Miksi vihaatte naisia ?

Femakko!

Mistä naisvihanne johtuu ? Onko taustalla lapsuudet kokemuksia, huonot perhesuhteet tms. vai oletteko tulleet myöhemmin iskuyrityksissänne torjutuiksi ?
Pelkäättekö naisia ? Useimmiten vihan taustalla on pelkoa, jokin uhkaa itseä eikä tiedä miten sitä käsittelisi
muuten kuin pyrkimällä uhkaamaan vastapuolta takaisin, kaksin verroin.

Onko teille ainoa sopiva kumppani sellainen, joka ei omaa mielipiteitä, päättäväisyyttä tai kunnianhimoa, jolle tosiaan lasten kasvatus ja kodinhoito on tarpeeksi ? Ettekö pysty hyväksymään naisia muissa rooleissa kuin aitinä/sänkykumppanina ( johtajina, olympiavoittajina, juristeina, lääkäreinä jne. ) ?

Jos näin on, MENKÄÄ HOITOON.

13

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CHAUVISNIMI

      Miesten vihaajat ja sortajat, feministit, toivoisivat että heidän rikoksiaan ei huomattaisi

    • totuutta kaikille

      naisvaltaisia aloja. esim. terveydenhuolto. Mikään ei toimi. Jonot vaan kasvaa. Naiset eivät tule keskenään toimeen. Juoruavat vain keskenään toisista naisista ja potilaat siinä kärsii. Jos terveydenhuolto olisi vain miesten hallinnassa homma toimisi sotilaan tarkkuudella. Rupeen enemmän ja enemmän olemaan islamin ajatusmaailman kannalla että naisten paikka todellakin on jossain muualla kuin tehokkaassa työyhteisössä. Naiset hoitakoon kodin ja lapset, ja mies rahan peheelle. Näin työpaikkoja tulisi lisää työttömille miehille.

    • Vasen lerppu....

      "uhkaamalla vastapuolta TAKAISIN" ! Sinäpä sen sanoit terkakkaasti......:DDD

      • ovat koppavia!

        Ja harhaluulo siitä, että kaikki miehet ovat "tumpeloita/kömpelöitä" ja ettei miehet ymmärrä tunneasioista mitään, suututtaa minua kaikista eniten! Kyllä niitä tunneköyhiä on naisissa ihan yhtä paljon kuin miehissäkin!

        Inhoan siis naisia jotka ovat olevinaan kauhean "nokkelia" ja jotka pitävät miehiä yllämainitsemallani tavalla jotenkin tunneköyhinä ja hitaina jne jne.. Naiset ovat itse usein hyvin kylmiä ja kovia!

        Lisäksi sellaiset harakat jotka halventavat ja haukkuvat omaa miestään ovat kaikista vastenmielisimpiä! Olen itse vasta suht nuori 26v mutta usein kuulen kuinka naiset sättivät miestään ja pitävät itseään parempana vaikka ovat usein itse ihan yhtä vanhoja ja rumia & vielä rumempia käytökseltään!

        T: Tarkkailija poika.


      • oapglmqaogknmqg
        ovat koppavia! kirjoitti:

        Ja harhaluulo siitä, että kaikki miehet ovat "tumpeloita/kömpelöitä" ja ettei miehet ymmärrä tunneasioista mitään, suututtaa minua kaikista eniten! Kyllä niitä tunneköyhiä on naisissa ihan yhtä paljon kuin miehissäkin!

        Inhoan siis naisia jotka ovat olevinaan kauhean "nokkelia" ja jotka pitävät miehiä yllämainitsemallani tavalla jotenkin tunneköyhinä ja hitaina jne jne.. Naiset ovat itse usein hyvin kylmiä ja kovia!

        Lisäksi sellaiset harakat jotka halventavat ja haukkuvat omaa miestään ovat kaikista vastenmielisimpiä! Olen itse vasta suht nuori 26v mutta usein kuulen kuinka naiset sättivät miestään ja pitävät itseään parempana vaikka ovat usein itse ihan yhtä vanhoja ja rumia & vielä rumempia käytökseltään!

        T: Tarkkailija poika.

        Totta. Se on joko normaali ihminen tai sitten sovinisti tai feministi, varsinainesti sairas.


    • Naisten syytä

      Vihaan naisia. En voi olla vihaamatta naisia, ja se on naisten syy. Naisvihaani on johtanut se, että naiset välttelevät minua erikoisuuteni takia. Minulla on aspergerin syndrooma, ja siksi en osaa kovin hyvin lähestyä naisia, vaan puhun liian suoraan. Jos joku nainen viitsisi tutustua minuun enemmän ekíkä hylkäisi lähestymisyritystäni sosiaalisen alkukömpelyyteni perusteella. Useimmat naiset ovat valtavan pinnallisia ihmisiä, jos eivät olisi, niin he suostuisivat esim. minuun tutustumaan ajatellen, että vaikka olenkin sosiaalisesti alkukömpelö, en välttämättä ole läpimätä mies. Olen sydämellinen ja ystävällinen, mutta eivät naiset sitä ymmärrä, kun eivät voi tavata minua yhtään henkevässä mielessä.

      Toinen juttu, jonka perusteella vihaan useimpia nuoria naisia on se, että he eivät voi olla sellaisen miehen kanssa, joka ei ole ennen ollut ainakin kymmenen kanssa.

      • perustelut kusee

        Minullakin on aspergerin syndrooma ja olen nainen. Eiköhän ihmiset ylipäätään ole pinnallisia.
        En kyllä koskisi sinuun tikullakaan johtuen siitä, ettet viestisi perusteella ole sydämmellinen tai ystävällinen.


    • Aitoon tasa-arvoon

      Naiselle ei tunnu tasa-arvo sopivan. Jos sitä tarjoaa, käyttää nainen heti tilaisuutta hyväkseen ja alkaa vaatia yhä enemmän. Lisämausteena tulee halveksunta heikkoa miestä kohtaan.

      Feministi ei vaadi tasa-arvoa. Sen hän on jo ajat sitten saavuttanut. Feministi vaatii yhä uusia etuja sukupuoleen perustuen. Se on yhtä vastenmielistä ja vastustamisen arvoista kuin se, että mies vaatisi etuja sukupuolensa perusteella.

    • SUOMIVALAS!

      koska te HUORAT ajattelette vaan että mistä saisi 20/7cm miljoona euroa ja brad pitin

    • SamiA

      ” Pelkäättekö naisia ? Useimmiten vihan taustalla on pelkoa, jokin uhkaa itseä eikä tiedä miten sitä käsittelisi
      muuten kuin pyrkimällä uhkaamaan vastapuolta takaisin, kaksin verroin.”

      Miten edellä oleva eroaa homoagendasta? Mielestäsi ei mitenkään, koska homojen tasa-arvoa ajetaan samoilla argumenteilla. Alankin epäillä, että johtuuko homous feminismistä. Mene ja tiedä, että onko homous jossain suhteessa feminismiin.

      Mitä tulee feminismiin, niin uskon sen hyvyyteen silloin, jos feministi kykenee kunnioittamaan miestä. Vastakkain asettelu ei vielä herätä kovinkaan suuria sympatioita feminismin suhteen.

      • Paita&Perse

        Homous, tässä tapauksessa lesbous, on kyllä feministeille tärkeää. Naistutkimuksen (eli feminismin) opinnoissa sitä käsitellään näin:

        Queer-tutkimus
        WNA236 Queer-tutkimuksen perusteita (5 op) 401734
        Tutustutaan queer-tutkimuksen perusteisiin, klassikoiden merkitykseen ja queer-teorian ja homo- ja lesbotutkimuksen kriittiseen keskustelevaan suhteeseen.

        401725 Sukupuoli, seksuaalisuus ja heteronormatiivisuuden kritiikki (WNA210b), 5 op / 2.5 ov


      • ovat juuri niitä
        Paita&Perse kirjoitti:

        Homous, tässä tapauksessa lesbous, on kyllä feministeille tärkeää. Naistutkimuksen (eli feminismin) opinnoissa sitä käsitellään näin:

        Queer-tutkimus
        WNA236 Queer-tutkimuksen perusteita (5 op) 401734
        Tutustutaan queer-tutkimuksen perusteisiin, klassikoiden merkitykseen ja queer-teorian ja homo- ja lesbotutkimuksen kriittiseen keskustelevaan suhteeseen.

        401725 Sukupuoli, seksuaalisuus ja heteronormatiivisuuden kritiikki (WNA210b), 5 op / 2.5 ov

        lehmiä joiden mielestä " kaikki miehet on sikoja, pedofiileja, raiskareita jne "....


        Koita sitten tälläisten kanssa tulla toimeen esim. työpaikoilla, kun asenne on valmiiksi Miehiä kohtaan yllämainittu....!


      • Paita&Perse
        ovat juuri niitä kirjoitti:

        lehmiä joiden mielestä " kaikki miehet on sikoja, pedofiileja, raiskareita jne "....


        Koita sitten tälläisten kanssa tulla toimeen esim. työpaikoilla, kun asenne on valmiiksi Miehiä kohtaan yllämainittu....!

        Osa lesboistahan on aika jätkiä itsekin. Feministit ja feministilesbot taas tekevät lesboudesta aatteen. On niin mukavaa olla nainen ja lesbo, siis kaksinkertaisesti sorrettu. Ne alistavat heteronormatiiviset valtarakenteet näes.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe