Pelicansin uudet Vahvistukset!

kausi alkaaa kohta.

Pelicans hakee vielä muutamia täsmä vahvistusta hyökkäykseen.Maalinteko voimaa kyllä roosteri kaipaa paljon lisää! Saataisiinko vielä Jantunen innostumaan, jos asenne ja kunto kohdallaan, olisi edelleen hyvä vahvistus seuralle! Pelicans on kuulemani mukaan ollu kiinnostuneita,myös Stephen Dixonista ja Shayne Toporowskista. Dixon olisi aivan loistava hankinta hyökkäykseen. Nythän on ostajan markkinat,Aaltosesta saatuja rahoja pitäisi olla vielä paljon jäljellä. Jopa useampaankin hankintaan kuin kolmeen,mitä ollaan lupailta. Ja myös Maalivahti rintamalla saattaa tapahtuu = ) Miten olisi jos uudet vahvistukset olisivat seuraavaa luokkaa : Stephen Dixon, Patrick Yetman,Shayne Toporowski, Karol Krizan (maalivahti) ja ehkä mahdollisen Try-outin kautta Marko Jantunen. Kyllä kelpais lähteä kauteen,myös Antti Niemestä oltiin joissain piireissä kuultu huhua. =)

2

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASDAD

JABUK SINDEL PALAS PELIKAANEIHIN!!

• lopettakaa jo se

haaveilu tulette olemaan sijoilla 14-10.ei mulla muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe