Cherrykirsikka

cammalotta

Minulla on meneillään luovan alan "työ projekti" ja se on minulle todella tärkeä. Uusi ystäväni on mukana projektissa. Minua pelottaa kuitenkin luottaa häneen. Haluaisinkin tietää voinko luottaa häneen ja onnistuuko projekti? Olen tullut usein petetyksi ja elämä on ollut viime vuosina muutenkin rankkaa, joten voi olla että epäilen turhaan. Pelkään hänen katkaisevan yhteyden pidon väliltämme, jonka hän on jo jostain syystä muutamaan otteeseen tehnyt. Hän on tumma mies henkilö. Minua mietityttää myös eräs toinen ystäväni, joka on alkanut käyttäytyä todella omituisesti minua kohtaan. Hän saattaa olla todella mukava ja hetken päästä hän nälvii ja piikittelee minua loukkaavasti. Minun on hyvin vaikea olla hänen kanssaan. Välillä joudun lähtemään pois hänen läheisyydestään, sillä tuntuu että negatiivinen enrgia säteilee luihin ja ytimiin asti. Olen menettää hermot hänen käytöksensä kanssa. En haluaisi heittää pitkää ystävyyttä hukkaan, mutta ei näinkään ole hyvä. Miten minun tulisi toimia hänen kanssaan? Hän on tumma nainen. Itse olen myös tumma nainen. Ja muutenkin kysyn elämääni yleisesti onko muutoksia tapahtumassa? Olen työtön ja en oikein tiedä mitä tekisin kun tahtoisin opiskella, mutta koulussa oleminen on minulle vaikeaa ja se masentaa kun joudun aina jättämään koulut kesken.

Ajattelin ensin suunnata tämän viestin G:lle, koska satuin huomaamaan että hän oli suosittu näkijä, mutta eipä sillä niin väliä kuka vastaa kun on osaava ihminen kyseessä. :)

Lämmin kiitos avustasi.

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cammalotta

Nosto.

Olisin hyvin kiitollinen, jos ehdit vastata.

• Epäilyksesi ja tuntemuksesi kumpuavat ennen kaikkea omasta herkkyydestäsi ja suojaamattomuudestasi. Muiden energiat vaikuttavat sinuun liikaa ja saavat mielesi ailahtelemaan. Opettele suojaamaan itsesi, se on meille kaikille tärkeää. Voit ihan vaan sanoa: Minä pyydän suojausta. Pyydän, ettei mikään fyysinen tai henkinen paha voi minua koskettaa. Myös maadoitus ja chakrojen puhdistus ovat tärkeitä ja hyödyllisiä asioita; esim. tästä linkistä löydät ohjeita:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/kristallipallo/1475618/maadoitus-ja-suojaus/

Kaikki lähtee siis lopulta sinusta itsestäsi. Kun vahvistat ja puhdistat itseäsi, onnistut missä vain ja tulet paremmin toimeen ihmisten kanssa. Kukaan ei voi muuttaa muita kuin itseään, ja kun itse muuttuu, ymopäristökin muuttuu. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista. Se mitä teet tänään, muokkaa huomisesi, eli jos et tee mitään, ei muutoksiakaan tapahdu :-)

• cammalotta

Kiitos paljon neuvoistasi. Kokeneemmilta oppii paljon. ;) Mulle toi herkkyyden tiedostaminen on vielä aika uutta ja "takki auki" kulkemisesta pois opetteleminen raskasta. Mutta pikku hiljaa eteenpäin mennään ja kuorikin kasvaa hylkimään. :) Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe