Varmaankin on kysytty ennenkin, mutta en ehdi lukemaan kaikkia viestiketjuja tällä hetkellä.
Saako tekstin käänettyä pystyyn niin että sen voi lukea ylhältä alas elikä kirjaimet on oikeinpäin. Näköjään WordArtissa saa.
Tekstin kääntö
kävijä
3
1381
Vastaukset
- onneton vinkki :)
saa, normaalissa tekstikehyksessä ei tosiaankaan saa niin, että teksti kulkisi ylhäältä alas oikeinpäin.
Excelissä kyllä saa! Jos sulla joku sellainen yhden rivin juttu olis tekeillä.tekstikehyksessäkin tekstin kirjoittaa yhden merkin riville, jolloin se on luettavissa ylhäältä alas...
- 4444444444
kunde kirjoitti:
tekstikehyksessäkin tekstin kirjoittaa yhden merkin riville, jolloin se on luettavissa ylhäältä alas...
ilman tekstikehystäkin tavalliselle wordin sivulle, kun vain aina yhden merkin jälkeen painaa Enteriä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161