Olet saanut paljon viestejä.. Ehtisitköhän katsoa myös minulle miltä tuleva syksy ja talvi näyttävät? Kotiasiat ja miesrintamalla? Elämä on nyt aika stressaavaa ja olen aika hämilläni kaikesta tapahtumista.
Olen vaalea yli kolmekymppinen nainen
Cherry
2
145
Vastaukset 2
Ihmissuhteissasi kuohuu ja kuplii pinnan alla, paljon ajatellaan mutta vähän sanotaan ääneen. Tällainen kuohunta ja paine aiheuttaa väistämättä ennen pitkää purkauksen, jopa räjähdyksen, ja asiat on pakko punoa auki. Se, miten tämän tilanteen käsittelette, sanelee tulevaisuutenne. Ratkaisuja on välttämätöntä tehdä, tiettyjä asioita ei voi painaa pinnan alle loputtomiin. Kaiken tämän jälkeen olosi on vähän aikaa kuin olisit kulkenut mankelin lävitse, mutta pian huomaat että on jo helpompi hengittää. Muista, että sinä itse tiedät parhaiten, mikä Sinulle on hyväksi!
- se oli kuin
mistä tahansa viihdelehden höröskoopista. :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811049Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani186732- 40675
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200661Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai160635- 100605
- 36519
- 40517
- 24498
- 34442