mutta jos tietäisit oikean syyn käyttäytymiseeni, ymmärtäisit ehkä.....
Syy on nimittäin se, että rakastan sinua suunnattomasti, en voi olla ajattelematta jatkuvasti sinua.
Intohimoni sinua kohtaan on niin kiihkeää, että pelkään jo etukäteen tilanteita, jossa olemme kaksin.
Ilkeily on minulle alitajuntainen tapa pitää käteni erossa sinusta, kun minä ja sinäkin tiedämme sen, että tälläiseen suhteeseen hyppääminen ei tietäisi lopulta hyvää kenellekkään osapuolelle, vaikka itsestäni olen varma, että tällä hetkellä haluaisin sinua enemmän kuin ketään muuta.
Anteeksi, että olen sinulle ilkeä.....
12
2062
Vastaukset
- Juulia
Mielessäni olet aina. Aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä. Aina vaan ja edelleen. Ilkeile rauhassa, rakkaudestahan se hevonenkin potkii?? Vai potkiiko?
- juulie
ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Juulia
En voi ymmärtää... Mitä voitat ilkeilyllä? Karkoitat minut? Siinä onnistut kyllä. En tiedä kuinka paljon loukkauksia ihminen voi niellä, kuinka monta nöyryytystä kokea ennen irtaantumistaan, ehkä kohta tiedän senkin.
Anna meille mahdollisuus. Tapaa minut. Ehkä rauhoitut hyvinkin. Tavallisuuteni tukahduttaa kiihkeimmät tunteesi, mutta jotain silti voi jäädä, ainakin ystävyys.
Anna mielenrauhani takaisin. Vie pois hajamielisyyteni ja poissaolevuuteni. Vie pois pelko siitä, että teet julmaa pilaa. Tuo takaisin iloni ja usko ihmisiin.
Vain pieni asia. Tavataan ja jutellaan.- AlfaRomeo
positiivista asiaa tässä tällä Juulialla.
Usko elämäniloon, siitähän niitä juttuja syntyy ja ilo saa monen asian kukoistamaan, eikös juu!
Hymyilevä Alfa-Romeo-kuski...
- Kultasi
rakastan sinua.Haluan sua lähelleni niin kipeästi, et se sattuu...Ja kyllähän mä näin sen sun katseestasi kun viimeksi nähtiin, etkä olisi halunnut mun lähtevän, tiedän senkin.Meidät on tarkoitettu toisillemme, muuta selitystä ei näille tunteille ole.Sä olet mulle SE ja ja mä olen sulle just se jota etsit ja joka hyväksyy sut sellaisena kun olet, näkee sun sisääsi, sen tuskan ja ikävän mikä sulla on.Mä rakastan sua aina, en unohda koskaan meidän ihania hetkiä, enkä sua.Soittaisit niin voitais jutella.Tää tilanne ei ole niin mahdoton ollenkaan, me onnistuttaisiin kyllä, koska se on niin tarkoitettu.
- vieläkin
Jos tämä viesti olisi minulle, niin vastaisin,
että en todellakaan ymmärrä, en yhtään mitään. Mukava olisi edes jonakin päivänä ymmärtää.
Pahaa en ole aikonut kenellekään, vaikka itse kyllä pahoitin mieleni. - Rakastunut nainen
Älä ole minulla ilkeä, se sattuu todella. Olen sinuun niin rakastunut etteivät mitkään esteet välillämme tunnu todellisilta (vaikka ei niitä pieniksikään voi sanoa...)
Syttyisin tuleen jos koskisit minuun ja vaikka se olisi ihaninta mitä olla voisi, niin sitä älä tee...vielä
Tule huomenna luokseni, katso minua silmiin ja hymyile juovuttavan suloista hymyäsi niin saat anteeksi ilkeytesi ja enemmänkin. Näet kuinka rakkaus loistaa silmistäni, anna minulle merkki, en jaksa enää odottaa
Älä mene pois rakkaani - tytteli
Tuttua textiä...Toivon että löydät Juuliasi
ja että olisit onnellinen.En koskaan halunut loukata sinua, olin niin vihainen siitä asiasta
tiedäthän..Anteeksi.Toivon että kaikki kääntyy parhain päin, ja saisit olla onnellinen.
t sielunsiskosi - Juulia
Hyppää järveen tai vaikkapa avantoon.
Josko siellä hiukan näppisi jäähtyisivät? - mirri
Olet onnistunut karkoitusyrityksissäsi.En aio enää sua vaivata.Jos haluat mua niin soita ja pyydä anteeksi.Numeron tiedät...Älä tee kaikesta niin vaikeeta.
- "Juulia"
ja uskoton Roomeo...
t: Juulia, ei oikea Juulia kumminkaan - kuutti
Hei Roomeo. Ketä sä yrität vakuuttaa, et tuo suhde ei toimisi? Itseäsi, koska et uskalla toimia? Ja rakkaus ja halu on kaksi ihan eri asiaa. Eikä tuo loppu oikein vakuuta:"... vaikka itsestäni olen varma, että tällä hetkellä haluaisin sinua enemmän kuin ketään muuta." Sä siis haluat ja tällä hetkellä. Et ehkä huomenna, kun hormoonit hiljenevät. Hassua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019