TIEDEUUTISIA, ei 6 milj. vuotta vanhoja vaan tämänpäiväisiä !
ELEKTRONINEN NENÄ tunnistaa syövän Italiassa ... - tämä on elektronitekniikan läpimurto maailmassa
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/08/1168897
TAAS UUSI SUPERPÖPÖ - NDM1kehittyi Englannissa aasialaisperäisten (Intia, Pakistan) kauneusleikkausten myötä. Vastaavanlainen (KCP, tarttunut Kreikasta ja Italiasta) pöpö on löydetty Suomessa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/08/1169027
VIHAN HENKI - viha voi olla osoitteetontakin, jolloin psykologinen tiedekin voi vain todeta että
vihan hengestä on kysymys? "Eilen toista naista selkään puukottanut 16-vuotias tyttö valitsi uhrinsa sattumanvaraisesti."
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/08/1169149
KELTAINEN VAARA
Nyt on sitten luonnontieteellisestikin todistettu, että Kauko-Idän kansat ovat sotaisa uhka Euroopalle. Pienestä maailmansodat ennenkin on alkunsa saaneet. Olettkeko joskus ottaneet
askista erikoisohuen tulitikun, kuin nuppineula - mutta se toimii?
"Viime torstaina 200 oloihinsa tyytymätöntä kiinalaista marjanpoimijaa osoitti mieltään!
"Marjoja ostavan yrityksen mukaan noin 300 poimijan ja vietnamilaisen henkilöstövuokrausyrityksen välille on syntynyt riita, jossa on kyse palkasta."
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/08/1168830
Miten meidän käy sitten kun meillä on 5 miljoonaa ulkomaista marjanpoimijaa
ja he alkavat ymmärtää oikeuksiaan ja oikeutetusti vaativat oikeuksiaan?
Heidät tuodaan tänne valheellisin lupauksin, mutta heillä on oikeus täkäläísten
palkkatasoon tietysti, kysykää vaikka SAKlta. Tai ... älkää kysykö.
Useat maailman ihmiset työskentelevät keskimäärin 20 euron kk-palkalla eurooppalaisillekin
firmoille, Nokiallekin. Mutta kun he työskentelevät länsimaissa, niin eikö heillä olekin oikeus
samanlaiseen palkkaan?
TIEDE VAI RAAMATTU - KUMPI VOITTAA ?
Tiede sanoo että pohjoisnapa sulaa. Miten käy Raamatun silloin?
Luulenpa että sulaminen menee yksiin Raamatun kanssa mutta toisinkin voi nähdä.
Sulaako pohjoisnapa ennenkuin Jumala ehtii käyttää sitä mistä Bushmanni puhuu:
lunta ...
JOB 38:22
Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?
TÄMÄNPÄIVÄN tiedeuutisia
27
223
Vastaukset
- syövän..
Ainakin minä haistoin syövän, joka runteli vaimon suolistoa, se tuoksui hengityksestä.
Kun syöpä leikattiin, tuoksu muuttui.
Minä haistan senkin, onko joku kasvissyöjä ja kuka kaikkiruokainen, eli hengityksestä.
Tuo nokka on tarkka elin ihmisellä, vaikka ei ole koirannokkaa.
Koira taas haistaa sairauskohtaukset, jotka on tulossa jne.
Näin voi todeta, että kyllä keinonenä voi haistaa sairauden, kun se sairauden tuoksu tunnistetaan ja keinonenää koulutetaan."Ainakin minä haistoin syövän,
joka runteli vaimon suolistoa,
se tuoksui hengityksestä."
Sinulla on niin epänormaali nenä että lääkärit olisivat valmiit palkkaamaan
sinut heti syövän tunnistajaksi. Elektroniikka kallista, sinä halpa.
Koira haistaa mädäntyneen pylvään ja haistaa jalometallejakin tietyt koirat.
Syöpälajeja tunnistamiseen niitä ei ehkä voida kouluttaa mutta sinä voisit
uhrautua sellaiseen koiranhommaan. Syöpä on pysäytettävä.- prof.
Ihmisen hajuaisti valitsee tietämättään puolison.
Ihmisen tärkein perusta puolison valinnalle on juuri hormonaaliset ja aineenvaihdunnalliset tuoksut tai hajut.
Nämä hajuihin ja tuoksuihin perustuvat viestit iskevät kuin dynamiitti alitajuntaa
Samoin on eläinten maailmassakin. prof. kirjoitti:
Ihmisen hajuaisti valitsee tietämättään puolison.
Ihmisen tärkein perusta puolison valinnalle on juuri hormonaaliset ja aineenvaihdunnalliset tuoksut tai hajut.
Nämä hajuihin ja tuoksuihin perustuvat viestit iskevät kuin dynamiitti alitajuntaa
Samoin on eläinten maailmassakin.Aviopuolison valinnassa vaikuttaa eniten hengen ja sielun kauneus kuin
ruumiin avut. "Vaikka tarjosit vain salmiakkia, minä panin likoon koko elämän"
http://www.suhdesoppa.fi/parisuhde/parisuhteen-kiintymysmallit/
http://www.icon.fi/~erkkik/sukupuol.html
Tässäkään ei haju pääse esittämään MINKÄÄNLAISTA osaa ...
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/26403-parinmuodostus-ja-puolisonvalinta/
NAISEN MIELIPIDE TÄRKEÄ
http://www.weme.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=531&Itemid=999999&sub1=kuukauden_henkilo&sub2=artikkeli- tarkkuus puuttuu.
AnttiVKantola kirjoitti:
"Ainakin minä haistoin syövän,
joka runteli vaimon suolistoa,
se tuoksui hengityksestä."
Sinulla on niin epänormaali nenä että lääkärit olisivat valmiit palkkaamaan
sinut heti syövän tunnistajaksi. Elektroniikka kallista, sinä halpa.
Koira haistaa mädäntyneen pylvään ja haistaa jalometallejakin tietyt koirat.
Syöpälajeja tunnistamiseen niitä ei ehkä voida kouluttaa mutta sinä voisit
uhrautua sellaiseen koiranhommaan. Syöpä on pysäytettävä.No, minun nokkani tuntee vain "laumanhajun". Oman kohdalla vain muutoksen.
Kyllä koiria käytetään palvelunokkina, eli kun ihmisillä on sairaus, joka vie tajuttomuuteen, niin jo pidemmän aikaa, tällaisissa tapauksissa koiria palvelutetaan ihmistä.
Koira aistii tulevan kohtauksen.
Tuossa ennen tänne kirjoitusta ja aiheen lukua keskustelin alakerrassa vaimoni kanssa, jossa totesin hänelle, että tunsin sairauden "nenässäni", hengityksen kautta.
Vaimo tuumasi, että hänellä on leikkauksen jälkeen ollut suu "paremman makuinen".
Eli suolistosairaudet viestii itsestään hengitykseen, kuten syömisetkin.
Se, että jotkut lipittää sitä mäyräkoiran juomaa, jokainen haistaa sen jo kaupanjonossa, se tulee ihonkin läpi, kuin myös valkosipuli, jos sitä syö pidemmän aikaa.
Olisihan se mielenkiintoista olla nokkatohtorina, mutta ehkä siinä pitäisi tuntea jo potilas pidemmän ajan ja tietää mitä syö.
...
Mitä tässä koiranhommaa tekisi, korkeintaan joutuisi koirankusitolpaksi, mutta ei kiitos, itselläni ei ole riittävän korkeita kumisaappaita ja ehkä työnantaja ei kustanna niitä tarpeeseen ; )-.-
- Bushmanni
>> Nyt on sitten luonnontieteellisestikin todistettu, että Kauko-Idän kansat ovat sotaisa uhka Euroopalle. >>
Tällaista ei ole todistettu, vaan tämä taisi olla taas sinun oma (rasistinen) päätelmäsi.
>> Miten meidän käy sitten kun meillä on 5 miljoonaa ulkomaista marjanpoimijaa
ja he alkavat ymmärtää oikeuksiaan ja oikeutetusti vaativat oikeuksiaan? >>
Ehkä heille pitää maksaa sen mukaan, mitä he ansaitsevat. Ja heidän oikeuksiaan ei saa polkea.
Tai sitten pistämme jonkin amerikkalaisen höpölahkon PR-osaston manipuloimaan nämä ihmiset ja siinähän käy niin, että ne poloiset maksavat 10 % keräämiensä marjojen summasta valtiolle ihan hymyssä suin.
Amerikkalaisten humpuukilahkojen PR-osastoilla on sellainen taika, että ne saavat kenenkä tahansa pään pyörryksiin. Antilla taitaa olla siitä omakohtaista kokemusta?- äänestyskoppiin..
Me äänestäjät olemme äänestäneet sen puolesta, että voimme tänään huonosti.
Ihminen ei elä enää palkallaan, vaan orjatyönä tehdään jonkun eduksi työtä.
Koskahan kansa herää?
Aika pian, aika pian ja moottorina on nälkä.
Heille, eli suomalaisille pitäisi maksaa sen mukaan, minkä he ansaitsevat elääkseen.
Se ei ole rikos, jos keisari ottaa enemmän kuin sillä on lupa, mutta keisari rankaisee, jos köyhä ottaa leipäpalasen bushmannin lautaselta, kun hän ei jaa sitä köyhän kanssa.
Siinäpä ongelma, miten se ratkaistaan! Ihminen kirjoittaa sitä mitä tahtoo. Kun tahdot nähdä minut kierosti niin näet kirjoitukseni kierosti.
Ihminenhän ei ole eläin vaan hänessä on sielutiedettä eli psykologiaa.
http://fi.shvoong.com/social-sciences/psychology/171727-tunteet-ja-motiivit/
Ei työnantaja rasisti ole vaikka tahtookin maksaa ulkomailta tulleelle vain
muutaman euron tunnilta ja täkäläiselle muutaman kympin.
Kyse on yhteiskunnallisesta asennevammasta. Kestää aikansa ennenkuin
tajuamme että ei-kotimaisella ihmisellä pitää olla samat oikeudet.
Vielä pitempi aika menee siihen että oikeudenmukaista meidän olisi maksaa
työntekijälle Kiinassa yhtä paljon kuin maksamme työntekijälle täällä.
Siis tarkoitan elinkustannuksiin suhteutettuna, en valuuttakurssillisesti. Kiinalainen on nälkään kuolemassa 20 euron kuukausipalkalla.- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
Ihminen kirjoittaa sitä mitä tahtoo. Kun tahdot nähdä minut kierosti niin näet kirjoitukseni kierosti.
Ihminenhän ei ole eläin vaan hänessä on sielutiedettä eli psykologiaa.
http://fi.shvoong.com/social-sciences/psychology/171727-tunteet-ja-motiivit/
Ei työnantaja rasisti ole vaikka tahtookin maksaa ulkomailta tulleelle vain
muutaman euron tunnilta ja täkäläiselle muutaman kympin.
Kyse on yhteiskunnallisesta asennevammasta. Kestää aikansa ennenkuin
tajuamme että ei-kotimaisella ihmisellä pitää olla samat oikeudet.
Vielä pitempi aika menee siihen että oikeudenmukaista meidän olisi maksaa
työntekijälle Kiinassa yhtä paljon kuin maksamme työntekijälle täällä.
Siis tarkoitan elinkustannuksiin suhteutettuna, en valuuttakurssillisesti. Kiinalainen on nälkään kuolemassa 20 euron kuukausipalkalla.>> Ihminen kirjoittaa sitä mitä tahtoo. Kun tahdot nähdä minut kierosti niin näet kirjoitukseni kierosti. >>
Mitäs sinä itse kirjoitit:
>> Nyt on sitten luonnontieteellisestikin todistettu, että Kauko-Idän kansat ovat sotaisa uhka Euroopalle. >>
Niin Antti. Tällaista ei ole todistettu, vaan tämä on sinun oma rasistinen huomiosi siitä, että kun jokin työtä tekevä väestö haluaa saadaa työstään sitä vastaavan palkan, niin sinun tulkintasi mukaan se on osoitus sotaisasta luonteesta.
Noin sinä kirjoitit ja minä en sitä tulkinnut kierosti, vaan kun tuota onnetonta kommenttiasi on hyvin vaikea miksikään muuksi tulkita, vai ovatko kaikki kanssani eri mieltä:
Kuinka te lukijta tulkitsette Antin lausahduksen:
> Nyt on sitten luonnontieteellisestikin todistettu, että Kauko-Idän kansat ovat sotaisa uhka Euroopalle. >
ONko tämä totta vai valhetta, eli onko Antti keksinyt tämän itse, vai onko todellakin tieteellisesti todistettu, että kauko-idän kansat ovat sotaisia? Bushmanni kirjoitti:
>> Ihminen kirjoittaa sitä mitä tahtoo. Kun tahdot nähdä minut kierosti niin näet kirjoitukseni kierosti. >>
Mitäs sinä itse kirjoitit:
>> Nyt on sitten luonnontieteellisestikin todistettu, että Kauko-Idän kansat ovat sotaisa uhka Euroopalle. >>
Niin Antti. Tällaista ei ole todistettu, vaan tämä on sinun oma rasistinen huomiosi siitä, että kun jokin työtä tekevä väestö haluaa saadaa työstään sitä vastaavan palkan, niin sinun tulkintasi mukaan se on osoitus sotaisasta luonteesta.
Noin sinä kirjoitit ja minä en sitä tulkinnut kierosti, vaan kun tuota onnetonta kommenttiasi on hyvin vaikea miksikään muuksi tulkita, vai ovatko kaikki kanssani eri mieltä:
Kuinka te lukijta tulkitsette Antin lausahduksen:
> Nyt on sitten luonnontieteellisestikin todistettu, että Kauko-Idän kansat ovat sotaisa uhka Euroopalle. >
ONko tämä totta vai valhetta, eli onko Antti keksinyt tämän itse, vai onko todellakin tieteellisesti todistettu, että kauko-idän kansat ovat sotaisia?http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pohjolan Sanomat Vakavasti sairas turvapaikanhakija ompeli suunsa kiinni/1135259275705
"" 32-vuotias Arkan Mohamed sairastaa Pohjolan Sanomien mukaan parantumatonta verisairautta, kroonista myeloista leukemiaa. Lehden mukaan hänellä on maan terveysministeriön todistus sairaudestaan, mutta häntä ei voida auttaa Irakissa.
Mohamedin tarvitsema leikkaus maksaisi Suomessa yli 50 000 euroa. Sairaalaan pääsyyn tarvittaisiin myös myönteinen turvapaikkapäätös. ""
Joskus voi olla kyse siitäkin ettei raha yksinkertaisesti riittäisi.
Jos vaikkapa alamme suostua siihen, että maahamme tulevat parantumattomasti sairaat saisivat noin vain turvapaikan, jotta heidän
parantumatonta sairauttaan voitaisiin täällä hoitaa, kun heidän kotimaassaan ei voida - niin eihän sitä näin pienen veronmaksajakansan
budjetti kestäisi.
Ihan sama on tilanne siinä että jos kaikki kaukoidän työttömät tulisivat
pohjolaan töihin, ei raha riitä palkkaukseen, vaikka töitä täällä piisaa,
onhan meillä metsäläisillä metsää marjanpoimijoille ja metsänraivaajille.
Se on niin, Bushmanni, että meillä valkonaamoillakin - bigmenttimme
menettäneellä rodulla - on myös lupa ajatella.
MIKÄ VALTAVA TILAISUUS, MUTTA ...
Voimme antaa heille töitä heidän omassa kotimaassaankin, mutta
valitettavasti me vain riistämme heiltä - nälkäpalkalla työllistämme.
Siis meidän kansainväliset firmamme.
Kunnat ja valtiokin suosii tietyissä hommissa ulkomaalaisia, mutta ihan
samasta syystä kuin firmat: palkkakustannukset.
Kumpi siis on rasismia, sekö että annetaan ulkomaalaisille töitä pienellä
palkalla vaiko se ettei lainkaan tuoda heitä maahan töihin? Niinpä niin.
Joten rasismi-sanaa ei tämmöisiin asioihin kannata liittää, kun asiat
ovat monimutkaisempia. Ei linkkien paljous mitään pelasta.- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pohjolan Sanomat Vakavasti sairas turvapaikanhakija ompeli suunsa kiinni/1135259275705
"" 32-vuotias Arkan Mohamed sairastaa Pohjolan Sanomien mukaan parantumatonta verisairautta, kroonista myeloista leukemiaa. Lehden mukaan hänellä on maan terveysministeriön todistus sairaudestaan, mutta häntä ei voida auttaa Irakissa.
Mohamedin tarvitsema leikkaus maksaisi Suomessa yli 50 000 euroa. Sairaalaan pääsyyn tarvittaisiin myös myönteinen turvapaikkapäätös. ""
Joskus voi olla kyse siitäkin ettei raha yksinkertaisesti riittäisi.
Jos vaikkapa alamme suostua siihen, että maahamme tulevat parantumattomasti sairaat saisivat noin vain turvapaikan, jotta heidän
parantumatonta sairauttaan voitaisiin täällä hoitaa, kun heidän kotimaassaan ei voida - niin eihän sitä näin pienen veronmaksajakansan
budjetti kestäisi.
Ihan sama on tilanne siinä että jos kaikki kaukoidän työttömät tulisivat
pohjolaan töihin, ei raha riitä palkkaukseen, vaikka töitä täällä piisaa,
onhan meillä metsäläisillä metsää marjanpoimijoille ja metsänraivaajille.
Se on niin, Bushmanni, että meillä valkonaamoillakin - bigmenttimme
menettäneellä rodulla - on myös lupa ajatella.
MIKÄ VALTAVA TILAISUUS, MUTTA ...
Voimme antaa heille töitä heidän omassa kotimaassaankin, mutta
valitettavasti me vain riistämme heiltä - nälkäpalkalla työllistämme.
Siis meidän kansainväliset firmamme.
Kunnat ja valtiokin suosii tietyissä hommissa ulkomaalaisia, mutta ihan
samasta syystä kuin firmat: palkkakustannukset.
Kumpi siis on rasismia, sekö että annetaan ulkomaalaisille töitä pienellä
palkalla vaiko se ettei lainkaan tuoda heitä maahan töihin? Niinpä niin.
Joten rasismi-sanaa ei tämmöisiin asioihin kannata liittää, kun asiat
ovat monimutkaisempia. Ei linkkien paljous mitään pelasta.Kaikki ei olekaan rasismia, mutta sinä väität, että kauko-idän kansojen sotaisuus on tieteellisesti todistettu ja tämä on valhe. Sinun pitäisi jo alkaa ottamaan aikuisen ihmisen tavoin vastuu siitä, mitä sinä itse kirjoitat.
>>> "" 32-vuotias Arkan Mohamed sairastaa Pohjolan Sanomien mukaan parantumatonta verisairautta, kroonista myeloista leukemiaa. Lehden jne jne jne.... >>>> Joskus voi olla kyse siitäkin ettei raha yksinkertaisesti riittäisi. >>>
Tässä ei käsittääkseni ole kysymys samasta asiasta kuin siinä, että ihmisille jätetään maksamatta se palkka jonka he ansaitsevat, vai millä logiikalla sinä saat näistä asioista saman asian?
Ehkäpä firman, jolla ei ole varaa maksaa ihmisille palkkaa marjojen keräämisestä, kannattaisi jättää palkkaamatta ne ihmiset ja palkata vasta sitten, kun heillä on varaa maksaa siitä työstä, jonka he ovat tilanneet?
Onko tällainen ajattelu sinulle ihan vierasta?
>> Se on niin, Bushmanni, että meillä valkonaamoillakin - bigmenttimme
menettäneellä rodulla - on myös lupa ajatella. >>
Näinhän se on, mutta tuntuu siltä, että sinä olet menettänyt kyvyn ajatella sen pigmenttisi mukana.
>>> Kumpi siis on rasismia, sekö että annetaan ulkomaalaisille töitä pienellä
palkalla vaiko se ettei lainkaan tuoda heitä maahan töihin? >>
No kun niitä pienipalkkaisia töitä eivät patalaiskat suomalaiset halua enää tehdä. En muista, milloin olisin viimeksi nähnyt taloyhtiössämme suomalaisen siivoojan tai milloin mainospostin jakaja olisi ollut suomalainen. Ne työt eivät kelpaa suomalaisille, jonka todistavat myös lukuisat tutkimukset. Ihminen makaa mieluummin kotona, kuin tekee työtä, jota ei omasta mielestään arvosta tai josta saa omasta mielestä liian pientä palkkaa.
Jonkun pitää ne työt tehdä ja hyvä että suomesta löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiina tekemään niitä töitä, joita suomalaiset itse eivät arvosta.
Sitten jos firmalla ei ole rahaa palkata ihmisiä töihin, niin tietenkään heidän ei pidä palkata ulkomaista saatikka kotimaista työntekijää. Tämän pitäisi olla aikuiselle ihmisille päivänselvää.
>> Kunnat ja valtiokin suosii tietyissä hommissa ulkomaalaisia, mutta ihan
samasta syystä kuin firmat: palkkakustannukset. >>
Ei suosi. Kunnissa ja valtiolla on palkkataulukot, joiden mukaan maksetaan sama palkka, oli kyseessä kotimainen tai ulkomainen työntekijä. Tämä on tosiasia, jota et voi kumota omalla mielipiteelläsi, joka on valhe. Bushmanni kirjoitti:
Kaikki ei olekaan rasismia, mutta sinä väität, että kauko-idän kansojen sotaisuus on tieteellisesti todistettu ja tämä on valhe. Sinun pitäisi jo alkaa ottamaan aikuisen ihmisen tavoin vastuu siitä, mitä sinä itse kirjoitat.
>>> "" 32-vuotias Arkan Mohamed sairastaa Pohjolan Sanomien mukaan parantumatonta verisairautta, kroonista myeloista leukemiaa. Lehden jne jne jne.... >>>> Joskus voi olla kyse siitäkin ettei raha yksinkertaisesti riittäisi. >>>
Tässä ei käsittääkseni ole kysymys samasta asiasta kuin siinä, että ihmisille jätetään maksamatta se palkka jonka he ansaitsevat, vai millä logiikalla sinä saat näistä asioista saman asian?
Ehkäpä firman, jolla ei ole varaa maksaa ihmisille palkkaa marjojen keräämisestä, kannattaisi jättää palkkaamatta ne ihmiset ja palkata vasta sitten, kun heillä on varaa maksaa siitä työstä, jonka he ovat tilanneet?
Onko tällainen ajattelu sinulle ihan vierasta?
>> Se on niin, Bushmanni, että meillä valkonaamoillakin - bigmenttimme
menettäneellä rodulla - on myös lupa ajatella. >>
Näinhän se on, mutta tuntuu siltä, että sinä olet menettänyt kyvyn ajatella sen pigmenttisi mukana.
>>> Kumpi siis on rasismia, sekö että annetaan ulkomaalaisille töitä pienellä
palkalla vaiko se ettei lainkaan tuoda heitä maahan töihin? >>
No kun niitä pienipalkkaisia töitä eivät patalaiskat suomalaiset halua enää tehdä. En muista, milloin olisin viimeksi nähnyt taloyhtiössämme suomalaisen siivoojan tai milloin mainospostin jakaja olisi ollut suomalainen. Ne työt eivät kelpaa suomalaisille, jonka todistavat myös lukuisat tutkimukset. Ihminen makaa mieluummin kotona, kuin tekee työtä, jota ei omasta mielestään arvosta tai josta saa omasta mielestä liian pientä palkkaa.
Jonkun pitää ne työt tehdä ja hyvä että suomesta löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiina tekemään niitä töitä, joita suomalaiset itse eivät arvosta.
Sitten jos firmalla ei ole rahaa palkata ihmisiä töihin, niin tietenkään heidän ei pidä palkata ulkomaista saatikka kotimaista työntekijää. Tämän pitäisi olla aikuiselle ihmisille päivänselvää.
>> Kunnat ja valtiokin suosii tietyissä hommissa ulkomaalaisia, mutta ihan
samasta syystä kuin firmat: palkkakustannukset. >>
Ei suosi. Kunnissa ja valtiolla on palkkataulukot, joiden mukaan maksetaan sama palkka, oli kyseessä kotimainen tai ulkomainen työntekijä. Tämä on tosiasia, jota et voi kumota omalla mielipiteelläsi, joka on valhe.MINÄ: >> Kunnat ja valtiokin suosii tietyissä hommissa ulkomaalaisia,
mutta ihan samasta syystä kuin firmat: palkkakustannukset. >>
SINÄ: Ei suosi. Kunnissa ja valtiolla on palkkataulukot, joiden mukaan maksetaan sama palkka, oli kyseessä kotimainen tai ulkomainen työntekijä. Tämä on tosiasia, jota et voi kumota omalla mielipiteelläsi, joka on valhe.
Ei tietenkään ihan suoraan maksa alipalkkaa. Mutta etkö tiedä, mitä palkkaa esim. eduskuntataloa
vastapäätä radan ja Mannerheimintien viereen rakenteilla olevan musiikkitalon ulkomaalaiset työntekijät saivat? Ja tämä on vasta alkusoittoa!
Vasta yleisen metelin noustua lopetettiin (?) puolalaisten palkkaaminen
kahdella eurolla tunti. Kustannukset kohosivat tietysti ja ennenpitkää
ehkä pilviin! En minä alipalkkausta vastusta, mutta nälkäpalkkaa en siedä.
http://www.musiikkitalo.fi/uutiset.php?aid=14446&k=-3
http://www.musiikkitalo.fi/uutiset.php?aid=14893&k=-3
Etkö tiedä mistä syystä yhä useammat kunnat antavat tienhoidon
eestiläisten urakkafirmojen haltuun?
MAAHANMUUTTOTIEDETTÄ 4.8.2010
- tämä on tiedettä eikä politiikkaa, koskapa oppositiokin tietää samaa
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98487-he-haluavat-suomeen-pian-ulkomaista-tyovoimaa
IKUISET LAIT PALAAVAT - KIVITTÄMINENKIN - SARIAN LAKI
"" Esimerkiksi Saudi-Arabiassa alkoholin nauttiminen on kielletty myös ei-muslimeilta. ""
"Nigerian kivitystuomiot ovat herättäneet ankaraa kansainvälistä arvostelua. Naisia on tuomittu islamilaisen šaria-lain perusteella kivitettäväksi, jos on synnyttänyt lapsen avioliiton ulkopuolella."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Šaria#.C5.A0aria_nykyp.C3.A4iv.C3.A4n.C3.A4
"" islamilaisen šaria-lain käyttööntulo Britanniassa näyttää "väistämättömältä" ""
http://fi.wikinews.org/wiki/Arkkipiispa:_šaria-lain_käyttööntulo_Britanniassa_näyttää_"väistämättömältä"
Suomen Sarian ...
http://www.sarian.fi/äänestyskoppiin.. kirjoitti:
Me äänestäjät olemme äänestäneet sen puolesta, että voimme tänään huonosti.
Ihminen ei elä enää palkallaan, vaan orjatyönä tehdään jonkun eduksi työtä.
Koskahan kansa herää?
Aika pian, aika pian ja moottorina on nälkä.
Heille, eli suomalaisille pitäisi maksaa sen mukaan, minkä he ansaitsevat elääkseen.
Se ei ole rikos, jos keisari ottaa enemmän kuin sillä on lupa, mutta keisari rankaisee, jos köyhä ottaa leipäpalasen bushmannin lautaselta, kun hän ei jaa sitä köyhän kanssa.
Siinäpä ongelma, miten se ratkaistaan!He haluavat maahan ULKOMAISTA työvoimaa: kokoomus ja sdp
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98487-he-haluavat-suomeen-pian-ulkomaista-tyovoimaa
Maahanmuutto tulee kiihtymään hallituksemme toimesta, sillä joko kokoomus
tai sitten sdp joka tapauksessa on seuraavassakin hallituksessa - ehkä molemmat!
"" SDP ja kokoomus katsovat, että ulkomaista työvoimaa tarvittaisiin jo seuraavan hallituskauden aikana. Tarkka määrä riippuu puolueiden mukaan kuitenkin talouden suhdanteesta. ""
Joten meidän täytyy oppia olemaan vieraskoreita.- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
MINÄ: >> Kunnat ja valtiokin suosii tietyissä hommissa ulkomaalaisia,
mutta ihan samasta syystä kuin firmat: palkkakustannukset. >>
SINÄ: Ei suosi. Kunnissa ja valtiolla on palkkataulukot, joiden mukaan maksetaan sama palkka, oli kyseessä kotimainen tai ulkomainen työntekijä. Tämä on tosiasia, jota et voi kumota omalla mielipiteelläsi, joka on valhe.
Ei tietenkään ihan suoraan maksa alipalkkaa. Mutta etkö tiedä, mitä palkkaa esim. eduskuntataloa
vastapäätä radan ja Mannerheimintien viereen rakenteilla olevan musiikkitalon ulkomaalaiset työntekijät saivat? Ja tämä on vasta alkusoittoa!
Vasta yleisen metelin noustua lopetettiin (?) puolalaisten palkkaaminen
kahdella eurolla tunti. Kustannukset kohosivat tietysti ja ennenpitkää
ehkä pilviin! En minä alipalkkausta vastusta, mutta nälkäpalkkaa en siedä.
http://www.musiikkitalo.fi/uutiset.php?aid=14446&k=-3
http://www.musiikkitalo.fi/uutiset.php?aid=14893&k=-3
Etkö tiedä mistä syystä yhä useammat kunnat antavat tienhoidon
eestiläisten urakkafirmojen haltuun?
MAAHANMUUTTOTIEDETTÄ 4.8.2010
- tämä on tiedettä eikä politiikkaa, koskapa oppositiokin tietää samaa
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98487-he-haluavat-suomeen-pian-ulkomaista-tyovoimaa
IKUISET LAIT PALAAVAT - KIVITTÄMINENKIN - SARIAN LAKI
"" Esimerkiksi Saudi-Arabiassa alkoholin nauttiminen on kielletty myös ei-muslimeilta. ""
"Nigerian kivitystuomiot ovat herättäneet ankaraa kansainvälistä arvostelua. Naisia on tuomittu islamilaisen šaria-lain perusteella kivitettäväksi, jos on synnyttänyt lapsen avioliiton ulkopuolella."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Šaria#.C5.A0aria_nykyp.C3.A4iv.C3.A4n.C3.A4
"" islamilaisen šaria-lain käyttööntulo Britanniassa näyttää "väistämättömältä" ""
http://fi.wikinews.org/wiki/Arkkipiispa:_šaria-lain_käyttööntulo_Britanniassa_näyttää_"väistämättömältä"
Suomen Sarian ...
http://www.sarian.fi/Sinä pompit kuin peura auton valoissa.
Ensin kirjoitat, että kunnat suosivat ulkomaalaisia, kun se tulee halvemmaksi.
Sitten tarkoitatkin, että alihankkijat, joita kunta on ostanut, tekevät näin...
Kanssasi on aika rasittavaa keskustella, kun tarinasi muuttuu jo seuraavassa lauseessa täysin toiseksi.
Olisko kannattanut heti kirjoittaa, kuten tarkoitit?
En ole ajatustenlukija, joten on hyvin vaikea nähdä se, että mitä TODELLA tarkoitat, kun viestiesi sisältö tai se, mitä todella tarkoitit, vaihtuu yhtenään.
Sekavia ovat juttusi, todella sekavia nykyään, mutta sitä se amerikkalaisen kultin palvominen teettää. - Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
MINÄ: >> Kunnat ja valtiokin suosii tietyissä hommissa ulkomaalaisia,
mutta ihan samasta syystä kuin firmat: palkkakustannukset. >>
SINÄ: Ei suosi. Kunnissa ja valtiolla on palkkataulukot, joiden mukaan maksetaan sama palkka, oli kyseessä kotimainen tai ulkomainen työntekijä. Tämä on tosiasia, jota et voi kumota omalla mielipiteelläsi, joka on valhe.
Ei tietenkään ihan suoraan maksa alipalkkaa. Mutta etkö tiedä, mitä palkkaa esim. eduskuntataloa
vastapäätä radan ja Mannerheimintien viereen rakenteilla olevan musiikkitalon ulkomaalaiset työntekijät saivat? Ja tämä on vasta alkusoittoa!
Vasta yleisen metelin noustua lopetettiin (?) puolalaisten palkkaaminen
kahdella eurolla tunti. Kustannukset kohosivat tietysti ja ennenpitkää
ehkä pilviin! En minä alipalkkausta vastusta, mutta nälkäpalkkaa en siedä.
http://www.musiikkitalo.fi/uutiset.php?aid=14446&k=-3
http://www.musiikkitalo.fi/uutiset.php?aid=14893&k=-3
Etkö tiedä mistä syystä yhä useammat kunnat antavat tienhoidon
eestiläisten urakkafirmojen haltuun?
MAAHANMUUTTOTIEDETTÄ 4.8.2010
- tämä on tiedettä eikä politiikkaa, koskapa oppositiokin tietää samaa
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98487-he-haluavat-suomeen-pian-ulkomaista-tyovoimaa
IKUISET LAIT PALAAVAT - KIVITTÄMINENKIN - SARIAN LAKI
"" Esimerkiksi Saudi-Arabiassa alkoholin nauttiminen on kielletty myös ei-muslimeilta. ""
"Nigerian kivitystuomiot ovat herättäneet ankaraa kansainvälistä arvostelua. Naisia on tuomittu islamilaisen šaria-lain perusteella kivitettäväksi, jos on synnyttänyt lapsen avioliiton ulkopuolella."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Šaria#.C5.A0aria_nykyp.C3.A4iv.C3.A4n.C3.A4
"" islamilaisen šaria-lain käyttööntulo Britanniassa näyttää "väistämättömältä" ""
http://fi.wikinews.org/wiki/Arkkipiispa:_šaria-lain_käyttööntulo_Britanniassa_näyttää_"väistämättömältä"
Suomen Sarian ...
http://www.sarian.fi/No nyt ehdin lukea antamasi linkit läpi koskien musiikkitalon puolalaisia työntekijöitä ja taas totuus oli tarujasi ihmeellisempää.
Musiikkitalon rakennushankkeen tilaajatehtävistä vastaa Senaatti-kiinteistöt, joka on valtion liikelaitos.
Senaatti-kiinteistöt on antanut tarjouskilpailun jälkeen musiikkitalon rakennushankkeen urakoitsija Niska&Nyyssöselle.
Sitten Niska&Nyyssönen käyttää alihankkijaa, nimeltään Ekomel, omana toimittajanaan, ja Ekomel on tehnyt puolalaisten kanssa sellaisia sopimuksia, joista on maksettu 2 euroa / tunti palkkaa.
Kun asia tuli ilmi, Niska&Nyyssönen irtisanoi kaikki sopimuksensa Ekomelin kanssa välittömästi.
Niska&Nyyssönen tosin toimi itse myös sääntöjen vastaisesti, sillä sopimuksessa luki, että heidän piti hyväksyttää alihankkijansa Senaatti-kiinteistöillä, jos urakoita jaetaan ulos Niska&Nyyssösen omasta toiminnasta.
Joten sinä et todellakaan edes itse lue uutisia, joista sinä teet johtopäätöksiä.
Valtiolla ei ollut osaa eikä arpaa tässä jutussa, vaan edelleen valtio/kunta maksaa palkat tasapuoleisesti niin koti- kuin ulkomaisellekin työntekijälle.
Sinä alat olla pesunkestävä valehtelija isolla ällällä.
Voisitko edes lukea uutisesi läpi, ennen kuin teet niistä johtopäätöksiä. Onko liikaa vaadittu?
Vai luetko sinä ne ja haluat valehdella silti? Ajattelet, että minä en jokaista uutista jaksa lukea läpi ja tarkistaa väitteitäsi?
- Bushmanni
Laitetaanpa tähänkin pitkä lista linkkejä, joita ETUSORMELLA klikkaamalla pääsee joko lukemaan tai katsomaan ja olen valinnut sellaisia videoita, joissa on tekstit suomeksi, jotta edes kielitaito ei ole esteenä tiedon saamiselle.
Älkää kiinnittäkö otsikkoon suurta huomiota, sillä se on suuntaa antava osin, vaan rohkeasti klikatkaa linkkia ja harjoittakaa koulussa oppimianne taitoja, eli lukemista ja luetun ymmärtämistä, sekä katselemista ja uuden kokemista.
Varoituksen sana kaikille adventtikirkkoon kuuluville tai heitä mielisteleville, että kaikki linkkien takana oleva tieto on vastoin tämän epärationaalisen maailmankuvan kultin opetuksia. Tosin asioiden pitäisi olla tuttuja jokaiselle peruskoulun läpäisseelle, mutta maailma on niin ihmeellinen paikka, että kertaus on opintojen äiti.
Koska hyvin monelle teistä jo pelkkä tieteellinen metodi on täysin tuntematon käsite, niin kannattaa aloittaa tutustumalla siihen, mitä on tiede ja tieteellinen metodi, jonka avulla asioista otetaan selvää:
http://www.youtube.com/watch?v=Ufqjcn8IJ4s&feature=related
Sitten kertauksen vuoksi kannattaa tutustua luomisoppiin, jollaisena tämä amerikan herkku nykyään tunnetaan:
http://www.youtube.com/watch?v=PScOHS9DgPE&feature=related
Maapallon tarina selkokielellä:
http://www.youtube.com/watch?v=SEHPi4fUKvM&feature=related
Maailmamme ikä selkokielellä:
http://www.youtube.com/watch?v=ecqD_VM9db4&feature=related
Maailmankaikkeuden historia selkokielellä, osa 1/2:
http://www.youtube.com/watch?v=LgTEqZPDRd4&feature=related
Maailmankaikkeuden historia selkokielellä, osa 2/2
http://www.youtube.com/watch?v=sxYbpv0b2AY&feature=related
Elämän synty selkokielellä:
http://www.youtube.com/watch?v=dMRjgSbPUXk&feature=related
Ihmisen evoluutio selkokielellä:
http://www.youtube.com/watch?v=TqDQVKoLyTU&feature=related
Luonnonvalintaa selkokielellä:
http://www.youtube.com/watch?v=kM1KHtFIvak&feature=related
Ihmisen esivanhemmat selkokielellä:
http://www.youtube.com/watch?v=P3nB7121z6A&feature=related
Seuraavaksi hyvä suomalainen sivusto, josta saa perustietoa mm. geologiasta, jonka adventtikirkko joutuu kiistämään, samoin kuin syventävää materiaalia geologian ihmeelliseen maailmaan:
http://www.geologia.fi/
Luonnontieteellinen museo tarjoaa hyvät sivut, joilta löytää paljon oikeaa tietoa, jonka tosin adventtikirkko joutuu kiistämään:
http://www.luomus.fi/
Joten on nyt Antin ketjussa jotain oikeaakin tietoa tarjolla!Olet selvästikin linkkien uhri, sillä kaikki mikä pönkittää sinun romahtanutta
itsetuntoasi, kelpaa sinulle ehtana Totuutena. Mutta minä tuossa laitoin
aitoa akuuttia tiedettä, hyödyllistä.
Vaikken ole lääkärin papereita päytälaatikkooni hommannut, voi analysoida
sinun asennevammasi melko tarkkaan.
"paljon oikeaa tietoa, jonka adventtikirkko joutuu kiistämään"
Tuossa kerrot asennevammastasi, et mistään muusta.
Tosin vamma on laajempikin: ethän suvaitse mitään kristillistä kirkkoa.
Olet vain havainnut että on helpompi nakertaa yksi kerrallaan.- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
Olet selvästikin linkkien uhri, sillä kaikki mikä pönkittää sinun romahtanutta
itsetuntoasi, kelpaa sinulle ehtana Totuutena. Mutta minä tuossa laitoin
aitoa akuuttia tiedettä, hyödyllistä.
Vaikken ole lääkärin papereita päytälaatikkooni hommannut, voi analysoida
sinun asennevammasi melko tarkkaan.
"paljon oikeaa tietoa, jonka adventtikirkko joutuu kiistämään"
Tuossa kerrot asennevammastasi, et mistään muusta.
Tosin vamma on laajempikin: ethän suvaitse mitään kristillistä kirkkoa.
Olet vain havainnut että on helpompi nakertaa yksi kerrallaan.>> "paljon oikeaa tietoa, jonka adventtikirkko joutuu kiistämään" >>
Tämä on totta, joten ei siinä mistään asennevammasta ole kysymys.
Sinulla taitaa olla nykyisin piuhat pahemminkin sekaisin, kun viestisi ovat nykyään melkoista kaaosta, kuin Alexilla konsanaan.
>> Tosin vamma on laajempikin: ethän suvaitse mitään kristillistä kirkkoa. >>
En ole näin kertonut, vaan tämä on taas itse keksimäsi valhe. Tästä asiasta kirjoitin mm. eilen jotakuinkin näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9252604/45331446
Joten jälleen kerran kun pistämme sinun mielikuvituksesi ja minun todellisen kirjoituksen vastakkain, niin näemme, että sinä valehtelet.
Miksi?
Me tiedämme, että amerikkalaiset uskonyhteisöt elävät valheessa, mutta onko sinunkin siis pakko elää, kun aloit sellaista liehitellä? Bushmanni kirjoitti:
>> "paljon oikeaa tietoa, jonka adventtikirkko joutuu kiistämään" >>
Tämä on totta, joten ei siinä mistään asennevammasta ole kysymys.
Sinulla taitaa olla nykyisin piuhat pahemminkin sekaisin, kun viestisi ovat nykyään melkoista kaaosta, kuin Alexilla konsanaan.
>> Tosin vamma on laajempikin: ethän suvaitse mitään kristillistä kirkkoa. >>
En ole näin kertonut, vaan tämä on taas itse keksimäsi valhe. Tästä asiasta kirjoitin mm. eilen jotakuinkin näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9252604/45331446
Joten jälleen kerran kun pistämme sinun mielikuvituksesi ja minun todellisen kirjoituksen vastakkain, niin näemme, että sinä valehtelet.
Miksi?
Me tiedämme, että amerikkalaiset uskonyhteisöt elävät valheessa, mutta onko sinunkin siis pakko elää, kun aloit sellaista liehitellä?##: >> "paljon oikeaa tietoa, jonka adventtikirkko joutuu kiistämään" >>
Tämä on totta, joten ei siinä mistään asennevammasta ole kysymys. -##
Asennevammasi kristillistä seurakuntaa kohtaan onkin syvempi kuin aluksi
oletin. Olet vain adventtikirkkoa piikittelevinäsi vaikka kritiikkisi kohdistuu
kaikkeen kristikansaan. Kristikansahan ei tule koskaan luopumaan mm.
tuosta Raamatun luomiskertomuksestakaan, vaikka se kunnioittaakin tiedettä.
Uskovaiset eivät ole tiedelinkkien uhreja, yhä uutta ja uutta kokeilutiedettä
etsimässä.- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
##: >> "paljon oikeaa tietoa, jonka adventtikirkko joutuu kiistämään" >>
Tämä on totta, joten ei siinä mistään asennevammasta ole kysymys. -##
Asennevammasi kristillistä seurakuntaa kohtaan onkin syvempi kuin aluksi
oletin. Olet vain adventtikirkkoa piikittelevinäsi vaikka kritiikkisi kohdistuu
kaikkeen kristikansaan. Kristikansahan ei tule koskaan luopumaan mm.
tuosta Raamatun luomiskertomuksestakaan, vaikka se kunnioittaakin tiedettä.
Uskovaiset eivät ole tiedelinkkien uhreja, yhä uutta ja uutta kokeilutiedettä
etsimässä.>> Olet vain adventtikirkkoa piikittelevinäsi vaikka kritiikkisi kohdistuu
kaikkeen kristikansaan. Kristikansahan ei tule koskaan luopumaan mm.
tuosta Raamatun luomiskertomuksestakaan, vaikka se kunnioittaakin tiedettä. >>>
Kaikki suuret kristityt kirkot ovat jo aikapäiviä sitten luopuneet genesiksen kirjaimellisesta tulkinnasta ja siirtyneet sen tulkitsemisessa vertauskuvalliseen arvioon, joten sinä valehtelet taas.
Luterilainen kirkko ja vaikkapa katolinen kirkko kertoo suoraan, että esimerkiksi evoluutioteoria on todellinen tieteellinen teoria, joka kertoo asiat kuten niiden on havaittu olevan.
Seuraava selitys on Suomen ev.lut-kirkon omilta sivuilta:
http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/Evoluutio
Luterilainen kirkko ei katso evoluutioteorian luonnontieteellisenä selitysmallina olevan ristiriidassa luomisuskon kanssa. Luomisusko on kokonaisvaltainen uskonnollinen tulkinta elämän ihmeestä ja sen synnystä. Evoluutioteoria on totena pidetty luonnontieteellinen selitysmalli lajien kehittymisestä.
Muutamat hörhökirkot USA:sta ovat sinun kannallasi ja heitä on hyvin marginaalinen osa kristikunnasta.
Miksi sinä valehtelet viesti toisensa perään?
Onko tämä se uusi Antti, joka on uudeksisyntynyt adventtikirkon, tuon amerikan humpuukilahkon kokouksissa?
Muutamat hörhölahkot pitävät kiinni kirjaimellisesta tulkinnasta ja vastustavat kiivaasti tieteitä ja adventtikirkko on yksi sellainen.
>> Uskovaiset eivät ole tiedelinkkien uhreja, yhä uutta ja uutta kokeilutiedettä
etsimässä. >>
No kun sinä et tiedä etkä ymmärrä miten tiede toimii, niin sinä väität mitä sattuu, se on nähty. Katsopa taas tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=Ufqjcn8IJ4s
Tätä videota onkin katsottu hyvin useasti sen jälkeen kun toin linkin näkyville, joten tieto tuntuu kelpaavan heille, joille valehtelu ei ole pakkomielle.
Ennen olit suht järkevä ja nyt valehteleminen on sinulle pakkomielle.
Miksi? Bushmanni kirjoitti:
>> Olet vain adventtikirkkoa piikittelevinäsi vaikka kritiikkisi kohdistuu
kaikkeen kristikansaan. Kristikansahan ei tule koskaan luopumaan mm.
tuosta Raamatun luomiskertomuksestakaan, vaikka se kunnioittaakin tiedettä. >>>
Kaikki suuret kristityt kirkot ovat jo aikapäiviä sitten luopuneet genesiksen kirjaimellisesta tulkinnasta ja siirtyneet sen tulkitsemisessa vertauskuvalliseen arvioon, joten sinä valehtelet taas.
Luterilainen kirkko ja vaikkapa katolinen kirkko kertoo suoraan, että esimerkiksi evoluutioteoria on todellinen tieteellinen teoria, joka kertoo asiat kuten niiden on havaittu olevan.
Seuraava selitys on Suomen ev.lut-kirkon omilta sivuilta:
http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/Evoluutio
Luterilainen kirkko ei katso evoluutioteorian luonnontieteellisenä selitysmallina olevan ristiriidassa luomisuskon kanssa. Luomisusko on kokonaisvaltainen uskonnollinen tulkinta elämän ihmeestä ja sen synnystä. Evoluutioteoria on totena pidetty luonnontieteellinen selitysmalli lajien kehittymisestä.
Muutamat hörhökirkot USA:sta ovat sinun kannallasi ja heitä on hyvin marginaalinen osa kristikunnasta.
Miksi sinä valehtelet viesti toisensa perään?
Onko tämä se uusi Antti, joka on uudeksisyntynyt adventtikirkon, tuon amerikan humpuukilahkon kokouksissa?
Muutamat hörhölahkot pitävät kiinni kirjaimellisesta tulkinnasta ja vastustavat kiivaasti tieteitä ja adventtikirkko on yksi sellainen.
>> Uskovaiset eivät ole tiedelinkkien uhreja, yhä uutta ja uutta kokeilutiedettä
etsimässä. >>
No kun sinä et tiedä etkä ymmärrä miten tiede toimii, niin sinä väität mitä sattuu, se on nähty. Katsopa taas tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=Ufqjcn8IJ4s
Tätä videota onkin katsottu hyvin useasti sen jälkeen kun toin linkin näkyville, joten tieto tuntuu kelpaavan heille, joille valehtelu ei ole pakkomielle.
Ennen olit suht järkevä ja nyt valehteleminen on sinulle pakkomielle.
Miksi?"Luterilainen kirkko ei katso evoluutioteorian luonnontieteellisenä selitysmallina olevan ristiriidassa luomisuskon kanssa."
Nyt tulit vihdoinkin - lipsahdus? - siihen, mitä minä olen koettanut takoa päähäsi - että
Raamatun uskoa ja tiedettä ei pidä asetella vastakkain. Eläkööt rauhassa.
Aivan turhaan olet koettanut lukuisilla linkeilläsi horjuttaa luomisuskoamme.- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
"Luterilainen kirkko ei katso evoluutioteorian luonnontieteellisenä selitysmallina olevan ristiriidassa luomisuskon kanssa."
Nyt tulit vihdoinkin - lipsahdus? - siihen, mitä minä olen koettanut takoa päähäsi - että
Raamatun uskoa ja tiedettä ei pidä asetella vastakkain. Eläkööt rauhassa.
Aivan turhaan olet koettanut lukuisilla linkeilläsi horjuttaa luomisuskoamme.>>> Nyt tulit vihdoinkin - lipsahdus? - siihen, mitä minä olen koettanut takoa päähäsi - että
Raamatun uskoa ja tiedettä ei pidä asetella vastakkain. Eläkööt rauhassa. >>>
Niin. Luterilainen kirkko ei näe tässä mitään ongelmaa, mutta voitko kertoa meille, että näkeekö adventtikirkko tässä ongelman?
Onko adventtikirkolla mitään ongelmia hyväksyä esimerkiksi evoluutioteoriaa, vai eikö ole?
Kysäisepä asiaa näiltä uusilta uskonveljiltäsi, Kailta ja Aimolta, kun seuraavan kerran näet.
Kysy, että onko evoluutioteoria totuudellinen tieteellinen teoria adventtikirkon näkemyksen mukaan vai onko asiassa jotakin ongelmia.
Sitten keskustellaan lisää siitä, että onko jokin uskonnollinen yhteisö kenties asettanut uskon ja tieteen taistelemaan keskenään.
Olen koko ajan kirjoittanut, että esimerkiksi luterilaisella kirkolla ja kotolisella kirkolla ei ole asian kanssa mitään ongelmia, mutta amerikkalaisille kulteilla on asian kanssa ongelmia hyvin paljon.
Etkö sinä todellakaan lue viestejä, joita sinulle kirjoitetaan vai etkö sinä enää ymmärrä lukemaasi? Bushmanni kirjoitti:
>>> Nyt tulit vihdoinkin - lipsahdus? - siihen, mitä minä olen koettanut takoa päähäsi - että
Raamatun uskoa ja tiedettä ei pidä asetella vastakkain. Eläkööt rauhassa. >>>
Niin. Luterilainen kirkko ei näe tässä mitään ongelmaa, mutta voitko kertoa meille, että näkeekö adventtikirkko tässä ongelman?
Onko adventtikirkolla mitään ongelmia hyväksyä esimerkiksi evoluutioteoriaa, vai eikö ole?
Kysäisepä asiaa näiltä uusilta uskonveljiltäsi, Kailta ja Aimolta, kun seuraavan kerran näet.
Kysy, että onko evoluutioteoria totuudellinen tieteellinen teoria adventtikirkon näkemyksen mukaan vai onko asiassa jotakin ongelmia.
Sitten keskustellaan lisää siitä, että onko jokin uskonnollinen yhteisö kenties asettanut uskon ja tieteen taistelemaan keskenään.
Olen koko ajan kirjoittanut, että esimerkiksi luterilaisella kirkolla ja kotolisella kirkolla ei ole asian kanssa mitään ongelmia, mutta amerikkalaisille kulteilla on asian kanssa ongelmia hyvin paljon.
Etkö sinä todellakaan lue viestejä, joita sinulle kirjoitetaan vai etkö sinä enää ymmärrä lukemaasi?##: Luterilainen kirkko ei näe tässä mitään ongelmaa, mutta voitko kertoa meille, että näkeekö adventtikirkko tässä ongelman?
Onko adventtikirkolla mitään ongelmia hyväksyä esimerkiksi evoluutioteoriaa, vai eikö ole? -## Bush.
Sinä se jaksat vängätä! Ei luterilaiset ole niin maallistuneita että olisivat
vaihtaneet luomisuskon johonkin TEORIAAN. He VAIN hyväksyvät teoriat.
Jos joku ei jotain teoriaa hyväksy niin ei siinä ole mitään epäilyttävää.
Ja kyllä adventismikin tiedetyön hyväksyy ja teorioiden kehittelyn.
Sinä olet aivan eri linjoilla luterilaisuuden ja adventismin kanssa, kun
vaadit että teoria pitäisi uskoa sillä lailla että se on totta eikä teoriaa.
Oletko koskaan tutkinut miten monta onkaan näitä toisistaan ratkaisevasti
poikkeavaa evoluutioteoriaa? Mitä niistä kannatat? Vai ratsastatko
kymmenellä hevosella? Se evoluutioteoria johon minä uskon, sitä ei ole
vielä kukaan tuonut julki. Mutta se ei sodi Raamattua vastaan, vaan saa
tukensa Raamatusta.- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
##: Luterilainen kirkko ei näe tässä mitään ongelmaa, mutta voitko kertoa meille, että näkeekö adventtikirkko tässä ongelman?
Onko adventtikirkolla mitään ongelmia hyväksyä esimerkiksi evoluutioteoriaa, vai eikö ole? -## Bush.
Sinä se jaksat vängätä! Ei luterilaiset ole niin maallistuneita että olisivat
vaihtaneet luomisuskon johonkin TEORIAAN. He VAIN hyväksyvät teoriat.
Jos joku ei jotain teoriaa hyväksy niin ei siinä ole mitään epäilyttävää.
Ja kyllä adventismikin tiedetyön hyväksyy ja teorioiden kehittelyn.
Sinä olet aivan eri linjoilla luterilaisuuden ja adventismin kanssa, kun
vaadit että teoria pitäisi uskoa sillä lailla että se on totta eikä teoriaa.
Oletko koskaan tutkinut miten monta onkaan näitä toisistaan ratkaisevasti
poikkeavaa evoluutioteoriaa? Mitä niistä kannatat? Vai ratsastatko
kymmenellä hevosella? Se evoluutioteoria johon minä uskon, sitä ei ole
vielä kukaan tuonut julki. Mutta se ei sodi Raamattua vastaan, vaan saa
tukensa Raamatusta.>> He VAIN hyväksyvät teoriat. >>
Niin he tekevät, koska tieteellistä teoriaa, jolla on vankat todisteet, vastustavat vain typerykset. Siksi he hyväksyvät sen mukisematta ja pitävät sitä totena, kuten se on.
>> Jos joku ei jotain teoriaa hyväksy niin ei siinä ole mitään epäilyttävää. >>
On siinä. Sellaista harrastavat mm. amerikkalaiset kultit. Ja typerykset.
>> Ja kyllä adventismikin tiedetyön hyväksyy ja teorioiden kehittelyn. >>
Ei hyväksy, vaan he kieltävät mm. tähtitieteen, kosmologian, modernin biologian ja mainitsemani evoluutioteorian.
>> vaadit että teoria pitäisi uskoa sillä lailla että se on totta eikä teoriaa. >>
Tieteelliset teoriat ovat totta, sillä niitä tukevat todisteet, toisin kuin sinun satujasi, joita ei todista yhtään mikään.
>> Oletko koskaan tutkinut miten monta onkaan näitä toisistaan ratkaisevasti
poikkeavaa evoluutioteoriaa? >>
Tällaisia ei ole, vaan on yksi synteesi, evoluutioteoria, joka on yhdistelmä useista eri teorioista. Ei ole yhtä evoluutioteoriaa, vaan se on useiden teorioiden synteesi. Niitä useiden teorioiden koostetta sanotaan evoluutioteoriaksi. Ne kaikki kertovat samasta asiasta ja ne eivät eroa toisistaan siinä mielessä.
Tämä on sinulle ehkä liian vaikea ymmärtää. Bushmanni kirjoitti:
>> He VAIN hyväksyvät teoriat. >>
Niin he tekevät, koska tieteellistä teoriaa, jolla on vankat todisteet, vastustavat vain typerykset. Siksi he hyväksyvät sen mukisematta ja pitävät sitä totena, kuten se on.
>> Jos joku ei jotain teoriaa hyväksy niin ei siinä ole mitään epäilyttävää. >>
On siinä. Sellaista harrastavat mm. amerikkalaiset kultit. Ja typerykset.
>> Ja kyllä adventismikin tiedetyön hyväksyy ja teorioiden kehittelyn. >>
Ei hyväksy, vaan he kieltävät mm. tähtitieteen, kosmologian, modernin biologian ja mainitsemani evoluutioteorian.
>> vaadit että teoria pitäisi uskoa sillä lailla että se on totta eikä teoriaa. >>
Tieteelliset teoriat ovat totta, sillä niitä tukevat todisteet, toisin kuin sinun satujasi, joita ei todista yhtään mikään.
>> Oletko koskaan tutkinut miten monta onkaan näitä toisistaan ratkaisevasti
poikkeavaa evoluutioteoriaa? >>
Tällaisia ei ole, vaan on yksi synteesi, evoluutioteoria, joka on yhdistelmä useista eri teorioista. Ei ole yhtä evoluutioteoriaa, vaan se on useiden teorioiden synteesi. Niitä useiden teorioiden koostetta sanotaan evoluutioteoriaksi. Ne kaikki kertovat samasta asiasta ja ne eivät eroa toisistaan siinä mielessä.
Tämä on sinulle ehkä liian vaikea ymmärtää."Olen vapaa Kristinuskosta. Nyt minä olen itse minun oma Jumalani"
Oletko hirvaksen ja tuntemattoman Poistujan kanssa samaa mieltä?
Korvaako tiede todellakin Kristuksen seurakunnan ja Jumalan?- Bushmanni
AnttiVKantola kirjoitti:
"Olen vapaa Kristinuskosta. Nyt minä olen itse minun oma Jumalani"
Oletko hirvaksen ja tuntemattoman Poistujan kanssa samaa mieltä?
Korvaako tiede todellakin Kristuksen seurakunnan ja Jumalan?Sinun kanssasi on nykyään kuin pikkulapsen kanssa keskustelisi, joka on tuttu tunne Alexin kanssa keskustellessa. Samanlaisia olette nykyään kumpikin. Olen selittänyt tämänkin asian sinulle jo lukemattomia kertoja, mutta kerrotaan taas. Pikkulapselle asia pitää myös selittää viiden minuutin välein, vaikka koetat tehdä sen kuinka kattavasti tahansa, mutta minä olen varustettu "lehmän luoteella", joten en kärsi asioiden uudelleen selittämisestä.
>>> Onko Tiede Jumalasi ? >>>>
Tiede ei ole uskonto. Tiede ei ole myöskään Jumala. Uskonto on poikkeuksetta uskoa yliluonnolliseen, eli Jumalaan, jota ei voida todistaa oikeaksi tai vääräksi. Siinä meillä on vain usko. Jumala on yliluonnollinen ja Jumalaa ei voida tieteen metodein todistaa tai kiistää.
Sitten jos Jumala tulee pilven reunalle ja täräyttää, että "saatanan tunarit, mitä ihmettä te olette säheltäneet, kun ei minuun usko enää kukaan ja naurettavaksi olette minut tehneet", niin sitten asia on toinen, mutta niin kauan kun Hän haluaa pysyä salattuna, niin Hän pysyy yliluonnollisena ja on tieteen ulottumattomissa.
Tiede on "uskoa" vain siihen, mikä voidaan todistaa, joko oikeaksi tai vääräksi. Tiede tutkii asioita, jotka voidaan havaita ja tutkii ilmiöitä, jotka voidaan havaita.
Tiede tarkoittaa todellisuuden ilmiöiden ja niiden välisten suhteiden järjestelmällistä ja arvostelevaa tutkimista sekä sen avulla saatua tietojen jäsentynyttä kokonaisuutta.
Joten tiede ei ole kenenkään Jumala, sillä tiede ei ole yliluonnollista.
>>> "Olen vapaa Kristinuskosta. Nyt minä olen itse minun oma Jumalani" >>>
Tässä on kyseessä kirjoittajan henkilökohtainen uskomus, jota kukaan meistä ei voi osoittaa oikeaksi tai vääräksi, koska tähän liittyy yliluonnollinen elementti. Henkilö voi todellakin uskoa olevansa oma Jumalansa. Tieteen metodein emme voi todistaa henkilön uskomusta oikeaksi tai vääräksi.
Sitten toinen kysymys on, että onko hän tätä todella?
>> Korvaako tiede todellakin Kristuksen seurakunnan ja Jumalan? >>
Ei korvaa, enkä ole koskaan sellaista väittänytkään, vaikka sinä varmaankin kohta väität, että olen.
Eurooppa huolehtii ylivoimaisesti eniten maahanmuuttajista, 10 % eli 70 milj.:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maahanmuutto
Seurauksena kuntien monikulttuurisuus Suomessakin:
http://kunnat.net/k_perussivu.asp?path=1;29;121;43719
Laillisesta maahanmuutosta:
http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/aiheet/maahan-_ja_maastamuutto/maahanmuutto/index.html
Tuovatko maahanmuuttajat omat ikuiset lakinsa mukanaan?:
http://fi.wikinews.org/wiki/Arkkipiispa:_%C5%A1aria-lain_k%C3%A4ytt%C3%B6%C3%B6ntulo_Britanniassa_n%C3%A4ytt%C3%A4%C3%A4_%22v%C3%A4ist%C3%A4m%C3%A4tt%C3%B6m%C3%A4lt%C3%A4%22
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
