Voidaanko halata, kiitos näyttää tulevan poutaa huomenna, on se säitä pidelyt.
Onko kaikki hyvin
58
303
Vastaukset
- Anjaniina.
mä en halaile tuntemattomia ;)))
- brad_wurst
olen brad joten rutistellaan?
- Anjaniina.
brad_wurst kirjoitti:
olen brad joten rutistellaan?
bradwurst ja parhaimmillaan pannullani ;)
Liian kuuma rutisteltavaks? - brad_wurst
Anjaniina. kirjoitti:
Liian kuuma rutisteltavaks?tietysti tarvitaan vaan oikeat otteet.
- brad_wurst
Anjaniina. kirjoitti:
Liian kuuma rutisteltavaks?Keksit mulle parempaakin käyttöä kuin pannulla pyörittely.
- Anjaniina.
brad_wurst kirjoitti:
tietysti tarvitaan vaan oikeat otteet.
mulla onkin haarukka tässä käden ulottuvilla?
- brad_wurst
Anjaniina. kirjoitti:
Liian kuuma rutisteltavaks?Että jos oikein pinnistää
- Anjaniina.
brad_wurst kirjoitti:
Että jos oikein pinnistää
nyt pitää pinnistää?
Keksken hellepäivän.
Pinnistä ny ihan itte vaan, mä otan lunkisti.
Joko makkara on kypsää? - brad_wurst
Anjaniina. kirjoitti:
nyt pitää pinnistää?
Keksken hellepäivän.
Pinnistä ny ihan itte vaan, mä otan lunkisti.
Joko makkara on kypsää?no problems
- brad_wurst
Anjaniina. kirjoitti:
mulla onkin haarukka tässä käden ulottuvilla?
mikäli aiot haarukkasi iskeä mun melko mittavaan braatwurstiin.
saa halata!!
Pilvipoutaa, mut lämmintä. Uimaan tästä kohta.- brad_wurst
Mahtavaa, tuolla edellä oli nirppanokka joka ei suostu edes halaamaan, ei täällä länisrannikollakaan ole juuri nyt sadetta ollut =)
- Meriläinen
Kiitos kysymästä hiljalleen kun tässä astelen niin kyllä se siitä. Vielä noi tikit vähän vauhtia haittaa.
Hali olis ihan kiva.
Hellettä piisaa taas. Ei noi säätiedot mitään tiedä.
Kohta kynkkään keppien kanssa rantsuun, mutten uimaan.
Hyvää sunnuntaita sinnekin.- brad_wurst
Pienikin hali voi olla suuri juttu, sen merkitystä ei voi koskaan vähätellä. Ilman kosketusta elävä jää aika paljosta paitsi.
- Niksinirkka
brad_wurst kirjoitti:
Pienikin hali voi olla suuri juttu, sen merkitystä ei voi koskaan vähätellä. Ilman kosketusta elävä jää aika paljosta paitsi.
Kaikki hyvin.. muttei niin hyvin kuin sinulla joka täällä halauksia keräilet.
Yksi pieni hali lisää listaasi ! Ole hyvä
Ilmojan on pidellyt poudasta rajuihin ukkosmyräköihin ,tosin syöksyvirtauksia ei ole pidellyt mikään
moukaroivat lähipaikkakunnilla tulitikkumetsiä maan tasaan.
Ilmat ovat tällä hetkellä poutapilviset. - brad_wurst
Niksinirkka kirjoitti:
Kaikki hyvin.. muttei niin hyvin kuin sinulla joka täällä halauksia keräilet.
Yksi pieni hali lisää listaasi ! Ole hyvä
Ilmojan on pidellyt poudasta rajuihin ukkosmyräköihin ,tosin syöksyvirtauksia ei ole pidellyt mikään
moukaroivat lähipaikkakunnilla tulitikkumetsiä maan tasaan.
Ilmat ovat tällä hetkellä poutapilviset.se ilmoja pidellyt täälläkin, mä kerään jokaisen halauksen sydämen kätköihin, ne ovat voimavara jos joskus ei jaksa.
- Niksinirkka
brad_wurst kirjoitti:
se ilmoja pidellyt täälläkin, mä kerään jokaisen halauksen sydämen kätköihin, ne ovat voimavara jos joskus ei jaksa.
Oi miten herttaista ,sinulla nämä miehiset tunteet eivät ole puskan takana piilossa.
Kunpa jokainen saisi edes yhden lämpimän haluksen päivässä ,pahojen päivien varalle. - brad_wurst
Niksinirkka kirjoitti:
Oi miten herttaista ,sinulla nämä miehiset tunteet eivät ole puskan takana piilossa.
Kunpa jokainen saisi edes yhden lämpimän haluksen päivässä ,pahojen päivien varalle.mieluummin kaksi silloin kun erotaan ja taas kohdataan, ihan turha muuta kuviella, elämä ei ole kiveen hakattu kellään.
- Meriläinen
brad_wurst kirjoitti:
Olipa upea halaus, kun mun jalkapohjatkin tuntui ihan parantuneen hetkessä.
