muksutalli

shoppailija+1

Mitäs mieltä porukka on uudesta lastentarvikeliike muksutallista? Itse siellä oon pari kertaa nyt käynyt ja ihan kiva paikka muuten, mutta myyjät eivät kyllä tiedä hönkäsenpöläystä mistään :/ Mukavaa henkilökunta kyllä on ja heti tulevat kysymään tarvitaanko apua ja mitä etittäis, mutta valitettavaa on ettei heillä tunnu asiantuntemusta/kokemusta tuotteista olevan...

28

2107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsellinen #

huomannut samaa, hyvää ja asiantuntevaa palvelua olen saanut. Onko Seinäjoelle tulossa lasten leikkipuisto sisätiloihin? Kuulin tälläisesta sisäleikkipuistosta ihan ohimennen, tietääkö kukaan. Muksutallin viedessä seinäntakana olisi tyhjää liiketilaa.

• tänään lehdessä

lasten sisäleikkipuisto avataan huomenna Kaarretie 2.

• äiti691
        tänään lehdessä kirjoitti:

lasten sisäleikkipuisto avataan huomenna Kaarretie 2.

Jos samaa on palvelu kuin Tampereella niin kannattaa kiertää kaukaa tää pulju.

Takuuasiat ei toimi ja palvelu on töykeää.

• shopmaniac
        äiti691 kirjoitti:

Jos samaa on palvelu kuin Tampereella niin kannattaa kiertää kaukaa tää pulju.

Takuuasiat ei toimi ja palvelu on töykeää.

Samaa puljua ovat, näin sieltä on sanottu..

Tyrkkyä meininkiä välistä on ollut ja kun muutaman kerran siellä nyt on tullut käytyä niin ainuita asiakkaita ollaan oltu. Saahan noita tuotteita onneks netinkin kautta tilattua mistä vaan ja vielä edullisemminkin. Takuutahan aina painotetaan mut sit ku jotain tulee niin eipä niihin paljon apua saa. Kaverilla oli vaunuissa jotain häikkää ja kommentti oli tyyliin et hoida ite.. ;(

• ihania tuotteita ..
        shopmaniac kirjoitti:

Samaa puljua ovat, näin sieltä on sanottu..

Tyrkkyä meininkiä välistä on ollut ja kun muutaman kerran siellä nyt on tullut käytyä niin ainuita asiakkaita ollaan oltu. Saahan noita tuotteita onneks netinkin kautta tilattua mistä vaan ja vielä edullisemminkin. Takuutahan aina painotetaan mut sit ku jotain tulee niin eipä niihin paljon apua saa. Kaverilla oli vaunuissa jotain häikkää ja kommentti oli tyyliin et hoida ite.. ;(

Erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua minä ainakin kyseisessä liikkeessä sain. Ilokseni myös huomasin, että tuotteiden hinnat olivat kaikki selkeästi esillä. Kilpailevassa yrityksessä piti isonpien tavaroiden hintaa kysellä myyjältä, hintoja ei ollut esillä ( sellaisesta annan pitkän miinuksen yritykselle). Muksutallissa myös oli ilahduttavasti tarjouksia, nekin oli selkeästi laitettu tuotteisiin. Sain Muksutallista erittäin luotettavan käsityksen, olisikohan nämä parjaukset kilpailevan liikkeen aikaansaannoksia, koska käyntini perusteella ne eivät pidä paikkaansa.

• Omat mielipiteet

Muutaman kerran olen ehtinyt jo käydä ja minun mielestäni palvelu on ihan asiallista ollut, myyjät on kai kaikki aika uusia tällä alalla joten heidän tietämys varmaan kasvaa, kukaanhan ei ole seppä syntyessään. Ilmeisesti omistajan tytär (näin kuulin jostakin) on ainut joka on ollut töissä aiemmin jo Tamperellakin ja näin ollen tietää ja osaa enemmän,niin ja on siellä ollut se omistajakin Tampereelta kun olen käynyt, sanoi olevansa aina muutaman päivän.Se hänen tyrkyttäminen vaan kävi hermoille. Saisipa rauhassa katsoa ja sitten kysyä jos on asiaa.

