Kaikkihan tietävät Helsingin ja muiden suurten kaupunkien pahimmat huorakadut, mutta millä kaduilla Savon kaupungeissa (Iisalmi, Kuopio, Varkaus) on pahin tilanne?
Savon huorakadut
17
5439
Vastaukset
- Info
on huorien osoitteet.
- 212.149.xxx.xxx
Kauppa kaduilla.:)
- huii
kuopiota niin missä sä siellä kauppakadul oot huoria nähny? :o
- Anonyymi
Mulla on vakityypit,muille en anna.
- Anonyymi
Savonlinnannassa Olavinkadun varrella on kolme thaihieromoa, joten sen perusteella julistan sen koko Savon pahimmaksi huorakaduksi.
- Anonyymi
MÄ OON BYLSINY OLAVINLINNASSA
- Anonyymi
Kaikki jotka kulkevat kaduilla antavat.
- Anonyymi
Riippuu kelle;D
- Anonyymi
Mistä sinut löytäisi rakkaudenammattilainen "vinkki".
- Anonyymi
Hevon persreijästä sulle nysä pili
- Anonyymi
Mulla on jo vakiasiakkaat.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/Y4h4S5
- Anonyymi
Ihan sisätiloissa toimin,50€ eteenpäin on taksa. Ei paritusta.
- Anonyymi
Kovasti tekisi Kuopiossa huoran suihinottoa sillä ammattilaiset osaavat sen ja ilman kumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti tekisi Kuopiossa huoran suihinottoa sillä ammattilaiset osaavat sen ja ilman kumia.
Kyllä maksaisin hyvästä suihinotosta.
- Anonyymi
Kuopiossa... kadun nimi, suap persettä varattomat.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://amisagroup.net/H/H0d1N7
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091