Sairaiden simputus armeijassa

Ei simputtaja

Ottaa päähän, kun oikeasti sairaita simputetaan intissä. Vemppaajat ovat erikseen, mutta kyllä tupakaverit tietävät kuka on oikeasti sairas. Varuskuntasairaalaan pääsee, jos on kuumetta 39,4 astetta, muuten kaikki sairaat kasataan vaivasta riippumatta vemppaamaan samaan tilaan - ei ihme, että kaikki taudit leviää intissä. Eikö mitään vastuuta ole puolustusvoimilla. Vai niinkö meidän nuorista kasvatetaan miehiä - kärsi, kärsi - kyllä sodassakin käveltiin murtuneilla jaloilla ja ilman jalkaakin, että mitäs siinä kitiset. Nyt on vaan niin, että tässä ei ajatella sitä, että jos selkä tai jalat menevät parikymppisellä intissä ja saavat loppuelämän riesan (taitamattomien varuskunta lääkärien takia) ja simputtavien pikkunilkkien - tulee se yhteiskunnalle todella kalliiksi. Pitkään sairastaneet pois armeijasta - siinäkin säästetään veronmaksajien rahoja.

4

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PowerPoint

      Poikaystävälläni meni polvi (marssimurtumia) - E-papereita ei tullut, polvi leikattiin intin jälkeen ja lätkän pelaaminen kiellettiin kokonaan, että sillee...

    • Poisjopäässyt

      Sairaalle Santis on pahempi kuin vankila...

    • Kuntoisuusluokka A1, ei tarkoita sitä, etteikö voisi jotain "vikoja" ilmetä intissä. Sairaiden rääkkiä koko paska - intti on terveiden mekka.

    • Maahan ylös vaan!

      Kaikki armeijaan menevät ovat ainakin henkisesti sairaita - monet varmaan sen lisäksi myös fyysisesti.
      Meinaan vaan sitä, että ei kukaan TÄYSPÄINEN ihminen mihinkään armeijaan mene, ainoastaan pönttöaivot ja idiootit!
      Siis jos kaikki sairaat kotiutettais, ei sinne jäis muuta kun joku alikessu huuteleen toinen toisilleen! HAH!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe