Huijariprofeetta jatkoa

hellari777

Jatkoa http://keskustelu.suomi24.fi/node/9253907 koska viestiketju venyi liian pitkäksi.
En minä ole sinulle vastustaja piho jos sitä luulet, en uskaltaisi ottaa sitä vastuuta että olisin opettaja/profeetta mutta tässä asiassa minulla on kyllä soinut hälytyskellot. Miksi ihmeessä meidän pitäisi odottaa jonkun venäjän hyökkäystä ja valmistautua siihen? Jo raamattukin selkeästi ilmoittaa että:

Matt. 6:34
Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.

Yhtä hyvin voimme odottaa vaikka 50 vuotta meteoriitin putoamista päähämme ja valmistautua siihen esimerkiksi kaivamalla maahan bunkkerin ja hankkia eväitä sitä tapahtumaa varten.

Voimme myös odottaa jonkun tappavan epidemian puheamista, ylinvoimalan räjähdystä tai mitä tahansa ja niistä kaikista löytyisi profetioiden kertojia jos sellaisen pistäisi liikkeelle. Eikö olisi vain parempi sinun itsesi valmistua siihen venäjän hyökkäykseen eikä kertoa muille.

Olenko ymmärtänyt oikein että sinun juttujasi ei hyväksytty jossain seurakunnassa johon ennen kuuluit tai mahdollisesti vielä kuulut? Ilmeisesti ne eivät olleet yksi-yhteen sen opin ja uskon kanssa jolle seurakunnan usko rakentuu. Onhan asia tietysti joskus niinkin että monesti ne jotka tuovat esiin jumalan totuuden ovat niitä jotka vaiennetaan nopeasti mutta ei tämä ole sitä totuutta, tämä on vain murehtimista huomisesta jota raamattu kehoittaa välttämään.

Miksi yleensäkkin tulet tänne suomi24.fi keskusteluun missä liikkuu paljon ateisteja ja uskosta osattomia, he saavat nopeasti väärän käsityksen kuuliaisuudesta jumalaa kohtaan. Luulevat varmaan että pitäisi kääntyä, ruveta piiskaamaan itseään (henkisesti), ostaa eväät ja odottaa venäjän hyökkäystä. Sitä on odotettu jo yli 30 vuotta sitten kuten aikaisemmassa keskustelussa toin esille.

2

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minäkään varsinaisesti odota Venäjän hyökkäystä ja miehitystä. Olen vain tuonut julki eri henkilöiden asiaa koskevia sanomia. En voinut ajatella, että pitäisin asiat vain omana tietonani. Kyllä profetiat ja näyt on tarkoitettu kaikille ihmisille tiedoksi. Ei sanomien takia tarvitse murehtia. Ne on tarkoitettu varoitukseksi ja valmistautumista varten.

Ihmettelen sitä, että kyseenalaistat minun kirjoitteluni täällä. Saanhan minä vapassa maassa kirjoittaa millä foorumilla haluan, oli siellä ateisteja tai ei. Sitä paitsi usein käy niin, että minä en tuo tänne sanomaa, vaan joku muu käy kopsaamassa profetian sivuiltani ja tuo sen tänne.

Kysyit: "Olenko ymmärtänyt oikein että sinun juttujasi ei hyväksytty jossain seurakunnassa johon ennen kuuluit tai mahdollisesti vielä kuulut?" Olet ymmärtänyt väärin, mikäli viittaat sanalla "juttujasi" näihin lopunajan profetioihin. En kuulu tällä hetkellä mihinkään seurakuntaan. Kun erosin Leppävaaran helluntaiseurakunnasta Espoossa helmikuussa 2004, syy oli aivan muu.

• Huhahhhei

Älä unta näe :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2284
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1127
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      84
      1007
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      922
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      793
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe