90 prossa naisista

Se viis

Ei nauti yhdynnästä. No toisaalta, Teille tämä on vaiv velvollisuus, ikävä muisto.

32

369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä velvollisuus?

Vielä viime vuosisadan puolessa välissä naisia saattoi ahdistaa synnin ja helvetin pelko ja raskaudet, mutta 2000-luvulla on jo ihan uudet tuulet. Yhdyntä on muuten hyvin lääkärikirjamainen termi. Taitaa sinun seksikokemuksesikin olla tyystin sieltä peräisin.

• tapauksessa 90% prosenttia miehistä ei tiedä, miten nainen saadaan nauttimaan!!

• mitäkä mies

Tuota on vaikea uskoa,kun ainakin minun sexikumppanini nauttinut,tai ainakin teeskennellyt nauttivansa.Toisaalta en voi tehdä kalluppia,kun ei ole tarpeeksi paljon kokemusta..Ja mikä on paljon:)

• Mikä sovinisti täällä on liikkeellä kun tuollaisia aloituksia suoltaa??? Niinkuin tuo sielujuttukin...
      En nyt viitsi Prätkähiiriä tähän laittaa:)

• gallup-kysyjä

Mites tuo aloitus sovinismiin liittyy?????????????????????

• Nyt kyllä ihan miehenä vaatisin näiltä miesten provoiltakin jotakin tasoa, aletaan valua naisten tasolle muuten.

• HTZA

kannattajan.
        H.

• Adria
        HTZA kirjoitti:

kannattajan.
        H.

Ja täältä!

• Adria kirjoitti:

Ja täältä!

haluuttekste turpiinne!!!

:D

• Adria
        minttupuu kirjoitti:

haluuttekste turpiinne!!!

:D

Mä voisin haluta. Anna vinkki antotavasta.

• Niksinirkka

Sainpas taas Euron miehen kiinni 5 centin palstalta.
        Naisen euro vahvistuu )))

• Adria kirjoitti:

ne kaksi mustaa silmää ja muutakin kohtaa kipeäksi, eikös se eilen niin mennyt.

• Adria kirjoitti:

anna, koska sitten viesti taas holahtaa bittiavaruuteen!

Dee dee.......

• Adria
        Anceli kirjoitti:

ne kaksi mustaa silmää ja muutakin kohtaa kipeäksi, eikös se eilen niin mennyt.

Ootko sä pieksänyt mut eilen?

• Adria
        minttupuu kirjoitti:

anna, koska sitten viesti taas holahtaa bittiavaruuteen!

Dee dee.......

Ottasit kuitenkin riskin.

• Adria kirjoitti:

Ootko sä pieksänyt mut eilen?

urheasti, kun sä ensin kopeloit, ja minä laitan aina ensin hanttiin. Mutta nehän sitten meni menojaan.
        Se päättyi siihen, kun kyselin siitä amputaatiosta.

• Adria kirjoitti:

dee
        dee

muuta ei irtoa!!

• Adria
        Anceli kirjoitti:

urheasti, kun sä ensin kopeloit, ja minä laitan aina ensin hanttiin. Mutta nehän sitten meni menojaan.
        Se päättyi siihen, kun kyselin siitä amputaatiosta.

Siis jos mä kopeloin niin sä alat kyseleen amputaatiosta. Jossain vaiheessa mä oon epäonnistunu pahasti. Dee dee.

• Adria
        minttupuu kirjoitti:

dee
        dee

muuta ei irtoa!!

Ei ollenkaan paha. Jo mä tostakin kiksit vetäsen.

• Adria kirjoitti:

Siis jos mä kopeloin niin sä alat kyseleen amputaatiosta. Jossain vaiheessa mä oon epäonnistunu pahasti. Dee dee.

kohta lähtee, joten sovitaan taas, että ollaan vaan kavereita, kumpikaan ei kopeloi
        eikä lyö :)
        Mutta jotain outoa sun käsissä oli, kun ne ei ylettäneet ympäri ;))))

• RIMMIR
        Adria kirjoitti:

haisee, kuka sua on riskiksi kehunut? Jaksatko tuosta noin vain kantaa sen vanhanaikaisen vekottimen (TV:N) toiseen kerrokseen , talossa ei hissiä!

• Niksinirkka kirjoitti:

Sainpas taas Euron miehen kiinni 5 centin palstalta.
        Naisen euro vahvistuu )))

Kyllä sen kurssi huitelee koko ajan jossakin Zimbabwen dollarin alapuolella...

• Adria
        RIMMIR kirjoitti:

haisee, kuka sua on riskiksi kehunut? Jaksatko tuosta noin vain kantaa sen vanhanaikaisen vekottimen (TV:N) toiseen kerrokseen , talossa ei hissiä!

Kato sä hiffasit. Mut hei, en mä silti flyttais, vaan kaivaisin femman fikkasta ja skulaisin naapurin skrodelle skidille.

• Niksinirkka
        yohuuhkaja kirjoitti:

Kyllä sen kurssi huitelee koko ajan jossakin Zimbabwen dollarin alapuolella...

Voi raato sinua kun aina pistelet noita pahoja totuuksia ;))).

• Anjaniina.

mee siis tumputtaan...
      hop hop

• OOOOiso O

nainen saa parhaimmat orgasmit itse itselleen. Myös oma kokemus. Osaan konstit ja on hyvä mielikuvitus. Mies vain häiritsee keskittymistä :))) Hyvän miehen kanssa voi tulla muuta ekstrahyvää, mutta näin on. Vaikea ehkä useimpien miesten hyväksyä tämä asia.

• :))

• jade51

On naisen oma vika, jos ei nauti seksistä. Ei miehet ole ajatustenlukijoita, nainen voi ihan itse kertoa mitä haluaa ja mistä nauttii. Jos ei tämä sitten sovi kumppanille, niin kumppani vaihtoon. Ei seksiä säälistä kannata antaa, se on siihen ihan liian hyvää. Sama koskee tietysti miestäkin.

• se mikään velvollisuus ole. Jos ei maita, ei maita ja sillä siisti.
      Aika usein se nauttimattomuus lienee kiinni siitä päällä hääräävästä monotonisesta panokoneesta, jonka ainoa päämäärä on oma mielihyvä ja joka ei nisen seksuaalisuudesta mitään ymmärrä eikä haluakkaan ymmärtää.

• mitäkä mies

Teräviä kommentteja tyhjästä,kun toiset saa,toiset ei ja sillä siisti.Asiasta on turha keskustella,kun kukaan koskaan ei kerro totuutta ja vaikka kertoisikin,sillä ei ole mitään painoarvoa.

Voisin kirjoittaa loputtoman läjän paskapuhetta aiheesta,mutta todellisuudessa olisin väärässä,kun ei ole tyhatta otosta naisen seksuaalisuudesta,niin silloin nylkyttäisin pilkkua:)

Kuitenkin fakta:hyvin toimiva seksi merkitsee parisuhteessa vain! 10% Mutta seksin puute parisuhteessa merkitsee 90%

• mitäkä mies

mikäli kaikki on kunnossa,nautinto on molemmin puolinen ja jos!ei ole,miksi helvetissä sellaiseen suhteeseen on menty?? En ainakaan yrittäisi jatkaa sellaista suhdeatta,jos en voisi tyydyttää partneriani,tai päin vastoin.

Tietysti voi elämäntilanteet muuttua,mutta tilanteen muuttumiseen on aina syy,eikä sen tarvii olla kovinkaan suuri asia ja se heijastuu kaikkeen.Puolin ja toisin,väsynyt mies ei jaksa edes ajatella ponnistelua,tai ei viitsi vaivautua ja sama koskee naisiakin(vaikkakin)naisen tunnepuoli on useimmiten herkempi kuin miehen.

Varmaa on vain se että jos homma ei toimi,siihen on syy.

Kiitos :)

• Pirre*

niistä kahestako? :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8960
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      311
      6227
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1340
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1291
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1101
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      78
      949
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      857
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      768
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      676
    Aihe