Paapurihan se siellä kirjoittelee edelleen.;)))) Ei silti ei minua haittaa vaikka nyt Ancelina kirjoittaakin. Omahan asiansa. Kuka milläkin nimimerkillä täällä naputtelee...ja mitä.
Angeligue kirjoitti:
Minunkin gallerini on suljettu:)))) Olishan hän voinut silti nimimerkkinsä pitää. Mitä sitä hyvää nimimerkkiä vaihtamaan? Allekirjoittanut vaikka teksinsä Paapurina. Niin kaikki olisivat tieneet että, sama tuttu Paapurihan se siellä kirjoittelee edelleen.;)))) Ei silti ei minua haittaa vaikka nyt Ancelina kirjoittaakin. Omahan asiansa. Kuka milläkin nimimerkillä täällä naputtelee...ja mitä.
kaikkien pidä tehdä samoin jos muutamat täälä allekirjoittavat vielä erikseen tekstinsä. Minun mielestä se on hankalaa.
Niin että ei haittaa sinua millä kirjoittelee, mutta kuitenkin teet siitä suuren haloon?
Ihan sama.....- Angeligue
ruma mieli jollakin kirjoitti:
katkeruus ja kateellisuus on paha yhdistelmä.sen vuoksi jos kirjoitan Angeliguena?))))) Voi pyhä yksinkertaisuus. Angeliguena täällä Ei kyllä kukaan toinen kirjoita. Siksi tuo kone hyväksyi. Olisiko pitänyt laittaa äänestys kierros. Saako täällä kirjoittaa Angeliguena ettei vaan loukkaa KETÄÄN varsinkaan Paapuria eli Ancelia joka sama henkilö tai hänen ystäviään?)))) Anteeksi moinen ei kyllä tullut edes mieleeni:)))) Käsitteekseni tämä on aikuisten palsta ja nimimerkin saat itse valita.
Tästä nimimerkin valitsin siksi että, Olavi Viranna laulu Angeligue on erittäin kaunis ja satun tästä laulusta henkilökohtaisesti myöskin pitämään;))))erittäin paljon. Myös Angeligue on samoja kirjaimia kuin omassa oikeassa etunimessäni. Jos sillä kirjoittaisin. Olisi sata naista täällä kimpussani huutelemassa kuinka loukkaan heitä. Kun kaiman siskon tyttären kummin velipuoli seurustelee saman nimesen kanssa....suunnilleen juttu etenisi näin....loputtomiin:)))) *Tunnen jo tämän palstan....Joten se siitä. - Angeligue
Nittaminax kirjoitti:
kaikkien pidä tehdä samoin jos muutamat täälä allekirjoittavat vielä erikseen tekstinsä. Minun mielestä se on hankalaa.
Niin että ei haittaa sinua millä kirjoittelee, mutta kuitenkin teet siitä suuren haloon?
Ihan sama.....nimimerkki keskustelua aloittanut?))))) Kuhan tapani mukaan vastaan perusteellisesti,)))) En muuta.
Angeligue kirjoitti:
nimimerkki keskustelua aloittanut?))))) Kuhan tapani mukaan vastaan perusteellisesti,)))) En muuta.
yhdelläkin vastauksella se tuli jo selväksi.
- ei kannata välittää
Angeligue kirjoitti:
sen vuoksi jos kirjoitan Angeliguena?))))) Voi pyhä yksinkertaisuus. Angeliguena täällä Ei kyllä kukaan toinen kirjoita. Siksi tuo kone hyväksyi. Olisiko pitänyt laittaa äänestys kierros. Saako täällä kirjoittaa Angeliguena ettei vaan loukkaa KETÄÄN varsinkaan Paapuria eli Ancelia joka sama henkilö tai hänen ystäviään?)))) Anteeksi moinen ei kyllä tullut edes mieleeni:)))) Käsitteekseni tämä on aikuisten palsta ja nimimerkin saat itse valita.
Tästä nimimerkin valitsin siksi että, Olavi Viranna laulu Angeligue on erittäin kaunis ja satun tästä laulusta henkilökohtaisesti myöskin pitämään;))))erittäin paljon. Myös Angeligue on samoja kirjaimia kuin omassa oikeassa etunimessäni. Jos sillä kirjoittaisin. Olisi sata naista täällä kimpussani huutelemassa kuinka loukkaan heitä. Kun kaiman siskon tyttären kummin velipuoli seurustelee saman nimesen kanssa....suunnilleen juttu etenisi näin....loputtomiin:)))) *Tunnen jo tämän palstan....Joten se siitä.Hän on huumorintajuinen eikä niuhota turhista, muista kirjoittajista en tiedä. Ainahan noita nimimerkkien samankaltaisuuksia ilmanee.
- Angeligue
k/k kirjoitti:
Ymmärtäisit kirjoituksen.
Aina en oo oo niin paha kun vaikuttaa.kysyinkin että, miksi? En piikitellen. Meillä pihassa oma köörimme. Vahdimme kuka menee leskimieheen asuntoon taxilla...)))) Tästä kuitenkin tehdään lämmin henkinen huumori häntä kohtaan. Auta armias jos, joku olisi NIIN typerä ettei oikeesti ymmärtäisi. Tämä mies kun on pihamme sielu...häntä ja hänen perhettään ei loukata oikeesti.... On juoruamista ja juoruamista....
- Angeligue
Nittaminax kirjoitti:
yhdelläkin vastauksella se tuli jo selväksi.
diggaa kuitenkaan kyttärää:))) Ei syytä.
- Angeligue
ei kannata välittää kirjoitti:
Hän on huumorintajuinen eikä niuhota turhista, muista kirjoittajista en tiedä. Ainahan noita nimimerkkien samankaltaisuuksia ilmanee.
uskoa että moinen pikkusielu olisi. *Tuossa vähän laitoinkin teksiä miksi tämän nimimerkin itselleni valitsin. Ja miksi en omaa nimeäni;))) koska siitä haloo syntyisi aivan varmasti. Muuten voisin kyllä sillä kirjoittaakin.
- Angeligue
? kirjoitti:
mixet sä nittamiinaxina?
? kyllä ihmetyttää nimimerkkinä))))samoinkuin nämä . ja .... ja muut vastaavat = () # merkit. Ne kun on tottunut lukemaan välimerkkeinä teksteissä. Miksi ei vaikka kirjaimet nimimerkkinä? Sen sijaan kun välimerkit? Mutta jokainenhan käyttää mitä nimimerkkiä haluaa jopa minä;)))) ajatellla?)))))
- 8+17
Angeligue kirjoitti:
? kyllä ihmetyttää nimimerkkinä))))samoinkuin nämä . ja .... ja muut vastaavat = () # merkit. Ne kun on tottunut lukemaan välimerkkeinä teksteissä. Miksi ei vaikka kirjaimet nimimerkkinä? Sen sijaan kun välimerkit? Mutta jokainenhan käyttää mitä nimimerkkiä haluaa jopa minä;)))) ajatellla?)))))
Pelkkää paskan jauhantaa ja mustamaalaamista .
- Angeligue
8+17 kirjoitti:
Pelkkää paskan jauhantaa ja mustamaalaamista .
että, ihmettelenkö? Jos, minä ihmettelen? Sekö? mutta jos joku toinen niin ei?))))) Kummallinen logiikka sinulla. Minullakin oikeus ihmetellä siinä missä muillakin? Olen vain ihminen siinä missä muutkin. Älä pidä yli-ihmisenä. Sillä sitä en ole;)))) Jos, itse sellaisena itsesi näet se on ihan sinun ongelmasi. Ei minun.
Ystävällisesti;)))) Tämä on kirjoituspalsta;))))) Ei muuta minulle. Ole ollut koskaan. Jos sinulle tämä elämää suurempaa se on sinun asiasi. Ei minun.
tsau:Friidu Angeligue kirjoitti:
uskoa että moinen pikkusielu olisi. *Tuossa vähän laitoinkin teksiä miksi tämän nimimerkin itselleni valitsin. Ja miksi en omaa nimeäni;))) koska siitä haloo syntyisi aivan varmasti. Muuten voisin kyllä sillä kirjoittaakin.
päiväkahville marjankeruun lomassa, täällähän on mielenkiintoista keskustelua menossa.
En loukkaannu kenenkään nimimerkeistä, jokainen saa valita omansa mielensä mukaan.
Tuskin kovinkaan monelle on uusi uutinen se, että olen entinen paapuuri, otin uuden nikin, koska entinen
joutui jonkun toimien vuoksi jäähylle. Syytä en tiedä ja mitäpä väliä sillä olisikaan. Taitaa nököttää
edelleenkin jäähypenkillä.
Uuden nikin otin siksi, etten voinut galleriaa paapuurina käyttää ja pidän sitä kautta yhteyttä moniin ihmisiin.
Olisi outoa, jos allekirjoittaisin viestini paapuurina, se nimimerkki on mennyttä.
Kirjoita minun puolestani ihan vapaasti millä nimimerkillä tahansa, eiköhän me tänne sovita.Tosin mulla on nyt muutakin puuhaa, en oikein ehdi täällä olemaan.
Joten kenttä on vapaa.
Anceli muuten on minun toisesta nimestäni otettu, yksi kirjain täytyy vaihtaa.
Eli ei mitenkään kaukaa haettu.- Angeligue
Anceli kirjoitti:
päiväkahville marjankeruun lomassa, täällähän on mielenkiintoista keskustelua menossa.
En loukkaannu kenenkään nimimerkeistä, jokainen saa valita omansa mielensä mukaan.
Tuskin kovinkaan monelle on uusi uutinen se, että olen entinen paapuuri, otin uuden nikin, koska entinen
joutui jonkun toimien vuoksi jäähylle. Syytä en tiedä ja mitäpä väliä sillä olisikaan. Taitaa nököttää
Uuden nikin otin siksi, etten voinut galleriaa paapuurina käyttää ja pidän sitä kautta yhteyttä moniin ihmisiin.
Olisi outoa, jos allekirjoittaisin viestini paapuurina, se nimimerkki on mennyttä.
Kirjoita minun puolestani ihan vapaasti millä nimimerkillä tahansa, eiköhän me tänne sovita.Tosin mulla on nyt muutakin puuhaa, en oikein ehdi täällä olemaan.
Joten kenttä on vapaa.
Eli ei mitenkään kaukaa haettu.nämä kaksi ensimmäistä kirjainta kuten tiedät sinäkin;))) Ei todella kaukaa haettu minultakaan. Ja Olavi Virran laulusta Angeligue todella diggaan....kuunteles joskus...On upea;)) biisi...todella kaunis. Kuvaa hyvin minua naisena;)))
tsau:Friidu - sou not
Angeligue kirjoitti:
kauan ennenkuin tajusin että, Anceli ja Paapuri on sama nimimerkki. Ihan sama?))) Kummalla nimimerkillä kirjoittaa. Saahan täällä kirjoittaa millä nimimerkillä haluaa? Näitä tiettyjä tyyppejä vaan v-tuttaa suuresti. Kun eivät tiedä nimimerkkiä? Eihän se nimimerkki ole tärkeä, vaan se mitä kirjoitat? Jos, haluat YSTÄVIESI;)))) kanssa kirjoitella kyllä HE sinut tuntevat ja vastaavat galleriassa jos ei palstalla? Mitä ihmeen väliä koko nimimerkillä?
Sitäpaitsi onko jossain määrätty mikä sen nimimerkin täytyy olla? Anceli ja Angeligue kyllä kirjoitetaan täysin eritavoin:))))) Mitään tekemistä ei Ancelin kanssa?))))) Tässä nimimerkissä Angeligue vaan sattuu olemaan samoja kirjaimia kuin oikeassa nimessäkin...miks en saisi tällä nimimerkillä kirjoittaa? Ketä se loukkaa Anceliako? Tuskin hänellä nyt niin pientä sielua on että, siitä piittaa jos, joku kirjoittaa nimimerkillä Angeligue. Ihmetyttää vaan miksi ei Paapurina jatkanut hänkään? - Tai ei minua ihmehtyä kuhan vitsailin.;))))))Nyyjookista, joten haluan selityksen vähän pitemmän kaavan mukaan.
- viivatiina
Nittaminax kirjoitti:
joku kateellinen onnistu sen nimimerkin pistättään käyttökieltoon :(((
- Angeligue
sou not kirjoitti:
Nyyjookista, joten haluan selityksen vähän pitemmän kaavan mukaan.
eriasia saako?:)))))
tsau:Friidu Anceli kirjoitti:
Joten kenttä on vapaa.
Eli ei mitenkään kaukaa haettu.En mä tienny ollenkaan,että sä olet paapu...:)) Olen vaan ihmetelly,kun sua ei ole enää näkyny....Kiva juttu kummiski,et oot täällä hengis..:))
mii-su kirjoitti:
En mä tienny ollenkaan,että sä olet paapu...:)) Olen vaan ihmetelly,kun sua ei ole enää näkyny....Kiva juttu kummiski,et oot täällä hengis..:))
pahan tappais, ai sinä et tiennytkään.
Kiva kun mulla on teitä hyviä kavereita, yksikin oli kirjoittanut galleriaan viestin, että
olen ihana ihminen, vähänkö siitä ilahtuu :)- tieto /valta
Angeligue kirjoitti:
nimimerkki keskustelua aloittanut?))))) Kuhan tapani mukaan vastaan perusteellisesti,)))) En muuta.
se kiusanhenki kun paapurin gallerian suljetutti
Anceli kirjoitti:
pahan tappais, ai sinä et tiennytkään.
Kiva kun mulla on teitä hyviä kavereita, yksikin oli kirjoittanut galleriaan viestin, että
olen ihana ihminen, vähänkö siitä ilahtuu :)se tuntuu mukavalta sellanen positiivinen palaute..:))
En mä tosiaan tienny,mut nytpä tiiän..;)
- viivatiina
ihanaa mutta pitää osata valita paikka ja aika ja hienotunteisesti ketään loukkaamatta sekin homma on osattava hoitaa =))))
- Adria
Hö, kanalasta tietty!
Essolla ei koskaan juoruilla. Käsittelemme parlamentin istunnoissa vain niitä asioita, joita joku parlamentin jäsen on kuullut maito- tai viinakaupassa käydessään. Teboililta kantauteneita juttuja emme ollenkaan käsittele, sillä Einari ei tykkää sellaisesta meiningistä.
- juoruakka vm 59
normaalia juoruilua kansan keskuudessa. Miksei täälläkin.
- yrjöt
et tehnyt friidu tätä aloitusta omalla nikilläsi? Yritit huijata muita kirjoittajia että kyseessä olisi aivan eri henkilö, miksi?
Vastailetkin vain niille joita sinun oli tarkoitus aloituksellasi koskettaa.
huijauksesi ei mene nyt läpi, sait tahtomasi sanoman kerrottua ja nyt tietenkin yrität olla
niin kuin mitään et olisi tarkoittanutkaan.
Olet katala ihminen.
Ketään ei kuule kiinnosta onko paapuuri joku muu
kuin on, mutta sinun piti sekin levittää täällä niinku jonain
suurena salaisuutena.- Ihmettelen??
Ei tsau ossoo näi hyvvee alotusta väkertää. Ihan turhoo on sillee luulla. Tatilaineha on tatilaine.
- Hyvä hyvä
Analyysi friidusta
- ällistynytohikulkija
Hyvä hyvä kirjoitti:
Analyysi friidusta
noin hyvä mies jotta akat panee tappeluksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696