Tarja Turunen : Me emme ikinä puhuneet!

10+10

Me emme ikinä puhuneet! Vaikka olemme kaikki Kiteeltä ja tunsimme toisemme, niin emme me ikinä olleet ystäviä. Me olimme bändikavereita, emme muuta. En pystynyt jakamaan pahaa oloani niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa olin tekemässä töitä.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a66803/?p=1

Normaalin logiikan mukaanhan erokirje oli helpotus kummallekin osapuolelle. Kuten jutussa selviää kaikesta huolimatta Cabulit valittaa kuikas nyt näin pääsi käymään.

12

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vuoan

Ällöttää tuo Turusen kaksinaamaisuus. Jos Tuomas oli sulkeutunut taitesijasielu, sitä ei kyllä olleet muut bändissä vaikuttaneet. Jos savo-karjalaisten kanssa ei pysty puhumaan kyllä vika löytyy silloin peilistä. Viiden vuoden mykkäkoulun jälkeen jätkien erottamiskirje yllätti Tarjan, voi hyvät hyssykät sentään. Nainen pyyhki Suomen pölyt piikkareistaan ja myi torppansa, ainoa järkevä teko.

• Kuka prk

täällä taas noita vanhoja kaivelee. Tuohan nyt oli selvä homma. Jos ei möllijätkät osaa sanoa asioita muuten kuin selän takana kirjeiden kautta niin komminikointitaidoissa on jotain pahasti vialla.
        Muistelenpa että Sami Vänskä taisi valittaa ihan samaa kuin Tarjakin, ei tuppisuutuomas saanu sanottua asioita vaan laittoi managerin asialle. joopa jooo. selkärangatonta sakkia.

• * ->
        Kuka prk kirjoitti:

täällä taas noita vanhoja kaivelee. Tuohan nyt oli selvä homma. Jos ei möllijätkät osaa sanoa asioita muuten kuin selän takana kirjeiden kautta niin komminikointitaidoissa on jotain pahasti vialla.
        Muistelenpa että Sami Vänskä taisi valittaa ihan samaa kuin Tarjakin, ei tuppisuutuomas saanu sanottua asioita vaan laittoi managerin asialle. joopa jooo. selkärangatonta sakkia.

bändin jätkät idootteja koko joukko

• uy7843re
        * -> kirjoitti:

bändin jätkät idootteja koko joukko

Emppu on ihan hyvä jätkä, oli vähän Tarjan kaverina, toisin kun muut.

Huomaa muuten tällä palstalla(Tarja-palstahan tämä on) että Tarjan uusi levy tulossa myyntiin syyskuun alussa, alkaa tunnelma nousta ...

• HardTrue:)
        uy7843re kirjoitti:

Emppu on ihan hyvä jätkä, oli vähän Tarjan kaverina, toisin kun muut.

Huomaa muuten tällä palstalla(Tarja-palstahan tämä on) että Tarjan uusi levy tulossa myyntiin syyskuun alussa, alkaa tunnelma nousta ...

Tuomas lässyttää itkusilmässä kun ei saa itse sanottua asioita. Vittu on siinä.. ei pysty sanomaan jos homma ei toimi. Tarjan erottamisessa sama homma kun vänskän, ei vaan tuomas saa suutaa auki. Vässykkä raukkis kun on, tälläkin hetkellä äiteen helmoissa.

• Aziaaa81
        HardTrue:) kirjoitti:

Tuomas lässyttää itkusilmässä kun ei saa itse sanottua asioita. Vittu on siinä.. ei pysty sanomaan jos homma ei toimi. Tarjan erottamisessa sama homma kun vänskän, ei vaan tuomas saa suutaa auki. Vässykkä raukkis kun on, tälläkin hetkellä äiteen helmoissa.

Onneksi Tarja pärjää yksinäänkin! Tässä taidonnäyte ilman Tuomasta: http://www.youtube.com/watch?v=E_6vziTk1Y0&feature=related

• draiara

• 432+65
        draiara kirjoitti:

Taidonnäyte ilman Tuomasta Tuomaksen biisillä. :DDD

Noh kyllähän tuo Tarja tuon paremmin vetää kuin Tuomaksen alelaarin ryhymä :)

• draiara
        432+65 kirjoitti:

Noh kyllähän tuo Tarja tuon paremmin vetää kuin Tuomaksen alelaarin ryhymä :)

Musiikillisesti vai laulullisesti?

Kummassakin tapauksessa oma mielipiteeni kallistuu nykyisen Nw:n puolelle. En voi sietää Tarjan laulutapaa. :)

• Minä en oo
        draiara kirjoitti:

Kummassakin tapauksessa oma mielipiteeni kallistuu nykyisen Nw:n puolelle. En voi sietää Tarjan laulutapaa. :)

ikinä sietäny tuota Nightwishin säveltäjää, ihme paskaa, on se kumma ettei bändille löydy kunnon säveltäjää sitten millään :):):)!!!!?;)(/:))9&&%¤¤:? ½%%;/$####@)

• 33
        Minä en oo kirjoitti:

ikinä sietäny tuota Nightwishin säveltäjää, ihme paskaa, on se kumma ettei bändille löydy kunnon säveltäjää sitten millään :):):)!!!!?;)(/:))9&&%¤¤:? ½%%;/$####@)

Saanko mahdollisesti tiedustella miten tämä liittyy draiaran kommenttiin?

• asdfasdfasdfe
        draiara kirjoitti:

Koska tykkäät poppi musiikista, ja sitäpä tuo uusi Nightiwish parhaillaanki tarjoaa.

Niin se vain on että vanhempi naitwis oli truu metallisteille, kun taas tämä uudempi on lähinnä tälle poppi sukupolvelle, HeH HeH.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe