Cherrykirsikka

cammalotta

Minulla on meneillään luovan alan "työ projekti" ja se on minulle todella tärkeä. Uusi ystäväni on mukana projektissa. Minua pelottaa kuitenkin luottaa häneen. Haluaisinkin tietää voinko luottaa häneen ja onnistuuko projekti? Olen tullut usein petetyksi ja elämä on ollut viime vuosina muutenkin rankkaa, joten voi olla että epäilen turhaan. Pelkään hänen katkaisevan yhteyden pidon väliltämme, jonka hän on jo jostain syystä muutamaan otteeseen tehnyt. Hän on tumma mies henkilö. Minua mietityttää myös eräs toinen ystäväni, joka on alkanut käyttäytyä todella omituisesti minua kohtaan. Hän saattaa olla todella mukava ja hetken päästä hän nälvii ja piikittelee minua loukkaavasti. Minun on hyvin vaikea olla hänen kanssaan. Välillä joudun lähtemään pois hänen läheisyydestään, sillä tuntuu että negatiivinen enrgia säteilee luihin ja ytimiin asti. Olen menettää hermot hänen käytöksensä kanssa. En haluaisi heittää pitkää ystävyyttä hukkaan, mutta ei näinkään ole hyvä. Miten minun tulisi toimia hänen kanssaan? Hän on tumma nainen. Itse olen myös tumma nainen. Ja muutenkin kysyn elämääni yleisesti onko muutoksia tapahtumassa? Olen työtön ja en oikein tiedä mitä tekisin kun tahtoisin opiskella, mutta koulussa oleminen on minulle vaikeaa ja se masentaa kun joudun aina jättämään koulut kesken.

Ajattelin ensin suunnata tämän viestin G:lle, koska satuin huomaamaan että hän oli suosittu näkijä, mutta eipä sillä niin väliä kuka vastaa kun on osaava ihminen kyseessä. :)

Lämmin kiitos avustasi.

3

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cammalotta

      Nosto.

      Olisin hyvin kiitollinen, jos ehdit vastata.

    • Epäilyksesi ja tuntemuksesi kumpuavat ennen kaikkea omasta herkkyydestäsi ja suojaamattomuudestasi. Muiden energiat vaikuttavat sinuun liikaa ja saavat mielesi ailahtelemaan. Opettele suojaamaan itsesi, se on meille kaikille tärkeää. Voit ihan vaan sanoa: Minä pyydän suojausta. Pyydän, ettei mikään fyysinen tai henkinen paha voi minua koskettaa. Myös maadoitus ja chakrojen puhdistus ovat tärkeitä ja hyödyllisiä asioita; esim. tästä linkistä löydät ohjeita:

      http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/kristallipallo/1475618/maadoitus-ja-suojaus/

      Kaikki lähtee siis lopulta sinusta itsestäsi. Kun vahvistat ja puhdistat itseäsi, onnistut missä vain ja tulet paremmin toimeen ihmisten kanssa. Kukaan ei voi muuttaa muita kuin itseään, ja kun itse muuttuu, ymopäristökin muuttuu. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista. Se mitä teet tänään, muokkaa huomisesi, eli jos et tee mitään, ei muutoksiakaan tapahdu :-)

      • cammalotta

        Kiitos paljon neuvoistasi. Kokeneemmilta oppii paljon. ;) Mulle toi herkkyyden tiedostaminen on vielä aika uutta ja "takki auki" kulkemisesta pois opetteleminen raskasta. Mutta pikku hiljaa eteenpäin mennään ja kuorikin kasvaa hylkimään. :) Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe