Minulla on meneillään luovan alan "työ projekti" ja se on minulle todella tärkeä. Uusi ystäväni on mukana projektissa. Minua pelottaa kuitenkin luottaa häneen. Haluaisinkin tietää voinko luottaa häneen ja onnistuuko projekti? Olen tullut usein petetyksi ja elämä on ollut viime vuosina muutenkin rankkaa, joten voi olla että epäilen turhaan. Pelkään hänen katkaisevan yhteyden pidon väliltämme, jonka hän on jo jostain syystä muutamaan otteeseen tehnyt. Hän on tumma mies henkilö. Minua mietityttää myös eräs toinen ystäväni, joka on alkanut käyttäytyä todella omituisesti minua kohtaan. Hän saattaa olla todella mukava ja hetken päästä hän nälvii ja piikittelee minua loukkaavasti. Minun on hyvin vaikea olla hänen kanssaan. Välillä joudun lähtemään pois hänen läheisyydestään, sillä tuntuu että negatiivinen enrgia säteilee luihin ja ytimiin asti. Olen menettää hermot hänen käytöksensä kanssa. En haluaisi heittää pitkää ystävyyttä hukkaan, mutta ei näinkään ole hyvä. Miten minun tulisi toimia hänen kanssaan? Hän on tumma nainen. Itse olen myös tumma nainen. Ja muutenkin kysyn elämääni yleisesti onko muutoksia tapahtumassa? Olen työtön ja en oikein tiedä mitä tekisin kun tahtoisin opiskella, mutta koulussa oleminen on minulle vaikeaa ja se masentaa kun joudun aina jättämään koulut kesken.
Ajattelin ensin suunnata tämän viestin G:lle, koska satuin huomaamaan että hän oli suosittu näkijä, mutta eipä sillä niin väliä kuka vastaa kun on osaava ihminen kyseessä. :)
Lämmin kiitos avustasi.
Cherrykirsikka
3
188
Vastaukset
- cammalotta
Nosto.
Olisin hyvin kiitollinen, jos ehdit vastata. Epäilyksesi ja tuntemuksesi kumpuavat ennen kaikkea omasta herkkyydestäsi ja suojaamattomuudestasi. Muiden energiat vaikuttavat sinuun liikaa ja saavat mielesi ailahtelemaan. Opettele suojaamaan itsesi, se on meille kaikille tärkeää. Voit ihan vaan sanoa: Minä pyydän suojausta. Pyydän, ettei mikään fyysinen tai henkinen paha voi minua koskettaa. Myös maadoitus ja chakrojen puhdistus ovat tärkeitä ja hyödyllisiä asioita; esim. tästä linkistä löydät ohjeita:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/kristallipallo/1475618/maadoitus-ja-suojaus/
Kaikki lähtee siis lopulta sinusta itsestäsi. Kun vahvistat ja puhdistat itseäsi, onnistut missä vain ja tulet paremmin toimeen ihmisten kanssa. Kukaan ei voi muuttaa muita kuin itseään, ja kun itse muuttuu, ymopäristökin muuttuu. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista. Se mitä teet tänään, muokkaa huomisesi, eli jos et tee mitään, ei muutoksiakaan tapahdu :-)- cammalotta
Kiitos paljon neuvoistasi. Kokeneemmilta oppii paljon. ;) Mulle toi herkkyyden tiedostaminen on vielä aika uutta ja "takki auki" kulkemisesta pois opetteleminen raskasta. Mutta pikku hiljaa eteenpäin mennään ja kuorikin kasvaa hylkimään. :) Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673