Kohtahan mä jo juoksen. :))
- Yxitypy
olis nyt olla halaamatta, kun niska niin kipee, ettei voi päätä kääntää mihinkään suuntaan. Ellei sitten paranis siitä halaamisesta.
Tundralla jäähtyi ilma vähän :=))- brad_wurst
Ei sen halin tarvitse aina olla rutistusta, eikö halin tarkein anti ole se että olet lähellä ja kosketat toista, voi toki olla että olen ihan väärässä.
- GloriaJoy
saa halia vahvalla halienergialla, koska miu on surullinen ja lohduton.
- brad_wurst
Gloria sulle mahtavat halirutistukset, mut miksi olet murheen murtama, haluasin auttaa jos suinkin kykenen.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
Gloria sulle mahtavat halirutistukset, mut miksi olet murheen murtama, haluasin auttaa jos suinkin kykenen.
ja nollautuminen vaatii surutuskansa aina välillä ennen seestymistä .. ihmisen osa, kait tässä elämässä
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
ja nollautuminen vaatii surutuskansa aina välillä ennen seestymistä .. ihmisen osa, kait tässä elämässä
se on, on aika tulla on aika surra ja on aika mennä.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
se on, on aika tulla on aika surra ja on aika mennä.
kun kaikki tulee ja menee sävyllään, niin lopputuloksena on vähemmän kirpaisuja loppumatkan puntit on kevyemmät, vaan halienergia oikein ajoitettuna antaa miltei siivet selkään ;-) kiitos
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
kun kaikki tulee ja menee sävyllään, niin lopputuloksena on vähemmän kirpaisuja loppumatkan puntit on kevyemmät, vaan halienergia oikein ajoitettuna antaa miltei siivet selkään ;-) kiitos
se kaikki mikä on tullakseen saapuu ajallaan, kuten meneväkin.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
se kaikki mikä on tullakseen saapuu ajallaan, kuten meneväkin.
halilaulu linkki, sain sen kerran ja laitan siullekin eteenpäin:
http://www.youtube.com/watch?v=XQx0PXXxXrc - brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=XQx0PXXxXrc=D =D
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=XQx0PXXxXrcOli niin makean imelän ihana että oksat pois.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
Oli niin makean imelän ihana että oksat pois.
porkkanaa mahan täyveltä, siksi sen laittaakin noppeesti eteenpäin että ? maailma pelastuu liialta synkeydeltä kun muistaavat et halinalleja, halikaneja ja halimollamaijojakin on ja tyynyäkin voi halailla ja itteäänkin kun vaan kieppaa toisen käen vastakkaisen hartian ylle ja toisen vastakkaisen kainalon alle ja sit rutistaa, mielikuvituksessa voi sit halia ihan ketä vaan samanaikaisesti.
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
porkkanaa mahan täyveltä, siksi sen laittaakin noppeesti eteenpäin että ? maailma pelastuu liialta synkeydeltä kun muistaavat et halinalleja, halikaneja ja halimollamaijojakin on ja tyynyäkin voi halailla ja itteäänkin kun vaan kieppaa toisen käen vastakkaisen hartian ylle ja toisen vastakkaisen kainalon alle ja sit rutistaa, mielikuvituksessa voi sit halia ihan ketä vaan samanaikaisesti.
mutta ei mikään korvaa aitoa halia. vaikka mikä olis.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
mutta ei mikään korvaa aitoa halia. vaikka mikä olis.
ja miu huomas just et on miun kakkosetunimen nimpparipäivä joten miullahan käänty halisurut hali-iloiks ;-)
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
ja miu huomas just et on miun kakkosetunimen nimpparipäivä joten miullahan käänty halisurut hali-iloiks ;-)
onneksi olkoon, miksi tuntuu että toi Joy ei ole sun toinen nimi oikeesti, mut mistäpä mä mitään tiedän.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
onneksi olkoon, miksi tuntuu että toi Joy ei ole sun toinen nimi oikeesti, mut mistäpä mä mitään tiedän.
ku Joy on nikkinimen kakkososa siksi, et miu muistaa et ilo kantaa elämässä eteenpäin ja joka päivä on täynnä vaikka kuinka pieniä, jos ei suuriakin ilohiukkasia. Vaan miun kakkosaidon kolme ekaa kirjainta on m a r ... eli Jaana tippuu listalta
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
ku Joy on nikkinimen kakkososa siksi, et miu muistaa et ilo kantaa elämässä eteenpäin ja joka päivä on täynnä vaikka kuinka pieniä, jos ei suuriakin ilohiukkasia. Vaan miun kakkosaidon kolme ekaa kirjainta on m a r ... eli Jaana tippuu listalta
se on sitte Marjatta, Marianne, Marjo, Maritta, Marjukka,, Marina, Marjo tai Marjut.
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
äijän perään ei kannata porua päästää, se mikä kerran menee se toki mennä joutaa.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
äijän perään ei kannata porua päästää, se mikä kerran menee se toki mennä joutaa.
vaan miten sitä osaa viisastua erheistään niin, että ei joudu samaa 'läksyä' kertaamaan uudestaan vaan ossaa ohittaa elämän ansat?
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
vaan miten sitä osaa viisastua erheistään niin, että ei joudu samaa 'läksyä' kertaamaan uudestaan vaan ossaa ohittaa elämän ansat?
Se ei ole pakollinen että tietää jotain, mä olen yhtä samassa tilanteessa, en halua mitään tyhjäpäistä ämmää elämääni mutta mistä sen etukäteen voi tietää, ei mistään. pakko ottaa riski.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
Se ei ole pakollinen että tietää jotain, mä olen yhtä samassa tilanteessa, en halua mitään tyhjäpäistä ämmää elämääni mutta mistä sen etukäteen voi tietää, ei mistään. pakko ottaa riski.
riski-ämmä tai sukellus riskillä rakkauteen ;-)
- brad_wurst
GloriaJoy kirjoitti:
riski-ämmä tai sukellus riskillä rakkauteen ;-)
ole kyllin viisas, samaan vipuun sitä hirttäytyy uudelleen ja uudelleen.
- GloriaJoy
brad_wurst kirjoitti:
ole kyllin viisas, samaan vipuun sitä hirttäytyy uudelleen ja uudelleen.
sitten ihastus-rakkaus-hurmiossa kuin viisaasti ystävyys ja kaveruus pohjalta niin on vipuenergialla ollut jotain annettavaakin : ainakin unelmia
- RosaLiiin
Totta kai, halataan vaan, taidankin rutistaa kunnolla.
Seurailen vähän ilmeitäsi ja jos koen, että ilostut,
niin saat pienen pusunkin poskelles.
Hyvin on ja poutasäät ovat tervetulleita,
jos vaikka puskiin sukeltaisin, marjoja talteen talven varoiksi.- brad_wurst
Kuullostaa hyvältä, mut varovasti marjametsään on joku kuollut.
- Ich bin...
mullekin vielä hali?
Mä tosissani alan digata teitä viiskymppisiä. Täällä halitaankin ihan avoimesti. Tuolla "omassa sarjassani" vaan jurputetaan, höh...
Hellettä piisaa, ainakin melkein...- brad_wurst
ei me haleissa pihdata.
- Ich bin...
brad_wurst kirjoitti:
ei me haleissa pihdata.
Ihanaaa! Läheisyyttä ja kosketusta ei voita mitään. Elän näillä taas monta päivää!
Tiukka hali takaisin... - brad_wurst
Ich bin... kirjoitti:
Ihanaaa! Läheisyyttä ja kosketusta ei voita mitään. Elän näillä taas monta päivää!
Tiukka hali takaisin...=D
vaan, jos haluut tällästä äsken työstä tullutta ja hikistä naista lähelles:))
Kohta lähden uimaan ja virkistäytymään rantaan:))))
Kyllä sais jo hellittää nää helteet!- brad_wurst
Mitäs sillä on väliä niin isot kuin pienet mahtuu mukaan, my arms are open wide.
brad_wurst kirjoitti:
Mitäs sillä on väliä niin isot kuin pienet mahtuu mukaan, my arms are open wide.
Ihana välillä halailla, vaik olis kuumaki:))))
Mut nyt uimaan! Molskis ja Muiskis:)))))- brad_wurst
sasus kirjoitti:
Ihana välillä halailla, vaik olis kuumaki:))))
Mut nyt uimaan! Molskis ja Muiskis:)))))täällä lännessä ei ole noita lämpöisiä jontskia, on vaan tuo isompi rapakko tuossa voin vakuuttaa että sen vesi pysyy melko viileän puoleisena ympäri vuoden, no rannalla on kivaa.
Minua voi halata ja onnitella rohkeudesta. Olin tänään ekakertaa elämässäni tivolissa korkeassa kieputtimessa. Se oli sellainen pyörivä hökötys ja siellä istuin sitten pikkupenkillä ja puristin rautapuomista kiinni, kun lähdettiin pyörimään ja kieppumaan korkealle. Kyllä tukka ja helmat hulmusi kivasti. Pari ekaa ympyrää pelotti, mutta sitten siihin tottui. Laitteen nimi oli Pilvenpyörä.
- brad_wurst
Niin sitä pitää, tyttö olet mieleisseni.
- Adria
Kaikki suht' hyvin. Naaraksia mieluummin halailen.
- brad_wurst
uroksia halaillessa pidän käden välissä.
- Adria
brad_wurst kirjoitti:
uroksia halaillessa pidän käden välissä.
Ai sä olet näitä Holgereita?
- tiiustelen
kyllä halata, edellyttäen ettei kummankaan kampaus mene pilalle?
Nyt onkin oikein hyvä keli antaa tukan tuulessa hulmuta Kekkosen tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578850IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3016142Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661310Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61267- 1091081
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.73892Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk308667Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666