mun tarina on tyypillinen: armeijaura kiinnosti ja motivaatio oli korkealla. Tehtävätkin meni hyvin, mutta ns. "pällitestit" menivät vähän puihin. Kaiken huipuksi AUK:in kurssijohtaja ei oikein luottanut muhun, kun tuli mokailtua pahemman kerran. Ilmeisesti tästä syystä sain komennuksen RUK:iin, pois jaloista. Hän onnistui vielä junailemaan mut toiseen joukko-osastoon eli en enää palannut sinne mistä lähdin.
Menetin tuon toilailun takia paljon. Ihan varoitukseksi muille.
En pärjännyt AUKissa --> komennos RUK:iin
2
1111
Vastaukset
- sniperrrr
hahah
Loistava tarina varmaan kertoa saunaillassa, mutta tottahan se ei ole. Sulla on oikeesti mielikuvitusta. Suosittelen kirjailijanuraa lämmöllä. itsehän en ole käynyt kumpaakaan yllämainituista kouluista (ihan oma valinta se, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta), mutta sen nyt minäkin tiedän, että rukkiin päästään, ei jouduta. En tiedä mistä katkeruutesi juontaa juurensa, mutta tervettä se ei ole. Armeija ei ole koko elämä, koita jo päästä sen yli.- 3y3h5j553
RUK:un kyllä voi joutua. Armeijassa komennetaan erilaisia asioita, eikä niihin ole usein mitään sanomista. Omasta saapumiserästä mukaan tuli pari henkilöä, jotka eivät halunneet rukkiin laisinkaan(halukkuuspisteet 0). Aukkiinkin pakotetaan, joten miksei RUK:un?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329