• mum10

Yhdyn edelliseen puhujaan. Itse en liikkeessä toistamiseen asioi jos ei äärimmäinen pakko ole, tyyliin kaikkealta muualta maailmasta tuotteet on myity loppuun..

• KumpuTaas
        mum10 kirjoitti:

Yhdyn edelliseen puhujaan. Itse en liikkeessä toistamiseen asioi jos ei äärimmäinen pakko ole, tyyliin kaikkealta muualta maailmasta tuotteet on myity loppuun..

mä taas sain hyvää pallvelua ja tuotteetkin oli halvempia ku kylällä.
        Vaunut, ja lastenistuin tuli ostettua, aion käytää uudestaan...

• jossu60

Halvempia kuin missä kylällä, tää muksutallihan on sikakallis paikka?

• mami77

Seinäjoen muksutallis on halvempaa ku kylän liikkees. ja asiakaspalvelu ok.

• munamies
    • Piipari1992

Muksutallissa on mielestäni osan henkilökunnan osalta epäasiallista palvelua, varsinkin takuuasioissa. Onneksi on muitakin paikkoja mistä voi tavaransa jatkossa ostaa.

• matkarattaat rikki

Samaa mieltä, kiertäkää tämä firma kaukaa jos haluatte, että takuuasiat toimii.

• Huviatosiaan!

Kyllähän se on jokapaikassa sama asia noiden takuiden kanssa, itse olen tyytyväinen että tähän tuppukylään saatiin sellainenkin liike missä palvelua saa! Huvikummussa kiskurihinnat ja lisäksi omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa ettei takuu asiat toimi yhtään sen paremmin kuin muuallakaan. Tosi kalliiden vaunujen laakeri hajos vuoden käytön jälkeen vaikka niitä niin kovasti kehuttiin kestäviksi ja parhaimmiksi mahdollisiksi. sieltä vaan väitettiin että käyttövirhe, olen muka vienyt toista liian painavaa lastani niissä, joten "käyttövirhe, takuu ei korvaa" Eivätkä millään uskoneet etten ollut vienyt ! Myyjä selitti että takuu korvaa tottakai, mutta maahantuoja sen hyvittää liikkeelle jos tuotteessa on vika. mutta kun ei tässä mahtavassa tuotteessa VOI OLLA vikoja niin täytyy olla käyttövirheestä kiinni.

• A.

Tampereen Muksutallin takuuasiat on kyllä niin pahasti pielessä, että ei rajaa. Omistaja huopaa ja jaarittelee, pitkittää reklamaatiota ja vaunut tulevat takuuhuollosta rikkinäisinä. Omistaja ei edes pahoittele, vaan toteaa, että "eihän mun lanko voinut osata asentaa sitä osaa, koska niillä ei ole enää sitä vaunumallia siellä". Mä en toivoisi reklamaatiprosessia siihen firmaan edes pahimmalle vihamiehelleni.

• olisinvoinutostaa

Silloin kun se liike avattiin niin voi helevetti sitä vanhempaa omistaja ämmää. Kysyin jonkun istuimen hintaa niin se aloitti helvetinmoisen saarnan siitä ettei kaikista pitäisi tinkiä. Hinta kun on laitettu esille niin se on sitten se. Ihme kun on pulju vielä pystyssä. Se huusi kauempana olevalle myyjälle muiden asiakkaiden läsnäollessa ja vittuili pohjalaisten tinkimisestä. En siis edes vielä tinkinyt vaan kysyin hintaa. Ostettiin sitten kylältä Besafe. Ne nuoremmat myyjät on olleet ihan asiallisia mutta tietotaito ei sitä mikä pitäisi. Sen akan vittuilu tuli niin yllätyksenä etten osannu sillä hetkellä antaa takaisin.

• neppis33

Olisikohan ollut kyseessä sama ämmä kun käyttäytyi meidän perhettä ja pienokaista kohtaan hyvin ylimielisesti, irvisteli ja puhui ja kähisi kovalla äänellä pienokaiselle, tämä säikähti ja alkoi itkemään, ämmä siihen sitten vielä isolla äänellä kommentoimaan, että mikä äidin pikkuvauva se sielä luulee olevansa kun heti aletaan itkeä... siis ihan hirveetä asiakaspalvelua, tai ei sitä voinut edes siksi kutsua!!

• miin3

hahah, naurettavaa

• OutoaKäytös

Outoa on tosiaan käytös.

• Vantaanaaakka

Vantaalta muksutalli jo loppu.

• JadaKoo

Vantaan Muksutalli on nykyään Megamuksu. Itse en siitä kyseisestä paikasta mitään tiedä, mutta ajattelin piipahtaa katsomassa tarjontaa. Toivotaan että siellä olisi asiallisempaa palvelua!

• sussu84

huonoa palvelua seinäjoella

• Vittuillaan

Täytyy mennä katsomaan pahansuopa akkaa iham piruuttaan vaikka en mitään osta. Meen vaan vittuileen.

• kokemusta on

Seinäjoen muksutallissa ei ole mitään pahansuopaa akkaa, nyt joku ( kilpailija ehkä?) kirjoittelee moskaa. Erittäin ystävällinen myyjä on aina ollut asioidessani liikkeessä, jopa ohjasi minut kilpailevaan liikkeeseen, kun kyselin vauvan turvakaukalon vuokrausta. Eli älkää uskoko kaikkea moskaa ja panettelua mitä luette.

• Transformer T

No, ny on itellä kokemuksia Seinäjoen muksutallista... Tampereella on tullut käytyä useastikin, mutta Seinäjoella ei sitten avajaisten...

OK, omistaja tekee kauppaa suoralla tyylillä, josta hitaat pohjaaiset saattaa säikähtää.. Onhan sanavalmis kauppias!

Tinkiä meinasin, mutta oli kauppias päättänyt jo hinnan... No, eipähän haitannu, kun hinta oli juurikin sen mitä olin ajatellu... Eli siis tinkimisenkin kauppias suoritti itse...

Huvikummussahan on tietty taulukko alennuksille ja vaikka kannat sinne monta tonnia rahaa, niin alennukset on taulukon mukaan... (löytyy ko. firman omilta sivuilta.... Eipä oo kovin hääviä alennuksia...)

Eli siis olen ainakin tyytyväinen Muksutallin tapaan tehdä kauppaa, Huvikumpuun itselläni on ikävä kyllä suuri kynnys astua, en tykkää heidän tavastaan tehdä kauppaa! Jos kanta-asiakas saa alennusta tietyn taulukon mukaan muutaman prosentin....

Takuusta en Muksutallin osalta osaa sanoa mitään, epäilen, että jos osaa näyttää toteen, ettei ole käyttövirhe vaan materiaalivika, niin uskoakseni ei ole ongelmia...

Kuinkahan vaan on Huvikummun takuitten kanssa....

• mä +2

Itse kävin jokunen kuukausi sitten muksutallis ja huhhuh... Sisarusrattaista kyselin ja vanhempi naismyyjä sitten esitteli lyhyesti ja oli heti sitä mieltä, että mun pitäis heti paikalla maksaa jokunen satanen varausmaksua kyseisistä vaunuista, muuten menevät kyllä heti kun on poistuva väri. Sanoin, etten kyllä näin nopeasti ilman vertailuja ala kauppaa tekemään ja varausmaksuja makselemaan. Tuumasi sitten senkin, ettei käytettyjä vaunuja nyt ainakaan kannata ostaa, kun ne on AINA homeessa, sillä ihmisillä ei oo nykyään lämpimiä varastotiloja joissa säilyttää.... Hohhoijaa, meillä kyllä ainakin on niin edellisessä kuin nykyisessäkin asunnossa ja aiemmat vaunut kyllä aion myydä pois (jotka käytettynä ostinkin) eikä taatusti oo homeessa! Empä kuitenkaan tän myyjän kans ajatellut jäädä aiheesta vänkäämään kun tyyli oli mikä oli. Mutta ei tullu kyllä mieleenkään et olisin kauppoja alkanut tollasen kans tekemään. Niin ja nyt hiljattain kävin uudelleen liikkeessä ja ne samat vaunut (jotka myydään muka alta aikayksikön) niin siellähän ne oli yhä :D Sama myyjä ei kyllä onneksi ollut :)

• Rahatt

Raha kelpaa.

• Rgggg

Loppu on tämä kioski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe