aidosti näkijä

Auringon paahde))

Saisinko katsannon loppuvuoteen,olen vaalea,aikuinen nainen.
Parisuhteessa elellyt usean vuoden,menty ylä-ja alamäkeä,nyt tuntuu että talous hiukan helpottaa,joko voisi hengittää hiukan vapaammin?
Mitä näät meidän suhteeseen..onko odotettavissa muutoksia ja mitä?
Tyttäreni elämästä,murkkuikäinen,miten elämä hänellä sujuu?

kiitos jos joku ennättää?

5

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auringon paahde))

      Ehditkö sinä,

      • auringon paahde))

        nostelen sinulle,


    • Olet luonteeltasi huolehtivainen ja helposti asioita mielessäsi pyörittelevä ja murehtiva, näin murheista kasvaa helposti moninkertaiset. Ylä- ja alamäetkin kuuluvat jossain määrin jokaiseen parisuhteeseen, teidän näkisin kuitenkin seisovan lopulta vakaalla pohjalla. Keskity näkemään arkesi kauniit ja pienet hyvät asiat, niin aurinko mielesi taivaalla kirkastuu.

      Kannattaa hieman seurata, millaisissa piireissä / millaisten kavereiden kanssa tyttäresi liikkuu, hän on kuitenkin vielä niin virran vietävissä, vaikkei ollenkaan paha tai holtiton mieleltään. Suuria murheita en kuitenkaan näkisi hänenkään elämäänsä tulemaan, pientä sydämentykytystä äidille kuitenkin..

      • Auringon paahde))

        Kiitos sinulle tästä katsannasta:Tuo alku piti paikkaansa,olen huolehtivainen ja tarkkakin varsinkin rahankäytön suhteen.
        Tähän suhde puoleen,joka on mennyt tosiaan enimmäkseen alamäkeä.
        Mies jäi nyt sitten pettämisestä kiinni,on sitä harrastanut ilmeisesti jo jonkin aikaa.

        Sainsinko vielä katsantoa omasta elämästäni,etenkin talouspuoli,saanko sen balanssiin?
        Entä miten elämäni nyt muuten menee?

        Kiitos jos vielä ennätät.


      • minä vielä))
        Auringon paahde)) kirjoitti:

        Kiitos sinulle tästä katsannasta:Tuo alku piti paikkaansa,olen huolehtivainen ja tarkkakin varsinkin rahankäytön suhteen.
        Tähän suhde puoleen,joka on mennyt tosiaan enimmäkseen alamäkeä.
        Mies jäi nyt sitten pettämisestä kiinni,on sitä harrastanut ilmeisesti jo jonkin aikaa.

        Sainsinko vielä katsantoa omasta elämästäni,etenkin talouspuoli,saanko sen balanssiin?
        Entä miten elämäni nyt muuten menee?

        Kiitos jos vielä ennätät.

        Cherrykirsikka ehditkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe