Lähden tänään illalla tyttökavereitteni kanssa ajankuluksi naistentansseihin.
Mitä luulet, olisiko siellä mitään miehenpuolikasta, jota kannattaisi katsella pitempäänkin?
Olisi niin mukavaa löytää tanssitaitoinen mies rinnalleni, vuosien hiljaiselon jälkeen.
cherrykirsikka
3
164
Vastaukset
- tanssittaa
No, ihan mukavaa oli ja sai tasnniakkin ihan tarpeeksi.
Juttelin mukavia monenkin kanssa, mutten kenenkään erityisen.
Lähden tänään illalla myös tanssimaan, olisikohan siellä ketään kiinnostavaa?- tanssitta
Lähden ystävättäreni kanssa vielä illalla harrastamaan tanssia. On näimmän tanssiärpänen iskenyt, ja seurakin on piristävää. Olisikohan siellä tänään ketään erityistä?
Hei, olen pahoillani etten ole ehtinyt viesteihisi aiemmin reagoida. Vastauksissani on useamman päivän viive, ja oikeasti yritän vastailla aikajärjestyksessä (poikkeuksiakin toki joskus teen), niin että saman päivän iltaa koskevat kyselyt valitettavasti jäävät vastaamatta - ei kokonaan, mutta eipä ehdi siksi illaksi..
Käy ihmeessä jatkossakin harrastamassa tanssia, saat sieltä paljon positiivista energiaa kotiinviemisiksi. Näkisin kuitenkin, että vasta pikkujouluaikaan tulet kohtaamaan sellaisen miehen, joka liimaantuu kainaloosi pitemmäksi aikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834