Ottaa päähän, kun oikeasti sairaita simputetaan intissä. Vemppaajat ovat erikseen, mutta kyllä tupakaverit tietävät kuka on oikeasti sairas. Varuskuntasairaalaan pääsee, jos on kuumetta 39,4 astetta, muuten kaikki sairaat kasataan vaivasta riippumatta vemppaamaan samaan tilaan - ei ihme, että kaikki taudit leviää intissä. Eikö mitään vastuuta ole puolustusvoimilla. Vai niinkö meidän nuorista kasvatetaan miehiä - kärsi, kärsi - kyllä sodassakin käveltiin murtuneilla jaloilla ja ilman jalkaakin, että mitäs siinä kitiset. Nyt on vaan niin, että tässä ei ajatella sitä, että jos selkä tai jalat menevät parikymppisellä intissä ja saavat loppuelämän riesan (taitamattomien varuskunta lääkärien takia) ja simputtavien pikkunilkkien - tulee se yhteiskunnalle todella kalliiksi. Pitkään sairastaneet pois armeijasta - siinäkin säästetään veronmaksajien rahoja.
Sairaiden simputus armeijassa
4
292
Vastaukset
- PowerPoint
Poikaystävälläni meni polvi (marssimurtumia) - E-papereita ei tullut, polvi leikattiin intin jälkeen ja lätkän pelaaminen kiellettiin kokonaan, että sillee...
- Poisjopäässyt
Sairaalle Santis on pahempi kuin vankila...
Kuntoisuusluokka A1, ei tarkoita sitä, etteikö voisi jotain "vikoja" ilmetä intissä. Sairaiden rääkkiä koko paska - intti on terveiden mekka.
- Maahan ylös vaan!
Kaikki armeijaan menevät ovat ainakin henkisesti sairaita - monet varmaan sen lisäksi myös fyysisesti.
Meinaan vaan sitä, että ei kukaan TÄYSPÄINEN ihminen mihinkään armeijaan mene, ainoastaan pönttöaivot ja idiootit!
Siis jos kaikki sairaat kotiutettais, ei sinne jäis muuta kun joku alikessu huuteleen toinen toisilleen! HAH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121107
- 106977
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa194572- 40559
- 49549
- 25525