Massonille..

menneisyyden haamu

Epäilit aiemmin että palstalla olisi jonkinlaista seurantaa ja ajattelinpa että seuraava viestini saattaisi kiinnostaa.

Linkitin tuon mielenkiintoisen panssarivaunujen omasuoja-järjestelmään liittyvän youtube videon ainakin 4-5 eri Suomi24 -keskustelupalstan aiheiden alle noin tunti sitten. Tämän jälkeen menin puolen tunnin kuluttua katsastamaan että montako kävijää viestini oli käynyt lukemassa kullakin palstalla. 3 palstaa oli sellaisia, joita kukaan ei (yleensä) käytä tähän aikaan vuorokaudesta ja niissä kaikissa oli käynyt tasan 4 vierasta!!! Muissa oli enemmänkin, mutta niitä käyttävätkin monet ihmiset vielä öiseen aikaankin. Mainitut Keskustelun ''aiheet'' oli sijoiteltu eri puolille Suomi24-sivustoa, joten sattumalta ne mainitsemani 4 käyttäjää eivät olisi voineet eksyä yhtä-aikaa kaikille ''aihe'' alueille, jonne viestini laitoin.

Monet palstojen käyttäjät ovat epäilleet että heitä tarkkaillaan ja ovat kyenneet sen hyvin perustelemaan. Oman pienimuotoisen ''kokeeni'' jälkeen minustakin on nyt alkanut tuntua, ettei netin käyttäjien yksityisyyttä kunnioiteta tässä maassa pätkääkään.

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menneisyyden haamu

      Vielä äsken tälläkin viestillä oli 0 lukukertaa, mutta nyt tänne on yhtäkkiä napsahtanut ne 4 mainittua lukukertaa. En ole itse avannut viestiäni kertaakaan siten että olisin sulkenut välillä netin, eli omalta koneeltani ne eivät voi olla peräisin.

      • menneisyyden haamu

        Nyt noin 1 tunti ensimmäisen viestin jälkeen lukukertoja edelleen 4, mutta ehdin pitää tämän viestin auki vain 3 minuuttia, jonka jälkeen päivitin viestin ja tänne oli ilmaantunut yhtäkkiä taas monta käyttäjää kerrallaan, joten tämän viestin lähettämisen jälkeen väkeä on käynyt lukemassa taas enemmän väkeä. Tämä tarkkailukerta päättyykin tälläkertaa tähän. Sori vaan homot! Pitäähän sitä joskus nukkuakin.


    • Tosiaan minulta löytyi trojan hevosia koneeltani. Sitä ennen Hakkeri muokkaili tekstejäni, kun ne olivat Windowsin leikepöydällä, ennen kuin liitin tekstin foorumin lomakkeeseen!

      Minä en voi ymmärtää mistä trojalaiset olivat tulleet, kun koneenikin on aivan uusi en ole käynyt epämääräisillä sivuilla, enkä ladannut piraatti ohjelmia!!

      Hämärästä puhelinsoitosta ja kyselyt palomuuristani osoittavat järjestäytynyttä toimintaa. Jos se on Supo on toiminta laitonta, kun heillä ei edes saisi olla minkäänlaista Natokantaa, saati että operoisivat kantansa mukaisesti!!

      Jos se on CIA älkää olko lampaita mikäli ne alkaa väkivaltaiseksi. Jos teillä on aseenkantolupa tekisi mieli sanoa "ampukaa koko tiedustelubandiitti sakki! parempi napit tai kokardit bandiittien otsassa, kuin omassa otsassa". Suomeksi tämä tarkoittaa, että halveksin heitä, heidän toimintaansa ja pidän niitä täysin laittomina! Pyrkikää kaikilla tasoilla vastarintaan, jos he itse rikkovat suomenlakia.

      Vakavasti: tiedustelupalvelut voivat olla todellinen vaara, yleensä kuitenkin he pyrkivät saamaan tietokantoihinsa henkilöiden tietoja ja mielipiteitä, jota käyttävät sitten mahdollisesti myöhemmin jos on tarve ja ae sinäänsä on jo vaara.

      -masson

      http://www.saulmasson.org

      • ...ja SE sinäänsä on jo vaara.


    • ja / tai Mossadin murha Euroopassa, niin he saavat maksaa kalliisti. Kyllä eurooppalaiset tietää ja myös tekee. Asiaan lienee syytä paremmin perehtyä, kyllä joskus niitä CIA ja Mossad miehiä on ihan "pongattavissa."

      -masson

    • kummituinen-

      >Keskustelupalstat on tarkoitettu rakentavaa ja asiallista ajatusten vaihtoa varten. Keskustelu ei ole chattailua tai samojen viestien lähettelyä jokaikiselle palstalle.

      Keskusteluissa ei saa:

      - Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty.>

      http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/ohjeet/#saannot_vastuu

    • Tulee kuin itsekseen koneelleni vaikka en käy hämärillä sivuilla, enkä asenna Piraattiohjelmia!! Koneeni on pari-kolmeviikkoa käytössä olut ja siinä on / oli ihan tuore Windows juuri asennettuna. Myös ADSL palomuurin ovat onnistuneet ohittamaan. Ilmeisesti joku pääsee jostain TCP/IP protokolan portista sisään koneelleni ja asennuttaa vakoiluohjelman, vai miten tämä tapahtuu?

      Tämä on sitten jo toinen kerta noin viikon aikana, kun minua vakoillaan trojan hevosella, kuka tulee kärymään? Saa sitten joka murrosta tuomion erikseen ja tosiaan todennäköisesti tähän liittyy muutakin... nyt arvioin tilannetta ja rikosilmoitus on jo nyt mahdollinen. Seuraavan kerran se on sitten varma rikosilmoitus, voi se nytkin sitä olla ja millä nimellä tätä laitonta toimintaa harjoitetaan ja kuinka laajasti? Varsin paksukalloista porukkaa (tai epätoivoisia tiedon-nälkäisiä), vihjalin jo viimeksi rikosilmoituksella ja nyt he yrittävät minun konettani uudelleen. En minä niistä teille tiedottele, joten syylisten ei kannata huokaista helpotuksesta.


      Tulee kuin itsekseen koneelleni vaikka en käy hämärillä sivuilla, enkä asenna Priaattiohjelmia!!

      Tarkistusraportti
      16. elokuuta 2010 21:40:13 - 21:42:27
      Tietokoneen nimi: olen sensuroinut koneen nimen
      Tarkistustyyppi: Nopea haittaohjelmatarkistus
      Kohde: Järjestelmä


      --------------------------------------------------------------------------------

      Tulos: 2 haittaohjelmaa löytyi
      Puhdistustoiminnon valmistuminen edellyttää järjestelmän käynnistämistä uudelleen.
      Gen:Trojan.Heur.@JZ@XYaTLk (virus)
      Toiminto: eristetty
      Gen:Trojan.Heur.@JZ@XkAanmj (virus)
      Toiminto: eristetty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe