Anteeksi, että olen sinulle ilkeä.....

Roomeo

mutta jos tietäisit oikean syyn käyttäytymiseeni, ymmärtäisit ehkä.....
Syy on nimittäin se, että rakastan sinua suunnattomasti, en voi olla ajattelematta jatkuvasti sinua.

Intohimoni sinua kohtaan on niin kiihkeää, että pelkään jo etukäteen tilanteita, jossa olemme kaksin.

Ilkeily on minulle alitajuntainen tapa pitää käteni erossa sinusta, kun minä ja sinäkin tiedämme sen, että tälläiseen suhteeseen hyppääminen ei tietäisi lopulta hyvää kenellekkään osapuolelle, vaikka itsestäni olen varma, että tällä hetkellä haluaisin sinua enemmän kuin ketään muuta.

12

2016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juulia

      Mielessäni olet aina. Aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä. Aina vaan ja edelleen. Ilkeile rauhassa, rakkaudestahan se hevonenkin potkii?? Vai potkiiko?

      • juulie

        ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Juulia

      En voi ymmärtää... Mitä voitat ilkeilyllä? Karkoitat minut? Siinä onnistut kyllä. En tiedä kuinka paljon loukkauksia ihminen voi niellä, kuinka monta nöyryytystä kokea ennen irtaantumistaan, ehkä kohta tiedän senkin.

      Anna meille mahdollisuus. Tapaa minut. Ehkä rauhoitut hyvinkin. Tavallisuuteni tukahduttaa kiihkeimmät tunteesi, mutta jotain silti voi jäädä, ainakin ystävyys.

      Anna mielenrauhani takaisin. Vie pois hajamielisyyteni ja poissaolevuuteni. Vie pois pelko siitä, että teet julmaa pilaa. Tuo takaisin iloni ja usko ihmisiin.

      Vain pieni asia. Tavataan ja jutellaan.

      • AlfaRomeo

        positiivista asiaa tässä tällä Juulialla.
        Usko elämäniloon, siitähän niitä juttuja syntyy ja ilo saa monen asian kukoistamaan, eikös juu!
        Hymyilevä Alfa-Romeo-kuski...


    • Kultasi

      rakastan sinua.Haluan sua lähelleni niin kipeästi, et se sattuu...Ja kyllähän mä näin sen sun katseestasi kun viimeksi nähtiin, etkä olisi halunnut mun lähtevän, tiedän senkin.Meidät on tarkoitettu toisillemme, muuta selitystä ei näille tunteille ole.Sä olet mulle SE ja ja mä olen sulle just se jota etsit ja joka hyväksyy sut sellaisena kun olet, näkee sun sisääsi, sen tuskan ja ikävän mikä sulla on.Mä rakastan sua aina, en unohda koskaan meidän ihania hetkiä, enkä sua.Soittaisit niin voitais jutella.Tää tilanne ei ole niin mahdoton ollenkaan, me onnistuttaisiin kyllä, koska se on niin tarkoitettu.

    • vieläkin

      Jos tämä viesti olisi minulle, niin vastaisin,
      että en todellakaan ymmärrä, en yhtään mitään. Mukava olisi edes jonakin päivänä ymmärtää.
      Pahaa en ole aikonut kenellekään, vaikka itse kyllä pahoitin mieleni.

    • Rakastunut nainen

      Älä ole minulla ilkeä, se sattuu todella. Olen sinuun niin rakastunut etteivät mitkään esteet välillämme tunnu todellisilta (vaikka ei niitä pieniksikään voi sanoa...)

      Syttyisin tuleen jos koskisit minuun ja vaikka se olisi ihaninta mitä olla voisi, niin sitä älä tee...vielä

      Tule huomenna luokseni, katso minua silmiin ja hymyile juovuttavan suloista hymyäsi niin saat anteeksi ilkeytesi ja enemmänkin. Näet kuinka rakkaus loistaa silmistäni, anna minulle merkki, en jaksa enää odottaa

      Älä mene pois rakkaani

    • tytteli

      Tuttua textiä...Toivon että löydät Juuliasi
      ja että olisit onnellinen.En koskaan halunut loukata sinua, olin niin vihainen siitä asiasta
      tiedäthän..Anteeksi.Toivon että kaikki kääntyy parhain päin, ja saisit olla onnellinen.
      t sielunsiskosi

    • Juulia

      Hyppää järveen tai vaikkapa avantoon.

      Josko siellä hiukan näppisi jäähtyisivät?

    • mirri

      Olet onnistunut karkoitusyrityksissäsi.En aio enää sua vaivata.Jos haluat mua niin soita ja pyydä anteeksi.Numeron tiedät...Älä tee kaikesta niin vaikeeta.

    • "Juulia"

      ja uskoton Roomeo...

      t: Juulia, ei oikea Juulia kumminkaan

    • kuutti

      Hei Roomeo. Ketä sä yrität vakuuttaa, et tuo suhde ei toimisi? Itseäsi, koska et uskalla toimia? Ja rakkaus ja halu on kaksi ihan eri asiaa. Eikä tuo loppu oikein vakuuta:"... vaikka itsestäni olen varma, että tällä hetkellä haluaisin sinua enemmän kuin ketään muuta." Sä siis haluat ja tällä hetkellä. Et ehkä huomenna, kun hormoonit hiljenevät. Hassua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe